X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
חצי שנה עברה מאז מונה אברהם גרנט למאמן קבוצת הכדורגל צ'לסי לשקט תעשייתי הוא לא זכה כלל והתקשורת באנגליה מתנכרת אליו ומבקרת אותו באופן קשה ביותר מעל דפי העיתון מלבד הביקורות שספג גרנט עד כה, ההתעללות שהוא עובר באנגליה קפצה שלב אחד קדימה כאשר קיבל איום ממשי על חייו ואני שואלת האם הוא צריך להישאר?
▪  ▪  ▪
תעזבו את גרנט אנטישמים [צילום: AP]

רק לפני חצי שנה מונה אברהם גרנט למאמן הקבוצה אולי הכי טובה ביבשת, צ'לסי. גבות רבות הורמו עם מינויו והתקשורת האנגלית ממש לא פירגנה ואף דאגה להעליבו מעל דפי האינטרנט ובכנסים תקשורתיים אחרים. בישראל לעומת זאת התקבל מינויו של גרנט בשמחה וצהלה רבה, לפחות בקרב חובבי הספורט הישראלים, התקשורת זה כבר סיפור אחר.
עם היוודע דבר מינויו של גרנט החלו להתעורר המהמרים הרבים שניסו לתחם בחודשים או אפילו בימים את משך הזמן בו יישאר גרנט על הקווים בסטמרוד ברידג'.
על אף כל ההימורים והביקורות הקשות אותן ספג וסופג גרנט הוא ממשיך להחזיק בג'וב הכי נוצץ באנגליה ואף זוכה לתמיכה מלאה של הבעלים, רומן אברמוביץ'. אך האם כל זה שווה את ההתעללות שהוא עובר במדינה היהירה? במדינה שכנראה לא מוכנה להכיר בכך שמאמן קטן ו"די" אלמוני יעמוד בראש הקבוצה הכי פופולרית באנגליה.
אז כמובן שכמו בכל דבר שני צדדים למטבע. הראשון אומר "תישאר ותוכיח לכולם מה אתה שווה" והשני אומר "קום ולך לך מן המקום אשר אינך רצוי בו". השאלה היא מה הדבר הנכון לעשות.
"תישאר ותוכיח לכולם מה אתה שווה"
כמובן שמדובר פה בדעתי האישית, אבל אני חושבת שעוד כמות נכבדת מאוד של אנשים בישראל, וגם באנגליה, עומדים מאחורי גרנט ומחזיקים אצבעות לכך שבסיום העונה הנוכחית הוא יצליח להוכיח לכל העולם ולאנגליה בפרט מי המאמן מספר אחד ומיהם הנציגים הישראלים השולטים בארצם. אומנם לא קל יהיה הדבר וצ'לסי על אף חוזקה והכוכבים שלה נמצאת במאבק של ממש מול קבוצות טובות לא פחות בצמרת הליגה האנגלית ובכדי לזכות בתארים היא צריכה לנצח כמעט כל משחק ולשאוף לכך שיריבותיה יאבדו נקודות חשובות וקובעות במאבק על האליפות.
גרנט ממשיך לצבור נקודות ולהיאבק על התארים ולפיכך הוא חייב להישאר ולהציל את כבודו כך שלבסוף ייצא עם היד העליונה ויוכיח לכל אותם הספקנים ולתקשורת האנגלית בפרט כי לצ'לסי יש מאמן, ומאמן לא פחות טוב מיתר המאמנים באנגליה.
"קום ולך לך מן המקום אשר אינך רצוי בו"
לא קל להודות בכך אך קיימות יותר סיבות הגיוניות למה גרנט צריך לקום וללכת מאשר להישאר. אינני אומרת כי עליו לקום וללכת, כן, אני רק מציינת כי עובדתית קיימות הרבה יותר סיבות נגד מסיבות בעד.
נתחיל בסיבה הראשונה והמשמעותית ביותר, התקשורת יורדת לחייו. כל צעד, כל מילה וכל הפסד או תוצאת תיקו שמביא גרנט זוכה לביקורות קשות וממש לא מפרגנות, לעומת זאת כאשר מצליחה הקבוצה להשיג נצחונות יפים ומרשימים לא זוכה גרנט לעידוד המתאים לו זקוק כל מאמן זר בקבוצה כל כך גדולה ומצליחה.
הסיבה השנייה היא קצת יותר רצינית וביטחונית, גרנט קיבל איומים על חייו. התקשורת הבריטית פרסמה לפני מספר שבועות כי גרנט קיבל איומי רצח על-רקע גזעני. גרנט שהגיע באחד הימים למתקן האימונים גילה חבילה חשודה שנשלחה עבורו ובה אבקה לבנה ומכתב מצורף. המשטרה שהגיעה למקום הודיעה כי לא מדובר באבקה מסוכנת וכי ככל הנראה מדובר בבדיחה של אוהד שחיפש להשתעשע על חשבונו של גרנט. אז אמרו שהיא לא מסוכנת, אז מה?! זהו גילוי אנטישמיות כלפי המאמן הישראלי שלנו שנגמר במזל באבקה לא מזיקה, אך מי מבטיח לנו שבפעם הבאה לא ייגמר הדבר באופן קשה יותר אשר עליו יתחרטו אחר כך כולם.
הסיבה השלישית, שאותי אישית היתה הכי מרתיעה, הזלזול של השחקנים וחוסר ההערכה לה הוא זוכה בקבוצתו. כשהדברים קורים מבחוץ אתה אומר בסדר אז זה בחוץ העולם יכול להמשיך להסתובב, העיקר שאני זוכה לכבוד הראוי מהאנשים החשובים ביותר, אבל מה קורה כשגם במקום בו אתה אמור להיות הכי מוערך אתה מקבל יחס הפוך ואף מזלזל יותר, מה קורה אז? איך עלייך לנהוג?
רק היום (א', 2.3.08) פרסם העיתון "ניוז אוף דה וורלד" כי כמה מכוכבי הקבוצה מאיימים לעזוב אם גרנט יישאר מאמן גם בעונה הבאה. הכוכבים טענו כי הם אינם מעוניינים להמשיך לשחק בקבוצה תחת הנהגתו של גרנט.
אפילו ניצחון גדול של 4:0 אמש (שבת, 1.3.08) על ווסטהאם לא הצליח לעורר את אהדת האוהדים או התקשורת ואתם יודעים מה אפילו לא את אהדת השחקנים.
אז מה בכל זאת צריך גרנט לעשות?
לסיים את העונה הנוכחית ולהוכיח לכולם כי הוא לא נכנע ומי יודע אולי הוא גם יסיים את העונה עם תואר או שניים שיצליחו להסתים את פיותיהם של רבים "מבינים" אחרים. אחר כך כמו שאומרים "אלוהים גדול", גרנט עשה דברים יפים באנגליה והוא בטח יימצא את עצמו מחוזר על-ידי קבוצות אחרות באירופה.
ואני אומרת לכל האנטישמים תעזבו את גרנט בשקט ותנו לו להצעיד את צ'לסי קדימה!!!

תאריך:  02/03/2008   |   עודכן:  02/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עיזבו את גרנט, אנטישמים
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
!!פטאליקה Message האידיוט!:
עוד סתם אזרח  |  2/03/08 18:26
2
טרם השלימו עם סיום המנדט בא"י ל"ת
הניה  |  2/03/08 18:47
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
פרופ' צבי אפלמן
מדובר במחלה קשה המאופיינת בנטייה מוגברת להתפתחות מחלות סרטן, בעיקר סרטן דם מסוג לוקמיה בגיל צעיר
אליקים העצני
ואם תיתכן בכלל חזרה למסלול אנושי של דו-קיום בין יהודים וערבים ביו"ש אחרי כל מה שקרה, טבעי שהיוזמה תצא מחברון, שם קבור הסבא המשותף
ד"ר אברהם בן-עזרא
כדי להיות מקובל ולזכות באהדה ובתמיכה ציבורית, בימים בהם ארגוני הטרור משגרים טילים לעבר יישובים בארץ - עדיף להיראות ולהישמע נחוש, לוחמני, ביטחוניסט. אז איך הולך יחד - שמאלני ונחוש? הולך; כשצריך - עושים
עמית צוקרשטיין
קניין רוחני כאינדיקטור לאיכות החברה וסיכוייה לגייס כספים ולהצליח
גלעד קדומים
פעם היתה תחרות בין השמאל לימין מי יעלה על נס את ארץ ישראל ביותר הצהרות. היום זעקת הביטחון לה הצטרפו בחדוה ובשמחה כל הימין משתיקה לחלוטין כל זעקת אמת של ארץ ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il