X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
▪  ▪  ▪

קשת
אתם נמצאים בשנה של התחלות מבחינה כספית, בגלל העובדה שכוכב יופיטר האחראי על כספים והזדמנויות כלכליות עבר לבית הכספים שלכם. ייפתחו בפניכם הזדמנויות חדשות, כך שזה הזמן שלכם לבדוק את כל הנתונים והאפשרויות תוך כדי התייעצות עם האנשים הנכונים, כדי שתוכלו להחליט מהי הדרך הנכונה עבורכם מתוך שפע האפשרויות שיווצרו.
גדי
זוהי השנה שלכם בגלל מעברו של כוכב יופיטר למזל גדי. מאחר שאתם מזל שאינו רגיל לאנרגיה בה הכול מסתדר לכם בקלות, יהיה לכם קצת קשה להסתדר עם האופן בו יגיעו דברים אליכם ותהיו חשדניים מהרגיל. במידה ותהיו מוכנים לקבל גם את השונה מכם ולזרום עם הנסיבות מבלי להקשות על עצמכם והסביבה, תבינו שאתם עומדים בפתחה של שנה נפלאה.
דלי
בשנה זו תהיה לכם הזדמנות מצוינת להיפתח ולהיחשף אל תוך האני הפנימי שלכם. ייתכן ויהיו לכם השגות לגבי ההתנהגות שלכם בנסיבות שונות בעבר, ואולם עכשיו תהיה לכם הזדמנות להקשיב ולהבין את עצמכם עד לנקודות הכי עמוקות ופנימיות באישיותכם. כדי לאזן את התחושות שלכם, מומלץ לכם לצאת כמה שיותר בחברה ולהכיר אנשים חדשים.
דגים
לאחר שבשנה האחרונה טיפלתם בנושאים האישיים והמקצועיים שלכם, הרי שבתקופה הזו אתם יכולים קצת יותר להירגע ולהרשות לעצמכם לבלות עם הקרובים לכם. בית החברים שלכם עומד להתעורר, כך שזו ההזדמנות שלכם לצאת למקומות חדשים ולהכיר את האנשים הנכונים שיקדמו אתכם בעתיד, על-מנת שתוכלו להגיע למקום אותו אתם מועידים לעצמכם.
טלה
בית הקריירה שלכם עומד להיות מופעל על-ידי כוכבים רבים החל מחודש זה ומומלץ לכם להשקיע ולהתייחס אל כל ההזדמנויות הנופלות בחיקכם. יופיטר כוכב השפע עומד להיכנס לבית הקריירה שלכם, כך שזה הזמן הנכון לכם להשקיע יותר יחסי ציבור בתחומי העיסוק שלכם. בין החודשים מאי ועד ספט' 08, מומלץ לכם להיות זהירים ואולם אל תהססו כדי שלא תפסידו הזדמנויות.
שור
כוכב השפע יופיטר עומד להיכנס אל בית הנסיעות שלכם, כך שזה הזמן הנכון עבורכם לתכנן נסיעות לחו"ל וליהנות מכך... גם לימודים שיעזרו לכם במסגרת בה אתם חיים, יהיו טובים לכם. אלו מכם ה"סוחבים " איתם נושאים משפטיים לא גמורים בגלל חוסר חשק להתעמת עם חוסר הנוחות, תעשו בטוב אם תפעלו לסיום ופתירת העניין.
תאומים
היחסים הבין אישיים שלכם עומדים למבחן בתקופה האחרונה ואתם דורשים מעצמכם מעל ומעבר למה שאתם יכולים להכיל. יש לכם צורך להיות "בסדר" עם כולם ועובדה זו דורשת מכם השקעה אנרגטית גדולה ביותר. השבוע נכנסת ונוס אלת האהבה לבית הזוגיות שלכם, ותאפשר לכם הכרויות חדשות וימים נחמדים במיוחד בהם תרגישו אהובים ורצויים.
סרטן
מארס הכוכב המביא איתו עשייה, יצא אצלכם מבית הכספים בו שהה לאחרונה ומהיום והלאה מומלץ לכם להתמתן בכל הנוגע להוצאות אותם ביצעתם לאחרונה, ולהתחיל לבדוק ולראות את הדברים בפרופורציה הנכונה. נושאי זוגיות עולים מחדש על הפרק, ובמשך כל השנה הקרובה תוכלו לבחון את נושאי הזוגיות בחייכם וכיצד אתם רוצים שתתנהל.
אריה
בימים אלה נמצא סטורן הכוכב המקשה ומעכב בבית הכספים שלכם וגורם לכך שכל הנושא הכלכלי רגיש במיוחד, וההוצאות שלכם רבות מההכנסות. הדבר נובע בגלל העובדה שלפעמים אינכם עושים שיקולים עד הסוף ואתם פועלים בצורה אימפולסיבית בכל הנוגע להוצאת כספים. מומלץ לכם להתייעץ עם איש מקצוע, ולנהל רישום על כל ההכנסות וההוצאות שלכם.
בתולה
ילידי השליש הראשון של המזל אינם יכולים ליהנות משקט נפשי בכל תחום שהוא בגלל העובדה שבימים אלו נמצא סטורן בנסיגה בפעם הראשונה בביקורו במזל בתולה, וגורם ללקיחת אחריות מתוך קושי למזלות רבות ולכם במיוחד. ולכן, האנרגיה הכללית באוויר קשה ולעיתים אף נדמה שהכול עומד במקום. נסו לא ללכת נגד הנסיבות ובמיוחד בכל הקשור לעבודה.
מאזניים
כוכב השפע יופיטר נכנס אצלכם לבית המשפחה. עובדה זו מלמדת כי אתם עשויים לקבל בשורה משמחת השנה בכל הקשור להתרחבות המשפחה. ההתרחבות קשורה בשינויים מאוד משמעותיים בתוך התא המשפחתי שלכם ואתם אלו שתיקחו כמו תמיד את כל האחריות על גבכם. זה הזמן שלכם לבדוק עם עצמכם את המוכנות שלכם להבין את המניעים של עצמכם.
עקרב
ונוס הכוכב האחראי על יחסים וכספים נכנס אצלכם לבית הכספים ולכן מומלץ לכם בימים אלו לבדוק את כל המערכת הכלכלית שלכם ולוודא שאתם מתנהלים נכון. מבחינה חברתית אתם עוברים שינוי כיוון שאתם מבינים שהרבה חברים אינם מתאימים לכם יותר ואתם צריכים להחליף אוויר ואווירה, כדי להתחבר יותר אל אנשים שמתאימים לכם.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  22/12/2007   |   עודכן:  22/12/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורי שטרית
מחובת פיקוד המשטרה לרענן את השורות, לנער את האבק שדבק במערך המודיעין שפעם התגאה במה שמכונה "עבירות חשיפה", להכין תוכנית רב שנתית לאיסוף מידע מודיעיני בהתאם למיפוי אתרי פשיעה, לחדש את מלאי המקורות, להוציא את קציני האיסוף לשטח ולהכריח אותם להוכיח עצמם כמפעילי מקורות מהשורה הראשונה
יהונתן דחוח-הלוי
בראיון אמיץ להארץ מותח תא"ל (מיל.) צביקה פוגל, לשעבר רמ"ט פיקוד דרום, ביקורת נוקבת על מדיניות צה"ל באינתיפאדה ומאשים את הפיקוד הבכיר (ובכלל זה את עצמו) במעשים שמשמעותם פשעי מלחמה    ארגונים אנטי ישראלים הודיעו על כוונתם לעשות שימוש בדברי קצינים בכירים לצורך הוצאת צווי מעצר נגדם במדינות אירופאיות
יואב יצחק
הישג כביר לערוץ 10 בתחקיר בפרשת הפדופילים    ובכל זאת, שאלת השאלות נותרה בעינה: האם בוצעה עבירה? הרי לוטם אינה בת 13, אלא בחורה בוגרת
אברהם (פריצי) פריד
רקוויאם לשולמית, אכזבה ספרדית וכסף אנגלי    המאגר של יחימוביץ', מות הלוביסט ובונים בירושלים    ועוד
רונן ליבוביץ
תקציב הכנסת אושר השבוע ברוב קולות בוועדת הכנסת, לאחר מארב שהטמינו חברי הכנסת יחימוביץ' וסער למנכ"ל הכנסת    וגם מדוע חוששים הלוביסטים, העתיקות שיגיעו לאגף החדש בכנסת ועם מי תיפגש דליה איציק השבוע    המאה-ועשרים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il