X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בני מזל שור חווים השבוע אנרגיות טובות ומצפים להם ימים מלאי אהבה בני מאזניים צריכים לשמור היטב על בריאותם ומומלץ להם ללמוד על הנושא דרך מיסטיקה
▪  ▪  ▪

שור
כל העולם היצירתי שלכם מתהפך ואתם לוקחים אחריות על התחום הזה. נראה שתקופה ארוכה חלמתם לעשות שינוי, והנה עכשיו הוא קורם עור וגידים. העובדה שוונוס, השולטת על המזל שלכם והמביאה איתה אהבה ושמחה נכנסת למזל שלכם, מעידה על כך שמצפים לכם ימים טובים יותר מלאי אהבה, שמחה והכרת תודה על הרצון שלכם להעניק לזולת. נצלו את האנרגיה המתחדשת שלכם, והפיקו ממנה את המקסימום.
תאומים
אתם נכנסים לימים בהם תרגישו צורך להיות יותר בתוך עצמכם. זוהי אינה התנהגות טבעית עבורכם ולכן, ייתכן שעובדה זו תלווה במצבי רוח לא נעימים ומשתנים. הדרך הטובה ביותר עבורכם היא להרשות לעצמכם להתרחק קצת מהאנשים, ולנסות ולבדוק את חייכם מהצד. רק התבוננות מעמיקה מסוג זה תוכל לעזור לכם לשנות את הנושאים הדורשים שינוי בחייכם. עליכם להבין שבכל מקרה, השינוי לא יהיה מיידי אלא בשלב מאוחר יותר.
סרטן
בימים אלה מבקרים כוכבים רבים בבית החברה שלכם. זה הזמן להכיר כמה שיותר אנשים ולהשתמש בקשרים חדשים אלו כדי להעלות את המעמד החברתי שלכם. ייתכן ותרגישו מחויבים לסביבה בה אתם נמצאים מתוך תוקף נסיבות חייכם, אך עליכם לזכור כי בראש ובראשונה אתם מחויבים לעצמכם. הכוכב יופיטר המביא איתו שפע נמצא בבית הזוגיות שלכם. מומלץ לכם לבדוק את היחס הישיר בין מה שאתם צריכים, למה שאתם מקבלים.
אריה
אתם עוברים תקופה מאוד משמעותית בחייכם כבר זמן רב, אלא שעכשיו אתם מרגישים שלאט לאט יש לכם יכולת להרפות מנושאים שבעבר חשבתם שהם חלק מחייכם. עדיין אתם מחפשים ריגושים וסערות רגשיות - אך הפעם אתם יכולים לראות יותר דברים בפרופורציה כיוון שהאירועים האחרונים החזירו אתכם למציאות חייכם. זה הזמן להשקיע את האנרגיה שלכם בעבודה ולהחזיר לעצמכם את הדרייב המוכר לכם בתחום זה.
בתולה
השינויים המאוד דרסטיים שאתם חווים בחייכם גורמים לכם לנסות לראות את העולם מזווית ראייה אחרת. עד היום הייתם עסוקים בהרס הישן ויצירת החדש ואילו עכשיו משחלה תזוזה בעולמכם החיצוני, הגיע הזמן לחשוב על העובדות גם בהיבט הפנימי. זה הזמן ללכת קצת לאחור ולבדוק עם עצמכם כיצד אתם רוצים להמשיך. אלו מטרות קידמו אתכם ואילו מטרות כבר השגתם. בכל מקרה, חפשו אלטרנטיבות חדשות.
מאזניים
בימים אלה עליכם להיות מודעים יותר לבריאותכם, כיוון שהכוכב אוראנוס המביא שינויים נמצא בבית הבריאות שלכם. אנרגיית כוכב זה שונה מאוד ממה שאתם מכירים כך שבזמן ביקור הכוכב, אתם עלולים להיות מופתעים בתחומים השונים של החיים כמו עבודה ובריאות. כדי להבין את דרך מחזוריות החיים והשפעותיה על נושאי בריאות ועבודה, מומלץ לכם להשקיע יותר זמן ואנרגיה במיסטיקה, כיוון שדרכה תוכלו להבין זווית ראיה חדשה.
עקרב
נושאי הזוגיות יהיו עכשיו מאוד משמעותיים כיוון שכוכבים רבים מבקרים אצלכם בבית השותפויות. אתם נמצאים בדיוק כחצי השנה לאחר יום ההולדת ולכן, השאלות מי אני ומה אני רוצה בזוגיות צצות ועולות על הפרק. זה הזמן לחדד את השאלה עם אנשים קרובים, אך זה גם הזמן להבין שפשרה היא חלק מדרככם ללמוד כיצד לחיות בזוגיות. גם אלו מכם שאין לכם זוגיות, תחושו שהנה נפתחות לכם הזדמנויות.
קשת
הנושאים שעכשיו הכי דומיננטיים בחייכם הינם נושאי עבודה והיכולת הבריאותית שלכם לעמוד בלחץ. נראה שהחיים מנתבים אתכם בדרך בה אין לכם ברירה, ואתם חייבים לעמוד בציפיות ואף בהבטחות שהבטחתם לעצמכם. תוכלו להיעזר בחברים ומכרים כדי לזרז את העניינים השוטפים שלכם. הגעתם לסוף הדרך בנושאים אותם משכתם עד עכשיו והגיע הזמן להחליט לאן מוביל שביל חייכם בהמשך.
גדי
בית היצירה והרומנים שלכם מופעל. אלו מכם הפנויים לפתח קשר רגשי צריכים להיזהר לא להיסחף ברגשותיכם, שכן כל פעולה שאתם נוקטים עכשיו עלולה לשבש את סדר יומכם הקבוע אליו אתם רגילים מזה זמן רב. אתם עשויים לפתח קשרים שבתחילה ייראו לכם קלילים, אך במשך הזמן אתם עשויים למצוא את עצמכם שקועים עד צוואר בעיצומה של פרשייה מסעירה. עובדה זו אינה תורמת לזוגיות שלכם - כך שתאלצו להחליט!
דלי
בימי החג הייתם מאוד עמוסים והשקעתם הרבה אנרגיה ביחס שלכם אל בני משפחתכם. ייתכן וחלק מהאירועים גרמו לכם להיות חלוקים עם עצמכם ביחס לרגשותיכם ולכן, סף הסבלנות שלכם נמוך מאוד. מומלץ לכם להמשיך ולהתאזר בסבלנות ולהשתדל להמשיך לחוות עם הקרובים לכם עוד כמה שעות איכות. זה הזמן לסגור נושאים לא פתורים עם שאר בני המשפחה, וליישר את ההדורים.
דגים
האירועים האחרונים בחייכם גורמים לכם להבין שאתם צריכים לעשות בדק בית יסודי בתוך חייכם ועם האנשים הקרובים לכם. חלק מהסביבה הקרובה לכם כבר לא מתאימה לכם והיקום מחכה רק לאות מכם כדי להעניק לכם את הכוחות והאנרגיה, כך שתוכלו להמשיך בכיוון שהתחלתם ללכת בו. השקיעו יותר זמן עם הצעירים במשפחה, כיוון שבהחלט ייתכן שבהמשך דרככם ההחלטות שתיקחו ישנו גם את סגנון חייהם.
טלה
נושאי כספים מאוד חשובים בתקופה זאת, כיוון שהוצאותיכם גדולות מהרגיל. אתם מבזבזים כספים רבים ולעיתים מעבר ליכולותיכם, וכל זאת כדי שתוכלו לפנק את עצמכם בתחומים אותם אתם אוהבים. מומלץ לכם לשנות ולהוסיף לעצמכם תחומי עבודה חדשים כיוון שנראה שאתם מרגישים שמיציתם את עצמכם עם הקיים ויש לכם רצון לפרוש כנפיים למקומות רחוקים. ייתכן שהקרובים לכם לא אוהבים את תוכניותיכם - אך אתם לא תוותרו!
  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  30/04/2008   |   עודכן:  30/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יחיאל אמיתי
העם בישראל חייב לקחת דוגמא מאותה תקופה בחיי העיר ירושלים, בשנת 1948, ולמרות כל מה שעובר עלינו בימים טרופים אלה, אנו חייבים, דווקא עתה יותר מכל תקופה אחרת בתולדות המדינה, לשמור על המורל שלנו
הרצל ובלפור חקק
ספר נוסף של שמחה סיאני בסִדרה: "נחלת צבי - נחלת ילדות" (שמחה סיאני, "טיפת סחוג בדלי של חלב", הוצאת "שי"ח ירושלֵם" 2008)
עו"ד אלי דורון, עו"ד ירון טיקוצקי
המדינה סגרה בשנת 2007, לפי דבריו של ראש הממשלה אהוד אולמרט, כ-500 תיקים בהם מעורבים חסרי ישע וזאת מתוך חוסר עניין לציבור. המגמה המתגברת באכזריות התקיפות ובתדירותן הביאו להצעות חוק שבאות להחמיר עם אותם תוקפים
עו"ד שמחה ניר
דוגמה קלאסית לשימוש מניפולטיבי בעובדות-אמת כדי להסיח את הדעת מהשאלות האמיתיות אשר במחלוקת, בלי לדון בהן    על מאמרו של אופיר פלק "אין סליחה ואין מחילה"
עו"ד אלי דורון, עו"ד ירון טיקוצקי
היינו מציעים לח"כ אזולאי כי אם כל מטרתו היא למנוע מילדים מאומצים לסבול מסביבתם ומשונתם לערוך הצעת חוק אשר תפעל למען קידום נושא קבלת השונה בחברה הישראלית וזכויותיו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il