X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הסניף החדש של רשת "קפה קפה", בשכונת נווה אביבים בתל אביב, איכזב אותנו הן בארוחה המוגשת בו, הן בשירות הניתן לסועדיו, והן בעיצוב העלוב שלו. מסתבר שהזיכיון איננו, בהכרח, פיתרון אידיאלי
▪  ▪  ▪
קפה קפה

רשת המסעדות "קפה קפה" היא, ללא ספק, רשת משגשגת: יש לה 54 סניפים ברחבי הארץ ולדברי מייסדה, היד עוד נטויה. את סניפה הראשון הקים רונן נמני לפני שבע שנים, ומאז היא עולה ופורחת, מן הסתם מהר מדי.
לנמני, הנחפז כל כך, יש, מן הסתם, עיניים גדולות. אחרת קשה להסביר את ההבדלים המשמעותיים שבין סניף אחד למשנהו, המופעל כל אחד בשיטת הזיכיון העצמי (פרנצ'ייסינג), ומאחר שלכל סניף יש זיכיון משלו - אין, מטבע הדברים, לבעלי הרשת שליטה על הנעשה בכל אחד מהם.
אנחנו נקלענו לסניף "קפה קפה" שברחוב אופנהיימר 11, בשכונת היוקרה התל אביבית, נווה אביבים. עד לא מכבר שכנה במקום מסעדת "פאביו" היוקרתית, ששמה יצא לפניה כפנינת-גורמה. זו נסגרה בינתיים, ובמקומה פועל עתה, כאמור, אחד מסניפי "קפה קפה".
אלא שיחי ההבדל! מי שהכיר את "פאביו" לשעבר, עלול להתאכזב מרה מן התחליף. בעינינו, מכל מקום, הצטיירה המסעדה החדשה כנפילה של ממש לעומת קודמתה: חיצוניותה מעוצבת בטעם דל ועלוב, השירות הניתן לאורחיה איננו מקצועי, ומעל לכל מנחילה הארוחה המוגשת בה אכזבה רבה לסועדיה.
המוצא מהסבך
בחרנו בתפריט המנות העסקיות, במחיר של 41 שקל לארוחה, הכוללת מנה ראשונה ומנה עיקרית לבחירה. מבין המנות הראשונות הלכנו על מרק הבטטה, שדווקא הפתיע לטובה במרקמו העשיר, נעדר השמנת, המוגשת בדרך כלל במקומותינו, וכך לא נפגם טעמו האמיתי והאיכותי של המרק. בת הזוג בחרה בסלט ערבי, של מלפפונים, עגבניות ובצל, אבל למרות בקשתה המפורשת להגישו כשהוא קצוץ דק-דק, כנהוג - הוא הוגש גס למדי. פרוסות הלחם השחור, שנתלוו אליו, היו קשות כאבן וכלל לא-אכילות.
ניסינו להתנחם במנה העיקרית, ושנינו בחרנו בטורטייה-רוסטביף - רצועות-סינטה לוהטות, עם בצל סגול בסומק, בליווי סלט עגבניות, עשבי-תיבול וטחינה, אך משום מה נעדרה זו האחרונה מן הצלחת. את הטעם התפל והיבש שיבחנו בצלוחית קטנה של מתבל שהוגש לנו. אבל, דה עקא, הטורטייה עצמה לא חוממה כראוי, הבשר עצמו היה חרוך, והתקשינו מעט בבליעתו. שני בקבוקי-סודה קטנים, שבאו לעזרתנו, הם שחילצו אותנו מן הסבך.
מאוכזבים מן הארוחה ומנספחיה - בהם זבובי החול שעטו עלינו - החלטנו לוותר על הקפה לקינוח. התנחמנו מעט במחירה הזול, יחסית, של הארוחה, שאומנם לא הייתה שווה הרבה יותר, ונמלטנו מהמקום, כל עוד נפשנו בנו.

תאריך:  22/08/2008   |   עודכן:  22/08/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תעודת עניות לרשת משגשגת
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מזמן חדלתי לבקר מסעדות
אמיל שכטר  |  23/08/08 11:23
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורנה רב-הון
בהשראת הזוהר הקדוש, פרשת "עֵקֶב"
אהרון רול
מצב מוזר השתרר במקומותנו: זו הפעם הראשונה בה פוליטיקאים מכלל המחנות הפוליטיים צודקים בהפנותם אצבע קנטרנית בטוענם לאפסות יריביהם הפוליטים    הפלא ופלא, כולם צודקים    מאידך, כולם טועים בהניחם כי הם עצמם מתאימים להנהיג העם
עו"ד יוסי דר
בשורה התחתונה, בית המשפט העליון קובע כי גם מי שבאמת חושף שחיתות, ומפרסם החשיפה, על הוכחותיה, בכלי התקשורת - הוא עבריין פלילי
איתמר לוין
דווקא מצוות שאדם עלול לזלזל בהן זוכות להדגשה מיוחדת: בזכותן עם ישראל מתקיים ובזכותן הוא מקבל את ארץ ישראל
ד"ר טל שביט
בקניית ציוד, אל תתפתו למותגים    מרבית החנויות מנצלות כעת את הביקושים הגבוהים לציוד ומעלות מחירים    חלקו את החוגים לאורך השנה והעדיפו תנועות נוער
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il