X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
▪  ▪  ▪

טלה
בשבוע זה אתם מתחילים את תקופת יום ההולדת שלכם, עובדה שמצד אחד אמורה לשמח אתכם אך מצד שני אתם מרגישים חוסר סיפוק בגלל העובדה שאינכם יכולים לבטא את עצמכם בחופשיות בחברה בה אתם נמצאים. היחסים הבין אישיים שלכם דורשים שיפור, ואולם לפני שתצליחו לעשות זאת, אתם נדרשים להתחבר אל התובנות הפנימיות שלכם ולקבל משם הנחיות כיצד לפעול.
שור
למרות ההשקעה המרובה שלכם מבחינה חברתית, הרי שבסופו של דבר אתם מרגישים לבד, עובדה הגורמת לכם להיות מכונסים בתוך עצמכם. ולכן, כדי לשפר לעצמכם את מצב הרוח מומלץ לכם למצוא עיסוקים שונים שיעזרו לכם לשפר את תנאי החיים בהם אתם גרים כך שמצב הרוח שלכם והסובבים אתכם ישתפר. וותרו לעצמכם, כיוון שזהו אינו הזמן המתאים לייחצן את עצמכם, אלא להמשיך ולהיות בתוך הקונכייה שלכם.
תאומים
השמש בשמים עברה לבית החברה שלכם עובדה שתגרום להם להעשרת החלק החברתי בחייכם. עובדה זו תמצא חן בעיניכם כיוון שאתם באופן טבעי שוחרי חברה. תהיו בולטים ובכל מקום בו תהיו, תהיה לכם במה. גם מבחינה מקצועית תקופה זו עומדת להיות מוצלחת במיוחד, ייתכן ואנשים קרובים יעזרו לכם בשדרוג העיסוקים שלכם ואולם בסופו של דבר תאלצו לסמוך על עצמכם בלבד כדי להוכיח את היכולות שלכם.
סרטן
הכוח חוזר אליכם לאחר תקופה ארוכה בה הייתם חסרי אנרגיות. בחודש זה יהיה הזמן הנכון לחזק את הקשרים שלכם בעבודה ובהצגת האישיות שלכם כלפי חוץ. במידה ולא תרצו לדבר על הרגשות שלכם, הרי שיכבדו את רצונכם ולא ילחצו אתכם לדבר. זה הזמן לתכנן נסיעות לטווח הקרוב והרחוק, כדי לחזק את התחום המקצועי שלכם. פגישות חברתיות סתמיות יהפכו לאירועים בהם תוכלו לשווק את עצמכם בדרך המוצלחת ביותר.
אריה
הכוכב מארס מאפיין רצון לעשייה ואנרגיה ובימים אלו ייכנס למקום המקושר אצלכם עם תת ההכרה ולכן, תהיה תקופה זו מלווה בניסיון להבין ולהתמקד עוד יותר במניעים הפנימיים שלכם. לא תוכלו להמשיך ולהיות בהכחשה כך שהכול יצוף כלפי חוץ. למרות שאתם מפחדים מהתמודדויות רגשיות הרי שבסופו של דבר, למרות הקושי תהיה תקופה זו טובה להבנה והתמודדות עם הפחדים שמקבעים אתכם.
בתולה
למרות הקשיים שאתם עוברים למעשה זוהי אחת התקופות היותר מעניינות ומאתגרות בכל ימי חייכם ובעוד שנים תוכלו להגיד שזהו הזמן בו עשיתם את השינויים המשמעותיים ביותר בחייכם. אתם יכולים לשמוח על כך ולא להתנהג כמפחדים מהבאות. האחריות אותה אתם נדרשים עכשיו לקחת על חייכם, היא זו שתוביל אתכם להצלחה. מומלץ לכם לנסות לא לראות את העובדות לטווח הקצר, אלא לבחון אותם לטווח הארוך.
מאזניים
נושאי זוגיות מתחילים להיות הרבה יותר דומיננטיים בתקופה זו כיוון שאתם מבינים שביחסים הנוכחיים שלכם, לא תמיד אתם יכולים לממש את עצמכם כמו שהייתם רוצים. אתם מרגישים חסומים בדרכים רבות. רגשות אלה מובילים אתכם לעשייה מתוך תחושה של פחד וחרדה ולא שחרור והנאה ולכן, פעמים רבות אינכם מצליחים לממש את תוכניותיכם. נסו לבדוק מה הגבולות שלכם ביחסים ולא לתת לדברים להיגרר עד אין קץ.
עקרב
בתקופה האחרונה הצלחתם לממש את תוכניותיכם ולעבוד במקום המתאים לכם. עדיפה לכם עשייה ועבודה בתנועה מאשר ישיבה במקום אחד. מומלץ לכם להוציא את האנרגיה המצטברת שלכם ביצירה והנאה כדי שתוכלו להרגיש שאתם ממצים את עצמכם. הסביבה בה אתם חיים תעזור לכם לממש את תוכניותיכם, כך שנראה שאתם עכשיו בפתחה של תקופה חדשה ומעניינת בחייכם.
קשת
מרבית הכוכבים נמצאים אצלכם בבית המשפחה כך שחייכם סובבים סביב נושאי בית ומשפחה והצרכים של הקרובים לכם. יש לכם רצון להעניק לזולת ומקווים שדברים יתנהלו בסדר וברגיעה כדי להשאיר את ההרמוניה במשפחה. ואולם, למרות הכוונות הטובות שלכם החיים אינם מתנהלים כפי שאתם רוצים והאילוצים הסביבתיים מחייבים אתכם לקחת החלטות שגורמות לכם לניגוד אינטרסים, ביניכם לבין הסביבה שלכם.
גדי
האנרגיות שלכם גבוהות במיוחד ולכן זהו זמן שבו עליכם לבדוק עם עצמכם את תוכניותיכם ובעיקר את צעדיכם כדי שלא תיפלו קורבן להתנהגות אימפולסיבית. היזהרו בתקופה זו ממריבות עם אנשים קרובים , ובמיוחד עם שותפים לעבודה כיוון שיש לכם נטייה לראות את הדברים באור שונה מהרגיל. זוהי אינה התנהגותכם הטבעית ולכן, מומלץ לכם להתייעץ עם אנשי מקצוע בכל פעם שתרצו ליישם את השינויים המתבקשים בחייכם.
דלי
מרבית הכוכבים נמצאים אצלכם היום בבית הכספים, כך שמזומנות לכם אפשרויות להרוויח כספים. ייתכן שתקבלו את ההמלצות הכי טובות מחברים ואפילו כאלו שלא הייתם מצפים מהם הבנה בתחום הכספי. ולכן, מומלץ לכם להיות קשובים ופתוחים לתובנות חדשות שיתנו לכם סיכויים טובים להצלחה. במידה ותרצו לשנות מקום מגורים, הרי שאתם צודקים והגיע הזמן לעשות זאת.
דגים
אתם מתחילים לצבור כוח ותאוצה לאחר תקופה מאוד ארוכה וקשה, בה הייתם גם לפני יום הולדת וגם חווים מערך כוכבים המקשה עליכם את חיי היום יום. עדיין לא השתחררתם מהצורך להחליט ולשנות את חייכם בכיוון המתאים לכם, ואתם כבר יודעים מהי הדרך הנכונה עבורכם. סביר להניח שתבחרו לא לעשות כלום, שהיא הדרך שאתם הכי מתחברים אליה, ואולם אם אתם רוצים באמת להיות מאושרים - הגיע הזמן לשנות!

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  29/03/2008   |   עודכן:  29/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד יוסי דר
פשוט לא ייאמן: שופטת בית המשפט העליון, דורית ביניש, מעבירה את החלטתה היא לתגובת בעלה, ואתה לא יודע אם לבכות או לצחוק. היכן היא מסרה לו את ההחלטה הטכנית הזו? במטבח, בקפה של הבוקר? בחדר המיטות?
אמיתי גזית
הגדרת המטרה תאפשר לכם לבחור חדר כושר מתאים - אם בכוונתכם לרזות או לחטב את גופכם מומלץ לבחור חדר כושר שמציע גם פעילות אירובית התורמת לשריפה, אם המטרה היא שיקום בדקו האם בין אנשי הצוות גם אנשי מקצוע המיומנים בשיקום פציעות
עו"ד אברהם פכטר
פרשת רמון מסרבת לגווע. גילויים חדשים על מצג שווא בפני נשיא בית המשפט המחוזי, השופט אורי גורן, שנעתר למתן צו האזנת סתר, בפרשת רמון, ללא בסיס עובדתי ומשפטי. אין זה מקרה ראשון ולא החמור שביניהם. ועדת חקירה ממשלתית - חיונית לקיום שלטון החוק
יוני בן מנחם
התהליך המדיני שהחל באנאפוליס מקרטע ומדינות המזרח התיכון נתונות ללחצים ומאבקי כוחות בין "מתונים" ל"קיצוניים". הרשות הפלשתינית מעוניינת בהמשך הניסיונות לשכנע את ישראל לקבל את יוזמת השלום הערבית. הנשיא עבאס חושש שהקו הקיצוני של אירן יביא לכך שיאבד כל סיכוי לפתרון קרוב של הבעיה הפלשתינית
אברהם שרון
הפעם הגזמתם. הפעם הכעסתם. הפעם קוממתם אותי עליכם. זה לא טוב. זה לא יפה. זה לא מגיע לי, גם לא לכם, קל וחומר לא לבתי, לקוחה מצוינת שלכם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il