X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
▪  ▪  ▪

תאומים
כוכב התקשורת מתיישר במזל שלכם, עובדה שתקל עליכם את ההבנה לגבי ההתרחשויות הנוכחיות בחייכם. תקבלו את התשובות הנכונות לגבי מהי דרך ההתנהגות הנכונה עבורכם, כיוון שלאחרונה היו לכם אירועים שונים שדרשו התייחסות מחודשת מצידכם. כוכב וונוס השולט על אהבה וכספים נכנס לבית הכספים שלכם, כך שבתקופה הקרובה יהיה לכם שיפור במצב הכלכלי עובדה שתשמח אתכם.
סרטן
אתם חווים השפעה קשה של הכוכבים ועסוקים בכך רבות. בגלל העומס אינכם רואים את העובדות כשלעצמן. אתם חייבים לעצור ולבדוק מחדש את הפרופורציות בחייכם. היכולת שלכם להגיע לתובנות מעמיקות הינן גבוהות במיוחד והתיישרות כוכב התקשורת בבית תת ההכרה שלכם תגרום לכם לעצבנות ובעיקר, בגלל התובנות החדשות. העובדה שכוכב האהבה ייכנס השבוע למזל שלכם ירכך ויעדן עבורכם את המצב. יש למה לצפות.
אריה
כוכב העשייה מארס נמצא במזל שלכם ונותן לכם שפע של מרץ, אנרגטיות ותחושה של יכולות עשייה גבוהות במיוחד. נראה שביחסים הבין אישיים שלכם הנסיבות הינן כאלו שיש לכם הכרח לשמור על חשאיות. אין מה לעשות ואינכם יכולים להתווכח עם היקום ואולם יקל עליכם להתמודד עם כל מצב, כאשר תנצלו את זמן ההשהיה לטובתכם ותנסו להבין את המתרחש מזווית ראייה אחרת.
בתולה
זוהי אינה תקופה קלה עבורכם, כיוון שאתם מרגישים את הויברציות של היקום המניעות אתכם לפעול. יש לכם תחושה שכל מה שאתם מנסים לעשות עדיין אינו מצליח - או לפחות לא מצליח בהתאם לציפיות שלכם. מומלץ לכם בתקופה זו לשמר את הקיים ולא לנסות ליצור פרויקטים ואירועים חדשים. השבוע יתיישר הכוכב שלכם - מרקורי - בבית הקריירה ותתחילו להרגיש שהכול מתחיל לזוז והקשיים שחוויתם מאחריכם.
מאזניים
בית חברים שלכם מופעל על-ידי כוכב מארס, המביא איתו דינאמיקה של עשייה במובן החברתי. זה הזמן עבורכם לפתח מערכות יחסים חדשות ולעזור לעצמכם להשתחרר מהישנות. נסיעה קצרה להתרעננות תעזור לכם מאוד ותגרום לכם לשינוי בחשיבה. למעשה בעקבות האירועים האחרונים בחייכם השתנו לכם הרבה דעות שחשבתם אותם פעם למוצקות ביותר. עכשיו אתם באמת מבינים את משמעות החיים ומוכנים לזרום איתם.
עקרב
אתם עוברים שינויים גדולים בכל תפיסת העולם שלכם בנוגע לעבודה ומערכות יחסים. אתם נמצאים עכשיו בתוך תהליך של בניה חדשה ומאמינים בכל ליבכם בדרך בה אתם הולכים. אתם צודקים, ואולם כדאי לכם להיות גם קשובים לאחרים הרוצים בטובתכם. ייתכן ועד לסוף השנה תהיו עסוקים במעבר דירה, או לפחות תנסו לשנות את סביבת המגורים שתתאים לתפיסת העולם החדשה שלכם.
קשת
המושגים שלכם בנוגע לחיים ולמערכות יחסים משתנים בגלל האירועים בחייכם. נראה שלאחרונה החיים שלכם כל כך עמוסים עד אשר אתם חשים בחוסר יכולת להכיל. מומלץ לכם בתקופה זו לתפוס מרחק מאנשים אחרים ולהימנע ממקומות בהם ינסו לקחת מכם אנרגיה. השקט שלכם חשוב לכם בעיקר כדי להתרענן ולהסדיר את מחשבותיכם מחדש בהתאם לסדר עדיפויות נכון.
גדי
יופיטר הנמצא במזל שלכם גורם לכם לבלבול וחוסר מנוחה. מצד אחד הוא מביא לכם הזדמנויות חדשות לחייכם ואולם מצד שני אתם מרגישים שאינכם מסוגלים להושיט את היד ולקחת את המוצע לכם. עד לסוף השנה האזרחית תמשיכו לתהות מהי הדרך הנכונה עבורכם. גם בנושאי עבודה עדיין אינכם שלמים עם המתרחש ולכן נראה שאתם מתנדנדים בכל פעם מחדש ללא יכולת החלטה.
דלי
בית הכספים שלכם ממשיך להיות לא יציב ולכן אתם חייבים להיות יותר זהירים בכל הכרוך להוצאת כספים. היחסים הבין אישיים שלכם סובלים טלטלות רבות ואתם נוחים להיות חסרי סבלנות יותר מהרגיל. זה הזמן להשקיע יותר בתחביבים שיעזרו לכם לתעל את האנרגיות האצורות בכם בדרך הטובה ביותר. צעירים מכם בסביבה הקרובה זקוקים לכם ולכן, היו יותר קשובים והשקיעו בהם זמן איכות.
דגים
זה הזמן שלכם להשקיע בעבודה. היו יותר קשובים לצרכים הסביבתיים שלכם ותנו את כל כולכם במידה ואתם רוצים לצאת מורווחים ברמה העסקית והן ברמה האישית. גם נושאי הפכו להיות רגישים במקצת המתבטאים בכאבי ראש הנובעים ממתח עצבי שאינו מתועל בדרך החיובית. זה הזמן להחליט לבצע את ההחלטות לגביהם אתם מהססים כל כך הרבה זמן וליישמם בשטח.
טלה
כוכב התקשורת מתיישר מהנסיגה בבית המקושר עם חשיבה והבנה לחיים ויגרום לכם להיפתח בנושאי התקשורת, ביניכם לבין הסביבה וביניכם לבין עצמכם. זוהי תקופה עמוסה מאוד המראה לכם את ההתרחשויות מכיוונים נוספים.שיחה עם אדם קרוב תוכל לעזור לכם ליישר את ההדורים וגם לפרוץ את תחושת המחסום שאתם חיים בה. מהשבוע הקרוב תהיו עסוקים גם עם המשפחה הקרובה שלכם וצפויות לכם בשורות טובות.
שור
כוכב התקשורת מתיישר בבית הכספים שלכם השבוע כך שעובדה זו תעזור לכם לצאת מההתחייבויות החדשות שנכפו עליכם על-ידי הרשויות. בעוד כשבועיים יהיה הזמן הנכון עבורכם לבדוק את כל הנושאים מחדש ולראות כיצד אתם יכולים לשפר את סגנון חייכם. מומלץ לכם לשפר את סביבת המגורים הטבעית שלכם ובכך לגרום לעצמכם רגעים רבים של קורת רוח והנאה.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  21/06/2008   |   עודכן:  21/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלון מרום
ככל שהתהליך האבולוציוני לייעול המשק ולצמיחה קצר יותר וברוטאלי - כך נפלטים עובדים רבים יותר מתפקידים יצירתיים לתפקידים טכניים. הפתרון עבור ישראלים רבים מדי נמצא מעבר לים
דודו אורן
"במצב הקיים לדעתי אי אפשר להפיק בערוץ הראשון תוכנית תחקירים ייחודית ורצינית כי אין אמצעים לכך, או שהעניין לא נמצא בראש סדר העדיפויות"    ראיון עם חנן עזרן
דורית שנהר
הדיבורים על מסירה אפשרית של הגולן לאסד, כמוהם כהסכמה לתת את חבל הסודטים להיטלר בשנות השלושים: זהו מהלך שיצית את המלחמה הבאה
ראובן לייב
בעלי המסעדה מחד והאורחים הסועדים מאידך "יורדים" עליו ומנצלים אותו עד תום
נעמה פרידמן
ימים ארוכים של ציפייה והתרגשות עברו עליי אי שם בצפון הרחוק, לשם הופעות ראוותניות מסוג זה אף פעם לא מגיעות. כמה חבל? עוד לא החלטתי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il