X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כרוז זה נחרת ערב פסח חג החרות, על-רקע ניצול ציני של חג העצמאות הקרב ובא לצרכי קידום מדיניות החורבן. לפיד "העצמאות" המשעבדת לא יעבור. כפי שלממשלת סין אין לגיטימציה לקיים אולימפיאדה כך לממשלת ישראל אין לגיטימציה להנהיג את שמחת העצמאות
▪  ▪  ▪

כיום המצב חמור בהרבה מערב מלחמת ששת הימים. אז קיבל רבין בשעת המצעד ביום העצמאות על במת הכבוד ידיעה על כניסת חילות מצרים לסיני. כיום מצרים נמצאת ברצועה, יחד עם אל-קאעידה והחמאס המנסה לפרוץ את המעברים. עיר ואם בישראל נחמסת ונדרסת שמונה שנים ופליטיה נפוצים ואחיותיה אשקלון, נתיבות ואף קריית גת נדרכות בגת וכל הדרום עד המרכז מאוימים בטילים מלבד טילי כל המרחב: פאקיסטן, אירן, סוריה, לבנון, ערב הסעודית, מצרים ומרחבי ארץ ישראל שהוסגרה לאויב. צה"ל משותק משלום ומאיוולת.
אנו שומעים תביעת אומות העולם יחד עם שלטונות ישראל לחלוקת ירושלים, לויתור על הר הבית, להסגרת הגולן, לייבוש הכינרת, לגירוש מאות אלפי מתיישבים, לקבלת מאות אלפי ערבים. לאפליה מתקנת ביישובי היהודים. למחיקת מדינת ישראל.
נשיא ארצות הברית בא באייר לבקעת באבי-יאר שבארץ ישראל לקבל את ליטרת הבשר ועמו בת-חם המתקלסת בעם ישראל הבאה לגבות את השטר. שלטונות ישראל מגישים ראשך לשחיטה! התידום?
כל יהודי שחוגג ברגיל או בחדווה יתרה את חג "העצמאות" תורם לשיעבוד ולהכחדה.
לעומת זאת כל יהודי שמביע את חפץ שחרור העם היהודי מהשלטון הישראלי או הישראליסטי, שחרור תודעתו ורוחו מכבלי השעבוד הרוחני של המשפט, התקשורת, השלטון והאקדמיה ובעיקר סדר היום הנובע מרוח הסכמי השלום ומבטא זאת בהנפת דגל החירות תורם לחירותו של העם היהודי ושלו עצמו כאדם וכבן-ישראל.
אל תקבל עליך את התאריך המזויף שלהם ג' באייר; חגוג חירותך בתאריך הנכון; חגוג בכ"ז ניסן יום מרד גטו וארשה, בכ"ח אייר יום ירושלים, ז' בסיון, אסרו חג של חג מתן תורה אם לא חגגת בי' בניסן ובחג הפסח זמן מתן חירותנו.
דגל החירות הוא מגן דוד ושני פסים אנכיים כחולים בקצותיו: ארץ ישראל ניתנה לנו למורשת עולם מפי בורא עולם לאבות עם עולם מן הפרת ועד נחל מצרים.
כך חייב לקרוא המלך, או נשיא ישראל הראוי לעמו בפרשת הקהל המתקרבת, בחג הסוכות במוצאי שנת השמיטה בפתיחת ספר דברים א,ו: "פנו וסעו לכם ובואו הר האמורי ואל כל שכניו בערבה בהר ובשפלה ובנגב ובחוף הים ארץ הכנעני והלבנון עד הנהר הגדול נהר פרת".
האם אלו הפסוקים שיקרא שמעון פרס הקורא להשכיח ההיסטוריה? המהדרין יציירו עשרת הדברות בתוך מגן הדוד. יש לייהד הדגל הגזול, שנטמא וכוער ונחמס ונדרס בידי הקלגסים נושאי המדים השחורים. זרוע הגירוש. ציורו החדש הוא תנאי לטיהורו. דגל ישראל המחולל והמעולל בעפר, יום יום על-ידי השלטונות, שתכלית קיומם היא הבגידה בעם היהודי, בארץ ישראל ובמדינת ישראל.
אל תתן להם כוח להשחית!
לכן יהודי זקוף קומתך, בטא מחאתך מכל גוזלי העצמאות. אל תשתתף בחגיגות שלהם. אל תניף את הדגל שלהם. אל תשתמש בסמלים שלהם, הנבובים, מוחקי הזהות. אל תקשיב לערוצי התקשורת שלהם. אל תקנה את העיתונים שלהם. אל תתייחס לדיניהם.
סרב וחיה! צא מעבדות לחירות.

תאריך:  27/04/2008   |   עודכן:  20/04/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אין עצמאות - תחי החרות
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
ולא לכתוב באתרי האינטרנט שלהם
צונץ  |  27/04/08 13:07
2
לחגוג את מרד גטו וורשה
BVNG  |  27/04/08 14:55
3
ניכוס
הלל ויס  |  27/04/08 15:57
 
- כן אבל אתה איש מגדלי השן
ניעניר5  |  27/04/08 18:49
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אופיר פלק
למרות פסיקת בית המשפט, אולמרט בחר למנות דווקא את חיים רמון למשנה שלו. הדבר שם את מערכת המשפט ללעג וגורם לציבור לבוז לאנשי הציבור ולשלטון החוק
דוד שרן
מקיין ממשיך ליהנות מהקרב במחנה הדמוקרטי בין שני יריביו הפוטנציאליים, שעושים עבורו את העבודה. תוצאות הסקרים מלמדים שהוא מצליח כרגע מול שני המתמודדים האפשריים
בועז ארד
לאחר עיכובים רבים ומיותרים נחשפו העובדות על פרשת ההשמדה של הכור הסורי. במצגת של ה-CIA שהוצגה בפני הקונגרס נחשפו הקשרים בין צפון קוריאה, אירן וסוריה
ד"ר אברהם בן עזרא
השלום כשלעצמו אינו ערך חיובי, אלא מותנה באובייקט הניצב מול הרוצה לעשות שלום - ואם האובייקט הזה הוא ציר הרשע והטרור, אזי השלום אתו הוא ערך שלילי, פסול, בלתי מוסרי ועלול להמיט אכזבות ואסונות
עו"ד אלי דורון, עו"ד ירון טיקוצקי
מחקרים בתחום הגביה מעידים כי על ציר הזמן חוב שמתיישן קשה לגביה עד כדי - 90% מחוב "טרי". ככל שמדובר על טיפול בחברות בע"מ, יש להקפיד ולהבנות ערבות אישית של הבעלים בגוף הסכם השכ"ט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il