X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
תודה גדולה לאהוד אולמרט על שניפץ עבורנו את תיאוריית האתרוג. בזכותו הבנו סוף סוף, כי הקונספציה השקרית שליוותה אותנו מאז קום המדינה, לפיה, אלו העוסקים בתקומת עמנו, חסרים את היסוד הנפשי של כוונה לבצע עבירה אולמרט לימד אותנו שסלחנות ציבורית כלפי עוון "קטן", נגמרת במנהיגים שהם גנבים, שקרנים, תאווי ממון ומותרות שלא יהססו ללחוץ על הכפתור האדום ככסא מפלט ממשפט פלילי
▪  ▪  ▪
העושה לביתו... [צילום: AP]
כשנבחר ציבור טועה בשיקול הדעת, גם בעניין פעוט, שיקום וילך הביתה. אין צורך במשפטים ופלילים. עונשו שיורחק לצמיתות מלבוא בשערי המנהיגות - גם אם זו רק ראשות עיר בנגב

להיות מנהיג ולכהן כשליח הציבור, זה איננו "סידור עבודה" כמו שהגדיר פעם אולמרט. מועמדים לכהונות בכירות עוסקים בשליחות ולא במשלח יד. הכבוד הגדול שחברה רוכשת למנהיגיה, נבע בעבר, מכך שלא כל אחד יכול לכהן על חשבוננו כראשי מדינה, שרים, מחוקקים, ראשי ערים וכדומה.
כללי השוק קובעים כי כשיש היצע מצומצם של תפקידי מנהיגות, הביקוש רק הולך וגדל. אז איך זה שבמקום לדרוש מנבחרינו להשתבח ולהיות איכותיים יותר ויותר - אנו הולכים נגד כל היגיון, ובוחרים מנהיגים פגומים, מושחתים, מפונקים, תאווי בצע ושררה?
בעבר נדרשה לכך עמידה בתנאי סף צלולים וברורים. הטוען למנהיגות ציבורית, חייב היה להיות טהור לב, נקי כפיים לחלוטין, ללא צל רבב, צנוע ופשוט, וכמובן, עליו או עליה, להיות נושאי בשורה וערכים ולא חסרים כאלו בישראל, אך אלו פשוט מדירים רגליהם מהסחי שפשה בפנתיאון המנהיגות שלנו.
הרבה אנשים טובים, העונים לקריטריונים הללו, ניסו להיכנס לפוליטיקה, אך ברחו ממנה כשהבינו כי הפנתיאון שורץ בנוכלים שהמיטו בושה על המילה המופלאה "פוליטיקה". הטובים והנעימים שמעיזים לנסות, מחויבים לעבור "טקסי חניכה" אכזריים, שאת כלליהם המעוותים קבעו אלו שהשתלטו בזדון על מרכזי השלטון והמפלגות, כמו דורמנים גברתניים בפתחו של מועדון נחשק.
הטוען למנהיגות, נדרש לשקר, לעוות דין, לעשות "דילים" המנוגדים לאמונותיו ועקרונותיו, לגנוב סוסים יחד עם אותם נוכלים, וכך להוכיח שהוא ראוי להשתייך אליהם. גם הנבחר האיכותי ביותר, מגיע מהר מאד לפרשת דרכים משולשת.
הראשונים הנאמנים לעקרונותיהם מגורשים מחצרות ההיכל, האחרים משחקים במשחק המכור ומסתפקים בפירורי הצלחות, והאחרונים פשוט שכחו מאין באו ולמה והפכו לגרועים שבמושחתים.
אולמרט, אותו הפישפש שעלה למעלה, הוא נציג של זן משובט מסוכן הרבה יותר, אלו שנכנסו מראש כשמטרתם אחת - לעשות לביתם.
אם תשאלו אנשים שנחשבים בעינינו למנהיגים ישרי דרך כמו יוסי שריד, שולמית אלוני, גדעון סער, משה ארנס, זהבה גלאון, תמר גוזנסקי, איתן כבל, מתן וילנאי, בנימין בגין, מיקי איתן, שלי יחימוביץ', פרופ' בן-ששון, אבישי ברוורמן, ישראל ואחרים, כולם ישפילו מבט ויגידו: "ככה זה בפוליטיקה, אם אתה רוצה לקדם משהו, עליך לוותר על עקרונות או לקום ולעזוב". אז למה אין לנו מדד שמדרג את נבחרי הציבור על-פי יושרם, מסירותם וערכיותם, למה אנחנו לא מתגמלים את ישרי הדרך?
תודה נוספת לאולמרט
עוד תודה לאולמרט, שלימד אותנו שצריך ל"הרוג" את הנוכלות כשהיא קטנה, עוד כשנוכל נתפס כשהוא בתפקיד ציבורי זוטר וכבר לוקח הלוואות מבנק צפון אמריקה ולא מחזיר, כבר אז צריך לטפוח על שכמו, להגיד לו "חביבי דרך צלחה" בקריירה הפרטית, אבל לא אצלנו בפנתיאון.
תודה לאולמרט שלימד אותנו שאין שטח אפור בין האסור והמותר ואין להתייחס בסלחנות ל"טעות בשיקול הדעת" של נבחר ציבור בנושאים של טוהר מידות, נבחר שטועה בשיקול הדעת כפי שטעה אולמרט בפרשת החשבוניות הפיקטיביות, ובהלוואות מבנק צפון אמריקה ובפרשת ימק"א, הלוואות מאלמליח ומשועי ארץ אחרים, שלא יתפלא כשקיבל "טעות בשיקול הדעת" במכרז בנק לאומי, בבית בכרמיה, במעטפות ומימון אישי על חשבון נכים ויתומים, ואל לו להלין על "טעות בשיקול הדעת" בכניסה למלחמת לבנון, הרג שווא של בנים.
וחשוב מכך, שלא נתפלא על הטעות האחרונה העומדת לפתחנו. הלחיצה על הכפתור האדום שתגרור מלחמת גרעין עולמית.
כשנבחר ציבור טועה בשיקול הדעת, גם בעניין פעוט, שיקום וילך הביתה. אין צורך במשפטים ופלילים. עונשו שיורחק לצמיתות מלבוא בשערי המנהיגות - גם אם זו רק ראשות עיר בנגב.
הדבר הנכון לעשותו כעת, הוא להעמיד את כל 120 הנבחרים למכרז מחודש שיסנן החוצה את כל מי שדבק בו רבב. אל בהלה, ייוותרו לפחות מחצית הנבחרים, וייוותר מקום מספיק למנהיגים חדשים ואיכותיים.

תאריך:  28/07/2008   |   עודכן:  28/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הכפתור האדום ככסא מפלט ממשפט פלילי
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
לקח לך זמן גברת סבדניק
קלטנו לפנייך  |  28/07/08 21:06
2
איזה רפש, כמה נמוך. ל"ת
זבל זבל לך  |  28/07/08 22:14
3
נו באמת, גברת...
miki1  |  28/07/08 22:18
4
אשלית טוהר המידות
גדעון אמיר  |  28/07/08 22:46
5
האם את קרובה של סדובניק משקד ל"ת
יוסי הגלילי  |  29/07/08 00:28
6
יישר כוח. כעת תור הפתרונות ל"ת
א מ רול  |  29/07/08 05:21
7
צריך לשאול את "הנאורים"!!
ישמעאל  |  29/07/08 05:33
8
The natural BRARA selection
Yosefashvili  |  29/07/08 09:39
9
הכלל-קופים ממליכים על עצמם קוף ל"ת
יהודי אמיתי  |  29/07/08 12:26
10
בחירות אישיות לכנסת
חלק מהפתרון  |  29/07/08 23:37
11
השר הנשקן
שמעון ראםחיפה  |  31/07/08 18:29
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד עמית גורביץ'
הוא נולד כמוסלמי שיעי באירן    למד בצרפת    התיידד עם השאה ורעייתו והיה ליועצם הקרוב    לאחר המהפכה מצא מקלט באוסטרליה    ולבסוף הגיע לישראל, התגייר, והחל לנהל עסקי משפט עבור לקוחות ישראלים באירן    סיפורו הבלתי יאומן של עו"ד ד"ר דניאל דנה, המשוכנע שמשטר הטרור בטהרן עוד ייפול
הרצל חקק
על ספרו של משה גרנות, "הנער שחלם לעוף", הוצאת 'דני ספרים', סדרת 'הופכים דף', 2008, 79 עמודים
יורם לוינברג
אלפי נשים מולכות שולל מדי שנה ע"י שיטות שונות להצרת היקפים: ממריחת אצות וחימומן, גלולות פלא, טיפולי לייזר, עיסוי שמנים ומשחות פלא    לפי רוב מדובר בהוצאה של מאות עד אלפי שקלים בכל רכישת מוצר או טיפול, וצרכנים רבים מוצאים את עצמם בסופו של תהליך עם בטן מלאה וכיסים מרוקנים
ידידיה ארגמן
נכון שערביי ישראל צריכים להרגיש גם את נחת זרועו של שלטון החוק ישראלי (כשצריך). אבל הם גם צריכים לקבל את מה שאזרחי ישראל היהודים מקבלים
ד"ר יובל ברנדשטטר
הסתמכות על כוחות זרים להגנה על גבולות ישראל היא גלותית, מעודדת אנטישמיות, ויש בה מן הסכלות הגלומה בלחזור על שגיאות העבר שוב ושוב
רשימות נוספות
המפכ"ל: דברי אולמרט - סילוף  /  עידן יוסף
אולמרט לבג"צ: אני ממלא תפקידי במלואו  /  איציק וולף
אולמרט שוקל לצאת לחופשה  /  יואב יצחק
אולמרט ממלא את מכלול מטלותיו  /  אפרי הלפרין
האקדח המעשן של אולמרט   /  בצלאל לביא
אולמרט נגד אולמרט  /  עו"ד יוסי דר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il