X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
צלמי הטלוויזיה של "פאליווד" מחכים בקוצר רוח להזדמנות להפיץ לכל שונאי ישראל צילומים טריים של "מעשי זוועה" ישראלים נגד ילדי פלשתין. כשמולם עומד אותו שר ביטחון שכשל בעלילת הדם של מוחמד א-דורה - הצלחתם מובטחת מראש
▪  ▪  ▪

ככל שהכנופיות השולטות בעזה מצליחות לפגוע יותר בישראל, כך עולה רמת ההתלהמות הריקנית מחוגי השלטון שלנו - להרוס את החמאס, לפוצץ שכונות, לנתק חשמל ומים, ובשיא האיומים - לכבוש את הרצועה ולהעביר אותה לשלטון הטרוריסט הטוב - אבו מאזן.
אז שיהיה ברור: אין ארוחות חינם. כיבוש הרצועה יעלה בקורבנות של צה"ל ובהרוגים פלשתינים, בתוספת חגיגה טלוויזיונית עולמית על "פשעי מלחמה" ישראלים (שיבוימו ביתר הצלחה, אחר לקחי גילוי הבלוף של מוחמד א-דורה). פיקוד חסר כישורים בשילוב מערכת משפט מעוותת, שיצרו פרדיגמה לפיה טובת הפלשתינים עדיפה על חיי חיילינו, יבטיחו שנשלם ביותר קורבנות מהמינימום שאולי דרוש למיגור החמאס. ולמי שמפקפק בכך - נזכיר איך נשלחו חיילים להיקטל בשדה אש בג'נין, במקום שטנק יהרוס בכינון ישיר של תותח את הבית משם ירו עליהם.
ומה יהיה בסוף? גינויים מכל העולם ומהאו"ם על "פשעי מלחמה" שדוברי ישראל יגמגמו, כהרגלם, בהתנצלות עליהם, במקום להגיב בתקיפות על עלילות הדם, יעצרו, בשלב זה או אחר, את המבצע, ויאלצו את צה"ל לסגת. אז גם תבוא חגיגת ענק ערבית על הניצחון הגדול של "דוד" שלהם מול "הגולית" שלנו.
ושוב, תזכורת למפקפקים: התגובה היחידה של דוברת צה"ל (תא"ל!) על עלילת הדם של "רצח מוחמד א-דורה" הייתה, עד היום: "לא התכוונתי לקבוע אם צה"ל אחראי או לא להרג א-דורה". וכדי שאירוע כזה לא יחזור, יגיעו לכאן, בברכת האו"ם, "חיילי שלום" מאירופה האנטישמית, שיספקו חיפוי בטוח לכנופיות בעזה ויחזירו אותנו 60 שנה לאחור, כאשר צבא שונאי ישראל מבריטניה חיפה על כנופיות הערבים שטבחו ביהודים בכבישי הארץ.
כדבר מובן מאליו, יסולק חיל הים הישראלי מחופי עזה, על כל המשתמע מכך, ובהמשך - נידרש גם לפתוח את "המעבר הבטוח" בין עזה ליו"ש, בהתחלה - עבור "חיילי השלום" ובהמשך - עבור הטרוריסטים הטובים והטובים פחות. כך, כלאחר יד, נמצא את ישראל חצויה לשניים - חלומם של צבאות ערב בתש"ח. וכמובן - שחיל האוויר יכול לשכוח מטיסות מעל עזה, ועל אחת כמה וכמה - מפעולות "סיכול ממוקד".
כנגד איוולת פושעת כזו אני יכול רק לחזור על מה שטענתי מזה שבע שנים בכל פורום אפשרי. קיים נוהל בינלאומי להכרזת רצועות שטח למעמד של CORDON SANITAIRE - תחום בידוד מצבא ותושבים, שבמקרה שלנו זה - רצועה של כ-4 ק"מ רוחב לאורך גבול רצועת עזה, ממנה יש טווח אפקטיבי להריגת תושבי ישראל. בצהרי היום בו יוחלט על כך יפוזרו כרוזים ויופעלו רמקולים לאזהרת תושבי אותו התחום - שעליהם לעזוב את השטח תוך 3 שעות, כי אחריהן יוחל בהפגזה ספוראדית של המקום, כדי שיישאר ריק כל עוד אין הסכם שלום עם השולטים בהם.
תמונות הפליטים הבורחים משם אינם סחורה עבור מחפשי האטרקציות בטלוויזיה, ובתנאי - שמערכת הסברה נאותה תפיץ בעולם את הנימוקים לצעד זה של הגנה על אזרחי ישראל. וזה - במקביל עם העמדה לדין של כל מי שינסה לביים תמונות של "אכזריות ישראלית" כלפי "חפים מפשע". אם הריגת פלשתינים רק משרתת את מערכת ההסתה שלהם (כי השאהידים הרי מגיעים ישירות לגן-עדן) הרי דוגמית 2008 של ה"נכבה" מלפני 60 שנה תתחיל לשכנע את כל מי שצריך - שהגיע הזמן להפסיק את הג'יהאד נגד ישראל.
את כל זה אפשר להשיג ללא שפיכות דמים שלנו ושלהם. חלון הזמן לפעולה שהצעתי ייסגר תוך 4 עד 5 חודשים (כי אחריהם תתחיל עונת הגשמים). דרושה רק חשיבה הגיונית של הקברניטים שלנו, יחד עם ארגון נכון של שילוב מדיניות, הסברה, מערכת שיפוט והפעלה חסכונית של כוח צבאי. או שמע צריך לייבא קצת היגיון בריא מארצות הגויים?

הכותב הוא מוותיקי מלחמת העצמאות, והתמחה במחקר ותכנון אסטרטגי.
תאריך:  10/06/2008   |   עודכן:  10/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שלא תעזו לשלוח את חיילינו לעזה
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
לא ברור איך זה יביא פתרון?
ישראלי ציוני  |  10/06/08 11:12
 
- אז מה אתה רוצה ?
דימיטרי בוסקילה  |  10/06/08 13:11
2
דוריאל מתלהם
ד"ר אביבה לביא  |  10/06/08 13:25
 
- ד"ר יש בעיה קטנה
מומחה למומחים  |  10/06/08 14:01
3
הרצל כבר ידע את התשובה
מומחה למומחים  |  10/06/08 13:39
4
טוב מעשה במחשבה תחילה
יוסף מגבעתיים  |  10/06/08 16:51
5
כמה שטויות ודמגוגיה בכתבה אחת. ל"ת
לך לגור בשדרות פח  |  14/07/08 18:07
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעקב אסתרליס
במדינת החלמאים אוהבים לדבר, אבל יודעים גם לשתוק, ובעיקר – כשמשלמים טוב עבור השתיקה    כמה דיבורים בזמנו היו על הקשר בין ההון והשלטון ופתאום הכל השתתק. למה? כי במדינת החלמאים שליחי ההון עלו לשלטון ומשלמים טוב למי שיודע לשתוק. בזמן האחרון גם מפלגות נקנות בכסף. ושקט...
פנחס (פיני) פישלר
דוח מבקר המדינה האחרון [דוח 58ב'] חושף: קציני משטרה בכירים, שפרשו, קיבלו מענקי פרישה בסכומי עתק בניגוד לחוק
שושי פולטין
בדרך רצופה בכוונות טובות, נעשו במהלך השנים שינויים בבחינות הבגרות שמטרתםן עלייה באחוזי הזכאות: קיצרו את שנת הלימודים, פירקו את מקצועות הלימוד, יצרו חוסר ברצף לימודי ובדרך התפרקו גם התלמידים והמורים... צריך להיות גאון או לוליין בקרקס כדי לדעת לתמרן במערכת החינוך הנוכחית!
אפרי הלפרין
הגיעו מים עד נפש    הנה כתב האישום נגד אולמרט כפי שצריך להיות מוגש על-ידי עם ישראל
עו"ד יוסי דר
המחוקקת רוחמה טיפסה במעלה המדרגות והחשיבות והגיעה לדרגה הנכבדה של שרה במדינת שלטון החוק והצחוק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il