X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אמרנו לכם שישובי עזה וגוש קטיף הם אלו המגינים על אשקלון ושדרות מקסאמים ופצמ"רים, אך לא הקשבתם נקווה שיימצאו הצדיקים שיהיו מוכנים להחזיר חיים יהודיים לחבל עזה ולהוציא אותנו משדה המוקשים
▪  ▪  ▪
אמרנו לכם שהמתנחל היהודי מגן מתוך גוש קטיף על אילת ובאר שבע ואתם צחקתם [צילום: AP]

אמרנו לכם, שאם תחסלו את ההתנחלות היהודית בעזה ייפלו קטיושות באשקלון, אך לא "חפצים מעופפים" ישבשו לוויסגלסים את תוכניות חוות השקמים.
אמרנו לכם, שציר פילדלפי וגוש קטיף שבעורפו, הם חיץ חיוני בין סיני לרצועה, כי רק משם ניתן להגן על הנגב. אבל אתם סמכתם על המצרים ועל מפקחים אירופים.
אמרנו לכם, שמצרים לא ישרתו אינטרס ישראלי ואירופים ידאגו רק לעצמם, אבל אתם קראתם לנו קיצונים ופנאטים. והנה, רק סולקו היהודים, והמצרים שיתפו פעולה בהפיכת ציר פילדלפי לאוטוסטרדת אמל"ח לטרור והמשקיפים האירופים פשוט ברחו.
אמרנו לכם, שאין תחליף לנוכחות היהודית, ופלשתינים "מתונים", מדינות ערב "שוחרות שלום" וכוחות זרים לא ימנעו חדירות מן הרצועה לסיני ומשם לנגב. אמרנו לכם, שהמתנחל היהודי מגן מתוך גוש קטיף על אילת ובאר שבע ואתם צחקתם, עקרתם וגירשתם.
אמרנו לכם, שטפטוף קסאמים על שדרות ופצמ"רים על ההתנחלויות היהודיות הוא מצב נסבל, כל עוד צה"ל לוחם באויב מתוך התוחמת הצפונית, פרוזדור נצרים וגוש קטיף, והמתנחלים נושאים את סבלם באיפוק, מפני שהלכו לשם מרצונם. אולם אתם הצגתם להם שאלה מתחסדת, מדוע אינם חסים על ילדיהם הקטנים. היום, נראה אתכם משיבים על השאלה הזאת לגבי עשרות אלפי ילדי שדרות, אשקלון וכל הנגב המערבי!
אמרנו לכם, שלא לחומה דואגים השומרים, כ"א לעיר שהחומה שומרת עליה. אך עיניכם היו צרות בחיילים שנשלחו "לשמור על המתנחלים". אימרו: המלחמה בדרום עולה פחות?! ומי שמבקש "לחסוך" בחיילים הנשלחים כביכול ליישובי יו"ש, האם עדיין אינו מבין שעל גוש דן הם שומרים?
מפקד מחוז הדרום במשטרה, ניצב אורי בר לב, מראשי מגרשי המתנחלים, סועד היום שדרות מדממת. האם הוא יודע מדוע הגיע לכך? למראה אוטובוסי הגירוש הייתה השמחה שרויה במכללת ספיר ובקיבוצי "התפר". האם הם מסוגלים לבקש מחילה?
אמרנו לכם, שעוד לא נולד הערבי שיקבל את ה"דיל" שמציע השמאל: קחו לכם את '67 ותוותרו לנו על '48, ולא לחינם הם קוראים לשדרות "התנחלות" ומסרבים להכיר בישראל כמדינה יהודית. אבל אתם בחרתם לעשות שלום עם עצמכם, קיוויתם שהנמר ישבע מנתחי התנחלויות שתשליכו לו.
אמרנו לכם, שרק ההתנחלות מרתיעה את הערבים, מפני שבאדמה, שממנה הם מבקשים לעקור את כל הקיום היהודי, היישובים מכים שורשים חדשים. אמרנו לכם, שהתיישבות וביטחון תמיד היו שלובים, וכשם שבימי חומה ומגדל יישוב יהודי היה גם משלט, כך 20 היישובים שהחרבתם.
היום, הממשלה אובדת עצות: "להישאב" שוב לתוך עזה? להיכנס, להשאיר חללים, ולצאת? ומי יבוא במקומנו? לא תועיל שום התחכמות: אויב מנוצח חייב לאבד שטח, ובמלחמות הפלשתינים פירוש הדבר התנחלויות חדשות. כל חכמי מחנה השלום לא מצאו עד עתה אמצעי יותר טוב להרתעה, לענישה ולמניעת מלחמה.
בעזה, תורת "שטחים תמורת שלום" העלתה את ישראל על שדה מוקשים, בו כל התקדמות פירושה מוות ולהיחלץ אפשר רק ע"י הליכה לאחור, בתוך העקבות הקודמים. היהודים החזיקו ב-12% משטח הרצועה. היום יותר מאי-פעם, השטחים האלה חיוניים לבטחון המדינה, ואותם צה"ל חייב לכבוש ולהחזיק.
ואנחנו נקווה שיימצאו הצדיקים שלמרות פצעי העבר, יהיו מוכנים להחזיר חיים יהודיים לחבל עזה ולהוציא אותנו משדה המוקשים.

תאריך:  06/03/2008   |   עודכן:  06/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אמרנו לכם
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
צודק. טעינו. ל"ת
שמאלן לשעבר  |  6/03/08 15:05
 
- בקש סליחה, ואח"כ תמוך ב"התקוה" ל"ת
הניה  |  6/03/08 16:43
2
צודק בכל מילה. אין מה להוסיף. ל"ת
תומך בכל לב  |  6/03/08 16:03
3
זה הזמן
צנחן  |  6/03/08 16:15
4
כשישבנו על גדת תעלת סואץ וכל
שאול אבידור  |  6/03/08 16:26
5
צודק אליקים, המשך כך ל"ת
א מ רול  |  6/03/08 16:41
6
כרגיל
ע.ג1  |  6/03/08 18:14
 
- ומי נתן להם את עזה? פרס באוסלו ל"ת
אלי קופטר  |  6/03/08 22:13
 
- פי 500 יותר קסאמים מאז ההתנתקו
IQ  |  6/03/08 22:56
 
- וחוץ מזה הטרור החל רק ב-67
ע.ג1  |  6/03/08 23:02
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שמואל קופר
לא ידוע בשלב זה האם הוחלט כבר לצאת למערכה לכיבוש רצועת עזה    בכ"א, אם כן, הגורם העיקרי לגבי ההחלטה על המועד – הוא חזאי מזג האוויר
אדמונד חסין
הלגיטימיות היהודית על הארץ נובעת מן הזכויות ההיסטוריות שלנו המעוגנות היטב בתנ"ך    למרות זאת שיכנעתם אותנו שאם רק נבצע את ההינתקות - ישראל תפרח    עודנו מלקקים את פצעיה והנה מתכננים קרבן גיאוגרפי נוסף
דר' אינג' אברהם בן-עזרא
שימוש שלא כדין במבנה שאין לו היתר - הוא עבירה שקל להוכיחה ולכן בתי המשפט נוטים להחמיר בדין עבירה זו    לעומתה, הוכחת אי-חוקיותו של המבנה עצמו, היא קשה בהרבה להוכחה ולכן בתי המשפט נוטים להקל במקרים אלו
צילה שיר-אל
האלימות הקשה שחווה המדינה תימשך לפחות עוד שנה, אך היא מוציאה מרובנו את "הישראלי היפה"    וברמה האישית: רבים זוכים להתחלות חדשות ומרגשות
פנחס לבקוביץ
במשך למעלה מ-30 שנה אמר השמאל: העם מאמין בזכותו על הארץ הזאת ודבר זה מונע מישראל לקבל את תנאי הפלשתינים ל"שלום"    לכן יש לשבור את רוח העם ולשכנע אותו שיו"ש כבוש ואנחנו נהרגים לשווא למען מתנחלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il