X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
"אין לי אמון בבית המשפט העליון. הרי זה ברור. אני תקעתי להם את פרידמן, ועכשיו הם מתחשבנים איתי. חוץ מזה, מה פתאום שמו את השופט אליעזר ריבלין בראש ההרכב?" נאום אפשרי של אהוד אולמרט
▪  ▪  ▪
אולמרט. חסר אמונה

"אין לי אמון בחשב הכללי ד"ר ירון זליכה. האיש הוא מינוי של שר האוצר לשעבר בנימין נתניהו ופועל מטעמים לא ענייניים. הוא גמר אומר לחסל אותי. יש משהו בעייתי באישיות שלו".
"אין לי אמון במבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס. אני חושב שביקורת המדינה הפכה מזמן לקרקס. יש לי הרבה כבוד לביקורת המדינה, ויש לי מעט מאד כבוד למי שהופך את הביקורת לקרקס. לינדנשטראוס רודף אותי באופן אישי. הוא חולה רייטניג".
"אין לי אמון ביועץ המשפטי לממשלה מני מזוז. הוא חותמת גומי של מבקר המדינה. במקום לזרוק את התלונות של המבקר לפח האשפה, הוא מצטרף למקהלה של הרודפים אותי ומחליט לפתוח בחקירות פליליות משונות (אבל אל דאגה - הכל יתפוגג כמו נפיחה ברוח)".
"אין לי אמון בפרקליט המדינה משה לדור. החזירו אותו מהסקטור הפרטי במיוחד כדי לדפוק אותי. הנה הוכחה טרייה במקרה של הבקשה לגביית העדות המוקדמת ממוריס טלנסקי. נכנה את הילד בשמו - הסיבה להגשת הבקשה לגביית עדותו המוקדמת של מר טלנסקי, היא שמדובר בעדות נגד ראש ממשלה מכהן. זו הסיבה, ואין בלתה".
"אין לי אמון בבית המשפט המחוזי. הם לא ראו מה שכל ילד רואה, שהבקשה לגבות עדות מוקדמת מטלנסקי היתה חסרת בסיס. אני בטוח שגם להם יש משהו אישי נגדי. כנראה שהשופטת מוסיה ארד מקנאה בעליזה בגלל הציורים (וגם בגלל שהנשיא בוש נתן לה נשיקה)".
"אין לי אמון בבית המשפט העליון. הרי זה ברור. אני תקעתי להם את פרידמן, ועכשיו הם מתחשבנים איתי. חוץ מזה, מה פתאום שמו את השופט אליעזר ריבלין בראש ההרכב? הרי ברור שהוא קרוב משפחה של רובי ריבלין, שאיתו יש לי חשבון ארוך. אין מקריות בעניינים הללו".
"לא יהיה לי אמון בשרות בתי הסוהר. הם יתנו לי בגדי שב"ס סמול במקום לארג' כדי לחנוק אותי. הם יתקעו אותי בתא אחד עם שמונה מאנייקים שמפליצים כל הלילה. הם יתנו לי מיטה עם קפיצים הרוסים (כי עמרי ישן עליה). במיטה מעלי הם ישימו לי איזה אנאלפבית שיכריח אותי לכתוב לו כל יומיים בקשות חנינה. הם יכריחו אותי לעשות סיגרים מקש של מזרונים. הם יתנו לדן מרגלית אישור לבקר אותי. הם יפתחו לי את המכתבים מבשאר אסד...".

תאריך:  22/05/2008   |   עודכן:  22/05/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לאהוד אולמרט אין אמון
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
תגובה למאמר אין לאולמרט אמונה
שושי ה.  |  22/05/08 14:30
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קובי לירז
כיצד הסורים והחשוד אולמרט משתפים פעולה ביצירת מצג שווא של שיחות שלום, כל אחד לתועלותיו?    הדרך לגיהינום נמשכת
גרשון אקשטיין
על-מנת לשמור על מרחב מחיה שבו יהיה רוב יהודי מוצק - יש צורך בהינתקות ובהתוויית גבולות בינינו לבין הפלשתינים
אברהם שלום
השלטון הבריטי הגיע לקצו בהודּו כמו בישראל לפני שישים שנה והשטח חולק בין הדו לפקיסטן המוסלמית. פקיסטן אינה תובעת זכות שיבה למליוני הפליטים שברחו אליה משטח הודו, ואינה מבקשת לשלוט בדלהי שהייתה לפני הכבוש הבריטי בירה של אימפריה מוסלמית אדירה במשך מאות שנים
יוסי עבדי
מבקר המדינה קבע: משרד החוץ השקיע כ-2 מיליון דולר בתכנון לקוי של מבני שגרירות ישראל בניגריה    עוד מתברר: משרד החוץ מחזיק 11 מבנים של שגרירויות במדינות שנותקו עמן היחסים הדיפלומטים    הכסף נשפך מכל כיוון    ולהסברה הישראלית? כבר שנים טוענים שאין תקציב    מבולבלים? גם אנחנו    שרת החוץ, ציפי לבני, לתשומת לבך
עו"ד משה גולדבלט
קשה לומר שאולמרט טעה בחשבונו האישי. הנה עיתון הארץ מחזק את ידיו וקובע כי "זה הרגע לומר לאולמרט: הפוך כל אבן. יימשכו החקירות כאילו אין שיחות שלום, ויימשכו שיחות השלום כאילו אין חקירות - ואולי מעז עוד ייצא מתוק."
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il