X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ללא הסכמה תוך יהודית כי לעם היהודי הבעלות הבלעדית על ארץ ישראל, אין ערך להכרעת החמאס. כל עוד השינוי הזה מצוי בחלומות באספמיא של מעט הציונים שעוד נותרו בארץ, חבל על כל חייל שנשלח לעזה או לבנון
▪  ▪  ▪

צה"ל נכנס שוב לעזה. לכאורה הפתעה גדולה. הובטח לעם היושב בציון שהבריחה מגוש קטיף, הבריחה מן השומרון, הבריחה מלבנון, והקמת גבולות בטוחים ומוכרים יספקו את הערבים, יספקו את הגויים, ויתנו לנו את הלגיטימציה להגן על היהודים.
מתברר שאין הפתעות. הבריחה הזמינה מרדף, ההינתקות הזמינה טילים, והלגיטימציה לפעולות הגנה לא קיימת. ליהודי מותר לספוג, מותר למות, אסור לו להתגונן, ואסור לו לילל, אלא באופן סמלי.
כיום גוברים הקולות, במיוחד של ראש האופוזיציה, שיש לשאוף להכרעה. המועמד להכרעה הוא החמאס. השאלה היא, מדוע? במה חטא החמאס שצריך להכריע אותו, ומה בצע לנו בהכרעתו.
החמאס הוא המייצג הלגיטימי של העם הערבי היושב בציון. הוא נבחר בבחירות דמוקרטיות למהדרין ומעולם לא הסתיר את מטרתו: השמדת המדינה היהודית על תושביה. העם הערבי היושב בציון התחייב לאמנת החמאס. לכן הכרעת החמאס משמעותה הכרעת העם הערבי היושב בציון.
כיצד מכריעים עם? ישנן שתי דרכים. האחת, נטילת הריבונות ממנו במקום בו הוא יושב. השנייה, העברת אותו עם למקום אחר. נטילת הריבונות מחייבת הרס כל המוסדות הריבוניים, כולל צבא משטרה, משפט וכל הסמלים הריבוניים. העברת עם? זה ברור, זאת עשו לנו הרומאים, זאת עשו האירופים לאינדיאנים, וזה מה שעשו הערבים ליהודים שגרו ביניהם 1,300 שנה.
מדינת היהודים החליטה לא לעשות אף אחת מן הפעולות הללו. גם ראש האופוזיציה איננו רוצה לעשות אף אחת מאלו. לעראפת הארכי-טרוריסט קרא ידידי, וקידם עוד את ריבונותו בציון. הערבים, לא רק שלא הועברו למקום אחר, כל ממשלות ישראל מאז איוולת אוסלו משתדלות בכל יכולתן למסור עוד ועוד חלקי מולדת לעם המיוצג נאמנה על-ידי החמאס. מילא ממשלות ישראל, גם מערכות המשפט, התקשורת המשטרה והצבא משתדלות ככל יכולתן להיפטר מכל סנטימטר חסר ערך בארץ ישראל חסרת הערך. ועכשיו, רק בשל כמה גראדים עלובים על אשקלון הם קופצים ודורשים הכרעת החמאס. למה, מה קרה? האם אשקלון היא מכורתנו? או אולי עיר פלשתית מקדמת דנא. האם אשדוד מקור מים חיים של העם היהודי? ואם אשקלון הפלשתית שלנו, אולי גם עזה הפלשתית שלנו?
הכרעת החמאס ללא שינוי יסודי בתודעה הישראלית הוא מעשה חסר ערך. פעולה חטיבתית, אוגדתית, גייסית, על עזה לא תשנה דבר, ואולי אף תותיר את איום הטילים על כנו. רק שלילה מוחלטת של ריבונות ערבית בארץ-ישראל יכולה להביא להכרעת החמאס. ללא פרוק בלתי הפיך של כל הסממנים הערביים לריבונות בארץ ישראל, כולל אש"ף, פתח, ועדת המעקב, והתנועות האיסלאמיות למיניהן, הכרעת החמאס היא חסרת ערך, ואף תוביל להתחזקות העם הערבי היושב בציון.
ללא הסכמה תוך יהודית כי לעם היהודי הבעלות הבלעדית על ארץ ישראל, אין ערך להכרעת החמאס. כל עוד השינוי הזה מצוי בחלומות באספמיא של מעט הציונים שעוד נותרו בארץ, חבל על כל חייל שנשלח לעזה או לבנון, מלחמתם ומותם לשווא.
הגיעה העת לאמץ את החמאס אל לבנו ולומר: צדקתם. עכשיו ניקח את האמנה שלכם, ורק נחליף את הנושא והמושא. מחיקה מוחלטת של כל סממני הכיבוש הערבי בארץ ישראל, ורק אז, כאשר הארץ תשקוט ארבעים שנה נדבר שוב על הודנא.

תאריך:  04/03/2008   |   עודכן:  04/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אסור להכריע את החמאס
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
צודק. עכשיו לך תסביר את זה לעם
יהודים  |  4/03/08 11:06
 
- למה רק אני?
יובל ברנדשטטר  |  5/03/08 09:45
2
יובל, ראשית צריך ליבש את הסמול ל"ת
חץ  |  4/03/08 13:07
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר חנן רייך
לנוכח המלחמה המתרחשת לאורך רצועת עזה, לנוכח איומי החמאס, החיזבאללה, אחמדינג'אד ושאר אויבי ישראל, נתחזק בהעלותנו את זכרם של קומץ הלוחמים בפיקודו של יוסף טרומפלדור שהחזיקו מעמד נוכח האויב
יהונתן דחוח-הלוי
הרמטכ"ל, רא"ל גבי אשכנזי, ודובר צה"ל, תא"ל אבי בניהו, אינם מייחסים חשיבות לאינטרנט בקרב על התודעה ועל הלגיטימציה בעידן התקשורת המודרנית שהאינטרנט הוא כלי מרכזי בה    בחינת פעילות אתר דובר צה"ל מלמדת פעם נוספת על מיעוט תוצרי ההסברה ודלותם
איתמר לוין
מה זה עניינה של המדינה מהו הרכב הבעלות בזכיין של ערוץ טלוויזיה מסחרי? בקצב הזה, הבירוקרטים יקבעו מי יהיו הבעלים של מחלבות וחברות תרופות
עו"ד אברהם פכטר
היועץ יצא מפרשת קצב - חבול, מבוקר, אך עדיין שלם ושומר על כבודו. החלטת בג"צ (ברוב קולות) חכמה, מגינה על המערכת, ובעיקר שומרת על מסגרות שלטון החוק, על מעמדו, כבודו ועצמאותו של מוסד היועץ המשפטי לממשלה ומוסד הפרקליטות
עו"ד אלי דורון, עו"ד יפעת גוטמן
הקו המנחה בפרשנות המושג "נכס גובל" הנו עובדת קיום זיקת הנאה - ולו מינימלית - הנובעת מכך שהנכס גובל ברחוב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il