X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
פורסטר ריסרץ' במחקר המקיף כחמישים אלף נחקרים: דור ה-Y (גילאי 18-27) צורך יותר מכל דור אחר, מוצרים אופנתיים, מוצרי בילוי וטכנולוגיה דיגיטלית, משתמש באינטרנט כדי לקבל ולשתף מידע, ומשתמש כבד בשירותים הסלולריים
▪  ▪  ▪

חברות המעוניינות להצליח בקרב דור ה-Y, גילאי 18-27, חייבות לקחת בחשבון כי דור זה רואה בטכנולוגיה כחלק מחייו, שואב את המידע שלו מהרשת, פעיל ברשתות חברתיות ומשתמש כבד בשרותים סלולריים. כך עולה ממחקר מקיף שביצעה חברת המחקר והייעוץ הבינלאומית פורסטר ריסרץ'. המחקר הקיף קרוב לחמישים אלף נחקרים ובדק את ההבדלים הבין-דורים בהרגלי הצריכה.
עניין של טעם
מן הסקר עולה כי דור ה-Y צורך מוצרי אופנה, בידור וטכנולוגיה הרבה מעבר לדורות הקודמים לו. הצעירים מחפשים אמצעים להתהדר ולהציג את טעמם וסגנונם הייחודי בקרב חבריהם, מחפשים דרכים חדשות לבדר את עצמם ומשקיעים זמן רב בבילוי עם חברים. הדור הזה אף רואה את הטכנולוגיה כחלק בלתי נפרד מחייו. כך 51% ענו כי הם אוהבים טכנולוגיה לעומת 35% בלבד בקרב הדור של גילאי 28-41 ו-29% מקרב גילאי 42-51.
עוד עולה כי צעירי דור ה-Y מושפעים באופן משמעותי הרבה יותר מאחרים על-ידי מה שהם תופסים כאופנתי וטרנדי. בחיפושיהם אחר הדבר האופנתי הבא מוכנים להתנסות בדברים חדשים, נעזרים בהמלצות של חברים ומשפחה ומושפעים רבות מפרסום.
כוח האינטרנט
הדוח ממליץ לחברות לעדכן לעיתים קרובות את המידע באתרי האינטרנט שלהם. הדוח ממליץ לחברות לשלב פעילויות "לייף סטייל" באינטרנט ומחוצה לה כגון אירועי ספורט או מוזיקה המוניים.
כאשר מדובר על מוצרים דיגיטלים, דור ה-Y והדור שלפניו (גילאי 28-41) נמצאים בראש רשימת הצרכנים. דור ה-Y הוא הצרכן המשמעותי ביותר לקונסולות משחקים, נגני 3MP ולמחשבים ניידים. הדוח של פורסטר מציע לחברות להציע כמה שיותר מדיה להורדה כגון סרטים, שירים, משחקים ועוד.
מתוך הסקר עולה שבני דור ה-Y קוראים הרבה פחות חומר מודפס מדורות אחרים ומקורות המידע העיקריים עבורם הם רשת אינטרנט ומידע מקוון.
עולם הסלולר משמעותי במיוחד לדור ה-Y. מכשירי הטלפון הסלולרי הם הרבה יותר מעוד מכשיר טלפון. הצרכנים הצעירים הם המשתמשים הכבדים ביותר להודעות סמס, הודעות תמונה, הורדת רינגטונים וקובצי מוזיקה וכן החלפת מסרים מידיים. 72% מהנשאלים המשתייכים לדור ה-Y שולחים הודעות SMS, כ-40% שולחים הודעות MMS (תמונות) ו-40% מורידים רינגטונים.
מה קורה בישראל?
מרלין שחם, מנכ"לית פורסטר ריסרץ' ישראל מציינת כי נראה שבישראל, חברות רבות משקיעות משאבי פרסום ושיווק רבים בצעירים עד גיל 18 אולם פחות מבדלים את המסרים השיווקים שלהם אל דור ה-Y הישראלי.
שחם מציינת כי הנהירה הישראלית לרשתות החברתיות האמריקניות כמו פייסבוק, כמו גם הצלחתם של המותגים האמריקנים בישראל, מסמלים עד כמה הרגלי הצריכה הישראלי דומים לאלו האמריקנים.

פורסטר ריסרץ' מזהה ומנתחת מגמות בתחום הטכנולוגיה, ואת השפעתן על ארגונים ועסקים. פורסטר מספקת לארגונים ולעסקים מחקר מעמיק והכוונה אובייקטיבית, המבוססים על מחקרי וסקרי שוק מקיפים, הנערכים על-ידי החברה. השירותים שמספקת פורסטר מסייעים ללקוחותיה בארץ ובעולם להבין כיצד משפיעים שינויים טכנולוגיים על לקוחותיהם, על האסטרטגיה הארגונית ועל השקעותיהם בטכנולוגיה, ואלה מסייעים לארגונים לשגשג באמצעות השימוש בטכנולוגיה.
תאריך:  25/11/2007   |   עודכן:  25/11/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דניאל בלוך
לשיטת פרידמן, היועץ המשפטי לממשלה, שהוא כבר היום בעל סמכויות אישיות אדירות, כמעט ללא אח ורע בעולם הדמוקרטי, יהיה עתה לדיקטטור מוחלט בתחומים נוספים
בועז מושקוביץ
כשגוברת הסכנה, שהציבור הישראלי ייחשף לאמת על "התהליך המדיני", האמצעי הבדוק להסתיר אותה הוא פעלול רטורי: לענות לטיעון שלא נטען ולהתעלם מהטיעון שנטען. הכל מותר על-מנת להסיט את הדיון הציבורי מהשאלות של החיים והמוות אל המופרך והמגוחך. השמאל שוב מצופף שורות והימין שוב אינו מזהה היכן טמון הפח
נרי אבנרי
שוטר שמשפחתו מאוימת ע"י עבריין עם קבלות, יודע: איום של פושע, לא מתפוגג מעצמו!- הוא שריר וקיים עד לביצוע. ולכן, חיסולו הוא הגנה עצמית קלאסית (יש שיגידו "חיסול ממוקד"). כבר אמרו חז"לינו בעניין הזה: "הקם להורגך, השכם להורגו"
ירון רוטברט
כמה אורות אדומים צריכים להידלק עד שהמערכת תפנים?
עו"ד יוסי דר
דמם של שוטרי נהריה סמוק לא פחות מדמם של אנשי השב"כ מפרשת קו 300 שקיבלו חנינה - עוד קודם שבכלל הועמדו לדין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il