X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מדוע ציפי לבני העדיפה שני אנשים כל כך חיוורים ודהויים לשתי המשרות הקריטיות הללו? הייתכן שהיא לא מבינה ששולחן העבודה של השגרירים שלנו באו"ם ובוושינגטון הוא אולפן הטלוויזיה? הייתכן שהיא לא מודעת לכך, שאולפן הטלוויזיה - מה לעשות - משדרג את משקלו של אדם בשיגרת העבודה שלו?
▪  ▪  ▪

שלל הכישורים של ציפי לבני מעמיד אותה ללא ספק כמתאימה ביותר להנהיג את המדינה.
הכישור הראשון הוא כמובן, איך לא, העובדה שהיא מעולם לא קיבלה מעטפה - אפילו לא מעטפה ריקה. הרי העובדה הדרמאטית הזו, כשלעצמה, מכשירה אותה להנהיג אותנו בימים הרי גורל - לרבות בימי גשם.
הכישור השני של ציפי לבני הוא... רק רגע, רשמתי לי פתק כדי שלא אשכח. איפה לעזאזל הפתק? שיט, שכחתי אותו בבית. טוב, לא חשוב.
וכי מי אינו זוכר את הימים הקשים של מלחמת לבנון השנייה - ימים שבהם שר החוץ של המדינה אמור היה להתרוצץ נון סטופ בין אולפני הטלוויזיה ולהביא את דברה של המדינה מסוף העולם ועד סופו. אבל ציפי לבני נעלמה אז מהמסכים.
ועכשיו מינוי השגריר של ישראל באו"ם. שרת החוץ שמה את כל כובד משקלה והעדיפה לתפקיד החשוב הזה את הפרופסור למשפטים גבריאלה שלו על פני הדיפלומט המצליח בעל היכולת המוכחת, אלון פנקס, ששימש בעבר קונסול בניו-יורק וחפץ אף הוא בתפקיד.
גם ציפי לבני יודעת שחלק גדול מאוד - אם לא מכריע - מתפקידו של שגריר בארה"ב, הן באו"ם והן בוושינגטון, מתמצה באין ספור הופעות טלוויזיוניות, על בסיס יומיומי ממש, בכל התחנות הגדולות והקטנות הפזורות ברחבי המדינה.
ואלון פנקס הוא מגה סטאר בתחום הזה: בן בית בכל אולפן טלוויזיה, איש רהוט, שוחה בחומרים הרלוונטיים, מכיר היטב את זירת העבודה, מדבר אנגלית הלוואי עלינו, ובעל ניסיון דיפלומטי עשיר ביותר.
פשוט לא להאמין: מה גרם לציפי לבני לוותר על שרותו הכל כך חיוני של האיש המוכשר הזה במקום קריטי כמו האו"ם? אילו חשבונות התרוצצו במוחה?
נוכחות של מלפפון
המצדדים במינוי של פרופ' שלו מספרים שהשגריר היוצא, דני גילרמן, החל אף הוא את תפקידו ללא כל ניסיון דיפלומטי. נכון, אבל מי יכחיש שגילרמן - שהוא סיפור הצלחה לפי כל קנה מידה - הוא אדם עם נוכחות מרשימה וחיית טלוויזיה מבטן ומלידה.
אבל ציפי לבני מינתה לא רק את גבריאלה שלו לשגרירה באו"ם, אלא גם (ביחד עם אולמרט) את סליי מרידור לתפקיד השגריר בוושינגטון.
ועכשיו יש לנו בשתי העמדות הקריטיות ביותר בארה"ב, ובשרות החוץ בכלל, שני אנשים - נבונים ככל שיהיו - אבל עם נוכחות של מלפפון.
מדוע ציפי לבני העדיפה שני אנשים כל כך חיוורים ודהויים לשתי המשרות הקריטיות הללו? הייתכן שהיא לא מבינה ששולחן העבודה של השגרירים שלנו באו"ם ובוושינגטון הוא אולפן הטלוויזיה? הייתכן שהיא לא מודעת לכך, שאולפן הטלוויזיה - מה לעשות - משדרג את משקלו של אדם בשיגרת העבודה שלו?
עד שלא יתברר אחרת, ראוי לאמץ את הדעה שציפי לבני חששה, שמינוי של אדם כריזמטי ומוכשר, והעיקר: מבוקש מאד בתחנות הטלוויזיה בארה"ב - ציפי לבני חששה שמינוי כזה יאפיל עליה כשרת חוץ מול האמריקנים, וכך יעמיד בסימן שאלה את כישוריה שעדיין טעונים הוכחה.

תאריך:  28/06/2008   |   עודכן:  28/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הפוליטיקה הקטנה של ציפי לבני
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
התשוקה לתהילה
מומחה למומחים  |  28/06/08 15:27
2
מנוי סלי מרידור הנו תשלום לאח
סתמאחד  |  28/06/08 15:29
3
המצאה של ראובן אדלר
קרטופל  |  29/06/08 11:50
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריה אבנרי
לא אמרת מילה אחת בגנותו האישית של ראש הממשלה בעל המוסר הרקוב ולא זעקת על השחיתות השלטונית המפלצתית    מכתב פומבי אל ראש האופוזיציה, חבר הכנסת בנימין נתניהו
יצחק ג'קי אדרי
בספטמבר 2008 תימדד החברה הישראלית בשאלה: האם נמשיך בדפוסי העסקת עובדים בעבדות מודרנית, ובהעסקה פוגענית של אלפי עובדים שיובילו אותנו לעולם השלישי?
אהרון שחר
דפוס הרפיסות הפתולוגית של ישראל בתחום עסקות חילופי חטופים מתדרדר עד כדי שבירת כל שיאי האבסורד
ראובן לייב
ה"קורבן" שהקריבו אהוד א' ואהוד ב' "לטובת המדינה" ול"אחריות ממלכתית" לא היה אלא תרגיל מלוכלך ואצטלה מכוערת למאבק על שמירת כיסאותיהם
יוסי עבדי
חשבתם שמדיניות העמימות הישראלית קיימת רק בנושא הגרעין? תתפלאו לדעת כי בישראל - היא קיימת גם בנושא החסימות שצה"ל הסיר באיו"ש    דובר צה"ל מסרב בתוקף למסור את מיקומן, על אף שהתהדר בהסרתן כחלק מההקלות לאוכלוסיה הפלשתינית    ככה לא בונים הסברה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il