X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הריסת הבית מובילה לאימוץ משפחות המחבלים על-ידי ארגונים "חברתיים" כמו החמאס ושאר מרעין בישין. אלה מממנות הקמת בית חדש וזוכות לתמיכה חמולתית של המשפחה
▪  ▪  ▪

מי שחשב להרוס בית כדרך ענישה מרתיעה בפני מחבלים מתאבדים עשוי להיות שר שיכון מעולה ומופקד על פרויקט "פינוי - בינוי", אך לא מופקד על המלחמה בטרור וביטחון הציבור.
האם עצרתם רגע אחד וחשבתם, האם צעד ענישה מסוג זה - פרודוקטיבי? האם בית הורי יגאל עמיר, ברוך גולדשטיין ועדן נתן-זאדה ימ"ש נהרס גם הוא? ברור לחלוטין כי מדובר בכשל חינוכי. האם הורה אחראי למעשיו של ילדו לאחר גיל 18?
הריסת הבית מובילה לאימוץ משפחות המחבלים על-ידי ארגונים "חברתיים" כמו החמאס ושאר מרעין בישין. אלה מממנות הקמת בית חדש וזוכות לתמיכה חמולתית של המשפחה בתורמים ובתומכים, שמוצצים את לשדה של המשפחה וזו מוכרת נשמתה לשטן, ואף חמור מכך - במרבית המקרים, המשפחה עשתה זאת מרצונה החופשי.
סקופ: משפחה שיקירה סיים את חייו ולא משנה באיזו דרך, מתאבלת עליו. כאשר ילך בני סלע, שרצח את נפשן ונשמתן של קורבנות רבים, לעולמו, האם יחשוב מישהו להרוס למשפחתו את "סוכת האבלים"? (בירדן הפך הדבר לגיטימי, משום שמשפחתו הגרעינית של המחבל מתגוררת בישראל ולא בירדן).
בנקודה זו בולט ההבדל המשמעותי בין יהודים לערבים. אם הייתה זו מגמה בציבור היהודי - צעד ענישה זהה היה בלתי נמנע. ישראל מדינה דמוקרטית והמחבל מוקע, הוריו חיים עם מועקה כבדה וחייהם אינם חיים. מוסדות השלטון יעשו הכל כדי למנוע תרחיש נוסף.
מתאבד ערבי זוכה לכבוד מלכים בציבור הערבי, הוריו זוכים למימון כספי של ארגוני טרור "חברתיים" ומותו מהווה דוגמה אישית למתאבדים פוטנציאליים. הרשויות מעלימות מכך עין ותומכות בפעולות טרור לרוב בעקיפין.
אז מה עושים?
מי שבוחר לרצוח יהודים בשל השתייכותם הדתית והלאומית ומעוניין לפגוש 72 בתולות קנדיות בגן-עדן, יעטפו שאריותיו בעור חזיר ותיאסר קבורתו בארץ. משפחתו לא תקבל קצבת שארים, אשתו לא תוכר משפטית כאלמנה ותשלל ממנה ומצאצאיו האזרחות הישראלית. לכן יהיה זה פתרון הומני, חוקי וצודק.
כפי הידוע, המחבל נושא אזרחות ישראלית וכך גם הוריו. כתושבי ירושלים הם עומדים בפני החוק הישראלי ולא תחת כנפיו של שר הביטחון. אין לנו על מה להלין, כל עוד לא השכילו חברי הכנסת לחוקק חוקי עזר למלחמה בטרור.

תאריך:  15/03/2008   |   עודכן:  15/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לא להריסת בתי מחבלים!
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
צודק ל"ת
אכאט  |  15/03/08 12:57
2
הבעיה איננה בהגיון שלך
תוכי יוסי  |  16/03/08 07:27
3
החרמת רכושם- למוזיאון זיכרון
עשיית צדק  |  16/03/08 09:14
4
ומדוע דעותי שקופות?
איתי חיים  |  16/03/08 13:34
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד יוסי דר
נותרו רק כמה קשקשנים ומקבלי משכורות - בהם שופטים עליונים - שעדיין עומדים חשופי עכוז על החסקה הרעועה ומלהגים על מערכת המשפט שלנו, שעומדת לבדה עם האצבע בסכר ושומרת על הדמוקרטיה השברירית שלנו
יואב יצחק
השופט שלי טימן פורש וחושף עבירות מצד עמיתים    האחד מחליט להרשיע מחמת חששו מהתקשורת    והשני מרשיע עוד לפני שהקריא את כתב האישום    מדוע שהיועמ"ש לא יורה על חקירה משטרתית?
רפי פרידמן
למראה שלוליות הדמים של האובדים בסערה סברנו לרגע, בתמימות מתעתעת, כי לב רחום וחנון יראה ללבב    לא שיערנו עד כמה הציניות המרושעת שלכם תיקח אתכם למחוזות קטנוניים, של קנאה, צרות עין וצרות אופקים
ראובן לייב
האתר הקסום, שהיווה בעבר מוקד-משיכה לחובבי-טבע ולסתם מטיילים של שבת, שובק-חיים; הברושים המעטים שנותרו בו גוועים בגלל מחלה מסתורית הפוקדת אותם
בועז מושקוביץ
תלמידי הישיבה הם אלה שהיו חייבים לעמוד בפתח הבניין, אוחזים ידיים, חוסמים בגופם את הכניסה לשרת החינוך    בטייבה מזוזה בעיריה נחשבת "פגיעה ברגשות התושבים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il