X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מה ערכם של פסקי דין הגוזרים שנות מאסר ארוכות? מי מתייחס אליהם? מה הטעם בדיונים הריקים? ואם מערכות המשפט ואכיפת החוק היו לחוכא ואיטלולא בכל הנוגע למחבלים, מה תעשה המדינה כשהדבר יגלוש לפושעים מן השורה?
▪  ▪  ▪
קונטאר. מחיר כבד מדי

רגע האמת המרה חלף עבר לו. מעתה תדע כל אם עברייה וכל אב רחום לחיילי צה"ל, ולא רק להם, כי מדינת ישראל תעשה ככל יכולתה להגן על בניהם וּבנותיהם, אבל היא לא תעשה הכל! מהיום יהיה תג מחיר ויהיה גבול עד היכן ניתן יהיה להשפיל את המדינה.
לא ייתכן שנתייחס בשיוויון נפש לחללי צה"ל שנפלו באותו אירוע בו נחטף חייל ובעבורו מדינה ריבונית יורדת על ברכיה והופכת עולמות. זה בלתי נסבל שנעמוד פעם אחר פעם מול אותה בעיה ממש ונציג את אותו פתרון נואל וידוע מראש לכל חורשי הרעה. אנחנו מצטיירים לא רק כאומה חלשה ושברירית שניתן לכופף אותה באמצעות חטוף, אלא כמדינה חסרת עקרונות הישרדות שמנהיגיה מקריבים את בטחונה נוכח דמעותיה של אמא. גן ילדים.
התירוץ המפוקפק שבכך אנחנו מפגינים מוסר גבוה אינו מחזיק מים במרחב הרצחני הזה. אין לנו כל ברירה אלא להתייחס ברצינות לכללי המלחמה הנכפים עלינו ולהשתמש בהם. אם חפצי קיום אנחנו, עלינו להשיב מלחמה עשרת מונים שערה, לחדול מן הרכרוכיות האופפת אותנו ולהציג מצג נוקשה ובלתי מתפשר. יפיופיות הנפש אינה משתלמת. למדנו. די!
יידע כל חייל עברי כי נפילה בשבי כמוה כנפילה בקרב! עד כמה שהדבר מחריד. זה יגביר את המוטיבציה להילחם ולהימנע בכל מחיר מנפילה בשבי. אנחנו נלחמים באויב הרואה במוות ברכה גדולה, אין לנו בדל של סיכוי מולו אם לא נמטיר עליו כהנה וכהנה "ברכות" עד אשר נהפוך את הסדר ובגן העדן תיוותר בתולה ענוגה אחת לכל שבעים שאהידים "מבורכים".
שיחרורו של הרוצח השפל סמיר קונטאר חותם את פרק הניצחון הגדול של החיזבאללה במלחמת לבנון השנייה. למען שיחרורו נחטפו החיילים, ברד של טילים הומטר על צפון הארץ, נזקים שאין להם שיעור נגרמו, למעלה ממאה וחמישים הרוגים ופצועים לרוב בצדנו, החלטת או"ם מגוחכת, וחיזבאללה חמוש, איתן מתמיד, ונכון לעימות נוסף כשהוא חמוש יותר ונחוש עוד יותר.
מדינת-ישראל אינה יכולה להרשות לעצמה את הלוקסוס הזה יותר. מה ערכם של פסקי דין הגוזרים שנות מאסר ארוכות? מי מתייחס אליהם? מה הטעם בדיונים הריקים? ואם מערכות המשפט ואכיפת החוק היו לחוכא ואיטלולא בכל הנוגע למחבלים, מה תעשה המדינה כשהדבר יגלוש לפושעים מן השורה? כל ילדה חטופה תשחרר אנס! כל ישיש נעלם יעניק חירות לאגף שלם של רוצחים. נפרדנו מן הדעת פשוטו כמשמעו.
במכתבה של מיקי גולדווסר אל ראש הממשלה, היא מעלה טיעון שלדעתי אינו מסייע בלשון המעטה למאבקה, וכך היא כותבת: "על הטענה שאם יוחלף קונטאר ייחטפו עוד אנשים אני יכולה לומר רק שלוּ קונטאר היה מוחלף בעסקת טננבאום לא הייתָ קורא את מכתבי היום. לעומת זאת אם קונטאר לא יוחלף היום יהיו עוד חטיפות והפעם אולי גם אזרחים ישראלים המטיילים להנאתם בחו"ל. נאסראללה נחוש להחזיר את קונטאר ויהי מה! הנסיון הבא שלו יכול להיות הרבה יותר גרוע! זה יכול להסתכם בחטיפת משפחה, בני נוער, נשים בהריון ומי לא!"
הטענה הזאת מחזקת את ההלכה היהודית האומרת ש"אין פודין את השבויין יָתר על כדי דמיהן מפני תיקון עולם". אם מדינת ישראל תתנהל ברוח נחישותו של נסראללה, היא תחדל מלהתקיים! אם את מאמינה שצריך להיכנע לנחישותו של נסראללה בעניין החטופים, כי אחרת יהיה לנו אוי ואבוי, הדבר מכשיר כל רעה נוראה שתתרגש עלינו בעתיד משום נחישותו.
יש סוף ברור וידוע לַדרישות "הנחושות" של נסראללה וחיזבאללה והוא הֵעלמותנו המוחלטת מן המרחב הזה. לא רק סמיר קונטאר, ולא רק חוות שבעא ולא רק שבעת הכפרים. בכל דבר וענין הנוגע למדינת ישראל, לבטחונה וּלחיי יהודיה, אסור שתשפיע עלינו נחישותו של נסראללה! נחישותו של נסראללה תשפיע ללא כל ספק על נחישותו של אחמדינג'אד. אני סבור שאכן היית עייפה מכל היום, לא מרוכזת, כפי שכתבת. הטענה הזאת מוכיחה זאת. חבל.

תאריך:  30/06/2008   |   עודכן:  30/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יש גבול להשפלה
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
נכון מאוד
מומחה למומחים  |  30/06/08 10:37
 
- צודק מאוד .אך המסקנה המתבקשת
אראל  |  30/06/08 11:05
 
- צריך לשים סוף לברדק הזה
דק כעא43  |  30/06/08 20:26
2
איזו אמירה אומללה: "זה יגביר
אמירה אומללה  |  30/06/08 11:38
 
- צודק, ביטוי אומלל
מומחה למומחים  |  30/06/08 12:12
3
הכהן: דעת
יצחק הכהן   |  30/06/08 12:00
4
אין מקום לאידאולוגיה ודברי אמת
בישראל של היום  |  30/06/08 12:23
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
הכסף הגדול באמת שנגבה מהצרכנים בישראל בלי שתהיה להם שום אפשרות מעשית להשוות מחירים, איננו בבנקים אלא בחברות הסלולר. כמה דוגמאות ותמיהות בצדן
עו"ד אלי דורון, עו"ד ירון טיקוצקי
למה לפחד מהליכי חקירה והגשת כתב אישום פלילי של מס הכנסה בגין מחדלים שבוצעו על ידכם בעבר? למה לא לישון בשקט בלילה בגלל טעויות עבר? שהרי, יש בנמצא אפשרות לתקן את המעוות ולכפר על שנעשה, על טעויות ומחדלי העבר, ככול שהמדובר בעבירות מס
יהונתן דחוח-הלוי
חיזבאללה וחמאס הפכו למעשה לארגוני טרור בינלאומיים בחסות אירן    מדובר בשלוחות אירניות המפתחות תשתית טרור חשאית במערב, אשר עלולה לשמש את אירן בעימות הנראה כבלתי נמנע נגד העולם החופשי
איתן גנור
אם הבעיה העיקרית במערכת השלטונית היא הקשר הון שלטון, הרי שגאידמק מביא זאת לשיא חדש, הון שרוצה שלטון, עכשיו בדילוג על שלבי ביניים. אם זה יתממש לא נשמע על מעטפות כסף שמועברות מבעלי הון לאישים בשלטון - זה יהיה מוטבע בחוקים ובהתנהלות המערכות השלטוניות
ד"ר יובל ברנדשטטר
תמיד ישראל תשחרר רוצחים שידיהם מגואלות בדם כדי שיוכלו לחדש את מסע הרצח בהזדמנות הראשונה. הנה מספר הצעות שתפקידן לגרום לאויב לשלם את מחיר החטיפה והרצח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il