X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מחקר עולמי: 47 אחוז מן הגברים מצליחים להגיע לנקודת השיא של הסיפוק המיני, בעוד שרק 33 אחוז מן הנשים זוכות לכך
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

הסקרנות המינית איננה בת-חלוף. היא קיימת ותתקיים בכל הזמנים, כשם שברור הוא שהסקס, המפיג מתחים יומיומיים, לעולם לא יצא מן האופנה. כך, מכל מקום, מעיד מחקר שנערך באחרונה בגרמניה על-ידי המכון הראשי לסקסולוגיה ולחיי מין בריאים, שמושבו בהמבורג.
המחקר מתבסס על סקר מקיף שנערך בקרב 26 אלף גברים ונשים ברחבי העולם. במסגרת הסקר נתבקשו משתתפיו לציין את תדירות האורגזמה שהם חווים בחיי היומיום שלהם ונבדקה השפעתו של הגיל על עוצמת האורגזמה - אם בכלל. בד-בבד נבדקה גם מידת ההנאה משימוש באביזרי-מין.
מן הסקר עולה, כי ככל שיחסיהם של בני שני המינים הדוקים יותר - כן הם מרבים ליהנות מחיי המין שלהם. סוד ההצלחה טמון במידת הנאמנות ההדדית: ככל שבני הזוג נאמנים יותר איש לרעותו - כך גדלה ההנאה המינית שלהם. על-פי הסקר מסתבר, כי האושר ההדדי הוא פונקציה של ההנאה ההדדית. גברים ונשים המגיעים לאורגזמה תדירה, פחות או יותר, הם רגועים ובריאים הרבה יותר מאלה שמגיעים אליה רק לעיתים רחוקות, או שכלל אינם מגיעים עדיה.
נקודה מעניינת: 85 אחוז מן הגברים והנשים שהשתתפו בסקר, הודו כי ככל שהם מרבים להגיע ל"פינאלה" - הם מסופקים יותר לא רק מחיי המין שלהם אלא מן הזוגיות עצמה. 61% מאמינים שיחסים שבהם מושג פורקן מיני מלא, הם ערובה לאהבה הדדית מושלמת.
ברגע המשמעותי והבלתי-נשלט הזה ביחסי המין, יש כדי להביא לקירבה רגשית עמוקה מאין כמוה בין בני הזוג" - מעידה באוזני עורכת המחקר, הסקסולוגית אולריקה ברנדנבורג (54), מהעיר אאכן שבגרמניה, העומדת גם בראש המכון הראשי לסקסולוגיה בהמבורג, והמנהלת בעצמה גם את המכון לתרפיה מינית.
שיאני ההנאה
מן המחקר עולה כי במדינות שבהן מפותחת מסורת התרבות האירוטית - מגיעים בני שני המינים לחיי המין האינטנסיביים ביותר. בראש המדינות האלה צועדות איטליה, ספרד, ברזיל, מקסיקו, יוון והולנד. ישראל מצויה במקום טוב באמצע ואת הטבלה סוגרות סין, יפן והונג-קונג.
הסקר חושף כי בני שני המינים חווים את המין הטוב ביותר בזוגיות קבועה - לאו דווקא של נישואין, באשר אלה "הורגים" בדרך כלל את החשק המיני בחלוף השנים והאורגזמה בהם הולכת ושוקעת משנה לשנה. את ההנאה הרבה ביותר מחיי המין משיגים הגברים בגילאים שבין 25 ל-34, כשזו יורדת במחצית השנייה של שנות ה-50. הנשים, לעומתם, מגיעות לשיא ההנאה המינית דווקא בשנות עלומיהן, אך זו דועכת אך במעט בשנים שלאחר מכן. פרט פיקנטי: אצל הנשים האורגזמה אינה נעלמת בחלוף השנים. יתר על כן: ככל שחולפות השנים היא אפילו גוברת, באשר הנשים המבוגרות יותר מיטיבות להצביע בפני הגברים שלהן על אזור הגירוי האינטימי שלהן.
על-פי הסקר, גברים מגיעים לאורגזמה בקלות רבה יותר מאשר הנשים, אם בחדירה עצמה (47%), ואם בעזרת צפייה בסרט כחול (53%). עוצמת האורגזמה שלהם עולה ככל שהם חשים כי גם בת-זוגם למיטה הגיעה לסיפוק מיני. הנשים, כידוע, נזקקות למשחק מוקדם של כ-20 דקות בטרם החדירה. 33% מהן מתוודות שהן מגיעות תוך כך לסיפוק מלא, 45 אחוז נזקקות לצורך כך גם לאביזרי-מין ו-22% מגיעות לסיפוק מאוננות.

תאריך:  05/05/2008   |   עודכן:  05/05/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נא להכיר: שיאני האורגזמה בעולם
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
הייתי מפרסמת שיאני מין בישראל.
חדירה לתחום הפרט  |  5/05/08 15:18
 
- חצופה, איך את מתבטאת?. ל"ת
יפה מאד  |  6/05/08 12:44
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר אברהם בן עזרא
לבנון עתה מצויה ברגיעה, דבר שצריך להפר, כי אסור למדינת ישראל לאפשר קיומו של איום בצורת נשק מצטבר בסביבתה, לאור מי ששולט בסביבה זו, ולאל ידה של ישראל למנוע איום מעין זה
אביתר בן-צדף
"תקדים בוזגלו כבר פשט מזמן את הרגל", כך אמר בשבוע שעבר משה נגבי    למרות דברי קונדוליזה רייס, יש קשר בין הסתבכותו של אולמרט בחקירות לבין הנסיגות, שהוא מתכנן (למשל, בגולן) כדי לחלץ את צווארו ממשפט    "גודל הנסיגה כעומק החקירה", תבע ח"כ צבי הנדל לפני הטיהור האתני של יהודי קטיף
אתי אלטמן
חיות המחמד שלנו הן בעלות חושים מחודדים ומפותחים במיוחד והן קולטות את כל הרעשים הסביבתיים בצורה מועצמת וביתר רגישות    כל ההמולה בחוץ בערב החג עלולה לגרום להן ללחץ נפשי כבד
עו"ד אלי דורון, עו"ד ירון טיקוצקי
לאחרונה הונחה על שולחן הכנסת הצעת החוק של ח"כ זהבה גלאון אשר מטרתה, להקל על אימהות עובדות להמשיך ולהניק את התינוקות שלהן גם במקום העבודה. ההצעה, אם תתקבל, תאפשר לנשים להניק בעת ההפסקות
יהונתן דחוח-הלוי
ארגון בצלם מציג שתי גרסאות סותרות באשר למקום פגיעת טיל צה"ל באירוע בו נהרגו בני משפחה פלשתינית בבית חאנון    יתר על כן, התמונה המתעדת את מכתש הפגיעה עליה נסמך בצלם אינה מעידה כלל על פגיעה של טיל    עוד תחקיר בלתי מהימן של ארגון בצלם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il