X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לפתע נשמע קולו של שר האוצר רוני בר-און מתוך המכונית, כשהוא מתלונן על כך שהשוטר מעכב אותו כבר 20 דקות. "אתה מתנכל לי", טען השר כלפי השוטר.
▪  ▪  ▪
"אתה מתנכל לי"

"תראה יעקב, אני לתומי חושבת שכל אזרח שווה בפני החוק, במיוחד במשטר הדמוקרטי שכה אוהבים לסגוד לו כל מיני הוגי דעות, פרופסורים ושאר מלחכי פינכה. הדמוקרטיה המגדירה עצמה "שלטון העם", נועדה על-פי ממציאיה לתת לשליטים הנבחרים את הזכות להנהיג על-פי אמות מידה שוויונית ללא אפליות. הסוף לעריצות, הסוף לרודנות. ותאמין לי יעקב, זה עבד לא רע כנראה, עד שזה הגיע למדינת ישראל".
כן דודה חנה, עם מי יש לנו עסק הפעם?
"ובכן יעקב, בצהרי יום א' השבוע, שושנה השכנה שלי מדליקה רדיו ובדיוק משמיעים חדשות. שושנה, כזכור לך, לא חזקה לאחרונה במוטיב האוזניים שלה, ואני משמשת בשבילה כ"קשבנו מיכאל גורדוס". ומה אני שומעת יעקב? ככה, מתנדב במשטרה, בחור נחמד ונמרץ, עצר מכונית שנסעה במהירות מופרזת. הנהג עצר כמובן, והשוטר החל למלא דוח תנועה. עד כאן הכל חלק. לפתע נשמע קולו של שר האוצר רוני בר-און מתוך המכונית, כשהוא מתלונן על כך שהשוטר מעכב אותו כבר 20 דקות. "אתה מתנכל לי", טען השר כלפי השוטר. נו מה לעשות, השוטר המתנדב די הופתע, אבל כשוטר במשטר דמוקרטי הוא ממשיך למלא תפקידו על-פי הנהלים הקבועים בחוק. הדוח נרשם ושר האוצר ונהגו המשיכו בדרכם".
יפה דודה חנה...
"מה יפה יעקב?! זה לא הסיפור. עוד באותו ערב נשלח חוקר משטרה לביתו של אותו שוטר, והלה חקר אותו, נדנד לו, הזמין אותו לשימוע ומיד אחר כך הודיעו לו על פיטוריו. ולא חלילה שהוא טעה במשימתו, לא ולא! הפעם מצאו עבורו סעיף חדש: "הנ"ל העביר מידע פנימי לעיתונאי ובכך מעל בתפקידו". אתה מבין יעקב? כל אזרח פשוט שעובר עבירה חוטף על הראש, נענש, נשלח למאסר, מוקע אל עמוד הקלון, יוצא לעבודות שירות, אבל כשזה קשור בשר אוצר, משלם השוטר המתנדב בראשו.
שושנה השכנה שלי אומרת לי: "חנהל'ה, אל תהיי טיפשה, אל תחפשי צדק כי מרוב חיפושים תתעייפי, ולא ישאר לך כוח להכין מרק וקוסקוס לנכדים שלך". ותאמין לי שהיא צודקת שושנה. אני כל כך רתחתי וכעסתי מהפגיעה בשוטר, שכמעט התקשרתי למה שמו - דיכטר - שר המשטרה והייתי קוראת אותו לסדר, אבל אתה יודע יעקב, אני כבר למדתי שאין לי סיכוי לתקן את העולם, וחוץ מזה אולי אותו שוטר מתנדב שפוטר, ילך להתנדב בבית חולים, או בית יתומים, ובסך-הכל, הכל לטובה, ותרומתו לציבור תהיה תועלתית יותר. ומצדי ששר האוצר רוני בר-און ימשיך לטוס בכבישים ושרק יזהר לו שלא להתנגש במכונית של אבי דיכטר שר המשטרה, ושלום על ישראל".
את משהו דודה.

פורסם במקור: שבועון "יום ליום"
תאריך:  06/04/2008   |   עודכן:  06/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי מטלון
גבול, קו-תפר לא נוכח מפריד בין שדרות רוטשילד והתחנה המרכזית הישנה של תל אביב. מאה וחמישים מטרים מפרידים בין שני עולמות קוטביים
ראובן לייב
מסעדת הגריל המזרחית שבנמל תל אביב רחוקה מלהצדיק את "ארוחות השחיתות" וה"אווירה המיוחדת" שהיא מציגה לקהל סועדיה
עו"ד יראון פסטינגר
רון שפירא לא השיב לשאלה כללית וחסרת פשר בשאלון שמילא עם הגשת מועמדותו לביהמ"ש, ועיתון המגוייס להשמצת השר פרידמן משמיץ את מועמדו    כך נולד ברווז עיתונאי המכתים שמו של אדם בין רגע
יואב יצחק
בתגובה לתביעת לשון הרע שהוגשה נגדו ונגד ידיעות אחרונות, הפר לפיד את הכלל הבסיסי בעיתונאות וגילה כי מקור המידע שלו הוא אלוף אלעזר שטרן
יוסף עוזר
סביב הפיוט ששרים בליל הסדר לפני הסעודה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il