X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אז איפה לפרסם? באתרי פורטל גדולים? או שאולי באתרים ממוקדים בנושא העיסוק של האתר שלכם?
▪  ▪  ▪

אז יש לכם אתר אינטרנט משגע, מרהיב ומפתה, ולא פעם שאלתם את עצמכם "איך אני גורם למוצג האינטרנטי שלי להפוך למוכר? אמין ובעל מוניטין?"
אז מצאתם עצמכם מול 2 אופציות, האחת: פרסום האתר שלכם בחוצות הרשת, והשנייה הפצתו באמצעות הלקוחות, כרטיסי הביקור, שילוט ועוד.
מובן שהאפשרות הראשונה, תביא לחשיפה רבה יותר מכיוון שפרסום און ליין יחשוף את האתר שלכם לאלפי גולשים בפרק זמן שתבחרו.
אז איפה לפרסם? באתרי פורטל גדולים? או שאולי באתרים ממוקדים בנושא העיסוק של האתר שלכם?
בתשובתי שתי מטרות עומדות לנגד עיני: האחת חשיפה נטו, והשנייה הגדלת התנועה (טראפיק) לאתר.
אם ברצונכם להגדיל את החשיפה - ביחרו בפרסום המאופיין בבאנרים וחשיפת שם המותג שלכם. וכאן מתחילה שאלת המליון, האם זה עובד?
קהל הגולשים מודל 2008 הינו קהל מודע ומבין מהן פרסומות, זהו קהל הבוחר לעצמו את הנראה על המסך, המוח שלנו הורגל במהלך השנים האחרונות "לסנן" פרסומות הנראות באתרים שונים ובמיוחד פורטלים. אז מה התועלת? ובכן, השקעה מספיק גדולה שנאמדת בכעשרות אלפי דולרים לתקופה קצרה תביא לחשיפה טובה מאוד, אומנם ה"מוח" של הגולש ירצה להתעלם מהפרסומת אך עקב חשיפתו פעם אחר פעם לאותה פרסומת הוא יזכור את הצבעים שראה ואת צורתו של הלוגו שלכם.
לגבי המטרה השנייה, הגדלת התנועה לאתר, כאן תרצו לבחור בפרסומות טקסטואליות בהן תוכלו לשדר ואף לדבר עם הגולש בשפה אותה הוא מבין ואף מחפש. כמו כן תוכלו למקד את הפרסומת שלכם לקהל היעד שלכם, למשל חתך גילאים ומין.
כאן דעתי חד-משמעית חולקת על בעלי האתרים הגדולים, שם ההשקעה שלכם תהיה גדולה אך הקהל היעד שלכם יהיה קטן וממוקד, התוצאה - הרגשה של עלות מול תועלת נמוכים.
אם תבחרו בפרסום ממוקד אוכלוסין, עשו זאת באתרים הקטנים יותר, שבהם נמצא 100% מקהל היעד שלכם, שם בעבור השקעה נמוכה, תקבלו חשיפה גבוהה ומיקוד מקסימאלי.

המאמר נכתב על-ידי הבעלים של אתר Skala.co.il ואתר ההיכרויות peach.co.il.
תאריך:  28/01/2008   |   עודכן:  28/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד יוסי דר
האם ריבון, שהחליט להעניש אדם, רשאי לשכור לעצמו שירותי ענישה פרטיים? הרי גם חוק השליחות עצמו קובע, שישנן פעולות שעל-פי מהותן אינן יכולות להיות נושא לשליחות וכי יש לבצען אישית
יוני בן מנחם
הנשיא המצרי סובל ממצב בריאותי מדרדר והוא מעוניין להעביר את רסן השלטון בארצו בצורה "חלקה" לבנו גמאל. אין לו שום עניין להתעמת עם החמאס שכן פירוש הדבר עימות עם "האחים המוסלמים"
עו"ד דב אבן-אור
מותר לעיתונאי להחזיק בדעות שונות ומשונות, אך אסור לו לעוות את המציאות, לשקר, להציג את המתנגד לו כגזען וחסר אחריות לאומית. כל האיסורים הנ"ל נעשים מדי יום וכל היום, ומגדיל לעשות - עיתון הארץ
ד"ר יובל ברנדשטטר
הביזוי שעברו יהודי קטיף היה מיותר, ועתה הגיעה העת להפכו. לפתוח את כל ארץ ישראל להתיישבות יהודית. לתת תקווה לעם שזה ארצו, מכורתו, מולדתו, ואין לאיש את הזכות למסור אותה ביד זר
אהרון רול
"רובו של העם היושב בציון חש תעוב והתנגדות נפשית בריאה לזה העומד בראשות הממשלה, או זה אשר יותר נכון לכנותו: 'העומד בראש ממשלת משרד ראש הממשלה'"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il