X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אינני יודע מי ראוי להיות ראש ממשלה ובלבד שיהיה זה איש בעל יושר ודרך ברורה, איש שישיב לנו את המצפן והמצפון, איש שבניו ונכדיו קושרים גורלם לארץ הזו
▪  ▪  ▪
אולמרט. לא ראוי

בצד הדרך העולה לירושלים ניצבת קונסטרוקציית מתכת ועליה מולחם שרבוב של קו עקלתוני הנראה כקשקוש שנוצר ברגע של חוסר שליטה מוטורית. זהו הסמל שנבחר לציון ששים שנה להכרזת מדינת ישראל.
מבחינה גרפית כבר ראיתי יצירות יפות מזו אך מבחינה סימבולית, הסמל מתאר במדויק את מצבו של הישוב היהודי בארץ-ישראל תחת שלטון כנופיית אולמרט. מקושקש, חסר כיוון, חסר משמעות, נטול שורשים, כול המציאות מורכבת מסחרירים חסרי תכלית.
יום הולדת, ליחיד או למדינה, איננו רק יום הילולה וחינגה, בעיקר לחברים של רוחמה אברהם בלילה. זהו יום של חשבון נפש עמוק ונוקב. חשבון בו אמורה להבחן התכלית לשמה הוקמה המדינה והאופן בו ממלא ארגון הפשע הקרוי 'ממשלת ישראל' את התכלית הזו.
מדינת היהודים הוקמה משתי סיבות עיקריות. האחת – להבטיח את שלומם וביטחונם של היהודים והשנייה (לאו דווקא בסדר הזה) – להעניק תשתית לצמיחת התרבות העברית. בכתבי הוגי הציונות מופיע החזון של חברת מופת הבנויה על יסודות הצדק והמוסר. המדינה איננה מטרה כשלעצמה אלא כלי שנועד לממש תקוות אלה.
בשנת 2006 בחרו אזרחי ישראל לראשות הממשלה באדם ריקני, נטול כל כישורים ערכיים. איש שהשתמט משירות צבאי בנעוריו, הפך את העסקנות הפוליטית לעיקר חייו, לא כדי להגשים ערכים רמים אלא כדי לעשות לבתיו. בניו העדיפו לחיות במדינות אחרות. מבחינתי האישית, באותו הרגע הפכה ארץ-ישראל לחברה הנתונה תחת כיבוש והיא איבדה את עצמאותה ואף את זכותה להתקיים.
אבהיר. דברי מכוונים ל'מדינה' כגוף ארגוני ולא לארץ-ישראל שאותה אני אוהב בכל נימי לבי. בארץ הזו שלטו בעבר זרים עד אשר גרשנו את כולם והקמנו מדינה שראשיה, מימין ומשמאל, היו אנשים ראויים שהאמינו בה והקדישו את עשייתם למען עתידה. כיום – הארץ שבה ונכבשה בידי אויבים, רק שהפעם מדובר באויב יהודי.
אז על מה אנחנו חוגגים?
על אנשי שדרות המופקרים לאש, לאחר ששכניהם ממערב נעקרו באלימות מבתיהם?
עלניצולי שואה המקבלים פרוטות ביזיון?
עלעשירים המזהמים את המרחב הציבורי בבניה מטורפת ודורסנית?
עלמערכת חינוך והשכלה הדוהרת לתחתית העולם השלישי?
עלשר שהפקיר ביודעין ובמכוון יהודי הנמק מזה למעלה מעשרים שנה במרתפי הכלא האמריקני?
עלשר אחר שאנס חיילת, חמש דקות לפני שהוכרזה מלחמה? שופטים מלומדים קבעו שבמעשה זה אין קלון ובכך הטילו על כולנו קלון!
עלאיזה שר תימהוני שפועל בנמרצות למען התפוררות מערכת המשפט?
עלשחיתויות ראש הממשלה כבר אין כוח לדבר מרוב גועל ותחושת קבס. לאיש הנתעב הזה יש רבבות שותפים לפשע שאומרים בגלגול עיניים "אז מי אתה רוצה שיבוא במקומו?"
אינני יודע מי ראוי להיות ראש ממשלה ובלבד שיהיה זה איש בעל יושר ודרך ברורה, איש שישיב לנו את המצפן והמצפון, איש שבניו ונכדיו קושרים גורלם לארץ הזו, איש ששולח את בניכם למלחמה או לשלום, אבל יידע שגם ילדיו שלו נמצאים שם, בחזית השמירה על הארץ.
לא אניף דגל שחור על ביתי ביום העצמאות כדי לא לחולל פרובוקציות. אך לשמוח? זה בטח לא!

נמרוד ספיר - איש עסקים וכלכלן
תאריך:  03/04/2008   |   עודכן:  03/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהונתן דחוח-הלוי
יעדיה העיקריים של תנועת החמאס ממוקדים בהשלמת ההשתלטות על הרשות הפלשתינית, השגת לגיטימציה בינלאומית כגורם מדיני לגיטימי וכפיית מאזן אימה צבאי ביחסיה עם ישראל    המאבק להפלתו של משטר אבו מאזן בגדה המערבית חשוב בעיני החמאס בשלב זה אף יותר מהמערכה הצבאית נגד ישראל.
יראון פסטינגר
הסירוס העצמי באמצעות בג"צ וגדודי המשפטנים המכרכרים סביבו, טרם החלטה על פעולה צבאית כלשהי, הינו מתכון בדוק להתאבדות מדינית
יאיר גבאי
ישיבת "מרכז הרב" היא ללא ספק הישיבה המרכזית והבולטת ביותר של הציונות הדתית, וברור גם שלפיגוע בישיבה כזו יש משקל כבד בעיני הציבור כולו    לאור האווירה והתומכת ברוצח ובמשפחתו בכפר ג'בל מוכאבר שבו התגורר הרוצח, להלן מספר הצעות מעשיות על-מנת להרתיע את הרוצח הבא
אהרן ברק
נאומו של אהרן ברק ביום עיון להענקת אות "חושן ומשפט" במכללת שערי משפט לנשיא שמגר (2.4.08)    ברק מסכם בציפייה מודאגת לעתיד: "אם לא נשמור על בית המשפט, הוא לא יוכל לשמור עלינו"
ראובן לייב
אורח החיים הצפוי בו מטריד את הקיבוצניקים והם חולמים על הקיבוץ האידיאלי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il