X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
האם "מאיים" המפכ"ל להכשיל את המינוי אצל מבקר המדינה רק מפני שמעז ד"ר גלבוע לבקר את משטרת ישראל חדשות לבקרים? שמא סבור המפכ"ל כי מדינת ישראל הפכה למדינת משטרה? המפכ"ל ה"נסחט" ה"טייס - הופך ל"מאיים"?
▪  ▪  ▪
דודי כהן

במסיבת עיתונאים מאיים ה"נסחט" ה"טייס" על נצ"מ [בדימ.] ד"ר מאיר גלבוע כי יפנה למבקר המדינה לאור ביקורתו הנוקבת כלפי המשטרה.
בימיו של רנ"צ דודי כהן, המפכ"ל [ה"טייס" המהיר...] וה"נסחט" על-ידי "קרמשניט" [סנ"צ אפרים ארליך] הפכנו למדינת משטרה. אות לכך מצאנו במסיבת העיתונאים שקיים המפכ"ל לאחרונה, בהציגו את הנתונים הכושלים והביצועים הכושלים של משטרת ישראל לשנת 2007.
במסיבת העיתונאים נשאל המפכ"ל לא רק אודות "טיסתו" ברכב משטרתי במהירות של 180 קמ"ש - בואך ירושלימה, כשנשא דרגת ניצב, אלא גם אודות ביקורתו הנוקבת - תדיר - של נצ"מ [בדימ.] ד"ר מאיר גלבוע, איש התנועה לאיכות השלטון, כלפי משטרת ישראל - במהלך השנים האחרונות.
או אז, "שלף" המפכ"ל תשובה מדהימה מן המותן. המפכ"ל, אכן מודע לביקורתו הנוקבת של נצ"מ [בדימ.] ד"ר מאיר גלבוע כלפי משטרת ישראל - מהלך שנים אחרונות - מתכוון לפנות בעניין זה ל... מבקר המדינה.
למה למבקר המדינה? כי מבקר המדינה מינה, זה לא מכבר, את ד"ר מאיר גלבוע לשמש כיועצו לענייני שחיתות במקום ניצב עו"ד בורובסקי.
נתמה: האם "מאיים" המפכ"ל להכשיל את המינוי אצל מבקר המדינה רק מפני שמעז ד"ר גלבוע לבקר את משטרת ישראל חדשות לבקרים? שמא סבור המפכ"ל כי מדינת ישראל הפכה למדינת משטרה? המפכ"ל ה"נסחט" ה"טייס - הופך ל"מאיים"?
שמא "דודי חמודי" סבור כי יש לערב את ה"מורה" לאור התנהגותו של "התלמיד" ה"שובב"? האם הריצה ל"גננת" תביא ל"ענישת" ה"ילד" ה"חצוף" ולסתימת/סכירת פיו?
איזה מסר מעביר המפכ"ל? מה ברצונו "להשיג" בשיחה עם מבקר המדינה אודות נצ"מ [בדימ.] מאיר גלבוע? שמא הוא רוצה להשיג את שרצה ניצב יוחנן דנינו להשיג רק אתמול - ניסיון להכשיל ולטרפד את מינויו של עו"ד משה גלעד לכהונת שופט בית המשפט המחוזי בחיפה באמצעות "מידע סודי"?
הא לכם - מדינת משטרה של ממש.

משפטן, מוסמך במשפטים, כלכלן, מוסמך במנהל עסקים.
תאריך:  12/02/2008   |   עודכן:  13/02/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צבי גיל
לא ועדת חקירה על עוולות לניצולי שואה, אלא ועדת הוקרה על תרומתם הגדולה למדינה
נדב מנסדורף
לא בפעם הראשונה ניתן להבין שקמפיין עם כוונות טובות שעונה להגדרה "לא מספיק" יכול בקלות להפוך גם מאוד מסוכן. הורים יקרים, שימו לב: מדינת ישראל מעודדת פגיעה בילדי ישראל באינטרנט
ענבל בר-און
אך ורק הסברה ישראלית מקיפה ויסודית, תשפיע על דעת הקהל ב'מדינות הקובעות', אשר תשפיע בתורה על 'מועצת הביטחון'
עו"ד יוסי דר
מומלץ למערכת המשפט ולמחוקק שיתקנו בהקדם את החוק בכך שיקנו לשופט סמכות ברורה - כמינימום הכרחי - לסלק עורך דין מאולמו כשהנסיבות מחייבות כך - בוודאי כאשר עורך הדין מפריע לדיון שאינו נוגע לו
פיני קאסוטו
האינטרנט הוא הקדמה ועל-כן נדרש להשתמש בו, אולם חובה עלינו ההורים שנדע לשים גבולות שהרי שימוש לא מובחן באינטרנט מייצר תחושת עוצמה בקרב בני הנוער כדוגמת "השמיים הם הגבול" ועל-כן מעורבות של הורים בחיי ילדיהם ובמידת השימוש באינטרנט בדרך של הצעת אלטרנטיבות וחלופות אחרות תאפשר לבני הנוער להתמודדות יותר עם החיים המציאותיים ופחות עם החיים בכלים של פנטזיה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il