X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
וזה החוק שמפלגת 'התקווה' תיזום. דוח שנתי של כל אזרח, כולל מקבלי קצבאות, שכירים, סטודנטים, חיילים, ראשי ממשלה, כולם. דיווח על הוצאות מוכרות מחד, ודיווח על הוצאות עיקריות (רכב ודיור) מאידך. החזרים לאלו שהגישו דוח כחוק, ונעיצת שיני 'הרשות להכנסות המדינה' באלו שדוח ההכנסות שלהם איננו משקף את ההוצאות
▪  ▪  ▪

בפסיקה אחת קבע בית המשפט את המדיניות הראויה לגביית מס מן האזרחים, ובמיוחד מן האזרחיות. על-פי הפסיקה, הוצאות הקשורות בטיפול בילדים מוכרות לצרכי חישוב נטל המס על העובדת, כמו שהוצאות אחזקת רכב מוכרות לצורך חישוב נטל המס על מפעיל משאית.
במפתיע, זו הפעם האוצר וארגוני השמאל הפמיניסטי מצויים באותו צד של המתרס, התנגדות עזה לתיקון המוצע. הגדיל האוצר לעשות והחליט להתעלם מן הפסיקה עד לערעור.
לפסיקה זו משמעויות נכבדות. העלאת קרנו של מקצוע הטיפול בילדים ממעמד נחות למעמד של משלם מסים. עידוד לשיבה לעבודה לנשים לאחר הלידה, עידוד לקניית השכלה על-מנת לשפר את ההכנסה, ותוספת מצלצלין לכיס משלמת המיסים כדין. אבל המשמעות החשובה ביותר היא העלאת נהר הכסף השחור הזורם בתעשיית הטיפול בילדים אל מחוזות הכלכלה שמעל לשולחן.
הכסף השחור הוא מארת המדינה. זה הכסף המממן את סחר הסמים, סחר בכלי נשק, את הטרור, את עורכי הדין של הטרור, את הפשע המאורגן והלא מאורגן. כל פעולה המפחיתה את כמות הכסף השחור במחזור הכסף של הכלכלה השחורה היא חיובית.
מדוע מתנגדים לכך האוצר והשמאל הפמיניסטי? לשניהם אותו מניע, להגביר את תלותו של האזרח באמא הגדולה, שלוקחת מס "מן העשירים" ונותנת אותו ל"עניים". ה"עשירים" הם כמובן מעמד הביניים שאין לו רואי חשבון מפולפלים היודעים כיצד להפחית את נטל המס על העשירים באמת. זו אידיאולוגיה של יצירת תלות כמקובל בארגונים סוציאליסטים-קומוניסטים. נשות השמאל מתעבות נשים עצמאיות, מרוויחות, שהשקל מצוי בכיסן ואינן זקוקות לרחמיהן של הפמיניסטיות.
הפסיקה יוצרת עולם מושגים חדש, מביאה את אמריקה לישראל. כל הוצאה סבירה של האזרח שנועדה לייצר הכנסה צריכה להיות מוכרת לצרכי מס. גם משקפיים, גם קביים, גם הוצאות רכב, גם ספרי לימוד, גם ריבית על הלוואה לצורך לימודים. אם ההוצאה הכרחית לצורך יצירת הכנסה יש לדון בה בחיוב. אולם בתנאי אחד: שכל אזרח יגיש דוח מס שנתי.
וזה החוק שמפלגת 'התקווה' תיזום. דוח שנתי של כל אזרח, כולל מקבלי קצבאות, שכירים, סטודנטים, חיילים, ראשי ממשלה, כולם. דיווח על הוצאות מוכרות מחד, ודיווח על הוצאות עיקריות (רכב ודיור) מאידך. החזרים לאלו שהגישו דוח כחוק, ונעיצת שיני 'הרשות להכנסות המדינה' באלו שדוח ההכנסות שלהם איננו משקף את ההוצאות, כגון אותו בן-הבלייעל שעל שמו רשומים 21 כלי רכב השייכים באמת למקבלי אבטחת ההכנסה בישוב הלא-מוכר בגבעות הנגב.
דוח אמת, מס אמת, כבוד לאזרח העובד, חסימת מקורות הכסף השחור, חוק וסדר הנאכפים ללא משוא פנים לדל ולעשיר, זו הדרך של 'התקווה'. בפעם הזו גם מערכת המשפט רואה עין בעין עם השכל הישר.

תאריך:  21/04/2008   |   עודכן:  21/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מהפיכת המס
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
שאלה לעורך
אבי קרן  |  21/04/08 12:58
 
- תעמולת בחירות
יובל ברנדשטטר  |  22/04/08 11:58
2
ההצעה, מצוינת, אף שאינה חדשה
הניה  |  21/04/08 15:54
3
אל תתפצלו
י.ש  |  21/04/08 20:39
 
- עוד פעם המעשה של פיצול הימין?
דר יובל ברנדשטטר  |  21/04/08 22:16
 
- חבל
י.ש  |  22/04/08 00:32
4
הימין משחזר את חורבן הבית על
קמצא ובר קמצא  |  21/04/08 21:15
5
לא צריך מהפיכה, צריך אכיפה
איתן  |  22/04/08 17:06
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
פרופ' אורי רוזנשיין
כאשר קיימת היצריות "פשוטות" בעורקי הלב יש יתרון לצנתור, אך כשהמחלה מורכבת כמו למשל כששניים או שלושה מעורקי הלב חסומים לחלוטין או כשיש היצרות בעורק השמאלי הראשי, יש יתרון לניתוח מעקפים
הרצל ובלפור חקק
הסיור שאנו מציעים לכם כאן הוא סיור עם טעם של פעם, סיור אל מחוזות הילדות שלנו. כשאנו זוכרים דברים לאחור, אנו נוטים לא פעם ליפייף דברים, לראות הכל מבעד לצמר גפן מתוק
אריק באך
ביום שני האחרון אישר בנק הפועלים את הגדלת קו האשראי לעיתון מעריב, למרות התוכנית העסקית הכושלת    הבעיה המתגלית מתוכנית השיקום הכושלת של מעריב מעוררת שאלות קשות ביחס לשיקול הדעת המשובש של בנק הפועלים בהענקת אשראי לעסקי אוויר, בועות והימורים עסקיים
נרי אבנרי
בדמיוני, אני יושב ביציע וממתין בכסיסת ציפורניים לרגע שבו הכרוז יתיר לי להתקרב למדורת השבט. לזר כמוני, להתחכך עם כוכבי השמאל, נראה לי מה זה כיף. החיוך של אלה, אם הוא מכוון אליך - אינו דומה לחיוך של אחיי מהימין, הוא מטהר. אל תשאלו איך זה, לא לכל פלא יש הסבר רציונאלי. אלא שיש בעיה...
אלכס לוין
אוי לנו מראש ממשלה כזה. אוי לנו מוועדה מוניציפאלית כזאת. אין מה להוסיף ולומר חוץ מלצטט את דבריו של חבר הכנסת לשעבר של מפלגת קדימה מר אביגדור יצחקי שאמר על אולמרט, "אולמרט מסוכן למדינת ישראל"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il