X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עם התמיכה של התקשורת, אולמרט הוא "ברווז צולע עם מנוע טורבו". התמורה: חסימת נתניהו ו... תהליך מדיני. צרכני האשליות מאמינים באנאפוליס. המקטרגים יגידו: "הוא ברח מה- פוליס". ואני מתפלל ש"אנא-פוליס", לא יתברר כ"אנאלי-פוס".
▪  ▪  ▪
אולמרט. ברווז צולע

דמו של המשת"פ בשטחי הרשות הפלשתינית, מותר, ובנותיו אסורות בנישואין. יש לו רק דרך אחת לזכות במחילה, ולהיחלץ מהמחיר הצפוי לו בגין בגידתו בעמו: פיגוע!! רצח יהודים, יזכה אותו ויאפשר לו לבוא בקהלו.
אריאל שרון בדיוק הפוך: שלושים שנה, דמו היה המשקה המועדף על כלבי השמירה בישראל! - עד שנתקדרו השמיים מעליו, ועדנה ארבל חתמה על כתב אישום. היתה לו רק דרך אחת להיחלץ ממשפט ולזכות באהדתם: "פיגוע" במחנה שלו. זה מה שעשה, וזכה באחת לכרטיס כניסה למועדון המנהיגים הענקים.
עכשיו אולמרט. מלחמה כושלת, חקירות פליליות (לפי סקר שפורסם בכנס שדרות, ראש הממשלה, שנה שנייה ברציפות: "הכי מושחת במדינה"!), דוח וינוגרד, ומיקום נמוך באופן קיצוני בסקרים, כל אלה מחקו את הלגיטימיות שלו. בכל מדינה דמוקרטית, על הרבה פחות מזה - המנהיג היה עף. שרון הוכיח שכאן זה הפוך. מבחינתה של התקשורת, מנהיג בלתי לגיטימי, הוא כחומר בידיה.
חשבו על זה: אהוד אולמרט הנהג, וכולנו הנוסעים. תוך כדי נסיעה, עמי איילון מנעים את זמננו, ומספר לנו "אגדות שלום". בין תחנה אחת לאחרת, מנסה הצמד לפידנקנר, לארגן שירה בציבור. רק שיר אחד שגור בפיהם, ורק אותו הם רוצים שנשיר: "הנהג שלנו חברמ'ן, הוא ייקח אותנו לאנאפוליס".
האוטובוס נוסע בזיג-זג, מה שמכניס את הנוסעים ללחץ. ניכר בו בנהג, שאין דעתו נתונה לדרך, יען כי נחיל דבורים קטן, חג מעליו. יואב יצחק, ד"ר זליכה, מיכה לינדנשטראוס, דן מרגלית, ועכשיו משה לדור ומני מזוז. כל עקיצה מלמיליאן. בסיוטי הלילה שלו, הוא עושה טיולי בוקר ב"מעשיהו". כדי לחלץ עצמו מכל זה, הוא חייב עזרה מהמעצמה השביעית. וזו מוכנה לעזור לו בתמורה ל"משהו".
כל עוד מרחפת מעליו עננה פלילית, מבחינתה של התקשורת, ראש הממשלה הוא "ברווז צולע". תמיכתה בו הופכת אותו ל"ברווז צולע עם מנוע טורבו". בלי הגיבוי של מעצבי דעת הקהל, אולמרט הוא כמו טלפון סלולרי בלי מטען. זוהי תקשורת צינית עם אג'נדה אידיאולוגית ופוליטית. העסקה ברורה: תן לנו תהליך מדיני (בשורה התחתונה: התכנסות), ואנחנו נתעלם מחוסר הלגיטימיות שלך, נחסום את נתניהו, ואפילו נספק לך שירותי הגנה.
"יש לנו פרטנר", הוא הכריז בפאתוס ב"פורום סבן". אותם המילים בדיוק אמר פרס, על הרוצח עם הלסת הרוטטת. "משאת נפשי היא להגיע להסכם שלום עם העם הפלשתיני", התפייט אולמרט באנאפוליס (27.11.07). בדיוק באותו יום שאסמעיל הנייה נשבע להמונים: "נמות, ולא נוותר על גרגיר אחד מאדמת פלשתין".
אבו-מאזן הוא "פרטנר" לתהליך מדיני, כמו שנתמך סעד הוא "פרטנר" לעסקות נדל"ן במנהטן. "אלמלא הכידונים של צה"ל", אמר עליו השר ליברמן, "הוא לא היה שורד". ואם יש מאן-דהו שרוצה המחשה לשליטתו של אבו-מאזן באנשיו, אז שיחשוב על זה, שרק לפני שלושה חודשים, שלושה מאנשי תנועתו (פת"ח), ניסו להתנקש בראש ממשלתנו.
ראינו הפקת סרק באנאפוליס, שכוילה לתודעתו של מזוז. הספינולוגים שיווקו את האירוע כצעד היסטורי ראשון בפרוזדור המוביל לגן-עדן. המסר ברור: למזוז אסור למנוע מהעם את זכותו החד-פעמית לשלום (עד סוף הקדנציה של בוש). צרכני האשליות קנו. המקטרגים יקניטו: "הוא ברח מה- פוליס". ואני מתפלל ש"אנא-פוליס", לא יתברר בסוף, כ"אנאלי-פוס".

תאריך:  29/11/2007   |   עודכן:  29/11/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עוצמתו של הבלתי לגיטימי
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
אנחנו בשמאל סיימנו עם המדינה
ע.ג1  |  29/11/07 13:54
2
לפחות זה
אריה בה  |  29/11/07 14:32
3
כל מה שאולמרט רצה עד כה
נחשית  |  29/11/07 15:43
4
רשימת העיתונאים שמבזה את התקשו
12  |  29/11/07 16:14
5
רק שליח
אריסטו מקייולי  |  29/11/07 16:15
6
ממצה אמיתי ומדוייק
אזרח פשוט  |  29/11/07 18:18
7
VA YELEH HAZARZIR EL HAOREV
KRIEF BENJAMIN  |  30/11/07 19:26
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד מוטי דנוס
"פעם הדברים נאמרו בחשאי ומי שאמר אותם היה נרדף וזכה לכתב אישום"    היום, עו"ד יראון פסטינגר יכול לדבר חופשי    ויש לו הרבה מה לומר    ראיון תוכחה
עו"ד משה גולדבלט
איש מהאישים הפוליטיים לא מאמין באמת בחזון השלום, לפחות לא ממש בדורנו. אשר על כן הדרך היחידה לשכנע את העם הזה ל"ויתורים כואבים" היא דרך ההפחדה והאיומים
אלעזר לוין
יזם הנדל"ן הותיק מגלה היום, כי תוכניתו לעתיד היא לחלק את השקעותיו באירופה: נדל"ן בהיקף קטן ובינוני יועברו לחברת רבד, הנכסים הגדולים ישארו אצלו    העסקות הקטנות בלבד יהיו תחת פיקוח וחשיפה
עו"ד יצחק גאגולה
נס חנוכה, איננו לזכר הימים ההם, כי אם מציאות חיה - הודיה לבורא על הנסים הגדולים, שנעשים לנו כעם ישראל, מאז ועד היום
איתמר לוין
דומה, שמותר להחיל את אותו כלל על יוסף ואחיו. יוסף אכן חטא בגאווה ובלשון הרע. האחים אכן נכשלו בקינאה ובשינאה. הם היו בני אדם, וככאלו - היו להם רגשות אנושיים, ולא תמיד הצליחו להתגבר עליהם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il