X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מאמן הכדורסל משה ופניארסקי בטור מיוחד ל"קקטוס": על הרכז החדש קרלוס ארויו עם שכר המיליונים, הזרים, הישראלים והסיכויים
▪  ▪  ▪
קבוצה מנצחת. מכבי תל-אביב

הרכז החדש מפורטו ריקו, קרלוס ארויו, ששכרו נאמד ב-2.5 מיליון דולר, הוא החוליה האחרונה והחשובה בפאזל של מכבי אלקטרה תל אביב. רודני וויט (2.06 מ') ודאור פישר (2.11 מ') הם השחקנים החדשים בקבוצה, שחובת ההוכחה חלה עליהם.
ג'ייסון ווליאמס, אקס בני השרון, הצטרף יחד עם מאמנו אפי בירנבוים לקבוצה מנוקיה. ויליאמס היה אחד הזרים הטובים בליגה, אבל השאלה המתבקשת היא אם זה יספיק לאירופה.
איסטבן באטיסטה ומרכוס פיזר, מוכרים לכולנו עוד מהשנה שעברה. סימן השאלה הגדול ביותר הוא בגלל פציעתו של פיזר שאמור לחזור למגרשים רק בתחילת 2009. במידה ופיזר יהיה כשיר, זו תהיה תוספת כוח רצינית למכבי מתחת לסלים.
צ'סטר סימונס, אקס הפועל גליל עליון ובשנה האחרונה הוביל את הפועל חולון לאליפות היסטורית, הוא שחקן זר טוב לליגה הישראלית. גם כאן נשאלת השאלה אם הוא יתאים לאירופה. בסוגיה זו קיימים הרבה מאד סימני שאלה, והדברים לא פתורים.
ובגזרת הישראלים. טל בורשטיין חוזר מפציעה קשה שלמעשה השביתה אותו כמעט לשנה שלמה. זוהי תוספת כוח משמעותית במיוחד בליגה, לאור החוק הרוסי ועזיבתו של יותם הלפרין ליוון. דרור חג'ג' הלוחם יהווה רכז מחליף טוב שיכול לגרום לשינוי בקצב המשחק. ליאור אליהו, עומרי כספי ודרק שארפ ממשיכים שנה נוספת, ואליהם יצטרף יניב גרין, שייתן מימד הגנתי ועזרה גדולה בריבאונד.
מכבי אלקטרה תל אביב השקיעה סכום חסר תקדים ברכז החדש. אימרה ישנה בכדורסל אומרת: "יש רכז, יש קבוצה", ולכן מכבי לא חסכו כל מאמץ והביאו את הרכז הטוב ביותר כיום, שחקן שגם מבחינה אישית יכול לספק נקודות ובעיקר יהפוך את השחקנים שלידו לטובים יותר.
בשנה שעברה מכבי סבלה קשות מחולשה בעמדת הרכז, וזו הסיבה שהיא הגיעה עד לפיינל-פור ולא מעבר לכך, כי אי אפשר להגיע לגמר ולנצח משחקים גדולים בלי רכז. מכבי הגדולה של שאראס, נהנתה מיכולת ריכוז מעולה, ולמרות ששאראס היה גרוע בהגנה, במימד ההתקפי הוא היה המוביל באירופה.
לסיכום, בליגה הישראלית בעונה הקרובה, מכבי תחזור להיות דורסת ותזכה באליפות בקלילות, פשוט בגלל שלירושלים נגמר הכסף וחולון תהפוך לקבוצת תחתית. באירופה, לעומת זאת, ישנן קבוצות שהשקיעו יותר כסף ממכבי, אבל לתל אביבים יש ספסל שלא נגמר, ובאירופה - זה משמעותי.
התחזית שלי: מכבי זוכה בקלילות באליפות המדינה ובגביע. באירופה היא תגיע שוב לפיינל-פור, ושם השמיים הם הגבול, באמת הגבול.

משה ופניארסקי הוא מאמן כדורסל
תאריך:  07/08/2008   |   עודכן:  15/08/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד משה גולדבלט
מי שיקנה אחד מהרכבים הללו יעשה עסקה מעולה. מכונית יוקרה, יד ראשונה משופט עליון, עם קילומטרז' נמוך. משום מה נדמה לי שאני לא היחיד שחושב על כך
גורי גרוסמן
אנחנו החילונים, שהתנדבנו לוותר על אבל החורבן לטובת הדתיים, ראוי שנלמד מתורתו של ברל כצנלסון, מבכירי מנהיגיה של תנועת העבודה
אביתר בן-צדף
שר הכדורגל נסע לבייג'ין לשבועיים    לא הגיע לטקס הנפת דגל ישראל בכפר האולימפי    גם הנשיא שימון הראשון כבר נמצא בסין    עונת הנסיעות על חשבוננו - בעיצומה
ידידיה ארגמן
אתה, רלף קליין, נתת להורי את הרגעים המאושרים. את תחושת הגאווה. את השמחה הכנה והאמיתית. חבל שלא הייתי שם כדי להתרגש. חבל שאני צריך לנסות רק לדמיין את השמחה הזו
ד"ר י. יאדגרוב
סקסולוגים ופסיכולוגים עדיין נתקלים במיתוסים שמרניים שיש לאנשים המודרניים בנושאי חיי מין    חוסר משיכה מינית נחשבת כבעיה בתפקוד המיני    יחסי מין מפחית התקף לב ושבץ מוחי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il