X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מרגמה המוצבת בחצר של בית שנהרס בשדרות ומופעלת על-ידי אנשי "הגא משדרות" כולל סבתות מבוגרות, והורים המגנים על ביתם וילדיהם נגד הטילים הנורים מעזה, היא כלי תעמולתי ממדרגה ראשונה
▪  ▪  ▪

הדיבורים הרמים, הנשמעים מפוליטיקאים ישראלים, ומכלי התקשורת, על "פלישה קרקעית לעזה מיותרים.
הקריאות הנשמעות, לבסס שליטה קרקעית בעזה כדי לסכל את ההפגזות על ישראל, וכן כדי להפסיק את הברחות הנשק במנהרות - מוטב של יישמעו ולא יבוצעו.
את בעיות הקסאמים והברחות הנשק במנהרות לא פתר צבא ההגנה לישראל גם כשציר פילדלפי היה מאה אחוז בידיים ישראליות, וצה"ל שלט במרחב רצועת עזה. מוטב לנסות לפתור את בעיית הקאסאמים בדרכים הרבה היותר פשוטות.
למשל: סוללה אחת של מרגמות 120 מ"מ המוצבת בשדרות, מרגמה שמגיבה בירי פגז לשעה לכיוון המשוער שממנו נורים הקסאמים. ג'באליה- עזה חאן יונס או רפיח.
זו הייתה הטקטיקה בשנות השבעים, נגד הירי מבקעת הירדן - מאות אלפי תושבים ירדניים נטשו את הבקעה ואת עמק הר'ור בגלל טפטוף של פגזי המרגמות, אחת לכל שעה.
גם ערי התעלה - איסמאעליה ופורט סעיד - ננטשו לחלוטין בגלל הפגזות ספוראדיות של פגז לשעה או פחות. הפסקת האש עם מצריים בתום מלחמת ההתשה, וכן הפסקת האש עם ירדן, נחתמו בגלל שיטה זו.
פגז לשעה, השריקה מקפיאת הדם, הציפיה לנפילה ורעם הפיצוץ הם מורטי עצבים - העזתיים לא יעמדו בלחץ הפסיכולוגי הזה ומהר מאוד יתחילו הפגנות נגד הרשות הפלשתינית שמאפשרת את ירי הרקטות לשטחה של מדינת ישראל.
נכון, יהיו קורבנות אזרחיים בקרב ערביי עזה, אולם, הכנה נאותה, אזהרות, והתראות כי תושבי שדרות מגנים על בתיהם, נגד ירי בלתי פוסק של הקסאמים, ומשתמשים בנשק מידתי של מרגמות המוצבות בשטח העיר המעונה שדרות, תתקבלנה בדעת הקהל העולמי.
מרגמה, איננה "פוטוגנית" כמו טור שריון הנע לכיוון עזה, תצלום של טנק ישראלי ומולו ילד עזתי, מוריד לישראל נקודות רבות בדעת הקהל העולמית.
מרגמה המוצבת בחצר של בית שנהרס בשדרות ומופעלת על-ידי אנשי "הגא משדרות" כולל סבתות מבוגרות, והורים המגנים על ביתם וילדיהם נגד הטילים הנורים מעזה, היא כלי תעמולתי ממדרגה ראשונה, ולמרות שאשפי התעמולה הפלשתינים יפיצו בתקשורת תמונות של הרוגים ופצועים, ואיברים מרוסקים של ילדים פלשתינים, תמיד ניתן יהיה להעמיד מנגד אישה מבוגרת עם מטפחת ראש המפעילה מרגמה בלית ברירה - כדי להגן על נכדיה.
אין צורך בשפיכת מיליוני שקלים לכל דקת לוחמה בעזה, אין צורך להיכנס למלכודות הנפץ העזתיות. אין כל חובה להיגרר לפח הייקוש של התקשורת העולמית המצפה לראות טורי צבא ישראלים נגד "לוחמי חופש" פלשתינים או ילדים עם אבנים.
ובדיוק כמו שמיליון מתושבי פורט סעיד ואיסמעליה ברחו מערי התעלה - ולחצם שינע את ממשלת מצרים להתחנן להפסקת אש, גם כאן, לחץ של מאות אלפים מתושבי עזה שיברחו מהאש הדלילה ומורטת העצבים של המרגמה בשדרות, ויצבאו או יפרצו שנית את הגבול לרפיח יגרום למצרים להפעיל את כוחם והשפעתם על ממשלת החמאס - הפסקת אש מובטחת תוך מספר שבועות.
מרגמה אחת בשדרות, המופעלת על-ידי הג"א מקומי, או משמר אזרחי, תעשה את העבודה פי אלף יותר טוב מכל אוגדה מאוגדות צה"ל. קשישים משדרות המפעילים מרגמות, עדיפים על חיילים המזויינים מכף רגל ועד ראש.

תאריך:  13/02/2008   |   עודכן:  13/02/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חיסול ההפגזות מעזה
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
הצעה חשובה! ויש להרחיבה...
קבוצניק  |  13/02/08 14:06
2
מרשים ביותר
חל  |  13/02/08 14:23
3
הצעה טובה
נסים ישעיהו  |  13/02/08 20:32
4
מקורי, אני תומך ! ל"ת
רמי ג  |  15/02/08 19:59
5
רעיון נהדר - צריך להעביר הלאה ל"ת
מ"מ  |  1/03/08 18:49
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צבי גיל
ברצועת עזה נמצאת ישות עצמאית פרועה אשר לא סרה למשמעת של הממשל הפלשתיני, ולישראל זהו הגבול הבינלאומי. אם חוצים אותו, מכריזים עלינו במלחמה. במלחמה כמו במלחמה יש להכות באויב מכה ניצחת אשר תביא אותו להרהור שני ושלישי. או לשולחן הדיונים
ד"ר נדב בלפר
קטרקט מולד: הופעתו בילדים היא לרוב בעלת אופי גנטי עם הקשר לסינדרומים נוספים, אך יכולה לנבוע גם מזיהום תוך-רחמי    גלאוקומה מולדת: זוהי מחלה המלווה לרוב בלחץ תוך-עיני מוגבר כתוצאה מהצטברות נוזלי העין באזור זווית העין    רטינובלסטומה: המחלה יכולה לגרום לפגיעה קשה בעין אחת או בשתיהן, לגרום לעיוורון
שמואל קופר
מתוצאות ביניים של מחקר מקיף בארה"ב עולה שייתכן וקיים סיכוי תמותה גבוה יותר אצל חולי סוכרת 2 המקבלים טיפול אינטנסיבי להורדת רמת הסוכר ל-6%
גורי גרוסמן
האנלוגיה בין הילדים הפצועים, תוך התעלמות מהסיבות לאסונם, יותר ממקוממת: בעוד שבעזה הפלשתינים בחרו בבחירות דמוקרטיות בחמאס המטיף לחיסולה של ישראל, הרי שאזרחי ישראל בחרו בממשלה המכירה בזכותם של הפלשתינים להקים מדינה משלהם לצידה של ישראל
עו"ד משה גולדבלט
אי אפשר שלא לראות את דפוס הפעולה החוזר. אי אפשר להעמיד פנים שלא מדובר בשיטה. ההוכחות הנסיבתיות רבות מדי. פעם אחר פעם אנו רואים כיצד קבוצה עמה נמנים בכירי מערכת המשפט פועלת כגוף מיומן אחד למען מטרות דומות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il