X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
האחריות המוטלת על העיתונאים, בייחוד הבכירים שבהם, זהה לאחריות על הפוליטיקאים הבכירים. על העיתונאים שמעלו באמון הציבור, ללכת הביתה, הרבה לפני שהולכים הפוליטיקאים שאותם מינו אותם העיתונאים
▪  ▪  ▪
מרגלית [צילום: יותם פרום]

אמצע 2005, דן מרגלית ואמנון דנקנר פותחים במסע חסר תקדים נגד השחיתות השלטונית. טומי לפיד, אז מנהיג שינוי, מסייע מכיוון הכנסת. הם מגייסים את התנועה לאיכות השלטון למסעם. הם מצליחים די מהר להבאיש את ריח הליכוד ומרכזו על הציבור, בערך באותה תקופת זמן ממונה אולמרט לתפקיד שר האוצר, כאשר טומי לפיד תומך בו בריש גלי, ממניעים חבריים אישיים, בניגוד לעמדת שינוי.
קורה מה שקורה לשרון, אולמרט ממונה לראש ממשלה (בפועל), ואז באות עלינו בחירות.
השלישייה, ובראשה דן מרגלית, מכשירה, מעודדת, מטיפה להיבחרו של אולמרט, יש להם את כל המיקרופונים שבעולם לעזור לחברם האישי, בניגוד לכל כלל אתי, והם לא מפספסים אף מיקרופון ואף מצלמה.
ואולמרט נבחר, ומתחילות החריקות, והם - לא עוזר כלום הם קודם חברים ורק אח"כ עיתונאים.
מייד אחרי הבחירות (למיטב זכרוני, ממש במוצאי הבחירות) הם מחזירים למסך את תוכניתם הנמוכה לערוץ 10, מועצת חכמים הם קראו לעצמם שם, פנל בו כל השלושה מהללים את ראש הממשלה - ומולם הם מביאים עוד 2 מסכנים על-מנת להתעלל בהם.
ואז פורצת המלחמה, המלחמה אשר מיומה הראשון היה ברור שהיא המלחמה הכי מטופשת והכי חסרת אחריות שיזמה מדינת ישראל מעודה. כמו במלחמת יום הכיפורים צה"ל הופתע, אך הפעם לא היה זה תהליך הטעיה מצרי, אלא מהלך מטופש ואווילי של הממשלה והעומד בראשה.
והם, השלושה, תומכים ותומכים ותומכים, מאשימים את צה"ל, מאשימים את מוכנותו, ואולמרט ממשיך ליהנות מהגיבוי הבלתי מסויג שלהם, בניגוד לכל הגיון ובניגוד לאמת העולה מן השטח.
בוקר אחד קורה משהו בין מרגלית לאולמרט, יש שמועות על כך שאולמרט ניתק את מרגלית מהצינור הישיר אליו. יש הסוברים כי מרגלית נפגע על כי אולמרט פסק לבצע את "עצותיו" וכי אולמרט הבין סוף סוף כי מי ששולט היא הממשלה ולא עדת העיתונאים הלקקנים שמסביבה, בכל מקרה חתול שחור עבר בין השניים.
ומאז - מנצל מרגלית כל במה אפשרית על-מנת "להיכנס" בפטרונו הישן.
על פני עמוד שלם, מפזר השבת דן מרגלית בחינמון "ישראל היום" את הגיגיו בנוגע לאולמרט, ראש הממשלה שמרגלית עצמו הכתיר עלינו, והכותרת "תמיד ידע על כל שקל".
ובכן לטעמו של מרגלית, תמיד, תמיד ידע אולמרט על כל שקל. (וזאת כנראה בהמשך לאמירתו של ראש הממשלה ערב קודם, כי אורי מסר קיבל את הכספים וניהל אותם, כאילו בלי מעורבותו של אולמרט).
ומשפט זה מחזיר אותנו למשפטו הפלילי של אולמרט, רק לפני 12 שנים, כאשר אולמרט היה גזבר הליכוד, ואשר במשפטו טען כי לא היה לו שמץ של מושג על הכספים שזרמו דרכו, על החשבוניות המזויפות, על התצהיר השקרי שהוגש בחתימתו למבקר המדינה - הוא אומנם היה אחראי על כל הפושעים והזייפנים האלה, והוא אישית חתם על התצהיר למבקר המדינה, אך לא היה בקיא במעשיהם, לא היה בקיא בתוכן התצהיר, ממש ההצגה הראשונה לדבריו של אולמרט בימים אלה, כאשר הוא מנסה להסיר כל אחריות מכתפיו ולהעבירה לכתפיו של חברו עו"ד אורי מסר.
ואם אולמרט תמיד ידע על כל שקל, הכיצד שתק אז דן מרגלית?? כיצד לא הפך אז עולמות ואולמות, הכיצד נתן לכל קהילת העדים האלה בעלי 90% מההון במדינה, לנקות את אולמרט, כאשר הוא יודע שאולמרט "תמיד ידע על כל שקל". ועיתונאי ברמתו לא צריך להטריח עצמו לבית המשפט - הרי דן מרגלית שולט ושלט בעיתונות ובמדיה - וכמו שמילא 2 עמודים בסוף השבוע יכול היה למלא 2,3 עמודים עם סנסציה כזו גם לפני 12 שנים.
ודן מרגלית שתק, ולא רק שתק אלא מינה את האיש הזה, אשר תמיד ידע על כל שקל, ולכן הוליך שולל את בית המשפט במשפטו הפלילי, לתפקיד ראש הממשלה.
ואולי מרגלית פחד, אולי היה גדול עליו גזבר הליכוד באותה תקופה, אך גם לכך התשובה היא שלילית, דן מרגלית, הוא ולא אחר הוא זה שחשף את מעלליי הדולרים של רבין ז"ל, והוא זה שהביא את קדנצייתו הראשונה של רבין לידי גמר, מי שחזק על ראשי ממשלה, גזברי מפלגות הם כלום מכלום עבורו.
ואולי הוא לא ידע אז שאולמרט "תמיד ידע על כל שקל" והדבר נודע לו רק באמצע המלחמה האחרונה? אולי נגלה לו למרגלית אלוהים באמצע הלילה, וסיפר לו כי הדמות הצחורה, הישרה אולמרט, איננה בדיוק כפי שמרגלית חשב עד אותו רגע? אולי, אבל מאוד מאוד לא סביר.
אז מה קורה כאן? אין כל תשובה אחרת אלא שמדובר כאן בהתגלות של אלוהים בכבודו ובעצמו, או לחילופין במערכת אינטרסים אישיים, אשר אין בינם ובין עיתונות ישרה ולא כלום, עבירה על כל כלל אתי שבעולם, אתה חבר שלי, תקבל עיתונות טובה - בלי כל קשר לאמת, אינך חבר שלי - אני אראה לך מאיפה משתין הדג.
עיתונות כזו, אין דבר יותר מסוכן ממנה, ראש ממשלה מושחת, גם אם קבוצת צבועים תמכה בו והביאה לבחירתו, יכהן לכל היותר 4 שנים, ואז הציבור יזרוק אותו ואת מפלגתו לכל הרוחות, אך עיתונאים ממשיכים לכהן במשרותיהם עד אין סוף, כל מה שמעניין הוא הרייטינג.
ממש ממש כמו דוגמניות בלונדיניות ושופעות, או דוגמנים חתיכים ושופעי קוביות, כל זמן שהם יפים, מדברים יפה, ביטחון שופע, הם יכולים להמשיך ולהתל בנו עד אין סוף, אפילו בנושאים שהם בלב קיומנו כאומה וכעם.
דן מרגלית - הוא הוא אחד המוקדים של עיתונות צבועה ומסוכנת. על דן מרגלית לתלות את הנעליים, ולשחרר אותנו מעולו המכביד והמסוכן.
And the sooner - the better.

תאריך:  11/05/2008   |   עודכן:  11/05/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עיתונות צבועה ומסוכנת
תגובות  [ 27 ] מוצגות  [ 27 ]  כתוב תגובה 
1
מאמר מצוין של ס' פלוצקי בנושא
מיכל מירושלים  |  11/05/08 10:12
 
- גם תרנגולת עיוורת ......
י.ש  |  12/05/08 01:12
2
אין עיתונות כתובה אחרת
גולדלבט משה  |  11/05/08 10:14
 
- ומי מחזיק את העיתונות ........
י.ש  |  11/05/08 23:03
3
דני ,לך הביתה לגמלא
א .פובליציסט  |  11/05/08 10:33
4
העובדות בכתבה אינן נכונות
ציקו  |  11/05/08 10:34
 
- נכונות 200% - רק הזיכרון קצר
א.ה.  |  11/05/08 23:14
5
דן מרגלית לא צריך לפחד מאף אחד
אפרי הלפרין  |  11/05/08 10:44
6
דן מרגלית בישראל היום ממלא
יופיטר  |  11/05/08 10:54
 
- תגובה לא ענינית
אבי גזונט  |  13/05/08 17:31
7
אני מדייק!!!!
אפרי הלפרין  |  11/05/08 10:54
 
- אתה טועה ומטעה
דוד ג"ש  |  11/05/08 16:23
 
- הוא תמיד ידע על כל שקל
אפרי הלפרין  |  11/05/08 17:54
 
- לפי העדויות שהובאו בפניו
דוד ג"ש  |  11/05/08 18:25
 
- קשקוש בלבוש
אפרי הלפרין  |  11/05/08 20:57
 
- מה הוכוח.........
י.ש  |  11/05/08 22:21
 
- ואם הוא מפר את צו הפרסום אזי..
דוד ג"ש  |  12/05/08 11:08
 
- חשוב להודות בטעות-אך לא די בכך
א.ה.  |  12/05/08 01:38
8
היגיע זמן להציג טבלת השגיהם
מרק טווין  |  11/05/08 11:41
9
מדוע אתה מגונן על אולמרט ?
יהודי פשוט  |  11/05/08 11:44
 
- כי יש כמה מוקדים שליליים
א.ה.  |  11/05/08 21:03
 
- "תפסת מרובה לא תפסת"
י.ש  |  12/05/08 08:31
 
- אדוני(ך) הוא מהנדס בהכשרתו
אפרי הלפרין  |  12/05/08 09:45
10
מה זה עיתונאי בכיר?.....
י.ש  |  11/05/08 18:05
 
- הקריטריון: רייטינג
א.ה.  |  11/05/08 23:25
 
- צריך ללמוד עברית נכונה !
א פובליציסט  |  13/05/08 17:43
11
הון ושילטון
קרטופל  |  12/05/08 10:25
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריה דרוקמן
כשמתבוננים על התוצאה ניתן להגיע בקלות למסקנות: הממשלה הקיימת איננה יודעת לתכנן באופן סביר לטווח ארוך, איננה יודעת ליישם את מה שתכננה (כשקרה ותכננה), ואיננה יודעת לקבל החלטות ולבצען בזמן סביר
דר' יחיאל שבי
עקורי הכפר צפוריה (ציפורי) הקוראים בהפגנות אלימות "פלשתין ערבית מהים עד הנהר" ו"ציונים החוצה" - מייצגים את האוכלוסיה הערבית בישראל שמשאת נפשה היא לשוב בהקדם אל אדמותיהם הנטושות שכיום יושבים עליהן קיבוצים, מושבים, ערים ועיירות
נסים גבאי
יכול מאוד להיות שיש חוקים המגבים כל מיסמוס החקירות נגד אישי ציבור, ואינני מתעלם מהם. אני מלין על מבחן התוצאה. במבחן התוצאה, אין, לא היה, ולא יהיה שוויון בפני החוק
אפרי הלפרין
ראש קטן, זה ראש הממשלה שלנו, ראש ממשלה קטן, תרתי תשמע - אבל מדינת ישראל זכאית ליותר, בכל שלב בחיי המדינה, 60 שנה, הבטחנו שלא לא ניתן לאדם אחד, להרוס את כל המפעל האדיר הזה, ואנחנו לא מקיימים. לך הביתה ראש קטן
אהרון רול
יפנים כל אחד מאתנו כי העדר תגובה מצידו כמוהו כשותפות לדבר עבירה, עבירותיהם של הבכירים בשלטון נגד עמם    אלה מבינינו אשר סכרו פיהם בעבר לנוכח עוולות השלטון, מקוננים כיום על ההווה והעתיד כאשר כל שהיה נצרך מצדם הוא שימוש בזכותם להביע דעתם בזמן ובמקום הנכונים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il