X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מבחינתם של מעצבי דעת הקהל בישראל, אסור להרתיע יהודים מהתהליך המדיני המזויף. כולם יודעים: אבו-מאזן הוא ברוש. ומהברוש הזה, לעולם לא נראה תפוזים. גם אם אולמרט ובוש ישקו אותו במים מינראליים
▪  ▪  ▪
אבו מאזן ואולמרט

כל אחד והאינטרס שלו: הנשיא בוש היה רוצה לסיים את תפקידו ההיסטורי עם הישג מדיני במזרח-התיכון. אבו-מאזן החלש מבין שהאתרוג של התקשורת הישראלית, הוא בעצם לימון שניתן לסחיטה. והלימון מנסה לשכנע אותנו שהוא אתרוג, ואם נשמור אותו, "יהיה כיף לחיות בארץ הזאת". שלושה ברווזים צולעים שרוצים לרבע מעגל.
כל החזאים מעריכים שאולמרט עלול לטבוע בסערה שיחולל וינוגרד. אבו-מאזן אמור להיות חבל ההצלה שלו. ואם הנשיא הפלשתיני הוא חבל ההצלה של אולמרט, הרי שאולמרט עלול להתברר כחבל התלייה של הנשיא הפלשתיני. פעולות צה"ל בעזה, והגיפופים שכופה עליו ראש ממשלתנו בכל מפגש, מתפרשים בעיני החמאס כבגידה באינטרס הלאומי - מה שמתיר את דמו.
כולם משחקים בנדמה-לי. למרות כל הרעש והצלצולים, אנאפוליס היתה הפקת סרק שהביאה את הנשיא האמריקני לאזור. כדי להוכיח שגם לברווזים צולעים יש חוש הומור, הצהיר הדוד סם: "עד סוף 2008 יהיה הסכם שלום באזור". ורגע לפני שהמריא למדינות המפרץ, ביקש משרי הפרובינציה: "תשמרו על אולמרט". לא קשה לנחש למי התכוון.
בין מהלך סרק אחד, לזה שלאחריו, נחשפים צרכני התקשורת למציאות שאמורה להוריד את האסימון בתודעתם של כל צרכני האשליות: שבוע לפני שהתחילה הפקת הסרק באנאפוליס, הותר לפרסום, ששלושה טרוריסטים הסרים למרותו של אבו-מאזן, נעצרו בגין ניסיון - לרצוח (!!!) את ראש ממשלתנו.
התקשורת הגישה את המידע הזה, בווליום נמוך, במנות קטנות, ובאותיות בצבע הסוואה. מבחינתם של מעצבי דעת הקהל בישראל, אסור היה להרתיע יהודים מהתהליך המזויף. כולם יודעים: אבו-מאזן הוא ברוש. ומהברוש הזה, לעולם לא נראה תפוזים. גם אם אולמרט ובוש ישקו אותו במים מינראליים.
לא שכחנו: רוצחי שני החיילים שטיילו בנחל תלם, אחיקם עמיחי ודוד רובין (הי"ד), היו טרוריסטים שמקבלים את שכרם מאבו-מאזן. חודש קודם, רצחו חייליו של אבו-מאזן את עידו זולדן (הי"ד). ואם זה לא מספיק כדי לפקוח את עיניהם של צרכני האשליות שבינינו, אז הטלוויזיה הפלשתינית הרשמית, זו שבשליטת אבו-מאזן, לא מפסיקה את שידורי ההסתה נגד ישראל, כשבמקביל זוכים רוצחי היהודים להאדרת שמם.
לא נטעם תפוזים מהברוש!- לא רק בגלל שהוא חלש, כמו שרבים נוטים לחשוב, אלא משום שהוא אימץ את "תורת השלבים". מבחינתו, אורכה של המשימה אינו רלוונטי. אין אדם על כדור הארץ ששמע אותו מוותר על מה שהם מכנים "זכות-השיבה".
ואם יש בין היהודים, כאלה שלא מבינים את משמעות העובדה הזו, להם הוא אומר: "לא נכיר, ולא נקבל את ישראל כמדינה יהודית" (ידיעות-אחרונות, 02.12.07). זה היה הלפתן של אנאפוליס. באותו דף קראנו את הכותרת הזו: "מחר: שחרור 429 אסירים". הנה לכם עסקה בנוסח אבו-מאזן: הוא לא יכיר בישראל כמדינה יהודית, ואולמרט לאות הערכה ישחרר 429 טרוריסטים". זה לא רק ליקוי מאורות, זה טירוף אליטיסטי.
חשוב להזכיר: בכמה תחנות בדרך החתחתים של אולמרט, אורבים גם פרקליט המדינה משה לדור, והיועץ המשפטי מני מזוז. באחת הפרשיות (הבית ברחוב כרמייה), הוא חשוד בקבלת שוחד. הרשעה פירושה, טיולי בוקר בכלא "מעשיהו". כדי למלט עצמו, הוא הולך בדרכו של המושחת שקדם לו. העסקה ברורה: מימוש האידיאולוגיה של כלבי השמירה תמורת הגנה על אתרוג. לאלה צריך להגיד: כמו שברוש לא יכול להצמיח תפוזים, ככה לימון לא יכול להיות אתרוג. ערבה כן...

תאריך:  17/01/2008   |   עודכן:  17/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מהברוש הזה, לא תאכלו תפוזים
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
תפנים - זו ארצם של הפלשתינאים
א.ב.ג  |  17/01/08 16:36
 
- שובב
א.ב.ג. אורגינל  |  17/01/08 17:44
 
- זה לא שובב זה מופרע על כל הראש
ראומה  |  17/01/08 19:26
 
- אני האמיתי אתה רק מתחזה
א.ב.ג  |  17/01/08 22:26
 
- HAZUY SMOLANIY VE BUR
elkrief  |  19/01/08 11:21
2
ועל התהליך המדיני המזויף,
הניה  |  17/01/08 16:43
3
בקשר לפליטים: הולך ומזדחל
צלילה  |  17/01/08 18:32
4
בורות בחקלאות ובמקורות
א ר  |  18/01/08 11:14
 
- נווווווווו?
חקלאי  |  19/01/08 04:40
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק מעמידים לרשות הציבור את הנוסח של סדר ט"ו בשבט שהם חיברו, סדר שהוא שילוב של ישן וחדש, מזיגה של סדר "פרי עץ הדר" של המקובלים במאה השבע עשרה עם קטעי ספרות עכשוויים. בציבור יש כמיהה היום לחגוג חג ישראלי קדום. מנחם פאלק סייע בהפקה והקלדה של הסדר, והנה הוא לפניכם
בלפור חקק
קריאה מוסרית לשר התרבות והספורט: אל תשלח ספורטאים ישראלים למקום שבו יד אחת בונה מגרשי ספורט והיד האחרת בונה מחנות ריכוז לקצירת אברים
אליקים העצני
כאילו ההיסטוריה חוזרת, רק שהפעם זו קונדוליזה שגוזזת את שבע המחלפות מראשו של שמשון והיא האומרת לו "פלשתינים עליך, שמשון", עם ההמשך הידוע: "ויאחזוהו פלשתים וינקרו את עיניו ויורידו אותו עזתה ויאסרוהו בנחושתיים, ויהי טוחן בבית האסורים".
יוסי עבדי
שוב הסלמה ברצועת עזה    ברקע: ארגון החמאס משתדרג צבאית    יישובי הנגב, ובהם שדרות ואשקלון, מופצצים במטר בלתי פוסק של רקטות ופצצות מרגמה    המציאות - בלתי נסבלת: מלחמת התשה נעדרת הכרעה    והקברניטים? ממשיכים במסרים סותרים
טל רבינוביץ'
שינוי השם אינו חלק מהליך הפנקסאות הקטנוני אותו הם מקיימים עם בורא עולם, אלא זהו רק ערוץ נוסף, הליך חד-פעמי, כמו פתיחת תוכנית חסכון, קופת גמל כדאית, או סוג של הסכם ג'נטלמני עם עולמות של מעלה, אשר יבטיח להם אושר ושלוה, מזור ומרגוע - מן הסוג שלא ניתן להשיג בדרכים אחרות
רשימות נוספות
חמאס: שליט יהפוך לרון ארד  /  יהונתן דחוח-הלוי
פרס: חיזוק אבו מאזן על-ידי פיתוח כלכלי  /  זאב קם
צה"ל: פגענו בשוגג באזרחים  /  איציק וולף
אונר"א מנציחה את בעיית הפליטים  /  יהונתן דחוח-הלוי
ההיגיון של עקיבא אלדר   /  יהונתן דחוח-הלוי
גדעון לוי ופושעי המלחמה  /  יהונתן דחוח-הלוי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il