X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הפרה הקדושה, הצבא, כבר מזמן לא קדושה והיא הפכה לפר סתם הפוליטיקה וליקוי המאורות שבה נחשפים לעין כל האם גם האקדמיה תיאלץ לעבור "ניקוי של פסח"?
▪  ▪  ▪
הגיע הזמן לניהול מדיניות שקופה באוניברסיטאות [צילום: אתר האוני' העברית]

מעצרו של הפרופסור הנכבד מן המחלקה לסוציולוגיה ואנתרופולוגיה באוניברסיטה העברית, עשוי אולי לחשוף חלק מן התככים, הסודות והמינויים הבלתי ראויים, אשר האקדמיה מקפידה שנות אור להסתיר מן הציבור.
משום מה מצטייר העולם האקדמי כמגדל שן זך כשלג, טהור מכל עיוות, שהרי אנו דנים באנשים "משכילים" אשר אינם "מתלכלכים" בהתנהגות נלוזה כשאר בני האדם. אך מאז שנים רבות היו מקרים של הצקות מיניות מצד מרצים מאד ידועים לתלמידותיהן, והדברים נשמרו בדלתיים סגורות על-מנת לא לפגוע ביוקרת המוסד.
לאוניברסיטאות אין את האומץ הנדרש לצאת ולהוקיע כל התנהלות בלתי ראויה. זהו סימן לא רק לצביעות האקדמית היומרנית כל כך, אלא דבר זה משקף גם את ההערכה למוסדות ההשכלה הגבוהה בארץ אשר מפחד לפגיעה בהם, קיימת הסכמה בלתי כתובה -נ א לא לגעת!
ואולי כעת הגיע הזמן לחדול מן הפארסה הזו,ולאלץ את האוניברסיטאות לנהל מדיניות שקופה לכל בכל התחומים, כולל מינויים, הטבות שונות, התנהלות של מרצים ועוד. העובדה כי רק כעת, בשנת 2008,נחשפת אחת מפרשיות המין באוניברסיטה, יכולה ללמד באיזה אופן בלתי דמוקרטי מתנהלים גופים אלה, משום שנגעים רבים הקשורים לאקדמיות ידועים לרבים אך הם בוחרים לשתוק. בניגוד לאימרה 'סייג לחכמה - שתיקה', ניתן לומר כי בהקשר זה שתיקה - פירושה פחדנות ואזרחות קלוקלת.

תאריך:  01/08/2008   |   עודכן:  02/08/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האם הגיעה שעתה של האקדמיה לביעור חמץ?
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טובה ספרא
בימים אלה יש נטייה לעשות כל דבר בגדול, בדרמה, כמו שמזל אריה יודע    אולמרט: הכוכבים מעידים על סיום דרכו בשירות המדינה    הנוסעים לאולימפיאדה בסין: כדאי להישמר בכל הקשור למזון
גורי גרוסמן
מתפקדי קדימה, כולם, חשודים באופורטוניזם, איש מהם אינו נאמן למפלגה, כולם נמצאים בה על תנאי - וברוב ביזיון וקצף הם מתיימרים להיות ישרים וטהורים, שטובת המדינה עומדת בראש סולם העדיפויות שלהם    האם מישהו מהם ראוי לזכות בראשות המפלגה?
ד"ר אברהם בן-עזרא
הודעתו של ראש הממשלה היא בזבוז זמן שידור יקר לשווא, תוך ניצול ציני של מעמדו וזכותו הקבועה בחוק לשדר דרמות    לאור הצטברות החשדות הפליליים וריבוי החקירות נגדו, ממילא כבר כמה שנים בפועל, למדינת ישראל אין ראש ממשלה    ראש הממשלה היה צריך לפנות את מקומו כבר סמוך לראשית דרכו בתפקידו כראש הממשלה
מנדי ספדי
הזרועות הצבאיות של ארגוני הטרור ממשיכות לבצע פיגועים בקרבנו, וזאת על-מנת להוות אמצעי לחץ להשגת מטרות שולחיהן    ארגון "חופשיי הגליל" וארגונים אחרים ממשיכים לפעול פעולות טרור ובישראל ממשיכים להתעלם מארגונים אלו, עד הפיגוע הבא...
נסים ישעיהו
שונאי ישראל לא כל כך שמחו לקבל את המתאזרחים החדשים וטרחו לבטא זאת במעשים. מכיוון שכך, נאלץ הדור הבא לחפש אפיק אחר להגשמת הרצון להשתחרר מן העול הכבד של המסע הממושך, זה המחייב תודעה כפולה של יציאה מן הגלות וחתירה לגאולה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il