|
1 |
|
|
פעם קראתי למדינתנו, "מ"י נכסים (בפירוק)". כיום זה מתממש בקצב מואץ - אם לא יגנבו אותה.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אביתר בן-צדף |
|
|
2 |
|
|
מילים כדורבנות אבל מה הפיתרון
מה אנהי יכול לעשות ברמה האישית?
לדעתי חייבים כל אחד ללמוד לברר ולהבין את הזהות שלנו כפרטים וכעם קודם באופן אישי ואח"כ בצורה ציבורית לחברים משפחה ולכל מי שרק אפשר |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מאיר |
|
|
3 |
|
|
התנהגותו של ראש הממשלה אולמרת אינה שונה מהתנהגותו של קודמו בתפקיד - אריאל שרון. בדומה לשרון גם אולמרט נוקט בכל האצתעים על מנת לשבש את הפעילות של גורמי המשפט. התנתקות של השרון דומה לתוכניות של אולמרט.
כך שבפועל אין שום הבדל בינם, למרות כל תרומתו של שרון במלחמות ישראל, ברגעי האמת שניהם נקטו באותה הדרך - להאשים את אחרים. בן של שרון ושולה זקן ועו"ד מסר - במקרה של אולמרט.
הגיע זמן להפרד עם השקרנים ומושחתים בהיסטורייה של ארצנו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צבי דיקר |
|
|
4 |
|
|
ההבדל הוא שבשחמט המטרה להרוג את מלך היריב ולא משנה מה מקריבים בדרך, כאן המטרה היא הצלת אולמרט מחרב הפלילים ואין הוא מקריב מעצמו אלא את המדינה.
גם ההפרד ומשול עובד כאן מצוין.
הלא יש לו תומכים גם בליכוד.
ויש שלמען הנסיגה משטח כבוש ימסרו את הגולן גם ישירות לאחמדינג.
כל אלה יאתרגו את אולמרט.
מזוז כבר החל במלאכה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אורח |
|
|
5 |
|
|
לדימיטרי היקר שלום
אהבתימאוד את מאמרך והפצתי אותו לכל חבריי מכריי במיוחד הערכתי את האנלוגיה מעולם השח מט
עלה והצלח |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דרור קושמרו |
|
|
6 |
|
|
אבל השאלה היא- מה עושים עכשיו,
כדי למנוע את העברת הגולן לסורים??
זהו מהלך מיותר וחסר כל היגיון.
נ.ב
גם אני פרסמתי כמה מאמרים בנושא (לפחות שתיים..
ואפרסם בקרוב באתר שלי בכתובת הבאה:http: |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יניב זמיר |
|
|
7 |
|
|
מצויין. אסור לשתוק כשמוכרים את המדינה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חא |
|
|
8 |
|
הייתי |
|
שלום רב | 25/05/08 22:45 |
|
|
מעדיפה שהמאמר יהיה כתוב בנימה יותר אקדמית, לדעתי היה יותר יעיל. תודה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלום רב |
|
|
9 |
|
|
לדימיטרי היקר : כתבתי לך תגובה מאד ממצה ועניינית אך לצערי האתר בו אתה מתפרסם כאן ומפעיליו הצרי אופק אינם ראויים לעוד תגובה ממני ,חבל על האנרגיה! וכדאי לך אולי לחפש אתר יותר ליבראלי מזה המצוטט בזמן אמת לכל מגיביו ו"מוריד לפני סיום תגובת המגיב את אשר נכתב!
זה ממש קומוניזם -ואינני שייך לחבורת הנמושות היושבת כאן מאחורי הצגים העלובים שלה ו" מכוונת" מה "מותר" ומה"אסור!!!! ממש גועל נפש של אתר -ולגביי הוא "מחוק" מרגע זה וכך גם אני מתכוון להציג אותו בפני כל מקריי וחבריי הרבים ! ולא חסרים לי כאלה...! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
גרי |
|
|
10 |
|
|
אולמרט וכל סיפורי השטויות שלו הם כסת"ח למהלך מוחץ שעוברת מדינתינו בהוראת האמריקאנים כדי לכפות הסדר מכריע כל שהו כאן באיזורינו ,כי הזמן דוחק בבוש! כך עשה גם שרון וכך גם "שוליית הקוסם" שלו אולמרט!
ורק כדי שחס וחלילה לא נגיע לאמת :מדוע נעשה מה שנעשה!!
ולדימיטרי -כל הכבוד על ההקרבה הרבה האישית שנשמעת כאן ממך ! אתה אדם אמיץ מאין כמוהו! עלה והצלח ושתמשיך כך ויותר! ותודה לך על כך! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
גרי |
|
|
11 |
|
|
|
|
12 |
|
|
ניתוח מבריק אך השאלה איך מעיפים אותו ולא נתקעים עם דומים לו ואפילו גרועים יותר כמו ציפי לבני |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אדוה נוה |
|
|
13 |
|
|
אנא המשיכו לפקוח העיניים של כולם
העם צריך להחליט לפני כל צעד
יישר כוח |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ששון נעים |
|
|
14 |
|
|
בכון שהולמרט היה צריל להתפטר ולא לנהל לא רק את המו"מ עם סוריה אלא בכלל כל עיניני המדינה.
באשר לנושא עצמו -מו"מ עם סוריה חיבים לנהל מתוך תקווה שנצליח בשזמן מסוים להגיע לשלום. בעיניין הגולן צריכים להפעיל את ההיגיון הקר ולא את הרגש. אין סיכוי לשלום מבלי לקחת סיכונים. אך אם לא נעשה זאת ( אני בן 78 ) נכדנו ניננו ובני נינינו לא יסלחו לנו. אני שמאז היוולדי זוכר רק מלחמות חייב לתת הזדמנות לשלום. - הסורים וכל יתר שכנינו אינם ציונים האם אויבים ורק עם אויב אתה עושה שלום - מוטב שלום קר מאשר מלחמה מוצלחת .
עוד אף אחד לא מת משלום קר . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נתנזון דב |
|
|
15 |
|
|
|
|
16 |
|
|
נראה לי שהכותב לא מבין את המניעים לתוכניות ולתעמולה של מנהיגי האויב השמולני.
הם לא מנסים להרוויח זמן, יוקרה או כל דבר אחר. מטרתם היא למסור חלקי מולדת למדינות אויב, לנוון את הצבא, לעזור לגייס החמישי להשתלט על אדמות, לאנוס ולרצוח, להפליל ציונים שמתגוננים נגד תקיפת האויב, להרוס את המדינה, לחנך לבינוניות, וגם לקבל שלמונים ולהכין "אליבי" אצל האירופיים הניקלים.
לראיה קיראו את ההסתה האחרונה של המחבל "בני ציפר" בעלון התעמולה "הארץ". הוא קורא לצעירי המדינה לחבל בצבא ובמדינה ע"מ להחלישה כדי שתוכל להשתלב עם הגייס החמישי ולאבד את ציביונה היהודי.
שימו לב באיזו שמחה ואכזריות הם החריבו את ישובי גוש קטיף וגרשו את אוכלוסייתם בכוח! אילו הם פשעי מלחמה ופשעים נגד האנושות.
שימו לב באילו נימוקים הזויים ומגוחכים מזוכה כל בן מיעוטים שמואשם בבימ"ש.
טעות להשתמש בנימוקים טקטיים (משיכת זמן) כאשר האסטרטגיה חולה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ירון עשת |
|
|
17 |
|
|
קורא נכבד.
כשקראת את המאמר ודאי גם אתה חשבת בערך כך:
" אז הדימיטרי הזה לא נותן לראש הממשלה המכהן כחוק את הקרדיט המינימאלי. דימיטרי לא מוכן להבין שראש הממשלה פועל לפי דרכו למען המדינה, ובמקום לערוך דיון רציני הוא מתעלל באולמרט ומתאר מהלך מדיני שקול שחורץ את עצם קיום המדינה וחיי כל אחד מתושביה כאילו הוא תעלול במשחק."
התחושה הזו נובעת מהנחה עקיפה שלכל ראש מדינה קיום המדינה וחיי התושבים הם ערך עליון.
אך הנחה זו איננה נסמכת על ניתוח מציאות,היא רק ביטוי לאמונות חסרות שחר המופצות כאמת עליונה.
אולמרט עצמו לימד אותנו שמותר לו לשחק בחיי היהודים שבארץ.
http:
NRG מעריב : 26/7/2006
ציטוט:
בסיור שערך שלשום ראש הממשלה, אהוד אולמרט, באתר הקראווילות ניצן כדי לשוחח עם המפונים ולשמוע על מצבם, סיפר להם אולמרט: "ממש כשנכנסתי לפה, דיברתי עם ההורים של הטייס שנהרג ביום חמישי". אך המפונים טוענים כי לא האמינו למשמע אוזניהם, כאשר בהמשך דבריו השווה אולמרט בינם לבין ההורים השכולים של טייס המסוק.
"את הילד שלהם, שלחנו לא להתיישבות, הוא לא חזר עם פיצויים, הוא חזר בארון", אמר אולמרט והבהיר ש"לממשלה לפעמים יש את האחריות ואת הסמכות לקבל החלטות שגוזרות חיים, לא רק שגוזרות תעסוקה, לא רק שקובעות אם תהיה פה או תהיה שם בבית, לא רק אם יהיה פיצוי כזה או פיצוי אחר, אם יהיו 10 דונם או 15 דונם, אם תהיה בתוך ארון".
סוף ציטוט.
לתחושתו של אולמרט ( הביטוי "לדעתו" איונ מתאים) מותר לו לו להחזיר אנשים בארונות . וצריך להודות לו אם הוא רק שודד בית ולא רוצח את האזרח.
זה ראש הממשלה.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יואש אברהמי |
|
|
18 |
|
גמביט |
|
שרגאי אפרים | 25/05/08 23:56 |
|
|
ולי אמרו במלחמת יום כיפור להסתער ולכבוש את החרמון כי ההר הוא העיניים של המדינה.כניראה שאולמרט החליט שגם עיוורון מספיק לנו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שרגאי אפרים |
|
|
19 |
|
|
הכי מצער הוא שהבדיחה על חשבוננו ואת המרקחת הזו הוא אולמרט מצפה שנבלע. עם ששותק מגיעה לו הנהגה שכזו |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
א.א. |
|
|
20 |
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
22 |
|
הגמביט |
|
צפרירה אדוריאן | 26/05/08 00:21 |
|
|
|
|
23 |
|
בקשה |
|
מזל ויס צברי | 26/05/08 01:48 |
|
|
אבקשכם להסיר את כתובתי מרשימת הכתובות שלכם.
אין לי עניין להמשיך לקבל מיילים שאין להם כתובת שולח מסודרת ובמיוחד כשאינני יודעת את מי בדיוק הם מייצגים.
אודה על כיבוד בקשתי
בברכת יום טוב
מזל ויס-צברי |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מזל ויס צברי |
|
|
24 |
|
|
לא רק שלצערינו הניתוח נכון אלא שכמו בסיפור המפורסם על ג'וחה [שהיה לו חנות קטנה בכפר]שניסה להיפטר מחבורת נערים טורדנית אמר להם,,בצידו השני של הכפר מחלקים סוכריות חינם".שעה קלה אחר כך ראה ילדים רצים ושאלם למה ומדוע, ענוהו לקצה הכפר שם מחלקים תופינים חינם,נטש חנותו ורץ עימם.גם אודי חשודי וחבר מושחתיו נוטים להאמין להזיותיהם |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יואל נוימן |
|
|
25 |
|
|
אני מיתנגד לאחזרת הגולן בגלל מספר סיבות
1)עם הנושא של הגולן היה בסימן שאלה עד היום הז מדוע היה צריח להפריח את שמעמת הגולן ולהביא אותה למצב כל כך טוב ולהחזיר,זה נשמע לי כמעשה חלם
2)אני לא מאמין לסורים היות והסורים תמיד רצו להשמיד אותנו את היהודים ולא הסכימו אף פעם באחלטת העולם שמגיע לנו מדינה יהודית וכך פרצה מלחמת ששת הימים,באותויום אני היתי מחוץ לבית ושמעתי שפרצה המלחמה ,חשבתי לעצמי מה זה מדינת ישראל נגד כל מדינות ערב זה סוף המדינה,תודה לאל היה מזל והמדינה קיימת.
3)העם המוסלמי כל אחד לפי דרוג שונה לא משלים בקיומה של מדינת ישראל עד היום כמו שהיה וכך נשאר השנוי היחיד שיש שהם יותר צבועים ויותר יודעים איך לרכוש את ליבנו,כמו לדוגמא מצרים שלום מתוך אינטרס כספי הסינה נמשכת וכתוצאה מכך מאפשרת לירגונים מוסלמים בשם אחר כמובן לא מצרים לפעול נגדנו כמו גם הסורים אשר פועלים נגדנו בשם החיזבלה ולא בשם הסורי
אז מה עושים פשוט לא להחזר אחרי אף מדינה ערבית לסגור היטב את גבולות המדינה,נגה רע לשלוח אל מחוץ לגבולות המדינה באדרגה ולהשיב במקה נמחצת וקצרה ללא סנטמימנטים כל כי זה הם או אנחנו -סליחה על שגיות הכתיב ונרחיב בפעם אחרת יש עוד מה לספר |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לוי |
|
|
26 |
|
|
המאמר כולו אמת .
צריך להמשיךולפעול נגד מהלכיו של אולמרט .
בברכה
דבורה מור |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דבורה |
|
|
27 |
|
מאמר |
|
גרטה | 26/05/08 08:20 |
|
|
דמיטרי שלום רב. אני קוראת את המאמרים שלך והייתי רוצה לדעת מה גורם לך לכתוב את כל זה. עם רוב הדברים הכתובים אני מסכימה, למרות שאי לא מעורה בפוליטיקה ובכתבות שלך אני מגלה הרבה דברים חדשים. האם זו העבודה שלך ? האם אתה כותב זאת בתור אזרח מודאג ? האם אתה כותב זאת לבד ? אשמח לקבל ממך תכובה לדוא"ל שלי.
כל טוב ויום טוב |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
גרטה |
|
|
28 |
|
|
אבל תכלס - מה עושים כדי לעצור את הממשלה המושחתת הזאת שמובילה את עם ישראל לאבדון? למה כולם שותקים? למה אף אחד לא עושה משהו? לא מספיק לדבר, צריך גם לעשות!
זה התחיל מאריאל שרון שהרס והחריב חבל ארץ פורח ועכשיו כדי להסיט את דעת הציבור ממעשי השחיתות שלו אולמרט רוצה למסור את הגולן לסוריה.
מה יהיה הסוף? למה עם ישראל שותק?, למה??????????????
אני מתפללת לה' שיסכל את כל המזימות האפלות של אולמרט וממשלתו המושחתים!
|
|
כתובת IP: |
192.114.177.190 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דליה פרץ |
|
|
29 |
|
|
יישר כח!!!הבעיה הגדולה שאנחנו יודעים שמהשיחות הללו לא יצא כלום. אבל לצערי ראשי הממשלות הלא לגיטימיים הללו מפקידים פקדונות המסנדלות כל ראש ממשלה אחר שיגיע .
|
|
כתובת IP: |
212.179.131.186 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לרדו |
|
|
30 |
|
|
למר אולמרט נחוץ כל כך הרבה זמן להגן על עצמו שפשוט לא נשאר לו זמן לנהל את המדינה.
כשעזבנו את עזה חשבתי שהתכנית היא: אם הם מתחילים לירות אנחנו מיד נגיב וחזק. במקום זה נתנו להם להתמלאות אם נשק ולהתאמן.
כל יום שאנחנו לא מגיבים הם יהיו חזקים יותר ולנו יהיה קשה יותר לחסלם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יהונתן מאיר |
|
|
31 |
|
|
אם הסכנה למצבו המשפטי האישי תהיה ממשית - הוא יחתם חיש מהר על כל הסכם עם סוריה ובלבד שלא להיכנס לכלא על שחיתות.
על כן - הסכנה בגמביט שלו גדולה פי כמה. הוא מוכן להקריב לא רק רגלי - אלא אף את המלכה ובלבד שלא יעמוד לדין. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
giora |
|
|
32 |
|
תגובה |
|
aravni | 26/05/08 11:54 |
|
|
אני מסכים עם הכתוב
אך אינו סובל ולו שגיאה אחת.
עבור בטרם תשלח או תן לי לעבור על הכתוב לפני שיישלח.
שגיאות מטופשות מקרינות אווירה על המסר.
נא להיזהר בכל אות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
aravni |
|
|
33 |
|
|
דימטרי, גם אם אתה צודק, וכך זה אמנם נראה
מניתוח שעשית, אז מה הלאה?
מה עלינו לעשות כדי לעצור תהליכים מזיקים
לעם ולמדינה?
לפעמים אני מתרשמת שאין לכתבות, ולהפגנות
כוח לשנות את המציאות. מה שקובע בסופו
של דבר זו המדיניות של עתון הארץ.
לצערי אני חוששת ,שאנו הולכים לקראת איבוד
עצמאותנו. בסופו של תהליך ניהיה כאן אוטנומיה יהודית בחסות....מי יודע? אלוי
אפילו ערבים נאורים שיואילו להפגין אנושיות כלפי היהודים שוויתרו על עצמאותם.
גם וואיאציות אחרות אפשריות- מדינה דו-
לאומית או רב - לאומית וכו' וכו'.
ובנתיים עד אז, עלינו לחסל את החמאס בלי
שאף בחור אחד שלנו ישלם בחייו היקרים מפז.
נשתמש בנשק שבידנו. גם אם יהיו הרוגים
רבים בצד הערבי, לצערי. זהו צדק. הם משלמים את מחיר קצוניותם. עלינו להיות מוכנים
לשלם מחיר של גינוי וחרם עולמי. שלדעתי
יהיה קצר מאד, עד שעמדתה המאוחדת והנחושה
של ישראל תפקח את עיניהם. וזו שאלת השאלות
האם העם מוכן לעמוד מאחורי מנהיגיו בנקיטת
מדיניות לא פופולארית שעלולה לפגוע ברמת
חייו של האזרחים לתקופה קצרה או ארוכה.
מכיוון שאין הכשרת לבבות לכך בציבוריות
הישראלית, אנו נדונים לבוסס עוד שנים רבות
במציאות של מלחמה בעצימות נמוכה עד בינונית,
או חלילה לשלום מדומה שיזרז תהליכי התפרקות
בחברה הישראלית, ומהלכים מלחמתיים אצל
אוייבנו.
כאישה אמונית אני מתפללת שהאל יתן עצה ותושיה נכונים למנהגי העם הזה.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אסתר ויתקון |
|
|
34 |
|
|
מה שכתבת מתאים מאד למאמר עיתונאי המחפש כותרות וסנצסיה אך לא למאמר שקול ואחראי. ייתכן שאכן כול המהלך הוא גמביט אך כאשר המאמר כתוב מתוך נקודת השקפה הדורשת את פיטוריו של אולמרט כתנאי רשאון לכול פעולה מדינית הרי ברור כי הנושא כאן איננו השלום עם סוריה כי אם דרישה לראשו של אולמרט. אינני מחסידיו ואין לי כול סימפטיה למעשיו אך אני טוען כי החלטות מעין אלה אינן מתקבלות רק על דעתו של ראש הממשלה. בעובדה כי השרים הבכירים, העשויים רק להרוויח מנפילתו של אהוד אולמרט (ברק, ליבני, מופז ועוד) תומכים במהלך מוציאה את עניין הגמביט מהנושא. שחקן שח אכן משחק לבד, יש לו אולי יועצים ומתדרכים אך את המהלכים הוא עושה לבד וכול התערבות של אחרים במשחק פוסלת אותו. ראש ממשלה במדינה דימוקרטית לא יכול לקבל החלטות גורליות בעצמו. הוא יכול להוביל מהלך שהוא מאמין בו אך חייב לקבל תמיכה מסביבתו. יש אומנם כאלה שמתנגדים למהלך אך לבטלו בטענה שאין לאולמרט מנדט מוסרי להוביל מהלך מעין זה היא דמגוגיה עיתונאית שמקומה במגזינים המושכים קהל אך לא בדיון אמיתי בסוגייה. הסוגייה היא אכן אם אנו מוכנים לשלום עם סוריה (ואולי דרכה עם כלל העולם הערבי) תמורת החזרת הגולן או שחשוב לנו יותר להחזיק בטריטוריה ולהמשיך לחיות בעימות, בו אנו עומדים די טוב!! עם מדינות האזור.
נראה כי ראשי המדינה החליטו בעת הזו כי השלום חשוב מרמת הגולן. אפשר לקבל את זה ואפשר לא לקבל אך להשתמש בהכפשה כדי לא לקדם הרעיון - בזה אני לא עוסק ויש וודאי טובים ממני בעניין |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
biger |
|
|
35 |
|
|
-ישר כח
-כדאי להעתיק את הסכם טורקיה סוריה הטורקים לא וויתרו על מ"מ אחד |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שאול |
|
|
36 |
|
|
עם כל השנאה והאיבה שמופנת כלפי הדחליל שמכהן כראש של ממשלה מתפוררת, אני עדיין מתקשה להבין למה לא קוראים לאי אמון. איך אדם כזה יכול להמשיך לנהל את המדינה כאילו זה משחק מחשב שלא נורא אם תפסיד, תמיד אפשר להחזיר אחורה.
אני בספק אם ארצה לראות אותו ממשיך לשבת שם,
המדינה הדגולה שלנו צריכה מנהיג דגול ובזאת אני לא מתכוון אל אולמרט.
עצוב מה שנהיה, נמצא איזשהו מנהיג ציוני מוסרי וטוב, נמשיל אותו |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אנטון |
|
|
37 |
|
|
ראשית, מאמר יפה.
שנית, "ממשלתו" ולא "ממשלטו".
שלישית ולעצם העניין: 1. אולמרט עדיין חף מפשע כל עוד לא הוכח אחרת - ולא הוכח. 2. אני מאמין להצהרת הטורקים ולפיה המו"מ וכל מה שפורסם לאחרונה, הוא פרי מאמצים שנעשו הרבה לפני שהתפוצצה "פרשת טלנסקי". 3. מה הפחד בדיוק? הרי אחרי הסכם אוסלו והפינוי מגוש קטיף הפכנו לעם מפוכח יותר, ולכן לא נראה לי שלאולמרט יהיה רוב בעם. ואם יהיה לו רוב בכנסת לפינוי הגולן, הרי שכל אותם ח"כים שיתמכו בפינוי ימצאו עצמם בבחירות הבאות מחוסרי כיסא ועבודה. וחוץ מזה אני דווקא בעד שלום והסדר עם הסורים, אבל לא בכל מחיר. ובאיזה מחיר כן? הו, במחיר של חכירה: אנחנו נחזיר להם את הגולן ביד שמאל והם יחכירו אותו לנו לחמישים שנים ביד ימין, כאשר גם להם וגם לנו יהיה מותר להתיישב בו ועליו, נפתח אותו ביחד ואולי מהגולן המשותף תבוא בשורת השלום והאחווה לעולם. אבל עד אז אני יותר כתום מכתום. ולא רק אני, אלא עוד כמה מיליונים טובים של עמך ישראל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עמוס שריג |
|
|
|
|
|
אמור לי נחום שריג גם על משה קצב אמרת שהוא חף מפשע כל עוד לא הוכח אחרת???
את הקומבינה של חכירה ביד שמאל והחזרה ביד ימין אפשר לעשות עם מטומטמי היהודים, אסאד לא פראייר, הערבים לא פראיירים, אתה הוא מאלה שרוצים שלום, אפשר לקבל שלום אבל בתמורה, תמורת הגולן, תמורת שכם תמורת הגדה, תמורת הגליל, תמורת הנגב, (סע או לך לנגב ותראה מה זאת זכות השיבה ותתמוגג מכל הבדואים ש"חכרו" את הנגב מאיתנו ללא תשלום ועוד מקבלים קיצבאות ילדים שהביטוח הלאומי גוזל ממך). הידעת שבגליל שני שליש מהתושבים אינם יהודים??? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שמילוביץ |
|
|
38 |
|
|
מקוה שזה יזיז את העם מהמחשבים לרחובות ..נראה עד מתי ישתקו ויבלעו.
עם אדיש ורפה כוח. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
Tali018 |
|
|
39 |
|
|
(נא לא לפרסם את כתובתי. תודה)
תגובתי: אם המצב לא היה כל כך מסוכן למדינה, זה היה מצחיק! איך העם הזה האמור להיות עם חכם משתף פעולה עם מנהיגות כזאת. אפילו אם אולמרט ילך, והוא חייב ללכת לפני שיעשה עוד נזק, לא יבחרו מישהו ראוי לקחת מקומו. אפילו הימין מתנהג כמו השמאל כשבאים לשלטון. למשל בגין שבגלל התקדים שהוא קבע מעיזים לפרק יישובים יהודים ולגרש יהודים מביתם. נתניהו כשנכנס מסר 90 אחוז מחברון, עיר האבות. אצל כולם אלה "שטחים" ולא מולדת. זה מאד מדכא וכמו שאומרים אין לנו על מי לסמוך אלא אבינו שבשמים. אני תפילה שהוא יציל אותנו מעצמנו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דבורה פלדמן |
|
|
40 |
|
|
המאמר לא רציני ובודאי לא עניני.כולם רוצים שלום, לפחותת כך הם טוענים אבל כל פעם שרוצים לעשות צעד לקראת השלום, תמיד ימצא החכם שימצא את כל אותן הטענות שלא כדאי לעשות כי בעצם זה מתוך אינטרס אישי והפעם זה אולמרט. נכון שיש לאולמרט קופת שרצים, האם זה באמת קשור לענין ההסכם עם סוריה. אני כשלעצמי מתנגד לתת את הגולן לסורים גם אם בשביל שלום, אבל אני לא צריך לתקוף את אולמרט כמוכר המדינה כי הוא חושב אחרת ואולי יעשה אחרת ממה שאני רוצה. אולמרט הוא ראש הממשלה שלנו שנבחר בבחירות דמוקרטיות חוקיות ואם משהו לא מוצא חן בעינך במדינה קיימות דרכים חוקיות כדי לשנות אבל בודאי לא הוצאת דברים שעלולים להביא עוד מטורף לקחת את החוק לידיים כי אולמרט לא לפי הדרך הרצויה לו ושל עוד כמוהו ולכן חייבים להפטר מאולמרט בכל דרך אפשרית. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ישראל פרידמן |
|
|
|
|
|
ישראל!
1. לא רק אולמרט נבחר בבחירות דמוקרטיות - גם אדולף היטלר (להבדיל אלף הבדלות) ומפלגתו נציונל-סוציאליסטית נבחרו בבחירות דמוקראטיות. חמאס ואיסמעיל הנייה גם כן נבחרו בבחירות דמוקרטיות (84% מתושבי עזה בעלי זכות בחירה הצביעו בעד החמאס).
2. להגן בחרוף נפש על אולמרט רק בגלל שאתה חבר או בוחר קדימה - זאת דמגוגיה לשמה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בן-ציון |
|
|
41 |
|
|
הציבור מחולק לשלוש קבוצות: 1. אלה שמתנגדים למכירת הגולן. 2. אלה שהם בעד ( השמאלנים, הבוגדים, הערבים וחידלי האישים) 3. אלה שאין להם דעה ולא איכפת להם.
מבין שלושת הקבוצות, רק קבוצה מס 2 (השמאל והבוגדים) יודעים את עבודתם מצויין, ועושים רבות למען פירוק מ.י.
קבוצה מס' 3 (חסרי הדעה) לא עושים דבר כי הם לא מאורגנים ולא איכפת להם.
קבוצה מס' 1 (המתנגדים למכירת הגולן) משחקים בקקה... את האינטרנט הימציאו במיוחד בשבילם להוצאת קיטור ולפנייה לאלה שבלאו הכי כבר משוכנעים. כל הפעולות המינוריות וכל ההפגנות נוסח כפר מימון אינן שוות הרבה, אולמרט יודע זאת ולכן הוא לא מתרגש מ"הרוב" בכנסת נגדו הוא יקנה את כולם יש לו מעטפות עם כסף (זוכרים את גולדפרב? כולה מיצובישי!)
בספר שופטים א' פרק ט"ו מסופר איך שמואל הנביא לקח את החרב מידי שאול המלך ושיסף את אגג מלך עמלק, בשניות!!!
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שמילוביץ |
|
|
42 |
|
|
מגילת אסתר החסודה -שם שיחדו מנהיגיי העדה ורבניה את השח המוסלמי בנערה יהודיה כשרה ובתולה ,ממש קידוש שם ...לא חדש שבעיירה היהודית יתומות נמכרו לפריצים כזונות או ליהודים כבדים ,
במלחמת העולם 2 הזונות היו קאפו יהודי , והשוחד דם יהודי ,מקום המדינה -הפנקס האדום של חבריי המפלגה מהו באם לא שוחד , העם הזה והמדינה ברובה נגועה בזה , ממליץ לנסות ללמוד לחיות בצל השוחד , לילה טוב ומנוחה שלמה למכורה האומללה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שמשון משיח מאילת |
|
|
43 |
|
|
מכיוון שאני מתגוררת בחו"ל הרבה מהשמות במאמר זרים לי.אך ההגיון שבמאמרך אינו בספק. אדם שנגרר לשלטון בגלל נסיבות בלתי רגילות ולא בזכות בחירתו - אסור שיקבע את גורל העם. אדם שבניו לא שרתו בצבא - אסור שיקבע את גורל העם. אדם שאשתו שמאלנית בעוד שהוא כביכול שייך למפלגה ימנית - אסור שיקבע את גורל העם. אדם ששחיתותו היא מעל לכל ספק - אסור שיקבע את גורל העם. אך עד כמה שאני מבינה מרבית אלה שבצמרת הם מושחתים. פעמיים גלינו מארצנו בגלל שחיתות, האם הגיע הזמן לגלות שלישית? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אהובה |
|
|
44 |
|
יישר כוח |
|
גבי ודוד ענתבי | 27/05/08 10:04 |
|
|
טוב שיש מי שמאמין בצדק,חבל שלא כולם מבינים המעשים האנטי-ציוניים ואנטי אנושיים הנעשים בשם הדמוקרטיה.
יישר כוח והמשך... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
גבי ודוד ענתבי |
|
|
45 |
|
|
תרבות הקומבינה ניצחה את היושר הציבורי, שרון עשה זאת בגירוש גוש קטיף וכיום אולמרט מתכוון ללחוץ ידו של הרוצח אסד, אנחנו יודעים כי שני המנהיגים צולעים, לאסד יש את האופוזיציה הסורית שנושפת בעורפו ומסכנת את משטרו, ואולמרט שלנו עומד על סף כתב אישום, לשניהם אינטרס להשכיח את הביקורת ולהחליש את הביקורת נגדם, ומה טוב ממו"מ להשיג זאת. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ספדי מנדי 1 |
|
|
46 |
|
|
ממש קשה להבחין כי אתה מ"ממורמרי הליכוד" היושב ונרכב באופוזיציה... אבל אהבתי את היצירתיות שיש בכתיבתך מלאת החן.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ei-he |
|
|
47 |
|
תגובה |
|
yedida | 27/05/08 12:36 |
|
|
שלום, בעניין הזה שותפה גם הועדה לענניני חוץ, מדוע אינם משמיעים דעתם, מדוע לא מבקשים מראש הממשלה תשובות נחרצות ושיתוף במהלכים.כאן הבעיה, היכן "השומרים" שלנו בכנסת?
לצערי איני אוהבת לינץ, גם לא פוליטי, צריך לבחון את העניין מכל היבטיו ולא רק מהיבט מעורבות ראש הממשלה, והעיתוי, יש שותפים למהלך, בטח הם לא מתכוונים לסייע לראש הממשלה בעניין, אסור לחטוא לאמת גם שמדובר באדם מושחת, איסור שפיכות דמים היא מסר מובהק בתורתינו, כדאי שנאמץ לעצמנו אתיקה ברמה גבוהה יותר מהמקובל היום... |
|
כתובת IP: |
212.117.142.227 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
yedida |
|
|
48 |
|
|
אינני מתעסקת עם פשעי אולמרט אל עם הדרך להחליף אותו. נימוקים לכך הוא סיפק בשפע. הבוטות שבה הוא תיזמן את ההודעה על ויתור על הגולן, לא השאירה ספק אצל אף אחד במדינה שזוהי עסקה: הגולן תמורת דחית הכלא לאהוד אולמרט. לכן אין קונים. מצד שני התנהלותו של אולמרט מיסדה את הקשר בין שמאלניות לשחיתות, בין מכירת חיסול לפשיטת רגל. מבחינה זאת שחיתותו של אלמרט משרתת את המטרה של מנהיגות יהודית בהקדמת הצורך לנקוי האורוות.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
י.ד |
|
|
49 |
|
|
אני קורא בעקביות את כתבותיך וחייב להודות שלפעמים אתה קצת מרגיז כי אינני מסכים עם כל דבריך. אבל אני נהנה וחושב שזו כתיבה טובה מפני שאיננה משאירה את הקורא אדיש - מה שקורה לנו עם הכתבות ברוב העיתונים.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
DCMO |
|
|
50 |
|
|
|
|
51 |
|
|
שיר נולד עם בוא הטיל.
עוד שיר נולד עם בוא הטיל...
שאת שרים מעט משפיל...
וגם את הציבור מגעיל...
אז בואו ומילה נשכיל...
עוד שיר נחמד לו... או לה, לה...
וגם יש כאן "מקהלה גדולה"...
אך לא "שמה על זה", - ממשלה...
אז בואו, נתחיל מהתחלה...
כן, זהו שיר ממש, ממש מקסים...
לא דורש הוא כלל ניסים...
ומה שרים איתו עושים?
עם ועדת סרק מכסים!
כי המצפון אבד מזמן...
בין חבילות של מזומן...
הסכם סודי עם השטן...
שכל מושחת לו נאמן.
ושוב חזרנו לפזמון...
גם לשלום ולממון,
לחליפות לחגיגה...
שאלת קיום המדאיגה.
ו"רב אומן", עם הכלים...
בתחסיסים לא בוחלים...
כאם נופלים, אז בגדול...
כך שגם כל העם.... יסבול. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מריאן קפלון |
|
|
52 |
|
|
בס''ד
שלום דימיטרי.
באמת יישר כח . מאמר מעניין. (אני אדם פשוט - ומגיב כאחד כזה).
מה דעתך לנסות להציע את המאמר להדפסה בעיתונים נוספים כמו ''ישראל היום'' שמזמין מאמרים deot@israelhayom.co.il
או ''מקור ראשון'' או ''בשבע''
המשך במאמצך למען העם והארץ.
בברכת יישר כח יורם אופיר |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יורם אופיר |
|
|
53 |
|
|
וזה עוד חיזוק לטענה שהדמוקרטיה מזיקה מקיומה של מדינת היהודים. כבר מזמן אני טוען שדרושה פה עריצות נאורה, בסגנון בן גוריון או אתאתורכ (אם כבר מדברים עעל ועם תורכיה). בעצם, דרוש פה קצין אחראי ופטריוטי כמו אתאתורכ, שיעז למרוד בסולטאן השבוי בידי מעצמות זרת, ייצא סוף סוף למלחמת העצמאות שלנו, ינצח,בכוח אישיותו וכשרונו, ויעשה ל"פלסטינים של 1948", לאחר הניצחון, כל מה שאתאתורכ עשה ליוונים "שישבו אלפי שנים" במערב תורכיה.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צבח חזנוב |
|
|
54 |
|
|
כל מה שמונח על שולחן הדיונים הופך ללגיטימי וקשה או בלתי אפשרי להסירו. השיטה של הפריץ או הכלב ומותו מסוכנת מדי. הרבי מלבוביץ' אמר שאפילו לדבר אסור.
עדיף פיצוץ על דיבור. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הלל ויס |
|
|
|
|
|
כדאי שתכתוב בצורה שאנשים אחרים יבינו למה אתה מתכוון. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ירקון |
|
|
55 |
|
|
אקדים ואומר שאני בעקרון נגד החזרת הגולן.
לגבי המאמר:
א. הוא לא מחדש כלום ואין בו כל תחכום: כל ילד מגיל 8 ומעלה מבין שיש מצב שאולמרט מנסה לאזן עם "שיחות שלום" את חוסר הפופולריות שלו בעקבות החקירות וכו'.
ב.לי באופן אישי מפריע השימוש בדימויים של פירוק, מכירת הגולן בדומה לנדל"ן וכדו' או החיבור לתפקידי האנשים בעברם (עו"ד בנקאי) משום שאין קשר ביו אלו לאלו וזה רק נעשה מצידך מטעמים פופוליסטים במטרה אולי לפגוע נמוך נמוך. זה הופך ההבדל בין מה שקוראים מאמר להתייחסות הקרובה לפרופוגנדה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נדב בלוך |
|
|
56 |
|
|
ראש הממשלה צריך לא היום כבר לפני אתמול לפנות את כסאו אין לא מנדט לבצע כל מהלך מדיני,
אדם שתחת חקירות מסוגל לעבד את המדינה בשביל לשמור על עורו |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אליהו חג'ג' |
|
|
57 |
|
|
כבר 60 שנה מנסים להכחיד אותנו,אבל היו לנו מנהיגים פיכחים,כאשר הלכו מנהיגינו לעולמם,הם הותירו ריקנות,אשר מתמלאת בחולמים,שרוצים להחזיר אותנו לגלות שלישית.
האם לא מספיק ניסיונות עברנו?
מספיק היגיע זמן היתפכחות!!! |
|
כתובת IP: |
212.150.174.186 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
meiro5151 |
|
|
58 |
|
|
אני לא בטוח שאולמרט רוצה רק להרויח זמן בהרפתקאה הסורית שלו. יתכן והוא סבור ששלום עם סוריה (הכרוך כמובן בויתור על כל רמת הגולן), שהוא בעל חשיבות תיקשורתית ואסטרטגית ממעלה ראשונה, יגרום לרוב הציבור הישראלי לסלוח לו על פרשיות השחיתות שלו, ויאפשר לו להמשיך ולהנות ממנעמי השלטון עוד שנים רבות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ירקון |
|
|
59 |
|
|
אולמרט כראש ממשלה נכשל במלחמת לבנון השנייה, ואדם הנמצא בחקירות בנושאים שונים,עושה קומבינות על חשבנונו, ישעלו לנו ביוקר, סוריה הכריזה שלא תוותר על המשך יחסיה עם איראן, חמאס, חיזבאללה, ואנו ניתן לה את הגולן, נפסיד גם את הגליל העליון שיחזור למה שהיה עד מלחמת ששת הימים, כשתותחי הסורים היו על ההר מעל גדות ושממנו טווחו על ישובי הגליל כשבא להם, ישובי הגליל ישבו ימים ולילות במקלטים, וכשאנו רואים מה קורה היום לישובי הנגב שמופגזים מאז מסרנו בטפשות את גוש קטיף לידי הפלשתינאים שהפכו לבסיסי טרור - משם יורים על ישובינו.
לאולמרט אין זכות לגיטימית ללכת לויתורים על הגולן, בטוח שהוא צריך להשעות עצמו מנותן ומוסר שטחים אחרי מסירת השטחים המטומטמת הזאת ברצועת עזה ובעיקר בגלל היותו מצוי בחקירות מבוקר עד לילה.
הוא רוצה להסית הציבור מהחקירות שלו, שנשכח אותם, שלא נדבר עליהם בסלון.
יש לי חשד שהטורקים והמצרים שמנהלים בשמנו את שיחות השלום ממש עובדים לכיוון הסורי - פלשתינאי ולא מעניין אותם הבטחון של ישראל.
תראה במקרה של מסירת הגולן שאף מדינה באירופה לא תספור אותנו, אז הלכה מדינת ישראל, מה זה מעניין את אנטי-שמיים |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
yuv1955 |
|