X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
קשה לומר שאולמרט טעה בחשבונו האישי. הנה עיתון הארץ מחזק את ידיו וקובע כי "זה הרגע לומר לאולמרט: הפוך כל אבן. יימשכו החקירות כאילו אין שיחות שלום, ויימשכו שיחות השלום כאילו אין חקירות - ואולי מעז עוד ייצא מתוק."
▪  ▪  ▪
אולמרט. מקבל הגנה

למערכת עיתון הארץ אין כלל לבטים. השלום חשוב מכול ולמענו יש לעשות הכול ואין זה ממש משנה מהם מניעיו של ראש הממשלה ומהי סמכותו המוסרית לשאת ולתת, כשהוא מצוי במאבק על קיומו הפוליטי ואולי גם חירותו האישית - וכך מטיף עיתון הארץ:
"יהיו מניעיו של אולמרט אשר יהיו, הזדמנויות היסטוריות אסור להחמיץ. גם אם יקדם ראש הממשלה את ההסכם, כפי שהוא עושה כעת, וייאלץ לפרוש בקרוב בגלל הסתבכויותיו האישיות - גם אז יוכל אולמרט להעלות תרומה שקשה להפריז בחשיבותה. ליורשיו תהיה המשימה של השלמת המלאכה. כל עוד אולמרט מכהן בתפקידו, שומה עליו לעשות הכול כדי לקדם את השלום ושומה על הציבור לעודדו ולהמריצו."
ייתכן לגרוס כפי שגורס היום כתב הארץ עקיבא אלדר שהמו"מ הווירטואלי עם סוריה הוא הזדמנות פז היסטורית להפסיק את המו"מ הווירטואלי עם הפלשתינים, שכן זהו תפקידו המסורתי של המו"מ עם הסורים. אני לא הייתי מקל ראש בבעיה. הוכח כי בראש ממשלת ישראל עומד אדם שלא יהסס למכור את האינטרסים החיוניים ביותר לנו תמורת מחיאות כפיים ממערכת עיתון הארץ. זו בדיוק הסיבה שאסור לאולמרט לנהל מו"מ כזה תחת צל החקירה הפלילית.
כאשר כתבתי שיש לי ספק אם נכון לקיים חקירה של ראש ממשלה מכהן נוצרה קואליציה מקיר לקיר של חסידי "שלטון החוק" ושל שונאי אולמרט שגינתה השקפה זו. למעשה, רק עיתונאי אמיץ אחד -בן דרור ימיני - הבין מה מונח כאן על כפות המאזניים והטיף לכך. לשבחו של בן דרור ימיני אציין כי שמורה לו זכות הראשונים בהבנת העובדה שלרגל העובדות ומה שפורסם על מעללי ראש הממשלה, אסור לו להמשיך לכהן, ללא קשר להגשת כתב אישום והחלפתו היא משימה פוליטית [לא משפטית] דחופה.
ניתן כבר להבחין שתוצאות חקירתו של אולמרט עלולות להיות חמורות הרבה יותר למדינת ישראל מכפי שציפינו. המו"מ עם סוריה, בטרם התנתקה מאירן, ללא חסות אמריקנית [ותוך קבלת חסות טורקיה שבשל היותה צד מעוניין היא פסולה מלתת חסות] וללא שהוברר מראש במה יהיה שלום זה שונה מהפסקת האש ומה ההשלכות של מו"מ זה על היציבות באזור [המו"מ הזה כשלעצמו עלול לגרום למלחמה] הוא מעשה הפקרות מדינית. די ברור שחלה בימים האחרונים האצה מכוונת ומסוכנת של התהליך על-מנת לשרת את צרכיו הפוליטיים של ראש הממשלה - מה שקרוי בלשון התקשורתית ספין או סחריר.
קשה לומר שאולמרט טעה בחשבונו האישי. הנה עיתון הארץ מחזק את ידיו וקובע כי "זה הרגע לומר לאולמרט: הפוך כל אבן. יימשכו החקירות כאילו אין שיחות שלום, ויימשכו שיחות השלום כאילו אין חקירות - ואולי מעז עוד ייצא מתוק."
מאיזה עז ייצא מתוק? האם לא מתכוון עיתון הארץ לומר כי מו"מ מוצלח עם הסורים יכול להוות שיקול חשוב בכל הנוגע לעתיד חקירתו של אולמרט והליכים פליליים שאולי יבואו בעקבותיה? הרי לא יעלה על הדעת לייחס לעיתון הארץ, נאמן שלטון החוק והשוויון, מניעים כה נפסדים. בכל זאת אנחנו כבר למודי ניסיון ומידת האמון שלי במערכת הארץ זהה לאמון שאני רוחש לאולמרט ועל כן נדרשת הבהרה חד-משמעית מעיתון נכבד זה שאין הוא מתכוון "לאתרג" את ראש הממשלה.
אם כבר חוקרים מה הכילו מעטפות מסוימות, יש להעמיק חקר במעטפות הוויתורים הישראלים שניתנו במזומן וללא קבלות ואשר נשא עמו עו"ד טורבוביץ לטורקיה. אנו עלולים לגלות שמעטפות אלו היו שוות הרבה יותר מאלו שהעביר, על-פי מה שפורסם, מר טלנסקי למר אולמרט.

תאריך:  22/05/2008   |   עודכן:  22/05/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ניצנים ראשונים לאתרוגו של אולמרט
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
כעומק החקירה עומק העקירה ל"ת
נדב  |  22/05/08 11:24
2
פשטן סורי
אאדוארד  |  22/05/08 12:23
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
פרשת השבוע מלמדת אותנו על משמעות השלום בתפיסה היהודית. השלום אינו מטרה בפני עצמה, אלא רק אמצעי להשגת ביטחון - שהוא מצדו חיוני לעבודת הבורא
עו"ד אלי דורון, עו"ד ירון טיקוצקי
נקודת המוצא לדיון בחוק אמנת האג היא כי עם הולדתו של ילד, לשני ההורים גם יחד זכויות וחובות כלפיו. כאשר נוצר פירוד ההורים יכולים להחליט מי יחזיק בילד, היכן יגור הילד ומה יהיו זכויותיו של ההורה המשמורן
יואב יצחק
ימים ספורים לפני שמיעת עדות טלנסקי מנסה אולמרט להחלץ מהחקירות וממשפט ומגזר הדין הצפוי לו: מאסר בכלא    אולמרט, כמו אולמרט, חסר עכבות    אחרי שנכשל בערוץ הישראלי-פלשתיני, הוא מציע הפעם את הגולן כדי לטרפד מיצוי הדין עימו
אילנה גוטקין
מניתוח תוצאות הנתונים, שנאספו במהלך המחקר, התקבלה תמונת מצב דרמטית עבור הנשים הסובלות מהשמנת יתר. במחקר נמצא, כי בקרב 19.6% מהנשים בהריון, אשר מדד מסת הגוף שלהן הצביע על מדד BMI שמעל 30, המצביע על משקל עודף, התפתחה רעלת הריון
אביתר בן-צדף
תמונה קשה ומדהימה עולה מהדוח השנתי של נציב קבילות החיילים    הנציב טוען, שמפקדי יחידות בצה"ל מעבירים אליו התייחסויות בלתי בדוקות ובלתי מדויקות - כפי שטען בארבעת דוחותיו הקודמים    אחר כך עוד יתמהו מדוע יורדת המוטיבציה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il