X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מכבי חיפה עם ניצחון ענק על מכבי תל אביב מצמצמת את הפער מבית"ר ירושלים וחוזרת באופן רשמי להיאבק על צלחת האליפות
▪  ▪  ▪

אחרי אין ספור אכזבות בפתיחת העונה מכבי חיפה שוב חוזרת לצמרת ומצמקת את הפער מבית"ר ירושלים.
מכבי תל אביב אומנם פתחה אמש (א', 13.01.08) את המשחק בכל הכוח ואפילו הצליחה להגיע לכמה מצבים של שער בטוח אבל מכבי חיפה עם שער של ג'ובאני רוסו עלתה ליתרון 1:0 והשאירה את הצהובים המומים ולא מתפקדים. עם הבקעת השער הראשון נשארו חניכיו של ניר לוין כקונוסים על גבי המגרש ושחקני חיפה לא חסו עליהם ואף הבקיעו עוד שני שערים ששלחו אותם אל ביתם רגועים ומרוצים עם ניצחון 3:1 גדול.
השאלה האמיתית שנשאלת עכשיו היא האם חיפה באמת מסוגלת להוות איזשהו גורם באליפות השנה, וזאת על אף הפער הגדול יחסית של 7 נקודות מבית"ר. אז התשובה היא כן. כבר היו מקרים בעבר בהם קבוצה חזרה מפערים גדולים יותר וזכתה באליפות. רק לפני בעונת 2002/2003 מכבי תל אביב צמצמה פער של 12 נקודות מהאלופה דאז, מכבי חיפה, וזכתה בקול תרועה רמה באליפות. לכן הכל עוד פתוח.
היכולת של חיפה במהלך החודשים האחרונים רק הולכת ומשתפרת וניכרת עבודתו המהימנה של רוני לוי בקבוצה. בתחילת העונה רצו כולם לכרות את ראשו ולהעזיב אותו מהמועדון אך הנשיא יענקל'ה שחר החליט שהוא לא מוותר עליו וכי הוא מעניק לו חסות באופן מלא. כנראה יש משהו ששחר ידע ושאנחנו ממש לא חשבנו עליו. רוני לוי הוכיח כי הגיבוי אותו קיבל משחר השתלם והצליח להוציא את הקבוצה מהבוץ ואף להוביל אותה לכך שתציג כדורגל איכותי, קבוצתי ומעורר תאבון.
ומה בנוגע לבית"ר?
נכון, בית"ר ללא ספק קבוצה חזקה ביותר ובעלת אמצעים פיננסיים שמספיק שאכתוב גאידמק וכלום כבר יבינו במה מדובר. מפתיחת העונה הציגה בית"ר יכולת מצוינת וכדורגל אטרקטיבי ביותר, הליגה פשוט נראתה קטנה עליה. כנראה שגם עכשיו הליגה קטנה עליה בעיקר כשמיטב שחקני ארצנו משחקים בשורותיה. אבל לאן נעלמה היכולת וההצלחה בשני המחזורים האחרונים? אז יש לי שתי תיאוריות:
1. גאידמק ושחר סגרו ביניהם עסקה שחייבים להחיות את העונה ושהגיע הזמן לעורר עניין בליגה. אבל אני שוללת זאת בתוקף משום שהדבר האחרון שגאידמק יסכים לעשות זה להפסיד במשהו.
2. אופוריה - בית"ר ירושלים נמצאת באופוריה מתחילת העונה לאחר שכמעט ניצחה בכל משחק והביטחון בספגה פשוט החליש אותם מנטאלית.
אז אני אשאר עם התיאוריה השנייה וההגיונית יותר, בית"ר ירושלים פשוט נחה על מימי מנוחות ולפני שהם הספיקו להתעורר חיפה כבר צמצמה את הפער בפסגה ל-7 נקודות הניתנות לצמצום.
אז כל שנותר הוא לקוות שעד הרגע האחרון עוד יהיה לנו בשביל מה להגיע למגרש ובכלל להתעניין בליגה. ובנימה אישית זו אומר כי לפי השקפתי בסיום העונה נראה את צלחת האליפות חוזרת אל המקום הקבוע שלה - ארון הגביעים של מכבי חיפה.

תאריך:  14/01/2008   |   עודכן:  14/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוני בן מנחם
תנועת החמאס חוששת כי ביקורו של הנשיא בוש באזור יביא להאצת המהלכים המדיניים וכי יופעל עליה לחץ להחזיר את השלטון ברצועת עזה לידיו של הנשיא הפלשתיני מחמוד עבאס. התנועה נערכת למתקפה מדינית על הרשות הפלשתינית ובוחנת דרכים שונות ובכלל זה חידוש הפיגועים בתוך ישראל כדי לסכל כל התקדמות מדינית
יהונתן דחוח-הלוי
עקיבא אלדר דוחק בממשלת ישראל לקדם את המו"מ על נושאי הליבה עם הפלשתינים ומזהיר, כי קיומה של מדינת ישראל תלוי ועומד על יו"ר הרשות הפלשתינית אבו מאזן    אלדר טוען, כי אסור להגיע לקיפאון במו"מ מחשש למעשי אלימות וקורא "להחליף את כוחות צה"ל בעזה בכוח רב-לאומי"    מבולבלים? גם אנחנו
ד"ר אריק פורסטר
"אין לשלול את האפשרות שבעתיד הלא רחוק, לאחר הקמת מדינה פלשתינית תחת שלטון יציב ודמוקרטי, מספר מסויים של ישראלים יעדיפו לחיות בה, ואולי גם יחזיקו בדרכון פלשתיני, בנוסף לדרכון הישראלי"
דני ואלה
"במסגרת החיפוש אחרי אשמים, אני מאשים את כל מי מאיתנו, השותף, בחדווה ובהתלהבות או כנסחף בזרם, כמי שכפאו שד, ובלי לחתור נגדו ב"תרועות השבט" על 'מלחמה צודקת'".
ראובן לייב
עד לפני שנתיים היה דני גביש צעיר תוסס, כאשר שטף-דם במוח שיתק, לפתע, את מחצית גופו והביאו עד לפת-לחם    למרות מצבו הנואש, לא נכנע דני, מחוסר העבודה, נשא אשה בריאה, שראתה אתגר בשיקום-חייו, ועתה הם מצפים לתינוק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il