X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
נמאס לי מכול הסמרטוטים שהופכים את קיומנו לרפיסות נלעגת? מי הוא סמרטוט וממי ולמה נמאס לי במיוחד
▪  ▪  ▪

מי שמחליף מחבלים חיים כשידוע לו שבתמורה הוא עלול לקבל רק גופות, ובכך מעודד את החטיפה הבאה, מלמד את כנופיות החוטפים שאין טעם לטרוח להחזיק את חטופינו בחיים, ומעניק להם השג פוליטי שיתורגם לחיזוק החזית נגדנו, הוא סמרטוט חסר אחריות. מי שמנהל משא-ומתן על חטופים בלי לוודא לפני כן שהם בחיים, ושנציג הצלב האדום רשאי לבקר אותם, הוא סמרטוט נקלה, ואיני רוצה בו.
גם אמצעי התקשורת שמתגייסים בשרות התעמולה של כנופיות החוטפים, בניגוד לאינטרס הלאומי, ותוך מניעת דיון רציני או הבעת דעות שלא מקובלות עליהם, הם סמרטוטים מסמורטטים. נמאס לי מהם.
מי שרוקח הסכם עם החמאס בעזה בידיעה שהרגיעה לא תחזיק יותר מכמה ימים והיא רק תחזק את החמאס, ואז כשהקסאמים מתפוצצים הוא לא מגיב, הוא סמרטוט והוא נמאס עלי. באותו עניין – שרה שמודיעה בתגובה שעל כול הפרה של הרגיעה יש להגיב, אבל לא עושה שום דבר כדי שזה יקרה, היא סמרטוט והיא נמאסה עלי.
מי שמעביר כספים לחמאס ברצועת עזה ובכך מממן את הפעילות של הטרור הוא סמרטוט אוויל ומופקר, שאני בוש בו. מי שאינו מסוגל להכריע מייד על הריסת ביתם של מחבלים. צעד שהיה אוטומטי בימיהם של מנהיגים פחות "ימניים". הוא סמרטוט רופס.
מי שמצהיר שראש הממשלה לא יכול להמשיך בתפקידו, ואחר כך מגיע איתו לכול מיני הסכמי קומבינות שנותנים לו עוד זמן לשלוט, הוא סמרטוט בזוי ומאוס.
יועץ משפטי, פרקליטות וחוקרים שממזמזים חקירה של ראש ממשלה במשך שנים, נמנעים מלבדוק חשדות אודות זיופים בפריימריז בעבודה, וסוגרים חקירה נגד עמותות ברק רק בשל שמירה על זכות השתיקה, הם סמרטוטים שכל כך נמאס מהם עד שאפילו נמאס לתאר עד כמה הם חסרי תועלת כשמדובר במלחמה בפושעים אמיתיים.
הסמרטוטים שאנחנו
אבל במיוחד נמאס לי מהסמרטוטים שאנו נהפכנו להיות, ואני מכליל את עצמי בכלל. מקטרים, מתלוננים כותבים תגוביות אנונימיות ואולי אפילו מאמרים בשמנו, אבל לא יוצאים לרחובות להפגנה בלי הגבלת זמן סביב בית ראש הממשלה עד שיקום ויעזוב.
ממשיכים לקרוא את העיתונים האולטרה שמאלניים שפועלים ללא הרף להחליש את עמדתנו. גולשים לאתרי האינטרנט שלהם במקום לאתרים שלא שבויים בידי השמאל. צורכים את התרבות של כותבים אנטי-ציוניים, הצגות וסרטים שהכנסותיהם מממנות את יחסי הציבור של ארגוני הטרור. מעלים את הרייטינג של תוכניות הטלוויזיה שלהם. מניחים להם להמשיך לקבל מימון מהאיחוד האירופי או מגופים אנטי ישראלים אפילו מובהקים יותר. מניחים לכל מיני תנועות כביכול ליברליות, אך בפועל אנטי-ציוניות רדיקליות להמשיך לעשות דה-לגיטימציה לזכות קיום המדינה היהודית, להפיץ תעמולה אנטי ישראלית של האויב שלא לומר אנטישמית. ומי שהכי הופך אתנו לסמרטוטים הם אותם חסרי דעה, שסתם כך מוותרים בקלות על התקווה בת שנות אלפיים, ומוכנים להיכנע תמורת חיי הרגע. נמאס נמאס נמאס.
ועוד מילה אחרונה. יושבת-ראש שסותמת פיות, ומורידה חבר כנסת מהדוכן משום שהגדיר את אחד הסמרטוטים בשמו, היא לא סמרטוט. היא סתם סחבה, ואני קורא אותה לסדר.

תאריך:  03/07/2008   |   עודכן:  03/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סמרטוטים נמאסתם
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
קריאה לסדר
עודד ב  |  3/07/08 15:35
2
זה נאום שוק הכרמל? ל"ת
צדק חברתי  |  3/07/08 16:19
3
SMARTUTIM MESHUMASHIM REKUVIM
Krief benjamin  |  3/07/08 17:40
4
מאמר מצויין
מומחה למומחים  |  3/07/08 22:50
 
- כרגיל אתה טועה
מומחית למחית תפ"א  |  9/07/08 18:36
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
רבבות ישראלים טסים במרוצת כל השנה לבתי הקזינו הפרושים ברחבי העולם ומותירים בהם כסף רב
ד"ר צ'לו רוזנברג
מי שראה את קרנית גולדווסר המתחננת בפני התקשורת שכה עזרה לה בפעילותה, מבין היטב את הייסורים שהמשפחות עוברות. והשאלה היא מדוע חייבים לנהוג בצורה כה מטופשת, כה אכזרית? אין תשובה לכך
ד"ר יובל ברנדשטטר
ידע כל מעסיק של ג'יהאדי-בכוח שהוא משחק באש, ורווח מיידי בשכר עבודה נמוך יתנקם בו אלף מונים עם יציאת הג'יהאד אל הפועל
ד"ר אברהם בן עזרא
כדי להילחם בטרור לא צריך לעקוב אחר מחשבותיו וכוונותיו של כל מועמד לביצוע פעולות טרור, אלא להתחיל בביטול התשתית הנוחה והמאפשרת טרור חינם
יוסי אחימאיר
אולי היום, ביום השנה השבעים לעלייתו לגרדום בגבורה של הבית"רי שלמה בן-יוסף כאשר שירת "התקווה" ושמו של זאב ז'בוטינסקי על שפתותיו, ועל אחת כמה וכמה לאחר הפשע אתמול בירושלים, יעשה סוף סוף אהוד אולמרט חשבון נפש אישי, לאומי ובית"רי, יתעשת ויבין כי יש גבול להבלגתה של מדינת ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il