X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ממשלת ישראל חייבת לשנות את דרך החשיבה וההתנהלות, צה"ל חייב לקבל יד חופשית לביצוע פעולות גדולות בעזה וחיסול צמרת החמאס, החמאס חייב להיות תחת לחץ בלתי פוסק של מתקפה ישראלית וחיסול הנהגתו חייבים להביא את החמאס למצב שמפלטו היחיד יהיה הפסקת הלחימה
▪  ▪  ▪
שלום במזרח התיכון יכול להיעשות רק מעמדה של כוח [צילום: פלאש 90]

הרפיסות שמשדרת ממשלת ישראל כלפי החמאס עולה ותעלה למדינת ישראל ביוקר רב, כאילו לא למדנו מאומה מאוזלת היד שגילינו מול החיזבאללה מאז "ברחנו" מלבנון בשנת 2000 בהנהגתו של אהוד ברק; גם אז איימה מדינת ישראל שאם ישגרו החיזבאללה טילים לעבר ישראל או יפגעו בדרך זו או אחרת בחיילים או אזרחים, תגובת צה"ל תהיה קשהמאוד. בפועל, נסראללה חימם וקירר את הגזרה כרצונו. לבסוף נחטפו שלושה חיילי צה"ל ז"ל ותגובת צה"ל הייתה מינורית ביותר, ואז שוב חטיפה והמלחמה הכושלת של צה"ל בקיץ 2006 בלבנון. הפחדנות, חוסר העקביות, טעויות בשיקול הדעת והיוהרה שהפגינו מקבלי ההחלטות בממשלת ישראל וצה"ל במהלך המלחמה, קשירת ידיו של צה"ל מאחורי גבו - כל אלו הוסיפו לשחיקת ההרתעה הישראלית עד דק.
החמאס ראה למד והבין שהשד לא נורא כל כך. אט אט הצליח החמאס לדחוק את ישראל לאחור עד להינתקות, צה"ל נסוג, ישובים ומתיישבים ישראלים פוזרו לכל רוח, צה"ל החריב את כל ישובי גוש קטיף והותיר את השטח לחמאס ששיפר טווחים ומשתמש בשטח הנטוש לאתרי שיגור נגד ישובים ישראלים.
בימים אלו הגדיל צה"ל לעשות שהורה לפנות את חיילי המנהלה/ מפקדה בארז לאחור, מעשה שללא ספק "מכה" חזק בגבו של החמאס שחש ברוח גבית ומעז יותר. החמאס רואה את ההיסטוריה מלבנון קורמת עור וגידים גם בעזה, החמאס מנצח אותנו יום יום, מעז יותר, משיג יותר ושוחק את כוח ההרתעה של צה"ל בעקביות. פעולותיו נועזות יותר, טווח הטילים גדל. מהי תגובת ממשלת ישראל? ניסיונות להשיג הפסקת אש זמנית תוך הפגנת חולשה מתמשכת.
ממשלת ישראל חייבת לשנות את דרך החשיבה וההתנהלות שלה; צה"ל חייב לקבל יד חופשית לביצוע פעולות גדולות בעזה ולחיסול צמרת החמאס; החמאס חייב להיות תחת לחץ בלתי פוסק של מתקפה ישראלית וחיסול הנהגתו, מאחר והחמאס שולט בעזה אין בעיה לפגוע בכל סמלי השלטון ולא לאפשר לחמאס לנהל את ענייניו ע"פ רצונו; סדר היום חייב להיות מוכתב על-ידי צה"ל ולא להיפך. חייבים להביא את החמאס למצב שמפלטו היחיד הפסקת הלחימה.
התמוטטות החמאס בהישג ידה של ממשלת ישראל. אם יגלו מקבלי ההחלטות את הנחישות, העוצמה והתבונה - יושגו המטרות הללו ללא ספק. כוח ההרתעה של צה"ל ומדינת ישראל חייב לשוב ובמהרה. אם כך ייעשו הדברים, ממש לא יהיה משנה אם לחמאס יש טילים שטווח השיגור שלהם הוא אשדוד או קריית גת.
לסורים יש טילים שמכסים את כל שטח מדינת ישראל ורק כוח ההרתעה שעדיין נשאר עוצר בעדם; החמאס, האירנים/חיזבאללה, הסורים וכל שאר אויבינו, חייבים להבין שהחולשה והרפיסות הישראלית הן נחלת העבר, תקלה זמנית. ישראל רוצה בשלום, אך האבסורד הוא ששלום ושקט באזורנו אפשר להשיג אך ורק מעמדה של חוזק, כוח ועוצמה.

תאריך:  26/05/2008   |   עודכן:  26/05/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קובי לירז
החשדות בפרשיות אולמרט הולכים ונראים יותר ויותר כמו זנות ציבורית בפרהסיה    מי יכול לשחרר אותנו מהגועל נפש הזה?
אלעזר לוין
מה כדאי לדעת לפני שיוצאים למשך שנים לחו"ל, לשליחות או לעבודה חדשה    Nfc מציג, בשיתוף עם סוכנות הביטוח דוידוף, צרור עצות ליוצאים לחו"ל לתקופה ממושכת
ראובן לייב
לא מעטים מכוכבי-העל המיתולוגיים של ישראל עשו קריירה מעבר לים, אם מרצון ואם מאילוץ וכך הפסידה אותם המדינה
מוטי פלד
התשובה שלי לציבור נהגי הרכבים ולקובעי מדיניות התחבורה בישראל היא פשוטה, כולכם צריכים לסגוד לעפר שדורכים עליו אלה שמשתמשים בדו גלגלי במקום ברכב. אלה שאתם אוהבים לשנוא ומסכנים את חייהם יום יום בכביש, חוסכים גם לכם, ברמה האישית, לאומית, והעולמית, כל כך הרבה שאפילו אינכם מדמיינים
ד"ר ניצן יניב
אמנם, הפעלה אלחוטית של השקיה, או מדידת כמות המים אינה דבר חדש. מוצרים כאלו כבר סופקו על-ידי חברות בישראל ובעולם לפני 20 שנה ויותר. אבל שידור כמות המים או הפעלה של ברז, באמצעות תשדורת שנעשית דרך טלפון סלולרי ולא קווי היא בהחלט תופעה חדשה שמסמלת שינוי
רשימות נוספות
מתקרבים לרגע ההכרעה מול הגרעין האירני  /  יהונתן דחוח-הלוי
ישראלי נעצר בחשד לריגול עבור אירן  /  איציק וולף
האחים המוסלמים: בן-לאדן "לוחם ג'יהאד"  /  יהונתן דחוח-הלוי
להחזיר את עזה למצרים   /  יהונתן דחוח-הלוי
חמאס חותר למלחמה אזורית  /  יהונתן דחוח-הלוי
בני ציפר ותורת השנאה של השמאל  /  יהונתן דחוח-הלוי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il