|
1 |
|
|
אז עכשיו יש דוקומנט שמאשר לנו את אשר כולם רואים לבד .
ביג דיל .
רוז'קה פגשה את יאנקה, יאנקה הולכת עם 3 נכדיה הזאטוטים, אומרת לה יאז'קה, "אוי איזה נכדים מתוקים" עונה לה יאנקה, "חכי עד שתראי את התמונות, חכי אד שתראי את התמונות ..
אני מציע שצוות הפסיכולוגים יעבור למטה קדימה, הוא, אולמרט הולך להפיל עליהם את הבניין, והם בבחינת "תמות נפשנו עם הפלשתי" קפואים במקומם. שווה עוד ניתוח פסיכולוגי, בטוח שווה ניתוח.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אפרי הלפרין |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
כל המלל הנדוש הזה מראה את מה שאנחנו כבר יודעים עם ובלי שלב אורלי ושלב אנלי.
אולמרט בהיותו שר בריאות עשה מעשים שעליהם משלמים עד היום כולל מינויים לא ברורים שהיו על בסיס של יחסי תן וקח עם עבריינים שתפסו אותו בקלקלתו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מושחת ומסוכן |
|
|
|
|
|
איזה עם היה מגיב רק בכתב, חייבים להוציא את העם לרחובות ולכיכרות, דרוש אחד כמו "דני האדום" ואז נוכל להעיף את "איש המעטפות" וחבורת הזבל קיבינימט |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
yollil |
|
|
3 |
|
|
אז בגין,ועכשיו אולמרט.המשותף לשניהם ששניהם פתחו במלחמה עם לבנון,ושניהם נתנו אישור להרוג לבנונים,
ופלשתינאים,ומכך אני מסיק שכל הימנים חולי נפש. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דוקטור איציק |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
כדאי שתבחין בין מטופל לדוקטור לפני שאתה מגיב
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ZA |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
רבין קבל הוראה להטביעה מבן גוריון. וטוב עשה. הטבעת אלטלנה היתה חוקית ומנעה ניסיון פוטש שהיה מסתיים בנוסף לכל גם בתבוסה לערבים (כפי שכשל ארגון הטרור המכונה אצ"ל בניסיונו לכבוש את יפו). |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בטח |
|
|
|
|
|
בן גוריון ביטל את הפגישה שבה התכוונו להגיע להבנה, ובמקום זה הורה לפתוח באש. כוונת מפאי היתה להוריד את בגין. כלומר, להרוג אותו. רק בנס הוא ניצל.
וזאת כתבתי כדי שמי שלא למד יקבל את העובדות כפי שהיו, ולא ישמע רק את גירסאות "משפצי" ההיסטוריה של מפא"י. על כל פנים כדאי לקרוא ספרות אובייקטיבית ככל האפשר כי כאן האינטרסים מנוגדים והאמוציות חזקות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בגין רצה להתפשר |
|
|
|
|
|
תן כבוד ללוחמי האצ"ל שכבשו את יפו.
ההגנה לא היתה מסוגלת לכך. הרבה לוחמים נפלו כדי שתושבי תל אביב ישוחררו מאימת הצלפים וההפגזות מיפו.
האצ"ל עשה אז מה ביפו שצה"ל לא עושה היום בעזה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ידי הערבים |
|
|
4 |
|
|
הצילו.
אפשר להעלות עמוד מקורי מתוך המסמך, עם הלוגו של סוכנות הביון? שנאמין שזה לא סתם חלום רע... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עחיים |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
6 |
|
|
מסמך מדהים וחובה על כל אזרח ואזרח וכל עיתונאי ועיתונאי לקרא ולהבין בידיים של מי מסרנו את מדינתנו האהובה שכל כך הרבה דם כאב סבל ובכי נשפכו בה. הייתי מעוניינת לשמוע את דעתה של עליזה אולמרט למסמך המזעזע הזה, האשה שהיתה לאורים ותומים של הנשים בשחור המייצגות כביכול את המוסר והערכים בישראל איך היא מסוגלת להיות קשורה לאדם פרימיטיב כזה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מילקה |
|
|
|
|
|
שמעת בודאי את המשפט לפיו, על טעם וריח, אין מה להתוכח. אז שיבושם לה. |
|
כתובת IP: |
217.132.246.108 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הניה |
|
|
|
|
|
השמאל דומה למאהב קנאי שיתעלל יענה וגם ירצח את אהובתו כדי לצער את זה שהיא באמת אוהבת. "ועושים איתה אהבה אנשים ערלי לב" שרה נורית גלרון, וזו בדיוק תחושתם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ולכן תורם להריסתה |
|
|
7 |
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
9 |
|
|
פסיכולוגיים כדי להבין שאולמרט הוא איש מופרע, מסוכן מאין כמוהו, התחיל כנחש קטן והפך לקוברה של ממש.
את תוצאות בחירותו של מופרע חוינו טוב טוב בשנתיים האחרונות! מאז בחירותו, מלחמת לבנון השניה על תוצאותיה
ההרסניות, קיפוד חיי אדם שזה מצב בילתי הפיך, אי שמירת
החוק, זילזול מוחלט במבצעי התפקידים השונים, כמו ההתנכלות למבקר המדינה השופט בדימוס מיכה לינדרשטראוס. כל מה שנכתב בדו"ח המומחים, כל אדם חד עין ורגיש ומבין משהו בפסיכולוגיה התנהגותית יכול בקלות לזהות את אשר נכתב בדו"ח.
האיש אולמרט שקוף ביותר, גם מהתבוננות במסך הטלויזיה ניתן לקלוט היטב את אולמרט, מכל מקום הדו"ח והפירסום זו רק עוד הוכחה ניצחת על כל מה שפירסם העיתונאי יואב יצחק במשך תקופה ארוכה ועוד לפני שאולמרט נבחר לראשות הממשלה, חבל שלא שעו והתיחסו לפירסומו של העיתונאי יואב יצחק בזמן אמת לפני היבחרו של אדם כאולמרט לראשות ממשלה.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
טהורת המידות |
|
|
|
|
|
ואני לתומי הייתי סבור שאת מעט שונה מ"אחרים".אבל נראה שטעיתי.
בתגובתך הנ"ל את יחד עם כל האחרים רוקדים על הגגות ושרים: אמרנו לכם! אמרנו לכם! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מאיריקו |
|
|
|
|
|
ואני לתומי הייתי סבור שאת מעט שונה מ"אחרים".אבל נראה שטעיתי.
בתגובתך הנ"ל את יחד עם כל האחרים רוקדים על הגגות ושרים: אמרנו לכם! אמרנו לכם!
מכל מקום{שאף אחד לא ישמע}געגועים היו לי לקריאת מלותייך. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מאיריקו |
|
|
10 |
|
אגב |
|
נחמה | 20/06/08 12:32 |
|
|
ב"ה
לענ"ד גם הכתבה הזו אינה מוסרית מפני שאין עוררין על כך שאולמרט אינו אמור להמשיך לכהן כראש ממשלה, וגם אגב יתר הממשלה הזו, מכאן שיש למהר לבחירות חדשות. למרות זאת מכן ועד לניתוחי אופי בפרהסיה וניקור מתמיד באדם חולה\פצוע יש בו הרבה טעם לפגם.
במקום מלל מיותר בכתב או בע"פ מוטב להיות מעשיים ולדאוג לבחירות חדשות ומהר.
שבת שלום |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נחמה |
|
|
11 |
|
|
גם עיון בחוות הדעת על אהוד ברק תגלה שהחזקתו בתפקיד כה קריטי מסוכנת למדינת ישראל !!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מוטרד ביותר |
|
|
|
|
|
על ברק אמר פעם האלוף עמית,שברק הוא אוטיסט שעלה לגדולה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עודד ב |
|
|
12 |
|
|
כול תושבי עזה אומרים מה עשה אולמרט באנו זות לא עשיה של אדם נורמאלי
הו הרעיב את ילדינו הו הטיל עלינו מצור ללא סיבה
מי עושה את זה הו חולה נפש
כולם לא צולחיים לא מה עשה בהעזאתיים
הו היה מדבר על שלום וי מרעייב את הילדיים הקטנים
הים לא מאמניים שי היהודים כך
הים יודעים שי היהודיים אים לב טוב
אבל השאלה הי אך אולמרט שכנייע את כול החבורה לרעיב את הילדים המסכינים
הו לא נלחם בחמאס
הו הכריח את העזאתיים לישון בלי אוכל לילות
אכשיו אני מאמין בחפת דעת הפיכולוגים
הו סכן חיים של הילדיים בעזה
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
סאמי עביד עזה |
|
|
|
|
|
כל ראש ממשלה שפוי היה טוחן את עזה ולא משאיר ממנה אבן על אבן עד שהייתם זורקים את הרוצחים של החמאס והג'יהאד ויוצרים שקט לשכנים שלכם.
זה שאולמרט רק סגר את הגבול זה חלק מאי השפיות שלו! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דוד ת. |
|
|
13 |
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
16 |
|
|
חולה נפש מגלומן, חסר ערכים, אגואיסט חסר יושר שמעוות את ראיית עולמו בהתאם לצרכיו ולשאיפותיו. חסר מעצורים ואידיאולוגיה ובעל הערצה לכוח.
בקיצור מסרנו את מדינת היהודים בידי סוטה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אולמרט הוא |
|
|
|
|
|
אם מטורף כזה מקבל החלטות בעניינינו - אסור שיישאר בכסאו ולו דקה נוספת. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
483 |
|
|
17 |
|
|
כמומחה לקפיטליזם חזירי אני חייב לציין: הצחקתני.
אתם חושבים שאולמרט הוא הנבדק?
הקפיטליזם החזירי - הוא הנבדק!
כל ראשי המשק ומנהיגיו נכנסים פחות או יותר לאותה תפיסה של הערצה אולטימטיבית של החזק.
חשבתם שבמקרה המדינה נראית ככפפה ליד לידי חזקיה? אז חשבתם...
נתתם תיאור מושלם של בעל החי הניאו-מודרני הנקרא חזרזיר קפיטליסטי.
אלו בדיוק מאפייניו. יופי של ניתוח.
אני כבר מכניס אותו לדף שלי על קפיטליזם חזירי.
תודה.
ספציפית לגבי הנבדק, מה שיש לי לומר:
כבדו את רצון הבוחר!
העם רצה קדימה - אז הוא קיבל.
עכשיו שיאכל בדיוק מה שרצה - בתיאבון.
תקלטו: בדמוקרטיה אין לציבור זכות לבוא בטענות.
לא היה צריך להיות גאון צעיר כדי להבין שקדימה היא השפדן של המדינה. כל השפכים מהליכוד והעבודה התנקזו לשם. העם התלהב מהריח? שיהנה.
החשיפה המדהימה הזו מזכירה לי את האיפול ביום העצמאות: יש דבר סודי ביותר שאסור לפרסם. מה זה יכול להיות? כל העולם במתח, מה מתברר? יש חשד שראש הממשלה מושחת.
כולם בשוק, מי היה יכול לדמיין?...
ומה כאן: חשיפה, אולמרט קפיטליסט חזירי.
העם בתדהמה.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מומחה למומחים |
|
|
|
|
|
הקפיטליסט החזירי רואה עצמו כ"גזע עליון".
הציטוטים הרלוונטים:
"... עולם ערכיו של הנבדק הוא כזה בו המיליארדר האמריקני (אליו הוא שואף להידמות) נתפס על-ידו כשלב המתקדם ביותר באבולוציה האנושית..."
"... הנבדק מעריץ עולם דרוויניסטי שלא לומר מקיאבליסטי, בו הכוח הפיזי והכלכלי קובעים, ובו אין מקום לערכים – דאגה לחלש ולחולה, רכות ואלוהים, אלא להשגת מטרות אגוצנטריות כתכלית בפני עצמה..."
מי שחושב שרק אולמרט מתאפיין בכך, הוא תמים עד כדי יאוש. זה לא יאומן איך לאיש אין מושג היכן הוא חי.
העושקים המורשים שמתייחסים אל עובדיהם כמו זבל, הם בעלי רמת מוסר גבוהה יותר? כולם ככה, זו המציאות, זו השגרה. אתם בעצם מתבוננים במראה. נכון, היא מכוערת אז כולם נבהלים...
אתם יודעים שאתם חיים בתרבות של קפיטליזם חזירי?
אתם יודעים מה המשמעות? ברור לכם שהיא מרסקת את החברה?
אתם מבינים שהיא לא מקרית אלא תוצר של "קשר האליטות"?
או שאתם מסתפקים בכך שתרדפו אחרי אולמרט...
דבר אל הקיר.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מומחה למומחים |
|
|
|
|
|
מה הצעתך לאלטרנטיבה לאותו "קפיטליזם חזירי" שאתה מתעב כל כך?
האם "קפיטליזם לא חזירי" או שמא משהו ביזרי אחר? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דוד ת. |
|
|
|
|
|
זה מה אתה מציע כאלטרנטיבה לאותו "קפיטליזם חזירי" האם "קפיטליזם לא חזירי" או שמא משהו ביזארי אחר? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דוד ת. |
|
|
|
|
|
אין לי מושג למה.
יש לי תשובות אך לא מרשים לי לספק אותן.
נקווה לפחות שאת זה יפרסמו, אחרת גם את זה לא תדע...
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מומחה למומחים |
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
ומי שלו מושחת צועק שכולם מושחתים . בני אדם בוגדים זה בזה תמיד . אם הארץ בגדה תהיה הבגידה חלקה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
s |
|
|
19 |
|
|
כל המלל הזה לא אומר שום דבר לאדם הפשוט והעממי . ההדגשים שלכם הם בולטים ומבישים וסרקסטיים ומ מ ש לא מעוררים אמון במערכת שלכם.
האמת ,
לי אישית
זה גרם לשמוח שיש לו כאלה יכולות גבוהות .
על פרץ לא הייתי מצפה שיכתב מאית ממה שכתוב פה על אולמרט
דיי שימח אותי :) |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אוריתי |
|
|
20 |
|
|
המלצתי לכל מי שנתקל באדם כזה לנתק איתו מגע לחלוטין "לא מדובשך ולא מעוקצך".
הנזק מאנשים עם תכונות כאלה הוא בסדר גודל של אסון. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יגאל ש |
|
|
21 |
|
|
|
|
22 |
|
|
צר לי, אתם התחרפנתם לגמרי. את אותה טענה על אולמרט מיהוא אחר יכול להגיד על עובדי האתר הזה וגם הוא יכול להביא הוכחות חותכות לכך.
יש גבול לרמת ההסתה נגד אולמרט גם אם הוא לדעכם "גדול המושחתים שהיו בישראל".. והוא ממש לא!! קצת פרופורציות בבקשה.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אייל.ב |
|
|
|
|
|
שמתי לב שאתה מסיבה כלשהיא מגין סידרתית על אולמרט .
(אפילו אם זה בתשלום זה לא כל כך נורא,כל אחד צריך פרנסה.) אבל יש לך משהו דומה על אלה שכביכול משמיצים אותו לטעמך,פרסם זאת.רוב העם ישמח אם נתחיל להוציא את הרימות מחיינו |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עודד ב |
|
|
23 |
|
|
כל כך הרבה מלל מקושקש של פסיכולוגים - פשוט להחריד.
שערו בנפשכם אילו היו עושים כתבה מעין זו לבן-גוריון אף אחד לא היה בוחר בו - מתייחס אליו - ואנחנו היום היינו בלי מדינה ואולי היינו אי שם במצולות הים התיכון למאכל לדגת הים.
באשר לאישיות של אולמרט - מה שיש לי להוסיף הוא כוסס את ציפורניו - זה דוחה ויכול להצביע על כמה אפשרויות.
הוא מניח את הטלפיים שלו ללא כל בקרה - אפילו על מלפף את צווארו של נשיא ארצות-הברית בוש. חשבתי שעוד רגע אנשי הביטחון של בוש יעוטו עליו.
הוא עושה זאת בשביל הפוטו-ז'ורנאליזם - שיגידו תיראו הוא ובוש שניהם מ"אותו הכפר".
או שייעצו לו לעשות כך הפסיכולוגים שבשירותו או יועצי התקשורת שלו - הפגנה של פטרוניזם - וזה דוחה ביותר.
בשבילי אולמרט הוא יהודון גלותי מהעיירה שמשחר ל"גבירים" של העיירה - שאולי יפול מהם משהו לתוך חיקו.
איך נפלו "גיבורים" ברשתו - כרישים כמו לואי - כמו אברהמ'ס - תמוה בעיניי.
איך נפל ברשתו "ילד טוב ברוקלין" כמו משה טלנסקי - את זה יבררו בבית-המשפט.
בעיניי - אולמרט הוא בעל רגש נחיתות עצום - רוצה להתחבר עם הגבירים - עם כל ה-VIP - והוא מצליח. אבל אף פעם לא יגידו עליו שהוא בעל "דם כחול" - לכל היותר אני אקרא לו "נסיך החרות" ולא אנקד.
הוא לא ראוי לשמש באף תפקיד ציבורי - ראו מה שכתבתי עליו בקדימון לחשיפה הזאת. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מיכל מירושלים |
|
|
|
|
|
In the USA we say; you hit the nail on its head (or in Hebrew slung Bull). This person, Olmert, is not only dangerous for Israel, but also caused many jews in the diaspora to stop support Israel. Please get rid of him asap. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
Gilead |
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 |
|
|
אולמרט מעוניין שיפחידו את העם כדי שישתוק ויפסיקו לרדוף אותו .
תרגיל מבריק שחשף את הפעילות האמריקאית עכשיו ניתן להבין מה קרה לראשי הממשלה הקודמים לאחר שחוות הדעת הגיע לידי המזמין .
תחשבו על זה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יהושפט |
|
|
26 |
|
|
כן ידידי - בן אדם - אני יודע ששכולכם רוצים חיזר בתור ראש ממשלה, אבל אני אגלה לכם משהו בסוד - אין חייזרים. וראוי שידעו כל אויבינו - שאכן, בליית בררה ואם ייגזר עליינו למות - אנחנו ממש, אבל ממש לא נלך לבד!!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אורי כדורי |
|
|
27 |
|
|
כל מי שעיניים בראשו , אינו צריך פסיכולוג כדי להיווכח עם מי יש לו עסק ! תוצאות מלחמת לבנון השנייה היו ההוכחה עם מי יש לנו עסק ! עוד לפני כן , בעת מינוי שקמיסט לשר בטחון בעודך כתב צבאי שמונה מכורח הנסיבות לראשות ממשלה ! הטלת האשמה על אלה שהיו שותפים איתו לדרך ולעסקים [ מסר וזקן ] זו הוכחה מספקת למקרהו הפסיכולוגי של אומללמרט . ניצול סמכותו בויתורים מרחיקי לכת בתפישת הבטחון של ישראל כדי לרצות את השמאל היא הוכחה נוספת לכך . אבל מה יעזרו לנו כל אלה כל עוד מפלגת העבודה על שריה הסוררים וש"ס [ שכל מעייניה הם כסף ושחיתות שלטונית , מחזיקים בממשלה שבראשה עומד קרימינל ? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ישמעאל |
|
|
|
|
|
|
|
28 |
|
|
יואב
כל הכבוד על האומץ שלך לפרסם את הכתבה הזו
ובכלל תודה על כל החשיפות באתר זה
האתר הזה הפך למקום החשוב ביותר למי שמעונין לקרא את האמת
תודה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
גלעד ק |
|
|
|
|
|
או פחדנות ובצע כסף |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ג'ד |
|
|
29 |
|
|
בהנחה שהמסמך הזה מקורי ואינו דיסאינפורמציה!!!
צריך דבר ראשון למחוק מהתודעה את כל ניסיונות הניבוי שבו הנסמכים על המלל האנלי/אדיפלי/וורבלי....
פסיכולוגיה איננה מדע, למרות שהעוסקים בה מצוידים בתארים התלויים על קירות משרדם.
מה שנותר הוא אולמרט המוכר לכולנו. בשביל זה לא צריך לקבל מסמך מודלף מה- CIA .מספיק לחיות במדינה הזו כדי לכתוב את זה טוב יותר. אגב באמריקה המנהיגים אינם יותר טובים.... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ירון זכאי |
|
|
30 |
|
|
הניצנים כבר הנצו.
מישהו מאמין ש"ממש במקרה"התעוררה פתאום פרשת שדה הגז אותה העביר אהוד ברח למצרים ללא כל סיבה נראית לעין,"כאילו" .
מישהו מאמין שכל במנויים שלו של שרים בעלי קופת שרצים מכובדת על גבם לא נעשתה אלא על מנת שיהיה לו שוט כנגדם ,
כפי שכבר כתבו פה מגיבים אחרים,לא צריך לקרוא את הדו"ח על מנת להבין שהאדם הוא מסוכן וחסר מעצורים |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עודד ב |
|
|
31 |
|
|
שלום לכם,
אולמרט פועל מתוך מצוקה וזה שקוף ולא צריך להיות פסיכולוג כדי לראות את האיש ממשיך לפעול ולסכן את כל עם ישראל ולחלק אותנו לאויבנו שיש להם 80 מדינות ערביות ומוסלמיות.
חובה על לכל מנהיג המתעתד להנהיג אותנו, להבהיר שהוא לא יקיים את כל ההסכמים שאולמרטו פועל להשיג היום מתוך מצוקתו האישית שאלה עלולים להביא את ישראל לעוד חורבן ואולי נאלץ עם ישראל לצאת שוב לגלות בגללו, כי אם ימשיכו למסור שטחים לאויבנו שרוצים רק להשמיד אותנו ואין להם כל כוונה לעשות שלום, כי הם רוצים את כל ישראל, נאלץ חלילה לעזוב העם היהודי את הארץ שוב, כדי לא להיהרג.
רוצים לשמוע את ביבי אומר שהוא לא יכבד את ההסכמים של אולמרט שהוא מנסה להגיע אליהם בימים אלה מתוך מצוקה.
ובאמת הגיע הזמן לבחור מנהיג עם אמונה בקב"ה כי אין לנו על מי לסמוך, רק על אבינו שבשמים, אם אנחנו רוצים להינצל ממנהיגים הזויים, השם הוא הכתובת שלנו.
תודה
אילנה לוי |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אילנה לוי |
|
|
32 |
|
|
לא ניראה לי שהוא עשה כסף רב כמו שרבים חושבים.
אם היה צובר ממון רב כמו שנירמז בניתוח הפסיכולוגי,
הוא היה שם כמה לירות בצד לתקן את השיניים הרקובות שלו.
( ראה תמונות בשפע.ברובן סוגר את פיו ובחלקן מבצבצות שיניי האפונים הרקובות ) |
|
כתובת IP: |
220.245.180.133 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
סימה כהן,סביון |
|
|
|
|
|
לירכוש דירה ופיסת אדמה בסביון..??? |
|
כתובת IP: |
220.245.180.133 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ינון ברקול,רמלה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
33 |
|
|
כל חברי הממשלה הזו שותפים בשתיקתם לסכנה הממשית הזו שתגרור את כולנו לאבדון. אל תגידו "לא ידענו". אל תגידו "רשמתי ביומן בזמן ישיבות הקבינט" (ציפי ליבני)
קומו ועשו מעשה בטרם יהיה מאוחר מידי.
הכתובת רשומה על הקיר ! כולנו רואים את הסימנים זמן רב, וחוות דעת פסיכולוגית מעמיקה זו רק מחזקת מה שחששנו מפניו זה זמן רב. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אזרח מאוד מודאג ! |
|
|
34 |
|
|
זה לא הוגן לפרסם רק את הדו"ח על אולמרט. אם יפרסמו את הדו"חות של כל המועמדים לראשות הממשלה תתגלה אמת מרה , כולם בני אדם רגילים ולכולם יש חולשות. לדוגמא בטח יתגלה שביבי שקרן לא קטן וחי בעולמות דימיוניים, שברק מניפולטור לא קטן וכו' וכו'. ההתלבשות של עיתונאים על פוליטיקאים באה מתוך תחושת חשיבות עצמית שהעתונאים יודעים טוב יותר מהנבחרים מה טוב לעם. בכוח העט שבידם הם מעלים ומורידים שחקנים מהמגרש הפוליטי. במעששיהם העיתונאים לא חושפים אמת אלא פוגעים בדמוקרטיה. פוליטיקאי שירקוד על פי החליל של התקשורת יהפוך למניג רצוי. הדוגמא הטובה ביותר היא אריק שרון שכאשר התאים את עצמו לאליטות הוא הפך להיות חביב העם . גם בגין היה בלתי לגיטימי עד להסכם השלום עם מצריים. התקשורת ויואב יצחק עושים מניפולציות כדי לקבוע מי ישלוט כאן אבל רק בתנאי שהוא יהיה בובה על חוט שנשלטת על ידי התקשורת. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דרור ד |
|
|
35 |
|
|
אני עדיין מחזיק בדעה שהפסיכים האמיתיים הם הפסיכולוגים.
כול מה שתואר בכתבה זה נכון.אבל נכול לגבי כול האנושות כאמור לכול אדם יש את הנטייות האלו,אבל לא כול אחד יכול להגשימם.ולמה
א.כי לא לכולם יש כח ושררה
ב.אנחנו רואים בחיי היום יום מי הם המושחתים
ג.פוליטיקאים.עו"ד.שופטים.שוטרים.שוכרי רכב.מתווך נדלן.
קציני צבא.ובעלי הון.זה היצר הרע של האדם |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בוזגלו |
|
|
36 |
|
|
לאחר אבחון מעמיק באתר זה הגעתי למסקנה כי האתר עלול לגרום למי שקורא אותו לעווית של צחוק בלתי נשלטת בפניו.
דבר זה מסוכן שכן העווית עלולה להתפתח לצחוק של ממש. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אליאב כ |
|
|
37 |
|
|
|
|
38 |
|
|
לא אבחנות כל כך ברורות ומפורשות כמו במאמר של יואב, אבל בהחלט נכונות.
בדצמבר 2007
http:
ביוני השנה
http:
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מושקו |
|
|
39 |
|
|
|
|
40 |
|
|
|
|
41 |
|
|
לשם מה הכינו הממשל האמריקני וסוכנויות הביון מסמך על אולמרט?
ואיך זה שלמרות הדו"ח השחור הנ"ל הממשל האמריקני ובראשו הנשיא בכבודו עצמו קיבלו ומקבלים את אולמרט באהבה שאין לה שעור?
ואיך זה שהממשל האמריקני לא התריע עד היום את מדינת ישראל שעלולה להיות קטסטרופה ולמנוע מאולמרט לנהל את מדינתנו,שהרי אם הוא כזה מסוכן הרי זה עלול להביא גם לשואה באיזור כולו?
ומה עלינו,אנו האזרחים,לעשות כדי להתגונן מהסכנה הגדולה?
הנה הושגה "ההודנה" וכל ישובי עזה יצאו לקראת רוגע ומרגוע,אבל מאידך הכנסת את כל המדינה למורא ופחד לעומת
הסכנה הגדולה העומדת לפרוץ.
במטותא ממך,מר יואב יצחק,עוצה עצה! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מאיריקו |
|
|
42 |
|
|
אני לא שייך למפלגתו של אולמרט אבל ברקע האישי שלי יש לי מעט הכרות עמו.אהוד אולמרט הנו אדם מוכשר ,והוא באמת צלול ומודרני , ובאמת חשיבתו מאורגנת .
אין ספק שהוא יודע להעניק תשומת לב חברית עם הרבה רגישות ותשומת לב. בתיפקודו הוא לחלוטין לא רואה בשחור לבן למעט בתחום אחד - הוא באמת מאמין בעתיד המדינה ורואה בהמשך קיומה ערך עליון-
על פי התיאור בדוח - מכלול התאורים הנה כזה שראוי למי שבאמת עומד בראש מדינה ,ומוביל אותה.
על פי הדוח נראה לי שכוונתכם ופרשנותכם הזדונית החטיאה את מטרתה .
יש לכולנו שאלה קשה ומטרידה וזה בירור הטענות על מעידה במישור האישי. יתכן וכן ויתכן שמעט - אבל ברור שענין זה חייב להתברר בסופו של דבר רק בסיומו של הליך משפטי
ולא על ידי לינץ בראש חוצות .
בימים אלו רק בזימבאובה גוררים חשודים ערומים בגיפים ברחובות .
ככל שעוצמת השנאה המופגנת על ידי מספר אנשים וגופים עוברת קווים אדומים כך ברור יותר ויותר שיש להשלים את ההליך המשפטי בצורה הוגנת - שאם לא כן לאן נדרדר . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אריה רפפורט |
|
|
43 |
|
|
אני לא שייך למפלגתו של אולמרט אבל ברקע האישי שלי יש לי מעט הכרות עמו.אהוד אולמרט הנו אדם מוכשר ,והוא באמת צלול ומודרני , ובאמת חשיבתו מאורגנת .
אין ספק שהוא יודע להעניק תשומת לב חברית עם הרבה רגישות ותשומת לב. בתיפקודו הוא לחלוטין לא רואה בשחור לבן למעט בתחום אחד - הוא באמת מאמין בעתיד המדינה ורואה בהמשך קיומה ערך עליון-
על פי התיאור בדוח - מכלול התאורים הנה כזה שראוי למי שבאמת עומד בראש מדינה ,ומוביל אותה.
על פי הדוח נראה לי שכוונתכם ופרשנותכם הזדונית החטיאה את מטרתה .
יש לכולנו שאלה קשה ומטרידה וזה בירור הטענות על מעידה במישור האישי. יתכן וכן ויתכן שמעט - אבל ברור שענין זה חייב להתברר בסופו של דבר רק בסיומו של הליך משפטי
ולא על ידי לינץ בראש חוצות .
בימים אלו רק בזימבאובה גוררים חשודים ערומים בגיפים ברחובות .
ככל שעוצמת השנאה המופגנת על ידי מספר אנשים וגופים עוברת קווים אדומים כך ברור יותר ויותר שיש להשלים את ההליך המשפטי בצורה הוגנת - שאם לא כן לאן נדרדר . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אריה רפפורט |
|
|
44 |
|
|
|
|
|
|
|
"זורבה" כמ "מזל" ועוד כמה הם מגיבים בשכר של משרדי פירסום. בסוף בשבוע המשרד סגור והם לא פריירים לשבת ולכתוב שטויות מהבית על חשבון זמנם האישי ! חוזרים כרגיל ביום ראשון ! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אחד מהברנז'ה |
|
|
45 |
|
|
|
|
46 |
|
|
אני לא שייך למפלגתו של אולמרט אבל ברקע האישי שלי יש לי מעט הכרות עמו.אהוד אולמרט הנו אדם מוכשר,והוא באמת צלול ומודרני,ובאמת חשיבתו מאורגנת.
אין ספק שהוא יודע להעניק תשומת לב חברית עם הרבה רגישות ותשומת לב. בתיפקודו הוא לחלוטין לא רואה בשחור לבן למעט בתחום אחד - הוא באמת מאמין בעתיד המדינה ורואה בהמשך קיומה ערך עליון.
על פי התאור בדוח -מכלול התכונות הנהו כזה שראוי למי שבאמת עומד בראש מדינה , ומוביל אותה.
על פי הדוח נראה לי שכוונתכם ופרשנותכם הזדונית החטיאה את מטרתה .
יש לכולנו שאלה קשה ומטרידה וזה בירור הטענות על מעידה במישור האישי. יתכן וכן ויתכן שיותר אבל ברור שענין זה חייב להתברר בסופו של דבר רק בהליך משפטי ולא במשפט לינץ. כיום רק בזימבאובה גוררים חשודים על ידי גיפים ברחובות . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אריה רפפורט |
|
|
47 |
|
|
רק עיוור לא ראה תכונות אלו אצל אולמרט |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רות |
|
|
48 |
|
|
הניתוח כל כך מתאים לאולמרט השחצן, המתנשא שאין לו שום ערכים של טוס ומובר שאנו מכירים.
חבל שלמדנו על בשרנו מי האיש |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רונית כהן |
|
|
49 |
|
|
אני לא שייך למפלגתו של אולמרט אבל ברקע האישי שלי יש לי מעט הכרות עמו.אהוד אולמרט הנו אדם מוכשר ,והוא באמת צלול ומודרני , ובאמת חשיבתו מאורגנת .
אין ספק שהוא יודע להעניק תשומת לב חברית עם הרבה רגישות ותשומת לב. בתיפקודו הוא לחלוטין לא רואה בשחור לבן למעט בתחום אחד - הוא באמת מאמין בעתיד המדינה ורואה בהמשך קיומה ערך עליון-
על פי התיאור בדוח - מכלול התאורים הנה כזה שראוי למי שבאמת עומד בראש מדינה ,ומוביל אותה.
על פי הדוח נראה לי שכוונתכם ופרשנותכם הזדונית החטיאה את מטרתה .
יש לכולנו שאלה קשה ומטרידה וזה בירור הטענות על מעידה במישור האישי. יתכן וכן ויתכן שמעט - אבל ברור שענין זה חייב להתברר בסופו של דבר רק בסיומו של הליך משפטי
ולא על ידי לינץ בראש חוצות .
בימים אלו רק בזימבאובה גוררים חשודים ערומים בגיפים ברחובות .
ככל שעוצמת השנאה המופגנת על ידי מספר אנשים וגופים עוברת קווים אדומים כך ברור יותר ויותר שיש להשלים את ההליך המשפטי בצורה הוגנת - שאם לא כן לאן נדרדר . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אריה רפפורט |
|
|
50 |
|
|
יכססססססססססססססססססססססססססס פסיכולוגים צריכים טיפול |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צדקקקקקקקקקק |
|
|
51 |
|
|
|
|
52 |
|
|
מי שיתן פרטים לאן נעלם זורבה יזכה ל100000000 דולר. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
זורבבבלה |
|
|
53 |
|
|
כזה הוא האיש ! נכון ! טווס אפילו בהליכתו !
מסוכן למדינה ולעם היושב בציון.
לא מקובלת עלי דעתם של הכותבים , כי מי שרצה ובחר קדימה - שיוכאל אותה !! ומה עם אלה , כמוני למשל, שלא בחרו בו ?
צריך להעיף את המושחת המסוכן מהר ככל האפשר , ויפה שעה אחת קודם...
הצרה החא שנבחרי העם , מי יותר ומי פחות, חושבים רק על עתידם הפוליטי ותו לא !!
צריך , לכן , להעניש גם את אלו בפוליטיקה שאינם ששים לדאוג לסילוקו מראשות הממשלה ולבוא גם איתם חשבון בבחירות...
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מודאג ביותר |
|
|
54 |
|
|
מידע כל כך קריטי עם היבחרו לראשות הממשלה? מדוע לא ניתן מידע זה לשרון? האם פירסום זה מהווה אות אזהרה לעתיד לקרות למדינה ואזרחיה? ומה ניתן לעשות בנידון עכשיו? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דוכיפת |
|
|
55 |
|
|
כתב על הפן המסוכן שבאישיותו בספרו "בן הארץ הזו" :
http:
במיוחד מעוררת חלחלה הצעתו לשמואל תמיר: לחסל את הקריירה הפוליטית של אביו בתוך 24 שעות.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אבי געזונט |
|
|
|
|
|
|
|
56 |
|
|
אם לנסות להתייחס לכתבה ברצינות ..נידמה לי שהיא מתאימה בדיוק גם לבנימין נתניהו .אחת ההוכחות המבוססות להתנהגות הפחד ואיבוד העשתונות ,היא נטישתו של "ביבי" ומשפחתו את הארץ בזמן המלחמת לבנון השניה ללונדון בלי לחשוב או להבין שתפקידו הלאומי ואחריותו כיו'ר האופוזיציה מחייב אותו להיות בארץ במרכז ההחלטות בזמן שעשרות אזרחים וחיילים פצועים והרוגים. פתרון כזה שנקט "ביבי" מתאים לאופיו של בריחה מאחריות ברגעי משבר,ודאגתו רק למשפחתו הקרובה! ולא יעזור כל תרוץ של צורך לאומי בהסברה בחו'ל! את זה ורק את זה יודע ויכול ביבי לעשות מהארץ בכל כלי התקשורת, והוא לא צריך לטוס לחו'ל !!!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
א .פובליציסט |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
בעיות פסיכולוגיות קשות! זעקי ארץ אהובה! איזו קבוצה של פסיכופטים ונבלים התקבצה מסביב לאהוד מרח! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הבית בוער |
|
|
|
|
|
כאן יוצרות . ביבי נסע ללונדון להסברה בעקבות בקשתה של דליה איציק במלחמת לבנון השניה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
tzrjh, |
|
|
|
|
|
"ביבי ברח עם משפחתו ללונדון"?
מאיפה הבאת את זה?
כמו כל העקומים, שמוכנים לראות בראשות ממשלת ישראל אפילו את חאלד משעל רק לא את ביבי, אתה בוחר ביודעין לשקר ולהתתעלם מעובדות כמו העובדה שיו"ר הכנסת, דליה איציק, יזמה את השליחות וועדת האתיקה אישרה את הנסיעה.
אתה גם בוחר להתעלם מהעובדה שבן אחד של ביבי (ילד קטן!) הושאר בארץ על ידי המשפחה שאתה טוען ש"ברחה"!
ולזה אתה קורא ברח עם משפחתו?
מה שביבי תיקן במלחמה (בהסברה) אלף אולמרטים, ברקים וליבנים לא יעשו גם בעשר שנים!
אז של נעליך מעל רגלך ואל תחשוב שכולם מטומטמים ובעלי זכרון קצר! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דוד ת. |
|
|
|
|
|
כמה שהאמת כואבת ! מה ניזעקתם? למרות דעתכם. ביבי ברח מהארץ בזמן מלחמה בהזדמנות הראשונה שנתנה לו "דליה איציק" שהצליחה להיפטר מהקשקשן הדמגוג המיותר בארץ, במלחמה.! מעניינת העובדה שפודלים של ביבי כמותכם, פתאום ניזקקים לנבחרת ממפלגה שנואה עליכם, להגן על מי שברח מהארץ בזמן שגם אני וגם אתם ישבנו במקלטים. והנהנתן הזה(ביבי מלך ישראל שלכם) נהנה במלונות ומסעדות יוקרה בלונדון ,כשהוא שם ז.. על כולנו בארץ. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
א פובליציסט |
|
|
57 |
|
|
להבנתי גם נתניהו וגם אולמרט הם אנשים א מוסריים
שניהם לא משתינים עלינו ממטר
האמפטיה שלהם דלה תאטרלית מזויפת מניפולטיבית
נועדה לשרת את הצרכיים שלהם
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אולביבי |
|
|
58 |
|
|
לא פלא שהמדינה הדרדרה בכל התחומים
רק בבקשה שיחשפו את ניתוח האישיות של ביבי |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מנהל את ישראל |
|
|
59 |
|
|
חכו תקראו עוד את הדו"ח על ביבי נתניהו. שם בטח תהיינה הפתעות רבות הרבה יותר.... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פ ר ו י ד |
|
|
60 |
|
|
מוטב מאוחר מאשר אף פעם.
זה הביקור האחרון שלי באתר שלכם.
תגידו, יש לכם טיפת אינטגריטי? פסיכולוגים? הגזמתם והרבה
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יותר צהוב מצהוב |
|
|
|
|
|
אני םעם ראשונה היום כאן
עוד אחזור לכאן הרבה
אתם גדולים מהחיים |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יותר זהב מזהב |
|
|
|
|
|
פרסום הדוח האנונימי, תוך הסתרת כל מידע לגבי מקורו ומועד כתיבתו, לא מוסיף כבוד ליואב יצחק ולא לאתרו.
לדעתי, יש כאן אפילו עבירות פליליות שקשורות להגנת הפרטיות וחיסיון רפואי.
עצוב מאד שיואב יצחק מנסה להשיג רייטינג לאתר שלו בדרך הנלוזה הזאת, שפועלת לטובת יריבו אולמרט. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מישהי |
|
|
61 |
|
|
העם המטומטם שנתן לאולמרט מנדט,צריך לקום ולהקיא אותו מיד מתוך החברה,האיש מעורב באינספור פרשיות שחיתות,נהנתן,אוסף עטים מוזהבים יקרי ערך,מעשן סיגרים יקרים,טס רק במחלקה ראשונה והכל על חשבוננו.האיש שם פס על כל העולם,קשה עורף.עופר,לוינסון ואחרים התאבדו בשביל הרבה פחות והמטורף עדיין מושך בחוטים.מקומו אך ורק בכלא.על כל הפשעים והחטאים רק מאסר עולם יכסה.
שבת שלום. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עיתונאי בכיר |
|
|
|
|
|
אם אתה יכול להתבטא כך על העם.
אי לזאת לא העם נתן מנדט לאולמרט. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מאיריקו- |
|
|
62 |
|
|
I an a psychologist with many years of clinical experience and wish to take this opportunity to agree with #51 whole heartedly or, in plain English, it is unadulterated bulshit |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
Shladovsky |
|
|
63 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
64 |
|
אולמרט |
|
בן בסט משה | 20/06/08 18:51 |
|
|
יואב יצחק.
עד לאן תגיעה בשנאתך לראש הממשלה שלך ?
מדוע אינך מוצא מסמך של אותם פסיכולוגים ומצרף לטענותיך?
הרי אני יכול לספר עליך סיפורים .ואחר מכן להגיד כתוב בעתון אז מה .
לא נראה לי שכך מנהלים מלחמה מהסוג שאתה מנהל
אין הרי יום שלא תשמיץ ותספר ספורים ,
אך אני יודעה להגיד אין דבר כתוב בעתון
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בן בסט משה |
|
|
|
|
|
הוא לא ממציא סיפורים , מה לעשות אולמרט ממציא לנו סיפורים יום יום .כדאי לך להכיר את אולמרט מהספר של שמואל תמיר - בן הארץ הזאת - אוטביוגרפיה עמוד 1427.תקרא ותדע על הפסיכולוגים מדברים ואולמרט היה רק בן 28 |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
3450 |
|
|
65 |
|
|
אם המידע הזה קיים כל כך הרבה שנים היכן המתריעים בנושא?
מדוע רק עכשיו ניזכרים ליכתוב על כך
אלה ששתקו שותפים פשוט לפשע!!!
מאד נח עכשיו לחבוט באולמרט אבל לא קצת מאוחר??
ניראה לי חמור ביותר |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בר עדין |
|
|
66 |
|
|
אופיו הבעייתי והמסוכן של ראש הממשלה אהוד אולמרט המתפרסם כאן ע"י צוות פסיכולוגים אמריקני משתקף בהרחבה רבה בספרו של אריה אבנרי " זעקי ארץ מושחחתת" החושף את הקשר בין התנהלותו המוחשתת של אולמרט לאישיותו ההרסנית. לא בכדי מוחרם הספר ע"י העתונים מאחר שברוני התקשורת מלחכי הפינכה של אולמרט :מככבים" אף הם בספר. צילומו המבועת של אומלמרט המופיע בשער הספר "
זעקי אררץ מושחתת" זועק בעד עצמו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יודע דבר 2 |
|
|
|
|
|
באומרך "ארץ מושחתת" אתה כלול בה באותה ארץ. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מאיריקו |
|
|
67 |
|
|
אתמול בלילה פורסמו טוקבקים לכתבה, הבקר הם נמחקו. האם יואב יצחק חתם על הסכם צנזורה עם השב"כ? מה היה כ"כ מסוכן לבטחון המדינה בטוקבקים שפורסמו אתמול בלילה ונחמקו הבקר? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צנזורה בולשביקית |
|
|
68 |
|
|
מוזר שרק עכשיו ניזכרו לפרסם מידע כזה...מוזר ואף חסר אחריות משווע!
אןם ידעו על כך מדוע לא פירסמו??
מה ניזכרתם עכשיו ?? כי נוח כר לעשות "עליהום"??
אם ידעו שנים על כך האחריות נופלת על השתקנים
שותפים לפשע!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בר עדין |
|
|
69 |
|
|
הגיעה העת לבדיקה פסיכולוגית למר יואב יצחק. האיש הופך למסוכן. שופט תלויין ופסיכולוג. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מודאגת |
|
|
|
|
|
המתמיה הוא שאיש, או אישה, מהשמות המפורסמים שיואב יצחק או אריה אבנרי "ירדו עליהם" במשך שנים רבות בכתובים ובראיונות לא הגישו תביעת דיבה ולא יזמו התמודדות מולם. האם שאלת את עצמך מדוע. מדינה שלמה חיה באי-וודאות וחשה בושה כלפי ראשי השלטון בה, ועל אף הכל תושביה חייבים להמשיך לחיות במחיצתם ותחת מרותם. האם שאלת עצמך מדוע ומה זה עושה לנו, לילדינו ולמורינו?
אנא שאלי עצמך וחפשי תשובה מרגיעה ולא בשליפה מהשרוול. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
משיב למודאגת 69 |
|
|
70 |
|
|
ספרו שמהווה מסמך חשוב וכתב אישום מלא נגד המערכת כולה,
חושף את דמותו של אולמרט לא פחות טוב מהמיסמך שפורסם כאן. אבנרי שעקב אחרי התנהלותו של אולמרט הבין מיהו האיש, וכמה נורא הוא לקיומה של מדינת ישראל. הספר הוא ספר חובה לכל אזרח במדינה.כל מי שקרא כבר את הספר אינו מופתע מתוכן הניתוח הפסיכולגי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ב"זעקי ארץ מושחתת |
|
|
|
|
|
זו ארץ חלב ודבש.מי שמשחית את הארץ זה אריה אבנרי בעליהום עליה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מאיריקו |
|
|
|
|
|
מעבר לכך אתה עושה כלום אחד גדול.
לו היה לך שמינית מהיושרה שיש לאבנרי היית נעלם זקוף מתחת לשולחן.
הפכת כאן באתר לליצן ולא מעבר לזה. לך תלמד קודם את הנושא לפני שאתה מעביר ביקורת שיטחית כל כך. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אתה רק מבקר כאן |
|
|
|
|
|
יעני ללא גוף וללא פרצוף-ממש חסר ישות.
אי לזאת אם אשל נעלי אז לא תהיה לי ברירה להשליכן לעבר מושתן כמוך.
אי לזאת אני מכיר היטב את השמגעג אריה אבנרי.
אי לזאת ליצנית אחותך. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מאיריקו. |
|
|
|
|
|
|
|
71 |
|
|
לפי הנתוח האישי , בהפגע עולמו של אולמרט הוא עשוי לפגוע בקרובים עליו. שולה זקן ששכבה על הגדר למענו,
עשויה להפגע על ידי אדונה.תתעוררי ואל תשתקי
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שושפרי |
|
|
72 |
|
|
באולמרט? אהוד אולמרט התמנה לשר בלי תיק בממשלת האחדות ב 1988 ועם פרישת העבודה מהקואליציה של שמיר היה לשר הבריאות, לא תפקיד שמשמש מקפצה לראשות הממשלה. זה היה ב 1990, 16 שנים לפני שיד המקרה המצער הפכה את אולמרט בהפתעה גמורה לראש ממשלה במקום שרון שחלה. היתכן שהממשל מעסיק צוותי פסיכולוגים שיכינו דו"ח מפורט על אלפי שרים וראשי מפלגות ברחבי תבל? מה ערך יש לחוות דעת פסיכולוגית מרחוק? מי הדליף את הדוח ובאיזו מידה ניתן להאמין שהוא אותנטי? לדעתי זה זיוף |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מירב ברכה |
|
|
|
|
|
בספרו, א.אבנרי משרטט את דמותו של אולמרט מהרגע שניכנס לפוליטקה. אני מבטיח לך שתיבהלי מי האיש שהיה מוכן למכור את אבא שלו, אני חוזר למכור את אבא שלו כדי לזכות בתפקיד. יש לכך עדויות גם בספרו של שמואל תמיר ז"ל.הניתוח כאן לא הובא במלואו, לא במיקרה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ותביני שאין חדש |
|
|
73 |
|
|
קראתי ולא מצאתי סקופ מיוחד בדוח. כל מי שיגיע לאבחון פסיכולוגי יצא לא מושלם. אז יש לו כמה תכונות לא טובות, אז מה. ועוד להסתמך על חוות דעת של מדע שברובו מבוסס על שרלטנות.
יואב יצחק לך לאבחון פסיכולוגי ונראה אותך יוצא משם מושלם.
סתם דוח אדיוטי ולא משמעותי.
מה שמשמעותי יותר הוא שהאדם הזה ואשתו צריכים לשבת מאחורי סורג ובריח. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
סתם דוח |
|
|
74 |
|
|
אי אפשר להתעלם מהדברים המזעזעים שכותב כאן יואב יצחק.
השאלה הגדולה היא איך זה עומד להתקבל במערכת הציבורית. השאלה היותר גדולה היא איך אולמרט יקבל את הידיעה הזאת. אם הוא יתעלם ממנה, כמו שהתעלם מידיעות קודמות של יצחק שבהם כבר קבע באופן מוחלט שאולמרט לקח שוחד וכד', אז זה יריח ממש לא טוב. ולא - אם חבורת עיתונאים יתייצבו למען אולמרט, ויכתבו משהו בסגנון שיואב יצחק חצה גבולות, אז זה לא ישיג שום דבר למען אולמרט, שהאמון הציבורי כלפיו בשפל גדול. בהמקרה הזה אין לי ברירה - אני מאמין ליואב יצחק. ולדעתי, בדברים שנכתבים כאן יש המון הגיון.
לעומת זאת, אם אולמרט יפעל במיידית להגיש תביעת דיבה נגד יצחק, אז נדע לפחות שיואב יצחק לקח הימור מסוכן על הקריירה שלו.
יותר מזה. אם אולמרט יצליח להשיג הודעה של ארגוני הביון האמריקאים שיכחישו את הפרסומים של יצחק. או לחליפין - אולמרט יצליח לגייס כמה עדים מארגוני הביון למען תביעת הדיבה שלו נגד יצחק, אז באופן הכי ודאי שיכול להיות - יואב יצחק חיסל את הקריירה העיתונאית שלו.
אחד מהאופציות שהעליתי פשוט חייבת לקרות. אין כאן אפס. אני אישית נורא מצטער שהגענו לימים הללו, אבל אין מה לעשות. האמריקאים חוו את פרשת ניקסון את בניין ווטרגייט, אנחנו עכשיו חווים את פרשת אולמרט את טלנסקי את מסר את זקן. אין מה לעשות. זה מה יש. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלון ה |
|
|
75 |
|
|
חבל שהפסיכולוגים האמריקנים לא ערכו דיאגנוזה מדויקת על אולמרט המושחת.מלאכה זו נטל על עצמו אריה אבנרי בספרו המדהים " זעקי ארץ מושחתת". מאז שסיימתי את קריאת הספר אני לא מצליח להרדם בלילות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חיים בן גל |
|
|
|
|
|
אבנרי - נולד לשנוא!
שם-לו למטרה: לטפס על מישהו -ולא ייעזב,
עד שיקבל זבנג-וגמרנו: כאשר האמת תצא לאןר.
פסק-הדין, של מערכת המשפט, תאזן רבים,
לא את אבנרי, הוא לא-יותר:יפרפר פרפורי -גסיסה
של תלמיד-נכשל.יחפש חטאים נוספים-להשמצות בשפה מליצית.
קראו את יתר-דבריו ותבינו: שמעולם לא הסכים עם מישהו- אובייקטיבי, אם -זה ביקר-אותו ודי לחכימא, קיראו ותיווכחו!ו!. . . . .
חבל שהתקשורת שבויה-ונגררת:לא-מוכנה להמתין לאמת. .
אוי-לנו: אם אנשים ללא רסן, מובילים-ומסיתים, בעוד השנאה מעוורת, ללא פשרות |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מוטי קופר |
|
|
76 |
|
|
|
|
77 |
|
|
אני חושב שהדוח הזה הוא מסמך מטופש ומגוחך. אולמרט הוא בוודאי ראש ממשלה לא ראוי ולא בגלל המבנה הפסיכלוגי שלו. אבל אם זה מה שכתבו על אולמרט, הדוח על נתניהו יהיה מרתק יותר וחשוב יותר כי נתניהו יהיה כנראה ראש הממשלה הבא. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ב.ק. |
|
|
|
|
|
אלה שלא אוהבים ולא רוצים את נתניהו ראש ממשלה.תופתעו לטובה מנתניהו כאשר הוא ינהל את המדינה.אתם צריכים להבין שמאז שנתניהו לא ראש ממשלה המצב הולך ומידרדר.להזכירכם בתקופת נתניהו כאשר הוא היה ראש ממשלה.המצב ביטחוני היה קשה המון פיגועים.הוא היצליח לעצור את ההיתדרדרות הביטחונית.בתקופתו היו 3 פיגועים
כאשר הוא היה שר האוצר הוא עצר את ההיתדרדרות הכלכלה של המדינה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ניסים טיבי |
|
|
78 |
|
אנחנו |
|
אסתי חן | 20/06/08 21:55 |
|
|
אנחנו אזרחי המדינה הזו עוקבים אחרי ההיתרחשויות והמהלכים הפוליטיים . אן צורך לעניות דעתי בשום חוות דעת פסיכולוגית כדי להבין שתמות נפשי עם פלישתים זה חלק מאישיותו של אולמרט. צר לי אבל ללא קשר לכתבה וכאדם אפוליטי אני רואה באולמרט סכנה קיומית למדינת ישראל ולתושביה. |
חות דעת פסיכולגית |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אסתי חן |
|
|
79 |
|
|
|
|
80 |
|
|
קנאת שונאי-אולמרט, מעבירה אותם על דעתם:
האם זוכרים אנו, ראש-ממשלה, כל-שהוא, אשר קיבל כל-כך הרבה התקפות: מהתקשורת- הציבור- המוסט?
יש לנו מערכת משפט מכובדת - ומקובלת. מדוע לא נמתין עד שתקבע-סןפית, פסק-דינו של אולמרט - אם באמת פשע?
מדוע ללרדת לחייו, בטרם פסקו דינו?
האם בגלל שאין מצליחים לסלקו?,
מלכתחילה, לא-מצא-חן בעיני מקנאיו
הפכנו ל"מדינת-בננות", כאשר רוב ממשלות-ישראל, אינן זוכות להשלים כהונתן כמקובל בארצות העולם- המערבי, אותונ אנו מחקים מדי-יום.
עיצרו והתאפקו, עד שהצדק יצא לאור.
רק אז, נחליף ממשלה ואת ראשה.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מוטי קופר |
|
|
81 |
|
|
ברנע, הכתב החצר ,של אולמרט , שתמיד שכב על הגדר למענו
עזב אותו. ברנע הצהיר בראיון בערוץ 10 שאולמרט חייב
להתפטר, בגלל החלטות שגויות במלחמה והתנהגות לא ראויה .כשהשולחן ערוך ומלא ,כולם איתך. כשהשולחן ריק, כולם בורחים ממך.כך יחוש אולמרט בקרוב . הכסף הרב שצבר,
בהיותו מליון כבד , לא יביא לו אושר ושמחה,.,אלא עצב ודמעה על עולמו שנהרס. |
|
כתובת IP: |
217.132.156.151 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רונית פרידמן |
|
|
|
|
|
הגדול עם עוד עיתונאי חצר בבחירתו של אולמרט לראשות ממשלה. ברנע מנסה לקדם את הספר שלוולא יותר מיזה.
אני לא אקנה את סיפרו. ברנע עיתונאי ששיקר שנים ארורות
לא שרת את הציבור כפי שעיתונאי אחראי צריך היה לשרת, ברנע איש צבוע נאלח ועלוב מאין כמותו רוצה לשרת את עצמו בלבד, ברנע איחר את הרכבת. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
כוכב הצפון |
|
|
|
|
|
|
|
82 |
|
|
1. "בסוכנויות הביון קיים נוהג לעקוב מקרוב, באמצעות צוותים של פסיכולוגים, אחר התנהלותם, אורחות חייהם והתפתחותם של אישים בכירים במערכת הפוליטית בישראל, ובמיוחד אחר אלו המסומנים כבעלי פוטנציאל להעפיל לראש הפירמידה" - וכי יש ספק שכבר מצעירותו נועד אולמרט לגדולות וכל מי שמכיר אותו ידע כבר אז שמדינת ישראל תיזקק לו כראש הממשלה ? "על-רקע זאת ניתן להבין את חוות הדעת המקצועית שהוכנה בסודיות רבה על אולמרט, כאשר זה כיהן כשר הבריאות בממשלת ישראל." 2. ".. הנבדק הוא גבר גבוה, אתלטי, זקוף, רזה, מטופח בהופעתו. נכנס לחדר כרוח-סערה. מלא אנרגיה. צעדיו מהירים, תנועותיו גמישות וזריזות" - כך אנחנו רוצים מנהיג. לא כמו ביבי הגמלוני או ברק הדומה לנחום תקום.... אולמרט הוא אטלט במלוא מובן המילה ! 3. ".. צלול, מודע, ערני וסורק סביבתו כל העת בהיפרוויג'ילנטיות ואף חשדנות, תוך עמידה על המשמר ובחינה מתמדת של הבודקים..." - אין מה לומר, אולמרט הוא אכן עירני. הוא לא פרייר ! מת עליו !!! תותח !!! 4. "שיבתו מאורגנת, עניינית, קוהרנטית, מופנית למטרה עם נטייה לאינטלקטואליזיה. מנת המישכל מוערכת קלינית בתחום הנורמה הגבוהה, עם יכולות הבנה, הפשטה, המשגה והסקת מסקנות גבוהות. הידע הכללי רחב. השליטה בשפה והביטוי הוורבלי – טובים מאוד. שיפוטו בענייני יומיום ובנושאים תיאורטיים – תקין... לא הייתה עדות בשיחה לקיומן של מחשבות-שווא" - כפרה עליך אולמרט, גאון אמיתי !! 5. "... התבססות הגאווה האישית וההערכה העצמית של הנבדק היא על היכולות הקוגניטיביות הגבוהות – הריכוז, הזיכרון, השפה, הדיבור, האינטליגנציה, ההבנה, הלמידה, האינטואיציה, השיפוט, התכנון, התפישה המהירה בנוסף לוולישן (רציה) וליכולות הביצוע הגבוהות – מול הבעייתיות שביכולות הגופניות מוטוריות, ביכולת לדחות סיפוקים ולעמוד בתסכולים ואכזבות, ביכולת להשתלט על כעס וברגולציה של דחפים..." - אין עליו. איש חזק, ממש איש עם ביצי פלדה. מנהיג. רוב תודות ליואב יצחק על שהוא מצטרף לזורבה ומכיר במנהיגותו וגאוניותו של אולמרט התותח !!! זורבה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רונן כג |
|
|
83 |
|
|
אין לצפות מפסיכופט לאמפתיה ולרגש. זה לא בנמצא.אני אומרת זאת מנסיון אישי. הוא משתמש באנשים חלשים ממנו ומפוחדים. כשהוא מצולם תמיד טופח על הגב יעני, בחיבה. אבל זאת אמירה- אם לא תעשה מה שאני רוצה- תקבל סכין בגב.יש לעקל את רכושו הגנוב של אולמרט ורעייתו והלאימו לטובת חיילי צהל, החולים, הפצועים , הלומיי הקרב והמשפחות השכולות. והשבויים.גם את זה של אהוד ברק שברח.
כל המנוולים עושים צירקס .. תאביי בצע שבזים לחסריי הישע. עצוב, עצוב, עצוב
שהגענו עד הלום |
הפסיכולוגים על הפסיכופט |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לילית |
|
|
84 |
|
|
זה מפחיד. כמה קרבנות יש כבר לאיש הזה? איפה השב"כ או המוסד,כלביהשמירה של קיום המדינה? לא צריך להיותגוף (ביה"ש העליון) שיאשר כשירותו של העומד בראש הפירמידה?מ פ ח י ד.התנהגותו עד עכשו מלמדת שהאיש קיצוני בתגובותיו. שום דבר לא עוזר לעדת הפרדים שבהנהגה. עד שלא ינחת כאן האטום לא יהיה מאוחר מידי.הוא רוצה לצאת בכבוד ואצל איש זה לא מדליק נורה אדומה. גלמים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מאוחר |
|
|
85 |
|
|
והוא כולה שוטר פשוט שלא קיבל דרגה כבר שנים הרבה..
מה זה החרטה הזה עם הפסיכולגיה..
די שהוא משרה אוירת שחיתות במדינה
צריך להעיף אותו עם הדו'ח או בלעדיו, |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פסיק |
|
|
86 |
|
|
ולא פסיכיאטרים. סתם פסיכי. הכל מצוץ מהאצבע אבל לא ניתן להפרכה. תשתית פאנטסטית לכל עדר מעריצי יואב שמגיבים פאבלובית לשם אולמרט. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
משלמים לי |
|
|
87 |
|
|
יואב הנכבד.
ואיך אתה היית עובר את התאמתך הפסיכולוגית...?
ואיך ביבי ואיך ברק ואיך ליבני ואיך גאידמאק ?
ואיך משה רבנו ואיך דוד המלך ואיך יוסף ואחיו?
או שכחתי: ואיך אברהם אבינו?
אני ממתין לפרוגנוזה ! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רוןגי |
|
|
88 |
|
|
כי -
מערכת המישפח משחיתה את ליבת המוסר של המדינה וגורמת לה להתמוטט מבפנים.
אולמרט (מסיבותיו הציניות) מינה את פרידמן שנלחם בשחיתות המישפח. וזו אולי זכותו היחידה של אולמרט.
אולמרט הוא לא היחיד שהמדינה משמשת לו קרדום לחפור בו. כמעט כל מי שבצמרת הגיע לשם "בזכות" הציניות והנכונות להקריב את המדינה למען טובות הנאה.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
טלילה סטן |
|
|
|
|
|
לא ידעו כמה את צודקת בזמן לא היינו מרשים שיובילו אותנו לאן שהגיעונו. לפחות שיקומו עתה לבדק בית יסודי ולרמת האמינות וטוהר המידוד של כל ח"כ וח"כ על דפנותיו בכנסת הנוכחית - לפחות שלא ישטו בנו עוד. תקוותם - השיכחה שמצפים מאתנו והשטחיות שלנו ויכולתם לעבוד עלינו. נחייה ונראה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מסכים לשתי הטענות |
|
|
89 |
|
|
החלף את השם אולמרט ב-ביבי או ברק ומה תקבל?
ומה קבלת? הינו הך
איני מחבריו ומוקיריו של אולמרט ואיני צריך לצאת להגנתו אבל איני יכול שלא לחשוד בסרחון הנודף מה"דוח" הזה ומכותביו. "דוח" חסר בעלים/הורים ואחראים, כי הם לוטים ב"סודיות" ו"עלומי שם" (אבל לפרסם את שמו של "מושא" הדוח מותר) שדאגו לפרסם את ה"דוח" מתוך ראיית "טובת ישראל והציבור" בלבד (בטח!)
אילו גורם רציני ואחראי עמד מאחוריו(נניח - הCIA כמו שנרמז כאן בלי שמץ בושה) אין סיכוי שהיה מודלף ומתפרסם.
אז מי עומד מאחורי ה"דוח"? אפשר להציע כמה רעיונות. ראו למשל את הכותרת שלי ותחשבו.
ובכלל הייתי מציע לפשפש בכליו של ה"עיתונאי" (עאלק) ובקשריו.
ולא הייתי מגיב כי איני טוקבקיסט אלמלא הסרחון הסמיך הנודף מ"הכתבה". |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
כנל |
|
|
|
|
|
מסקרן לדעת מה הם האיברים שחיברת ויצאת באפס. רבים יסכימו אתך על התוצאה, חלקם אולי יקצה לאחד או לשניים מהם ערכים חיוביים שיאזנו את השלילי של היתר לאפס. השאלה אינה אם אתה חבר או לא חבר של א או ב האחד או ב האחר אלא טיב מצגיך. לא מצאתי בהם טעם, רק ריח לא נעים ובוודאי שלא השכלתי. הותרת אותי אובד עצה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
סיכום מעניין |
|
|
90 |
|
|
דרוש עו"ד שיגיש בג"צ כדי שיורה להוריד אותו מתפקידו על בסיס מצב נפשי של פסיכופט. יש לכלוא אותו בבית משוגעים ולא להותיר אותו בתפקיד ראש ממשלה... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ישראלי777 |
|
|
91 |
|
|
כתבה זו היא הוכחה מדעית מדוייקת שאנו חווים את הדמוקרטיה בבשלותה.
איש נבוב מרקע סוציו אקונומי רדוד
מצליח להקים אתר {nfc} ובאתר זה מרבה לנגח ראש ממשלה ניבחר ע"י עמו, ללא הפוגה ולא מועלה לגרדום בכיכר העיר ... זו יופייה של הדמוקרטיה וזו עוצמתה של סבלנותו של ראש הממשלה שלי מר אלומרוט... יחי יחי יחי !! |
|
כתובת IP: |
220.245.115.159 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לני שטרום,סביון |
|
|
|
|
|
בתיימן ארץ מולדתו של היואב יצחק הזה היו תולים אותו בככר העיר.
פה בארץ יש לו אתר -nfc-.....!!! |
|
כתובת IP: |
220.245.115.159 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
סמיר סאבאח,יהוד |
|
|
92 |
|
|
אולי עוד סתם אזרח כזה ואחר רצה לבדוק שם משמעויות אם וקטן וחדש שם,
אולי עוד סתם כזה ואחר היתרשם מתרבות הדיון שלכם/ן ותגובות לטובה ויותר.
אולי עוד סתם כזה ואחר היתרשם כמו להודות ולא לשקר חשיבות ועיון הרצון ומיבדק,
כמו פרשנות לא מעט והצדדים **כן וטוב ורצון ולברך*. כמו ויש עוד !והדדי לדגש!:
היתנהגות לב הגינות הדרישה ולבקש.
((ואולי עוד סתם כזה ואחר, כה רב?: רק ולא מעט ונוצר בזאת כתבה פומבי ולכם/ן אם וקטן בעניין ונושא לספר.))
את והעת, (רק וקטן וממש העריך אחריות)
אסתי _טוקן אם וקטן את ולכם/ן האנוש ואדם לאחל:
בין שיגרום שם תהיה, בין שקילת אם קטן והקוד משמעות, **בעיקר נחת לא מעט חיוך אושר בלב*:
עת שעיקר רגיעה הבראה הרגעה ויותר, אם ורק וקטן העצה : לנפש ולגוף טוב וערכי ובריאות. בברכה.
אם וקטן הנ.ב?!:
יש לא מעט להעריך והדדי ערך וטוב !!העצמי להודות! ולמד,
גם וחשיבות ומבדק גם ונהיה טוב וערך ה-1 ל-2 השלמה והאחר: **מאיריקו* אם וקטן צרוף שם וכותר?!:
והטוב מיתגלגל מתגלגל מיתגלגל, שעיקר ומהות גם אם וקטן אסתי_טוקן זאת ולכם/ן אך ורק וקטן הישתדלות לספר.
*
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אסתי _טוקן |
|
|
93 |
|
|
מנהיג בדרך כלל הוא אדם הפועל שלא על פי הנורמות המקובלות (ונחשב כלא נורמי). מעשיו והתנהגותו של מנהיג אמיתי הם באמצעות לקחית סיכונים תוך הבנה שאם יכשל הוא יקבל עליו את האחריות. ברוב במקרים מעשה מנהיגות יכול להבחן רק בפרספקטיבה היסטורית לאחר שנים רבות. לדוגמא הסכם השלום עם מצרים נחשב מעשה מנהיגותי של מנחם בגין, אבל אם המצרים מנצלים את הסכם השלום לצורך התחמשות והכנת חצי האי סיני למלחמה הבאה עם ישרא, תקופת השקט היחסי תחשב מחיר נמוך והחזרת סיני תחשב כמעשה בלתי אחראי שלא צופה את העתיד. לכן לדעתי כל מנהיג שעליו יחברו דו"ח יתגלה כי הוא נוטה לקחת סיכונים מיותרים וכו' |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דרור ד. |
|
|
94 |
|
|
אני מודאג יותר מאנשים כמוך וכמו אולמארט שהם אנשים פסיכופטים הם אומרים לעצמם תמות נפשי עם פלישתים לכן אנשים כמו אולמארט אסור שיהיו בשירות המדינה ,וכמו כן אנשים כמוך אסור שתהיה להם נגישות למתן תגובות משום שהם מסוכנים כמו אולמרט נותנים גיבוי לכל המעשים של השחיתות שהם מבצעים לכן הם מסוכנים . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
המלאך |
|
|
95 |
|
|
לכל אלו שמביעים תמיהה לאן נעלמתי ברצוני להסביר.
יש גבול לטמטום ולרשעות והעיקר לבדיה ושקר .
מי שמאמין שקיים דוח כזה שנכתב לפני 18 שנים על ידי סוכנות ביון אמריקאית מתוך ראיה שאולמרט יהיה ראש ממשלה הוא או פתי גמור אואוהד מושבע של יואה יצחק הפנטזיונר .
האם מישהו בעל הגיון מינימלי מאמין שמסמך חסוי של שרות ביון יתגלגל באורח פלא לידיו של יואב יצחק?
ואולי זהו מיסמך מפוברק שמי שמוכן לשלם מיליון דולר עבור הפללתו של אולמרט ידאג להמציא ליואב יצחק.
אני מוכן להתעמט עם אנשים בעלי הגיון ודעה ולא עם מטומטמים המוכנים להאמין לכל בדיה ושטות.
יואב יצחק אובססיבי בשנאתו לאולמרט והאמינו לי יום אחד הוא יפןל ובגדול .ואני מתכוון ליואב יצחק כמובן .
לא תראו אותי יותר בתגובה למיסמך עוועים זה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
זורבה |
|
|
|
|
|
מניין לך מכובדי מה אמת ומה שקר בשלוט תורת הרדיפה אחר העושר והשררה היום היום כי מחר נמות ובוודאי טוב להטיל ספק בכל מכל כל ולבדוק. מהכתבה לא הבנתי שהדוח המרומז נכתב לפני 18 שנים אלא שהמעקב החל לפני 18 שנה. אף אם הדוח אינו אמיתי, מי שאינו מכיר אישית את אולמרט ורק "מכיר" אותו דרך המרקע עשוי להיות מופתע מהדיוק בתאור תנועות, מהלכים והתבטאויות. אנא הוכיח "השקרים"
באיפוק ולא בכעס והגדרת מגיבים כמטומטמים ללא אבחנה
עניינית.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מטומטם של ז'ורבה |
|
|
|
|
|
מניין לך מכובדי מה אמת ומה שקר בשלוט תורת הרדיפה אחר העושר והשררה היום היום כי מחר נמות ובוודאי טוב להטיל ספק בכל מכל כל ולבדוק. מהכתבה לא הבנתי שהדוח המרומז נכתב לפני 18 שנים אלא שהמעקב החל לפני 18 שנה. אף אם הדוח אינו אמיתי, מי שאינו מכיר אישית את אולמרט ורק "מכיר" אותו דרך המרקע עשוי להיות מופתע מהדיוק בתאור תנועות, מהלכים והתבטאויות. אנא הוכיח "השקרים"
באיפוק ולא בכעס והגדרת מגיבים כמטומטמים ללא אבחנה
עניינית.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מטומטם של ז'ורבה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
מדוע לא האמנת כשיגיע הרגע וההוכחות יצופו בזו אחר זו... נראה שאתה כעת כל כך בטוח בעצמך - אני תמהה מהיכן הביטחון הזה שלך לגבי ראש הממשלה המדכא הזה....
דמות שלילית לאור כל המידע עליו .... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אחת שאיכפת לה.... |
|
|
96 |
|
|
הפתאים הרבים שפוקדים את האתר.
אני קורא את הכתבה ואח"כ את התגובות ופשוט לא יודע אם לצחוק או לבכות.
חברים זה נהיה פה עצוב מיום ליום! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
גיא 45 |
|
|
97 |
|
|
צריך לאשפז את אולמרט ולידו את ביבי והירשזון ושולה זקן ולא לשכוח גם את החולה של בר און ולשים אותם באותו חדר אל תשיארו את יולי תמיר בחוץ אשפזו גם אותה
והכי רעיון לדעתי זה לגדר את הכנסת ולא לתת להם לצאת משם לעולם עד אשר תקום מדינה יהודית
ואם כתבתם כותרת כזאת אז בטח תתפרסם תגובתי בתודה השפויה האחרונה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ליאת123 |
|
|
98 |
|
|
הניתוח אמנם במילים מהז'רגון המקצועי הפסיכיאטרי,
אבל זו ממש חוות דעת ברמה גבוהה של דיוק וניתוח.
מצמרר. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דיטה |
|
|
99 |
|
|
אם זהו המצב אז היכן "הפסיכיאטרים" האלו? למה לא חותמים על אישפוז מהיר ומידי??
זוהי חוות דעת שכל אזרח לו היו כותבים אותה עליו היה מזמן במחלקה סגורה.
כאן ממשיכים לברבר על הנייר ומסכנים עם וארץ על ידי "מדינה" מושחתת. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ב.פ |
|
|
100 |
|
|
עוד תגלו שיש במפלגה הזאת עוד הרבה כאלה.פרסמו את האמת,שלא יהיה מאוחר מידי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ע. |
|
|
|
|
|
ובכן האם שטרית הוא הדאגה שלך? הלא הוא רק אחד מחבורת פורשים ואופורטיוניסטים, חלקם עם קופות שרצים על כתפיהם, שעלו על עגלת כוחן שנהפך לצמח והוחלף במי שנחשד בעבירות, שהחזיקו בו והחזיקו בו כחבורת יתומים ללא רקע וללא עבר - קדימה שמלכתחילה ידוע היה שדרכם למדרון. האכילו אותנו מירורים ובושות במינוי שר בטחון, לבנון השנייה, פינויים וויתורים, ועדת וינוגרד, דוחות המבקר, החזרת שבויים, חמס, חיזבאללה ומה לא. ובחבורה - דממת אלחוט, כולם שקטים כאילו אינם בעניין, אינם אחראים והבעייה של המדינה במי יבחרו בראשם ובממשלה ואילו העם לא יגיב, לא ירתח, "ממרטוט רטוב" שלא ניתן להבעיר, ימשיך לאכול את העש ואת הפש. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שואל שאלה |
|
|
|
|
|
|
|
101 |
|
|
כולם חלאות חסרות מצפון ומוסר, והעם מקבל בדיוק מה שהוא שווה, כי עם זבל מצמיח מנהיגים זבל. כי מתוך האשפה הדבר היחיד שיכול לצמוח זה גזים רעילים, שבהם ישתמש אחר כך החמ"ס כדי להכניס אותנו לתאים הידועים... אני מזהיר בזה את כולם, לגבי הצבעה בבחירות הבאות לחלאה ההדוניסטית, תואם אולמרט, השקרן הסדרתי מקיסרייה,,, האיש חסר מעצורים וגרוע מאולמרט, ראו הוזהרתם!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פועל תברואה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
102 |
|
|
כתבת הפסיכולוגים מציגה מאזן חיובי עשיר ומבטיח ומולו מעמידה חשש לסכנת תמות נפשי עם פלישתים. במישור האישי הצר ייתכן שהפתרון ברור ואף קבל דעת רוב מתוך מעל 100 תגובות - שהאיש ילך, יישפט, יוכנס לבית סוהר, ייענש. ומה השיקול הציבורי? ראש ממשלה לא, שר לא? מה כן? כלום?
ומה עם כל הכישורים המוצהרים בכתבה? האם לא ינוצלו? האם נדחף אותו לעוינות כלפינו, לאוייבנו, לאיבדון? האם
נורמות השחיתויות הנטענות היא בךעדית לו? האם לא מצהירים השכם והערב כיצד פשה השחיתות ברבועותינו בקרב אןכלוסיות שלטוניות שלא מגיעות כנראה לרמת האיש? האם נבזבז כוחות אימתניים מבלי לשקם אותם, להשגיח עליעהם, לתת להם הזדמנות שנייה? האם השחיתות לא החלה עוד מדור המייסדים עובק מפלגת השלטון הראשונה במדינה ומאז ועד הלום? הביטו מסביב בכל המי ומי גם אם לא תפצו פה. שיהיה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חכם ביום |
|
|
103 |
|
|
ממש מבהיל שזה האיש שמנהל את המדינה איך וועדת וונוגרד הוציא אותו שלם מכל החקירה הסופית במקום לשמוע תוצאה שמענו את אחד מהוועדה מצהיר מה רציתם שיהיו בחירות ותקבלו את נתניהו!! רק על זה היה צריך להקיים ועדת חקירה. על מה הם חקרו בכלל וקבלו מיליונים מדינה מעוודת הורסת את העם ועוד כולם יברחו מפה.מי שישאר זה אולמרט ועליזה שתמכור תמונות מצחיקות השטחים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שמחה |
|
|
104 |
|
|
זורבה
אולמרט-הסיבות מדוע יש לבחור בו ולאמץ אותו בתפקידו כראש ממשלה
1. הוא שינה מבחינה אסטרטגית את הצפון - הרחקת החיזבאלה מהגדר ( הראשון שעשה זאת) , הרחקת איום גרעיני מיידי על מדינת ישראל ( הכור הסורי) , השקעת משאבים אדירים לצפון
2. הוא הצליח לגרום לכך שכל מדינות העולם מחבקות את ישראל - בוש , סרקוזי ,אנגלה מרקל , ארדואן הטורקי , ברלוסקוני ועוד ועוד...
3. הכלכלה פורחת והאבטלה במצב הנמוך ביותר מזה 15 שנה
4. הוא היחידי שמסוגל להביא שלום אזורי –פלסטינאי וסורי
5. הוא ראש הממשלה הראשון שהטיב את מצב ניצולי השואה
6. הוא ראש ממשלה הראשון שהשקיע מעל 25 מיליארד שקל בחינוך
7. הוא לא מתחנף לאף אחד לא לעיתונאים ולא ליריביו הפוליטיים.
8. הוא תותח ,גאון פוליטי , בעל ביצי ברזל ,איש פשוט חזק.
תגזרו ותשמרו לשעת הצורך כאשר הרעלים שלכם מציפים לכם את הנשמה , נשמות טובות וטהורות....
זורבה
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
זורבה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
קריאת תגובוניו כאן מוכיחה עד כמה האחרים המתנגדים ל"דעתו?", המגיבים כאן, הם בני אנוש ערנים, פקוחי עינים, שפויים ויציבים בדעתם.
תודה זורבה שעזרת לראות את החיוב בכל האחרים כאן.
המשך כך כתיזכורת לכולנו עד כמה עמנו הוא שפוי בדעתו. ועל זה כבר אמר צ'רציל..."מעולם לא חבו רבים כל כך למעטים כזורבה". |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
א מ רול |
|
|
|
|
|
|
|
105 |
|
|
אתם, אילה שהביאו את אולמרט לשילטון, אתם שעדיין בדעה שהוא מתאים להיות ראש ממשלה בישראל. בשבילי אתם חסרי מוסר כמוהו. מבחינתכם מותר לגנוב, עשרת הדיברות לא מדברות אליכם או שאתם חושבים אחרת.
אתם עוד תלכו בראש מורכן הרבה זמן, אנחנו עם גאה, צודק וחזק העם היהודי הביא לאנושות את מערכת הערכים הבסיסית ההיא, לעם יש עתיד במדינת ישראל על אפכם וחמתחם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
א.י.ל. |
|
|
106 |
|
|
אדוני ראש הממשלה,
בשנתיים החולפות לימדת את כולנו מהי נחישות ועמידה בלחץ.
מהיום בו ישבת על כסאך נפתחה עונת הצייד וכל הכלבים נשלחו לשסע בך.
עברת "זובור" ציבורי מהקשים ביותר שזכה לו מנהיג בישראל. הוכחת והראית לכולם אבל ל כ ו ל ם שאתה יצוק מחומר אחר . כשאריק שרון נפל למשכב היית אתה זה שהיה צריך לייצב את ההגה. כשהמדינה נכנסה למערבולת לקחת את ההגה בידיים וייצבת את המערכת . בזאת מילאת את רצונם של האזרחים במדינה על הצד הטוב ביותר. אתה הכנסת רשימה מכובדת של ממשלה לכנסת . אתה זה ששיבצת את השרים ואת הח"כים. אתה זה שבזכותך ישנם חברי כנסת שהיו אנונימיים לחלוטין להיות חלק מהעשייה הציבורית במדינה.
אדוני ראש הממשלה יש לי רק בקשה אחת אליך: חזק ואמץ ואל תחת! הייה חזק. אל תוותר אל תישבר ושלא תיפול רוחך, אנחנו אוהבים אותך ועומדים איתך בכל הטירוף והשיגעון שאליו דוחפים כל מיני אנשים בעלי רצון עז להיות ראש ממשלה. ואתה יודע על מי אני מדברת...כולם יודעים.
לאותם אלה שחושבים שמסוגלים המה להיכנס לנעליך אומר להם: " של נעליך מעל רגליך".
מזל.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שמעון ירובעל |
|
|
107 |
|
|
אלה שיושבים על הכיסאות המרופדים בבניין הכנסת מושחתים. גם לא כולם. לתשומת לבך אבנרי יקר.כמה מפחיד ועצוב |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צופה |
|
|
|
|
|
את טועה.השחיתות התפשטה במדינה כמו מחלה ממארת וגרורותיה הגיעו אל כל המגזרים והגופים הציבוריים במדינה .לא נותרו כמעט חלקות טובות.קראי את ספרו של אבנרי " זעקי ארץ מושחתת" ותתרמשי מהיקפה של המחלה אלה שיושבים על הכיסאות המרופדים כדבריך במסמלים את הדג שמסריח מראשו. למרבה הצער הסרחון הגיע כבר לזנבו. האיש האחראי לכך יותר מכל הוא ראש הממשלה אהוד אולמרט בכבודו ובעצמו |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יודע דבר 2 |
|
|
108 |
|
|
|
|
109 |
|
|
פעמים רבות כתבתי על המקרה הבא שמצדיק את ההערכות הפסיכולוגיות שבכתבה.
קרא את הידיעה הבאה ( תוך כדי מלחמת שלום הגליל השניה )
http:
NRG מעריב עדכון אחרון : 26/7/2006
*************
בסיור שערך שלשום ראש הממשלה, אהוד אולמרט, באתר הקראווילות ניצן כדי לשוחח עם המפונים ולשמוע על מצבם, סיפר להם אולמרט: "ממש כשנכנסתי לפה, דיברתי עם ההורים של הטייס שנהרג ביום חמישי". אך המפונים טוענים כי לא האמינו למשמע אוזניהם, כאשר בהמשך דבריו השווה אולמרט בינם לבין ההורים השכולים של טייס המסוק.
"את הילד שלהם, שלחנו לא להתיישבות, הוא לא חזר עם פיצויים, הוא חזר בארון", אמר אולמרט והבהיר ש"לממשלה לפעמים יש את האחריות ואת הסמכות לקבל החלטות שגוזרות חיים, לא רק שגוזרות תעסוקה, לא רק שקובעות אם תהיה פה או תהיה שם בבית, לא רק אם יהיה פיצוי כזה או פיצוי אחר, אם יהיו 10 דונם או 15 דונם, אם תהיה בתוך ארון".
***********
1. אולמרט שוחח עם הורים שבנם זה עתה נהרג , ומיד קופץ וממסחר את השיחה הזו.
2. אולמרט רואה עצמו כמי שרשאי להחזיר אנשים בארונות .
( האמירה "אני זכאי להחזיר אנשים בארונות" איננה דומה לאמירה "אני חייב לעיתים לשלוח אנשים לפעולות שיש בהן סיכון". )
3. אולמרט רואה את האנשים שבהם הוא מתעלל כחפצים. סבור שהם חייבים להודות לו על שנמנע מהתעללות חמורה עוד יותר, כגון רציחתם.
|
|
כתובת IP: |
212.179.237.100 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
גדעון ארליך |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
110 |
|
|
מזכיר לי קצת את האישיות של היטלר!!!
פחד אלוהים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שמעון ש |
|
|
111 |
|
|
הרי המפלגה הזו זכתה ברוב
יש מאות אלפי ישראלי מפגרים שהצביעו לאולמרט
כולל בין הגולשים פה שעכשיו רועדים מהתרגשות
דבילים, מה בדיוק חשבתם
כשהצבעתם למפלגה בלי ערכים????
איך הצבעתם למפלגה שאחד הבכירים בה מצהיר שהאידיאולוגיה רק מפריעה (שטרית)?
תקראו את הדו"ח על אולמרט וקחו אחריות על אשמתכם.
אגב, מעניין איך היה נראה דו"ח על אריאל שרון.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שבאבניק |
|
|
112 |
|
|
אולי יש כאן כאלה שזה מצחיק/מבדר אותם. מאז שקראתי את הכתוב איני ישן טוב בלילה. זה פשוט מזעזע. מדוע העם לא יוצא לרחובות ? מה השיתוק הכללי שאחז בנו ? זה הולך להיות גרוע יותר ממחדל יום הכיפורים. המדינה מונהלת ע"י אדם לא יציב בלשון המעטה. מה קורה אם החכי"ם של קדימה העבודה וש"ס ? מה לאף אחד באמת לא אכפת ? זה לא יכול להיות.
שמישהו יתן תשובות לכך !!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אבנר. ד |
|
|
113 |
|
|
רה"מ הזה מטורף המסכן את מדינת ישראל.
איפו משרד הבריאות שיאשפז אותו בדחיפות במחלקה סגורה לחולי נפש.
עם זאת, למה הם מפרסמים רק את של אולמרט ולא של כל הפוליטיקאים.
באיזו רשות ארה"ב חוקרת אודות הפולוטיקאים הבכירים של ישראל ברמה כל כך חודרנית. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ב.מ |
|
|
114 |
|
|
חלק נכבד ממה שכתוב אני בטוחה שזה השקף לציבור בצורה בולטת... אני רק מקוה שיעוף כמה שיותר מהר מהכסא שהוא יושב עליו לפני שיגרום נזק בלתי הפיך....
ועזיזה (עליזה) אשתו אני מאוד תוהה לגביה... איז חלק נכבד יש לה בנוגע להתנהגותו של בעלה.... אומרים שאישה בונה ואישה הורסת.... מי יודע איזו משפחה גידלו השניים...
שלא נדע מצרות... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אחת שאיכפת לה.. |
|
|
115 |
|
|
בדמיינו שעולמו עלול להיפגע מוכן ומזומן מישאל חשין ליטול קופיץ ולגדוע ידיים, כדברי הוא עצמו:
"אבא שלי היה שופט בית המשפט העליון הראשון. אני הייתי לאחר מכן. הוא הגיע להיות ממלא מקום קבוע לנשיא בית המשפט העליון. אני הייתי משנה לנשיא בית המשפט עליון. זה ביתי. מי שירים יד על ביתי, אני אגדע את ידו".
|
עולמו של שופט בדימוס : |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ע. סובול |
|
|
|
|
|
מלבד נסיון נוסף שלך להרוס את שלטון החוק במדינה.
מה הקשר לפליליסט, למעטפות ולחוות הדעת הפסיכולוגית האמינה והקשה ?
ואל תצרח שוב "זה הם , זה הם... בית המשפט רודף אותו..." (נשמע לא בריא במיוחד)
כנראה שאין לך תשובה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אזרח מאוד מודאג ! |
|
|
|
|
|
מי שגרם למערכת המשפטית להִתקרטע וליפול מפעם לפעם על הפנים - הם הפרקליטים והשופטים ואלה שידיהם הלא-נקיות, בלשון המעטה, היו במינויים ובקידומם.
ואגב, מי שמכנה את עצמו "אזרח מודאג" ובאותה נשימה משמיץ על ימין ועל שמאל בעילום-שם - מעורר כשלעצמו, במקרה הטוב, תהיות בדבר מניעיו ואמינותו. |
נפוטיזם, חבריזם ותאווֹת כבוד ושררה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ע. סובול |
|
|
116 |
|
|
ראש מֶמְשָלָה סְמַרְטוּט, חדל-אישים, חסר-אונים, בז לעצמו, בז למדינתו, בז לעמו, בן נעוות המרדות
אנטי-גמור של אחריות, צל-מוחלט של אישיות, שִיא של בוּז, זִילְזוּל בלי-גְבוּל בחיים, שִיא של צְבִיעוּת
מתייחס אל חיילינו, אל בנינו, אל נערינו, אלינו כמו אל עצמו, כפי שהוא נראה בעינינו : חפץ, תפאורה, צעצוע, קישוט, ריהוט. ראש מכשלה כה עלוב, כה נבוב, כה נבול, כה חלול, במצב כה קאפוט
גוליית במדינת גמדים, שליט ברפובליקת בננות, ענק בארץ לִילִיפוּט.
בתולדותינו לא היה לנו מעולם עדיין אדם כה נִקְלֶה, כה נִבְזֶה, כה בָּלֶה,
יצור אשר את כוחותינו מְכָלֶה ובכל זאת מְכַהֵן (יש הדואגים לכיסאם ואומרים לו אָמֵן) כראש מַכְשֵלָה
איך לערך חיינו מתייחס בצורה כה זוֹלָה, מוּפְקָרָה, מַפְקִירָה, מוּזְנָחָה, מְרוּשָלָה, אוּמְלָלָה ?
התייחסות שטחית, אסונית, אפסונית, עקבית, מזלזלת, מקוממת, רדודה, קלילה וקלה
עובדה המעידה כי עבורנו, עבור עמנו, ראש מכשלתנו, לא היה מעולם ברכה אלא קְלָלָה.
דבר-מה בסיסי בממלכתו המושחתת-מסואבת מן השורש ומן היסוד במַהוּת מאד רָקוּב
כלום יש פלא בכך כי ראש מכשלתנו נראה כחֶרְפָּה ? כְּבוּשָה ? ככְּלִימָה ?
כה עָגוּם במראהו ? כה עָלוּב ? כה מדוכא ? כה עָצוּב ?
אמנם, תפקידו עושה ממנו אדם בעל-כוח, איש שררה, בעל שלטון, איש מאד חשוב
אך עמוק בנשמה, קיים אצלו וואקום, חלל, ריק, מִפגע, חוצְפה, בוז, יריקה עסיסית בפרצוּף !
ראש מכשלה יהִיר אשר בָּז למוסד ביקורת המדינה, בז לכל ביקורת כלפיו, שולחם לכל רוח, שוללם על הסף,
משתלח בהם בכל הזדמנות, את זרע הפורענות, פירות הבְּאוּשִים אותם נטע ושתל, מעולם לא קטף
משל וכאילו היתה ביקורת בבחינת מיטרד עבורו, בגדר בדיחה, שטות וטעות מכוונת, אשר ריח זדוֹן ממנה נדף
תולדות כשלונותיו-שגיאותיו-טעויותיו מתעד ראש מכשלתנו מדי יום ביומו, במו מחדליו מוסיף דף-אחר-דף
להיכן נגוזו ערכינו ? לאן נעלמה ערבותינו ? ערבות הדדית ? איפה קיימת נשיאה באחריות ? אַיֵה הרעות ? בצמרת שולטים רק להיטות לכוח, לשררה, למעילה, בעילה, זימה, זדון, זנות ומינות.
כיצד ואיך עלה בידו של שלומיאל-מושלם-נורא-זה, איש כה בלתי-ראוי, כה-בלתי מוצלח, כה-בלתי-יוצלח
אשר בראי בוקר-בוקר מתבונן בעצמו, בהשתדלו בוודאי לנסות להיראות מְטוּפַּח
כיצד עלה ואיך הצליח להשליך, בעקבות מלחמה, משפחות כה רבות ישירות מן הפחת לפח ?
בעוד הוא ולוּ טיפת אחריות אישית על עצמו לא נושא, לא נוטל. אחרי ככלות הכל הן משמש הוא
כראש מכשלת עם ישראל. מעולם לא חשב אודות כך, כאשר אחריות אישית על עצמו, כלל לא לקח.
לטכס הזיכרון השנתי בהר-הרצל, נמנע מלהגיע, נעדר במפגיע, לא הופיע, לא בא, לא נכח.
אין זאת אלא שבנשמתו, לא רק כראש מכשלה, לא זכה לחינוך ראוי והולם, נותר מופקר, מנוכר,
לעמו יצור זר, קר ומוזר. יצור מוזנח, מתנהג כילד רחוב, כפוּשטק ופרחח.
פוליטיקאי יהיר-שאפתן-חמקמק-חלקלק-ממולח אשר דרך ארץ ישכיל ללמוד (אולי) רק משכמותו ומצלופח
כלפי חוץ נראה ראש מכשלתנו תמים כתינוק בן-יומו, נקי וצחור כשלג, זך וצח
אך אם תתן לו רק הזדמנות, נזק ישית וימיט על כולנו, נזק עצום : בוּם ! בוּם ! בוּם ! טְרַח ! טְרַח ! טְרַח !
שַמוֹת יעשה מסביבו, בבתינו יגרום לפוגרום, יביא בחילה בנשמה, שאט נפש, גועל, מפח.
איש אשר פעל בפזיזות, בחובבנות, בחוסר מוחלט של מקצועיות, בחופזה, בלי כל תעוזה,
|
|
כתובת IP: |
216.171.157.115 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלכסנדר |
|
|
117 |
|
|
אתם יכולים לצטט לכאורה דו"ח פסיכולוגי לא מחמיא, בלשון המעטה, ולהסתיר את נסיבות עריכתו כולל שמות עורכו/יו? לטעמי- עד שלטא ימסרו הפרטים המוכיחים את מקור הטענות העובדתיות האלה- מדובר בפרסום אסור, כמשמעותו בחוק איסור לשון הרע [ואולי בחוקים נוספים- הגנת הפרטיות למשל].
הרי הנאמר הוא חסר משמעות בהעדר הפרטים המכוננים אותו.
יתירה מזאת-קשה להאמין שא.אולמרט [או איזה אדם חצי רציונאלי אחר] היה מסכים מרצונו לפרסום איבחון אישיות פרטי כזה שלו -אם אכן עבר אכחון כזה.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
למנהל האתר |
|
|
118 |
|
|
|
|
119 |
|
|
אין אנו זקוקים לדוחות פסיכולוגיים כלליים על מנת לזהות את אי השפיות במדיניות ישראל - אנו פשוט צריכים להתבונן במציאות. הפרשן רוברט טרז'ינסקי מציין בTIA כי: "אי שפיות מוגדרת כחזרה שוב ושוב על אותו מעשה בצפייה לתוצאה שונה, ודבר זה ישים לגבי ההתרגשות הנואשת של ראש הממשלה אולמרט מיוזמות "תהליך השלום" בשבוע האחרון. קרוליין גליק פירסמה טור ארוך וכואב הדן בכניעה הישראלית בפני השלוחות האירניות בארבעה חזיתות: לחמאס בעזה וביהודה ושומרון; לסורים ברמת הגולן; ולחיזבאללה בהר דוב".
"בדיוק כשהתכוונתי לכתובת קישור למאמרה של גליק", כותב טרז'ינסקי, "ראיתי את החדשות האחרונות על התרגיל הצבאי הישראלי שנוהל בפומבי כהכנה להתקפה על התכנית הגרעינית האירנית. כך, ישראל נכנעת לכל שלוחותיה של איראן על גבולותיה - ועדיין היא מתכוננת להכות ישירות באיראן עצמה. זאת הגדרה נוספת לאי-שפיות: נקיטת שתי פעולות מנוגדות שאינן מתיישבות יחד באותו הזמן. ישראל המורעלת על ידי הנחות היסוד של תנועות השלום שלה, הפכה לבלתי קוהרנטית בשאלות היסודיות ביותר של שרידותה". הרי לנו אי-שפיות בוטה וברורה - האמנם אנו זקוקים לדו"חות פסיכולוגיים נוספים?
לקריאה נוספת באנכי |
|
כתובת IP: |
217.132.201.189 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אנכי |
|
|
120 |
|
|
אולמרט: "הרוצה בהפלת הממשלה לא ימשיך לכהן בה"
יום שני, 23 ביוני 2008, 22:11 מאת: מערכת וואלה! חדשות
ראש הממשלה אהוד אולמרט אמר הערב (שני), בתגובה להחלטת סיעת העבודה לתמוך בחוק לפיזור הכנסת, כי "לא יסכים בשום פנים ואופן לקבל מצב שבו שרי העבודה פועלים להפלת הממשלה ויישארו חברים בה. מי שרוצה בהפלת הממשלה לא ימשיך לכהן בה". בגלי צה"ל דווח כי אולמרט אמר את הדברים בכינוס פוליטי במעונו. |
|
כתובת IP: |
212.179.140.131 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
m.s |
|
|
121 |
|
חייבים. |
|
נתן.ש.מעלות... | 23/06/08 23:10 |
|
|
לפי הדוח הזה.חייבים החברים האלה עם החלוק שקושרים לבא אליו מהר ולהלביש אותו בחלוק.יווארדי איזה פחד ממנו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נתן.ש.מעלות... |
|
|
122 |
|
|
כך כותבים הפסיכולוגים הבכירים ביותר? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
גפי |
|
|
123 |
|
|
האם אפשר לקבל מאותם גורמים חוות דעת לגבי מי שמציגים מועמדותם או נחשבים כפוטנציאל לראשות הממשלה.
נדמה שאם נקבל , נהיה בבעיה גדולה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שמיר |
|
|
124 |
|
|
|
|
125 |
|
|
|