X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כמי שמשתדל לחשוב באופן רציונאלי, הדיבורים על ניסים, פלאים ואנרגיות על-חושיות, מחזקות אצלי את התחושה ש-לכל טמטום יש קליינטים. שורות אלה נכתבות בעיקר בגלל הבאז שייצר הראיון שנתן אורן זריף ל"לונדון וקירשנבאום"
▪  ▪  ▪
אורן זריף

כמה מילים אישיות: מי שמכיר אותי יודע, הייתי פעם בריא, והיום אני רתוק לכיסא גלגלים לצמיתות. מחלה פלשה לגופי והכריזה על עצמה שהיא דיירת מוגנת. כל מאמצי הרופאים להוציא לה צו פינוי או גירוש, עלו בתוהו. בצר לי, פניתי למרפאים העוסקים במה שאנחנו מכנים "רפואה בלתי קונוונציונלית". סיפור יקר ארוך ומיגע שתחילתו אמונה וסופו מפח נפש.
השיא היה המסקנה שהגעתי אליה אחרי מספר רב של ביקורים אצל הרב המפורסם איפרגן, הידוע בכינוי "הרנטגן". (כל) מי שהיה שם יכול לספר על שני דברים: תור ארוך ו... תרומה צנועה לעמותת צדקה שיש לה כנראה קשר לשיפור איכות החיים שלו. הוא היה האחרון. אחריו, איבדתי את האמונה במרפאים הבלתי קונוונציונאליים.
כמו רבים, גם אני נתקל מדי פעם במודעות הגדולות שמפרסם גייזר האנרגיות אורן זריף. במודעות הוא משווק את עצמו כמי שמסוגל לחולל ניסים ונפלאות באותם מקומות שהרפואה הקונוונציונאלית הרימה ידיים. השבוע, בעקבות ידיעה שלפיה הוא דרש מכל עובדיו להכניס את השם "זריף" לשמם (ואם יסרבו יפוטרו), הוא זכה לחשיפה וראיונות כמעט בכל ערוצי התקשורת. ראיתי ושמעתי חלק.
אחרי האכזבה האישית, וכמי שמשתדל לחשוב באופן רציונאלי, הדיבורים על ניסים פלאים ואנרגיות על-חושיות, מחזקות אצלי את התחושה ש- לכל טמטום יש קליינטים. שורות אלה נכתבות בעיקר בגלל הבאז שייצר הראיון שנתן מר זריף ל"לונדון וקירשנבאום", שבסופו הטיח בו לונדון את המילה "נוכל". יומיים לאחר מכן קראנו בעיתון, שלונדון התלונן במשטרה בגין איומים על חייו. המאיים, כך הידיעה, קשר את איומו ליחס המזלזל של המראיין לאורן זריף.
אין לי ספק שיש רבים שרואים בזריף כמי שעזר להם במצוקתם. חלקם אפילו נאותו לעטר את המודעות שהוא מפרסם עם עדות אישית בנוסח: "חזרתי ללכת על הרגליים", או "הניתוח בכתף בוטל". ולמרות האמור, עז רצוני לשתף את קוראיי במודעה שפרסם אורן זריף בימים שפסטיבל השחיתות של אולמרט היה בשיאו.
שימו לב: תחת הכיתוב, "אורן זריף קובע": מופיעות שתי תמונות. מימין, אורן זריף, ומשמאל... אהוד אולמרט. ביניהם קביעתו: "בבדיקה שערכתי נמצא כי: אהוד אולמרט ראש ממשלה מצוין. בקרוב תופתעו" (מעריב, 7.12.07).
אין לי מושג מה דחף את מר זריף "לבדוק" את האיכויות של ראש הממשלה, ואיזה טעם ראה להכניס למודעה שלו את ממצאי הבדיקה. היום ברור, שבניגוד לקביעתו של זריף, אולמרט הוא הגרוע שבגרועים. זה צריך ללמד אותו, שעדיף לו להתעסק רק בלקוחות שלו, ולא בלקוחות של מזוז. אחרת יימצא הלקוח שיגיד עליו את מה שאמר עליו ירון לונדון, או יכתוב עליו את מה שאני כתבתי על "הרנטגן"...

תאריך:  24/08/2008   |   עודכן:  24/08/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לא לחינם הלך הזריף...
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
נוכלים אוכלים.
אביתר ההוליסטי  |  24/08/08 17:13
2
בכל דור ודור קמים נוכלים כזריף ל"ת
העובדה והמציאות  |  24/08/08 18:11
3
אספסוף בישראל:VIVA לכדורי,ש"ס!
ולדימיר ולדימירוב  |  24/08/08 18:36
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מרדכי מילר
מדוע אין מחרימים את האולימפיאדה? לא עליכם הצופים תלונותי כי אם על העם היהודי ומדינתו, על המדינה האמריקנית ושאר האומות המעודדים את סין, המנהיגים הנפגשים יחדיו ולוחצים את ידי מנהיגי סין. ידיים מגואלות בדם, ידי שטנה ורשע, ידי רצח ועוולה
ד"ר אברהם בן עזרא
בפסק הדין אין ולו רמז למחדל זה של רשויות התכנון האמורות עתה לגלות מעט יעילות בעבודתן, בהליך האישור-מחדש בעקבות שגיאה אשר יש להן, לרשויות הרישוי, חלק נכבד בה
בועז מושקוביץ
מדוע מחמוד דרוויש, שמבחינה פוליטית היה ממוקם הרחק ימינה מ"כהנא חי", אומץ בחום רב על-ידי השמאל הישראלי הרדיקלי?
מרטין שרמן
אם ישראל לא תהיה ציונית היא לא תהיה יהודית; ואם היא לא תהיה יהודית היא לא תהיה דמוקרטית
אביתר בן-צדף
עם הכישלונות במשחקים האולימפיים ביג'ין החלו לשלוף את התירוצים    שתו להם, אכלו להם, ולקחו להם    זה לא השתנה למרות מדליית הארד של שהגולש שחר צוברי    כדאי עכשיו לעשות ועדת בדיקה לכישלון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il