X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אהוד אולמרט הוא ראש הממשלה שבמקום לקרוא את ממצאי דוחות מבקר המדינה על מחדליו ומעשיו הבלתי כשרים בשורת תפקידים מיניסטריאליים - ולהסיק מסקנות אופרטיביות, נכשל בהבנת הנקרא וניסה לפתור את הבעייה שהוטלה לפתחו בנסיון לערער את מעמדו של המבקר בטיעוני-סרק כאילו הוא רודף אותו אישית
▪  ▪  ▪
אולמרט. ייזכר בהיסטוריה

דבר אחד חשוב כבר עשה אהוד אולמרט להבטחת עתידו. מקומו בהיסטוריה מובטח תחת התואר "ראש הממשלה הגרוע ביותר בתולדות ישראל". ולא סתם יעוטר אולמרט באות המפוקפק הזה. הוא זכה בו ביושר ועל-פי כל מבחן אפשרי.
  • מבין כל 11 קודמיו אהוד אולמרט ייזכר בהיסטוריה כראש הממשלה הכי נחקר בחשד של עבירות פליליות.
  • אהוד אולמרט הוא היחיד שוועדת חקירה ציבורית, שהוא עצמו דאג למנותה במקום ועדת חקירה ממלכתית, מצאה כי כשל כישלון חרוץ בניהול מלחמה. וגם על כך ימצא מקום של כבוד בדפי ההיסטוריה.
  • אהוד אולמרט הוא הפוליטיקאי שנכשל כשלון קולוסאלי במלחמה ולמרות זאת החליט להתעלם מהחלטותיו הפזיזות שלו, שעלו בדם רב של לוחמים שלא חטאו, ולהבהיר באופן חד-משמעי, כי מבלי להתייחס למסקנות הסופיות של ועדת החקירה, הוא כלל אינו מתכוון לקיים את המלצותיה. וברור שגם על כך מגיע לו מקום של כבוד בהיסטוריה.
  • אהוד אולמרט הוא ראש הממשלה הראשון שעסק, במיומנות רבה, באחיזת-עיניים. מצד אחד הכריז שהאחריות למלחמת לבנון השנייה כולה עליו ומצד שני עשה כל מה שניתן - ויותר - כדי להשתמט מלתת את הדין ולא ללוות את האחריות בשום מסקנה מעשית. ועל כך לא מגיע לו מקום מכובד בהיסטוריה הישראלית כמי שיצר תקדים לדורות הבאים?
  • אהוד אולמרט הוא המגה-מאכער שעלה לראשות הממשלה בדרך מקרה, רק כיוון שהיה במקום הנכון כאשר ראש הממשלה אריק שרון התמוטט ונקלע לעולם הדמדומים שבין עולם המתים לעולם החיים. וזה בוודאי דבר ייחודי שאין לו דוגמא בתולדות המדינה.
  • אהוד אולמרט הוא ראש הממשלה הראשון שהצליח להביא את המדינה כולה לשפל של שחיתות ציבורית שלא היה לו אח ורע בתולדות ישראל. וגם על כך מגיע לו לפחות תואר של ראש וראשון בתולדות ישראל.
  • אהוד אולמרט הוא ראש הממשלה שבתקופת כהונתו ובגלל אדישותו קרסה המערכת האקדמית ויותר ממאה אלף סטודנטים איבדו את יכולתם ללמוד ולעבוד. ובאמת - גם בתחום ההשכלה לא היה כדוגמתו בכל תולדות ישראל.
  • אהוד אולמרט יירשם גם בדפי ההיסטוריה כמי שמגיע לו גם עיטור מכובד על הימנעותו המוחלטת מלנסות ולמצוא פתרון הוגן לשביתת המורים שגרמה נזק בל ישוער למאות אלפי תלמידים שנאלצו להתבטל מלימוד תורתם ולהשחית לריק את זמנם היקר.
  • אהוד אולמרט הוא ראש העיר ירושלים שבימי כהונתו הנהנתניים, המרופדים בנסיעות אין-ספור לחו"ל, כדי לבלות בחברתם של שועי עולם, נטשו את בירת ישראל רבבות מתושביה האוהבים. גם זו נקודה היסטורית חשובה הראויה לציון.
  • אהוד אולמרט הוא ראש של הממשלה הכי חלולה שכיהנה אי פעם בישראל, תואר עגום שדבק בה בעיקר בזכות מעלותיו האישיות אך גם בזכות חדלון ידיהם של לא מעטים משריה.
  • אהוד אולמרט הוא ראש הממשלה שמינה לתפקיד החשוב ביותר במשק הישראלי את ידידו ממרכז הליכוד, מבלי שבדק עד לקוצו של יוד אם לא דבק בו רבב. וכשנמצא כי הרבב היה גדול ולכאורה פלילי - לא החליף אותו מיידית אלא המתין עד שידידו-השר יתפטר בעצמו. וברור שגם בתחום הדאגה לחברים מגיע לאולמרט להירשם במקום של כבוד רב בדפי ההיסטוריה.
  • אהוד אולמרט הוא ראש הממשלה הראשון שחשף את סודות הגרעין של ישראל כאשר במסגרת ראיון בטלוויזיה הגרמנית אמר, כי ישראל היא מעצמה גרעינית בדיוק כמו צרפת, רוסיה וארה"ב. וברור כי במירוץ אל המקום הראשון בתחום של "האופציה הגרעינית" גבר אולמרט בקלות על מרדכי ואנונו.
  • אהוד אולמרט הוא ראש הממשלה הראשון המאוהב בעצמו כנואם, בייחוד בחו"ל, המוכן למכור לעולם - וגם לעם ישראל יגע המלחמות - תקוות כזב על שלום לנצח נצחים עם הפלשתינים. טיעון המוכח כמופרך יום יום, בעיקר בעיירה שדרות המאבדת את תקוות קיומה.
  • אהוד אולמרט הוא ראש הממשלה שבמקום לקרוא את ממצאי דוחות מבקר המדינה על מחדליו ומעשיו הבלתי כשרים בשורת תפקידים מיניסטריאליים - ולהסיק מסקנות אופרטיביות, נכשל בהבנת הנקרא וניסה לפתור את הבעייה שהוטלה לפתחו בנסיון לערער את מעמדו של המבקר בטיעוני-סרק כאילו הוא רודף אותו אישית.
  • אהוד אולמרט, וגם זאת ייזכר בדפי ההיסטוריה, היה ראש הממשלה הראשון שניסה לנצל את ניצני סרטן הערמונית שנתגלו בגופו כדי לזכות באהדת הציבור ואולי בעוד כמה חודשי חסד בכיסאו של ראש הממשלה.
ועל כל אלה ייזכר וירומם שמו של אהוד אלמרט בדפי ההיסטוריה. באופן זמני, כמובן, כי יד עוזו נטויה וראשו היצירתי ממשיך להפיק פניני-תפארת, לקראת הדוח הסופי של ועדת וינוגרד.

תאריך:  23/01/2008   |   עודכן:  23/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
העיטור המפוקפק של אולמרט
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
רבותי הציונים - הגיע הזמן שנקו
אחמד זיבי   |  23/01/08 16:22
2
זוג משמים
א .פובליציסט  |  23/01/08 17:54
 
- למען הסדר הטוב
הצדיק מסדום  |  23/01/08 18:31
 
- עוד שמאלני פרזיט
ששון גבאי  |  23/01/08 18:37
 
- ניבולי פה של איש ליכוד עלוב
א ר  |  23/01/08 19:07
 
- מה ענין מחט לתחת, שוב התבלבלת ל"ת
א מ רול  |  23/01/08 19:46
3
מאמר נפלא! 1 - דמגוג דל מבע ל"ת
מיקיס  |  23/01/08 18:14
 
- מצטער - התכוונתי ש-2 הוא דמגוג ל"ת
מיקיס  |  23/01/08 19:10
4
צודק בכל סעיף וזה עוד על קצה  ל"ת
המזלג.  |  23/01/08 18:24
5
ולמרות הכל אולמרט עדיין בשלטון ל"ת
מה זה אומר עלינו  |  23/01/08 18:27
6
ובכל זאת, השר אטיאס מש"ס הוא ל"ת
שר לדוגמא  |  23/01/08 21:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלון דוידי
המצור הכלכלי על עזה הוא פעולה מוסרית ומתבקשת לאור הבחירה של החברה הפלשתינית בתרבות המוות והטרור. מי שבחר בחמאס שלא ידבר על הומניטריות
אהרון רול
הרי אין צורך לזכות בתואר בתקשורת המונים, די לצפות בכתבות הטלוויזיה, לעלעל בכל עיתון מצוי או לדפדף באתרי החדשות האינטרנטיים על-מנת להבין כי המדיה הישראלית בהתנהלותה משך העשורים האחרונים פרצה את כל גבולות האתיקה והמוסר
אביב ירון
שנתיים חלפו מההינתקות ומדינת ישראל נדרשת ע"י הקהילה הבינלאומית, השמאלנים ויפי הנפש להמשיך ולספק מזון, חשמל, דלק ותנאי מחיה הולמים לאויבים ממדינת החמאס בעזה
יהונתן דחוח-הלוי
למרות איתותים במישור הדיפלומטי, סוריה מהווה צומת גיוס מרכזית לאל-קאעידה    סעודיה, על אף שיתוף הפעולה עם ארה"ב, ממשיכה להיות היצואנית הגדולה ביותר של מוג'אהידין    המתאבדים והלוחמים אינם באים מרקע נחשל והם ברובם צעירים בעלי השכלה או הכשרה מקצועית המנצלים, בין השאר, את התשתית האוניברסיטאית כדי לחדור למערב
גדי חנניה
חוסר התייחסות הולמת למתן פתרון הולם למשבר העמוק במערכת החינוך וההשכלה הגבוהה עשוי לפגוע באינטרסים החיוניים של מדינת ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il