X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כיהודים האמונים על מצוות פדיון שבויים והערבות ההדדית עלינו להצטרף לקריאה של ועד רבני יש"ע ואישי ציבור נוספים ולדרוש את שחרורם של כל האסירות והאסירים היהודיים הלאומיים
▪  ▪  ▪

בסיעתא דשמייא ובהרבה מאמצים זכינו להעלות למודעות הציבורית ולהציף את הנושא של סמכות בית המשפט ע"י עמידתם האמיצה של שבע הבנות מול מערכת משפטית שלימה. למותר לציין, שהבנות בחרו בדרך זו מרצונן החופשי ואף אחד לא כפה עליהן ולא תפס טרמפ על הסיפור.י תרה מכך, הורי הבנות, האמונים יותר מכל על דאגה לבנות, העדיפו לכבד את מאבקן ולא לשחררן מיד.
אך עלינו לזכור שהסיפור מבחינתנו עדיין לא הסתיים. בכלא נווה תרצה יושבת מזה כחודשיים צביה שריאל בת השמונה עשרה מאלון מורה.
צביה ניסתה להניס ערבים שחדרו ליישובה בסמוך למקום הרצחו של הילד רמי חבה הי"ד,וכפרס על דאגתה לשלום הציבור היא נעצרה. מאז מעצרה, היא לא מכירה בסמכות בית המשפט, בטענה הדומה לטענת 7 הבנות, "כי הזכות להתיישב במרחבי ארצנו או להניס פורעים ערבים המסכנים את חיי התושבים, אינן מהוות כל עבירה במדינה יהודית". צביה סובלת מהתנכלות והתעללות בדומה למה שעברו 7 הבנות, אך היא ממשיכה לדבוק באמונתה ולא להכיר בסמכותו של בית המשפט, בית משפט שבנשימה אחת משחרר מחבלים ערבים ועוצר נערות יהודיות הדבקות בארצם.
בנוסף, ישנה גם קבוצה של אסירים יהודים לאומיים, שחלקם פעלו מתוך מצוקות ביטחוניות ובמטרה לעצור את ההפקרות הביטחונית וחלקם פעלו כדי לעצור מהלכים הרסניים כמו הגירוש מגוש קטיף וצפון השומרון, המשותף לכולם שרצו להיטיב עם העם היושב בציון. גם אם לא כולם מזדהים עם מעשיהם, כולנו צריכים לדרוש את שחרורם ומיד, ואפילו רק בגלל העובדה שממשלת ישראל שחררה כבר אלפי מחבלים ערבים.
האסירים הטריים ביותר מבין רשימה זאת, הם האחים מורדי ואליצור הראל-לווינשטיין שכבר ישבו בעבר כחצי שנה על ניסיון חסימת כביש איילון ע"י מכונית שרופה, ובגלל יצרי נקם וסגירת חשבון עם מתנגדי הגירוש הם נכנסו לכלא עד תום ההליכים.
יש גם את האחים שחר ושלומי דביר-זליגר, עופר גמליאל, ירדן מורג, אריה טסלר ועוד כ-25 אסירים יהודים היושבים כבר מספר שנים מאחורי סורג ובריח. רובם ככולם בעלי משפחות, שילדיהם, במקרה הטוב, זוכים לבקרם אחת לשבוע מאחורי זכוכית. חלקם לא זוכים לצאת כלל לחופשות ואפילו לברית או לביקור של סבא גוסס אין הם יכולים לצאת.
כיהודים האמונים על מצוות פדיון שבויים והערבות ההדדית עלינו להצטרף לקריאה של ועד רבני יש"ע ואישי ציבור נוספים ולדרוש את שחרורם של כל האסירות והאסירים היהודיים הלאומיים. עלינו לנצל את טיפת האמפטיה והאהדה הציבורית - לה זכו שבע הבנות ולקדם את שחרורם של אלה שנותרו מאחור. כי אם בתוך המחנה שלנו פנימה אין ערבות הדדית מה לנו כי נלין על האדישות כלפי אחינו הגיבורים בשדרות.
כבר נוכחנו לדעת שלחץ ציבורי עוזר, לכן, עלינו לחזק את משפחות האסירים שסובלות יום יום בלי אבא ובעל, עלינו ללחוץ על כל מי שאפשר ולנסות להשפיע על מקבלי ההחלטות בתוך הכנסת ומחוצה לה, ובעזרת ה' נזכה יחד לשחרר את כל אסירי ציון בציון ובאו ציון ברינה.

דובר ארגון חוננו.
תאריך:  27/01/2008   |   עודכן:  27/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אל תשכחו את הנשארים מאחור
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
אכן הגיע הזמן לפעול ל"ת
קורא ותיק  |  27/01/08 12:55
2
להפנים: אנו חיים במשטר אנטישמי ל"ת
אלי קופטר  |  28/01/08 08:39
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דני דיין
סוגיית המאחזים אינה עניין משפטי, אלא מדיני: לולא כן, ההתחייבות לפנותם היתה ניתנת לנשיאת בית המשפט העליון ולא לשרת החוץ האמריקנית
אפרים הלפרין
בימים בהם משתלחים גורמים ממשרד ראש הממשלה בקציני צה"ל שלחמו במלחמת לבנון השנייה, כדאי שניזכר בעדותו של ראש הסגל בלשכת ראש הממשלה בפני ועדת וינוגרד
ציפורה חלפון
"אנחנו חיים במדינה שב-20 שנה האחרונות הפכה למעצמת רייטינג שמנהלת דיונים קיומיים באמצעות כותרות, הפגנות ומחאות שנונות ומרוחות בספינים. אנחנו נמשכים ונתפסים למחאות השנונות שמקימות הדים"
אריק פורסטר
"אירגון השלום הנוצרי" - עמותה אמריקנית קווייקרית העוסקת בתיעוד מקרי שינאה אתנית ודתית מתעד בצילומים את עבודות ה"אמנות" שהמתנחלים השאירו על בתי פלשתינים בחברון
איתי ברק
ועדת החינוך של הכנסת אשר התכנסה השבוע לדיון חירום, מראה כיצד הצליחו להתגבר שורה של ח"כים אסרטיביים על חולשה חוקתית בתקנון הועדות. כתוצאה מפעילות חברי הוועדה, הודעת המרכז הארצי לבחינות ולהערכה, לפיה הבחינה הפסיכומטרית הקרובה, תבוטל. שונתה במהרה וחברי ועדת החינוך רשמו לזכותם הישג ראוי לציון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il