X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מתברר שציפי שכונתה בימים ההם צ' ולמתי מעט הייתה ידועה בשם המבצעי שלה, הסוכנת 000, שרתה במוסד כסוכנת–על, זו שקוראים לה כשהעניינים מסתבכים וצריך את המקצוענים
▪  ▪  ▪
לבני. סוכנת על

תושבי ישראל נחשפו בשבועות האחרונים לפרק חדש ונסתר בתולדות הביון הישראלי. מסתבר ששרת החוץ ואשת החיל, ציפי לבני שימשה כסוכנת מבצעית במהלך שרותה בן 4 שנים במוסד, באמצע שנות השמונים. פרק זה שהוסתר עד כה מעיני הציבור הרחב נחשף באדיבותו של עיתון הסאנדיי טיימס, עיתון, שכידוע מקושר מאוד למוסד.
מתברר שציפי שכונתה בימים ההם צ' ולמתי מעט הייתה ידועה בשם המבצעי שלה, הסוכנת 000, שרתה במוסד כסוכנת–על, זו שקוראים לה כשהעניינים מסתבכים וצריך את המקצוענים. אז ציפי הייתה מופיעה וכמו במיטב סרטי ג'יימס בונד גולשת באלגנטיות דרך החלון, תוך ביצוע סלטה משולשת, ברגל שמאל מפילה את המחבל, ביד ימין קושרת אותו לכיסא וביד שמאל מתקנת את האיפור.
יודעי דבר אומרים, שבתקופה ששהתה בחו"ל עבור המוסד רכשה ציפי, לא רק את האנגלית המצוינת שלה, אלא גם מיומנויות ששרתו אותה מאוחר יותר, כאשר סייעה לאריאל שרון לרמות את מצביעי הליכוד ולבצע את ההינתקות.
ק' שעבד עמה כסוכן מוסד, מסר שגם בעת ששרתה כסוכנת מבצעית הקפידה לבני לשמור על רמה מוסרית גבוהה במיוחד. אם לדוגמה קיבלה דיווח על שני טרוריסטים שיוצאים לבצע פיגוע, אחד במוצב צבאי והשני במרכז קניות אזרחי, הייתה יוצאת למירדף רק אחרי המחבל השני כי כידוע פגיעה בחיילים היא לגיטימית.
דליה, הגננת של ציפי לבני, שאף היא התראיינה לכתבה, אישרה שהשרה גלתה כישורים ביטחוניים כבר מגיל צעיר. "כשכל הילדים בגן סתם בכו" סיפרה הגננת "הייתה ציפי מקפידה לבכות בצפירות עולות ויורדות."
חשאיות רבה
הסיבה שהמידע הנ"ל נשמר בחשאיות עד כה ומתפרסם רק עתה בסמוך לפריימריז בקדימה היא תפקידי המפתח שמלאה השרה במוסד ונשמרו בחשאיות. חשאיות כל כך רבה עד שאפילו המוסד בעצמו לא ידע מזה.
כאשר נשאלה לבני האם יש אמת במידע לפיו הייתה המפקדת של ביבי במבצע שחרור חטופי מטוס הסבנה, חייכה השרה הצנועה ואמרה שהמידע אינו מדויק. השרה אף הוסיפה כי כל זה כבר שייך לעבר וכיום היא רודפת אחרי טרוריסטים רק בשביל למסור להם חלקים ממדינת ישראל.
להלן כמה מבצעים נוספים שלבני השתתפה בהם: מבצע דני, החווה הסינית הפלישה לנורמנדי, וכיבוש יריחו.

תאריך:  27/07/2008   |   עודכן:  27/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הסוכנת 000
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
דנידינה
ירושלמי2  |  27/07/08 14:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הרב פרופ' נפתלי רוטנברג
האם העובדה שחז"ל קבעו לפחות חמש (!) תעניות מצביעה על עמדה אחרת המשלימה עם הסגפנות?    התענית באה כביטוי לאנומליה של המציאות היהודית והרמב"ם מבטיח כי: "כל הצומות האלו עתידים לבטל לימות המשיח ולא עוד אלא שהם עתידים להיות יום טוב וימי ששון ושמחה"
עו"ד יוסי דר
קובע גורלות, גם לחיים ולמוות, של המונים, ולכן זו זכותם - למעשה חובתם - של ההמונים שראש הממשלה קובע את גורלם, לקבל מידע אמין, מיידי ובלתי אמצעי על התנהלותו של ראש הממשלה בכל התחומים האפשריים
שי אטיאס
את חוסר הוודאות שרבצה עלינו, על מוחנו ובתוך לבותינו, כולנו הרגשנו היטב בפרשת שלושת החטופים שלצערנו הרב, עדיין איננה תמה. לרובנו, חוסר הוודאות הורכבה מתחושת אי נחת קשה שלוותה ברגשות חוסר אונים, כעס ולעתים גם תסכול מהמצב הלא ברור - כל אלה, הם לוחמה פסיכולוגית מוצלחת של האויב
עומר הרפז
ישראל צריכה דווקא נשיא אמריקני שאינו מזוהה עמה. מה הסכנה בכך? מדוע הפחד והחשש?    תמיכה ישראלית-יהודית בנשיא אמריקני דמוקרטי מעולם לא הייתה חשובה יותר
עו"ד אלעד סטופל
במסגרת מאמר זה ננסה לתאר מגמה הבאה לידי ביטוי במספר פסקי-דין שניתנו בערכאות השונות, ובהם דווקא בעל-הבית עמד על כך שחוזה השכירות המוגנת ימשיך לעמוד בעינו, והדייר המוגן לא יתפנה מן הנכס או ימשיך לשלם דמי שכירות למרות העובדה שהפסיק להחזיק בנכס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il