X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
"לאחר ש"אבק הכוכבים" של ועדת וינוגרד ישקע קצת, הוא ייאלץ להחליט. כולנו במתח ממתינים למוצא פיו, אך סביר להניח שהוא יצעד בנתיב הפשרה - לא פרישה מיידית, ולא הישארות נצחית, אלא משהו באמצע שישביע את רצון כולם"
▪  ▪  ▪

אחרי הפיאסקו של ועדת ארנט? וואו רגע לא וינוגרד, אולי זיילר? לא בעצם תלוי ביום ובשעה. עכשיו כולנו ממתינים ל"גנרל המקסיקאני קסטנייטה" - כמאמר השיר המפורסם. הגנרל הוא אהוד ברק.
הוא מתלבט ,הוא מתחבט,יפרוש או לא יעזוב את החממה הנעימה הקרויה ממשלה. כולנו איתו ממתינים למוצא פיו, כאילו היה איזה שהוא אדמו"ר או "גאון תורני". קשה לו, קשה לו מאוד ההחלטה. מצד אחד הוא הזמין את המילואימניקים המוחים, אשר החמיאו לו
וטענו כי אם הוא היה בסיטואציה דומה, קרוב לוודאי שהיה מתפטר. מצד שני "האחריות הלאומית" חשובה לו מאוד. הוא משקיף ממרום מגדלי העיר ואינו יודע כיצד להחליט. מצד אחד, הבטחתו להתפטר. מצד שני, הסקרים המצביעים על ירידה דרסטית במעמדו ובמעמד מפלגת העבודה,העלולה להפוך במהרה לאבודה,ומצד שלישי "הביטחון הלאומי".
לאחר ש"אבק הכוכבים" של ועדת וינוגרד ישקע קצת, הוא ייאלץ להחליט. כולנו במתח ממתינים למוצא פיו, אך סביר להניח שהוא יצעד בנתיב הפשרה - לא פרישה מיידית, ולא הישארות נצחית, אלא משהו באמצע שישביע את רצון כולם, למשל: הישארות כדי לדאוג לשמירה על יישום מסקנות וינוגרד, ומצד שני הסכמה משותפת עם אולמרט על מועד מוסכם לבחירות (שגם על כך יש עוד לדון ולהגיע לעמק השווה).
איך פעם הגדיר זאת אשכול:"חצי קפה חצי תה".גילוי מנהיגות? יציאה חוצץ מול המציאות או הסקת מסקנות? זה כבר מוגזם. הלוא שכחתם במדינת הביורוקרטיה אין דבק מלכד יותר מהכיסא.
אז נרים כוס שמפניה ונשיק כוסות לקראת המערכה הבאה בהצגה הטובה ביותר בעיר-לפחות לעת עתה.

תאריך:  02/02/2008   |   עודכן:  04/02/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"מחכים לגודו" - הכוכב התורן גנרל ברק
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
עלמא דשיקרא
משה - ירושלים  |  2/02/08 19:01
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נרי אבנרי
"מפלגת העבודה היא דינוזאור גוסס. החברים יודעים את זה. ולכן, לפני שתשיב את נשמתה ל"שמש העמים", (חלק מ-) חבריה מנסים להצילה, בעוד האחרים מסניפים פירורי שררה אחרונים. לנתק את בוז'י הרצוג ושלום שמחון מהממשלה, זה כמו לנתק את אבנר גדסי וניסים גרמה מהגת. זה מחייב טיפול גמילה"
אהרון רול
"ועדת וינוגרד אינה אמורה להיות ועדה פוליטית, אלא משפטית בבסיסה, ולכן הדוח הסופי של הוועדה אשר ברעו קיים גוון פוליטי מעלה תמיהות ושאלות יותר משמביא הוא תשובות"
יוסי עבדי
העיתונאי יוסי עבדי מציע ניתוח משפטי מעמיק אודות מעמדה של הצנזורה הצבאית בעידן האינטרנט    במוקד: סקירה היסטורית וניתוח התנהלות התקשורת בימי המלחמה האחרונה בלבנון    החיבור נחתם בחודש יוני 2007, ומתפרסם עתה בעקבות התייחסות דוח וינוגרד להשפעות הבלוגים, הטוקבקים ואתרי החדשות על פעילות הכוחות בשטח
אהרון רול
מכבסת המילים הסחרירית "עריפת ראשים" שיצרו מקורבי אולמרט, מנסה לחפות על חובתו המוסרית לפנות את כסאו ולהרתיענו מהפגנות מחאה
עו"ד דן יקיר, עו"ד יונתן ברמן
המאבק המשפטי בישראל למען נישואין בין בני אותו המין והכרה עקרונית בהם, הוא בעל חשיבות סמלית ורגשית גדולה לחברי הקהילה ההומו-לסבית-בי-טרנס. עם זאת עולות ממנו שאלות חברתיות חשובות שטרם זכו לדיון ציבורי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il