X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לאן נעלמה הקשיחות של השופטת פרוקצ'ה ששלחה נערה בת 12 למעצר עד תום ההליכים? איפה ניסו שחם? האם הוא יישאר יום אחד במשטרה אם יקלל את האנרכיסטים? איפה שי ניצן שיכריז על החוגים המסוכנים הללו כ"מכת מדינה" כפי שעשה לימין? לאן נעלמה ההקפדה המוטרפת של הפרקליטות כלפי הנוער הכתום?
▪  ▪  ▪
כוח רק כלפי המתנחלים

לאחרונה פרץ עוד גל של סרבני גיוס שאינם מוכנים לקחת חלק ב"כיבוש" וב"דיכוי" של "העם הפלשתיני". שולי השמאל מגיעים בשנים האחרונות לסופה של דרך ארוכה שעשה דור ההורים מן הזרם המרכזי של הציונות עד ל'בנקט' של ההשתמטות והאנרכיסטיות שאליו הידרדר דור הבנים.
השתמטות של "תל אביבים" (וסליחה על ההכללה) אינה גורמת נזק קריטי וכבר אינה בגדר חדשות, כי למזלנו היו מי שהחליפו אותם. כיום הציבור הדומיננטי בתפקידי קצונה, קבע והתייצבות למילואים הם הדתיים, כשהמתנחלים מביניהם הם הבולטים ביותר ברוב היחידות הקרביות והסיירות. החינוך הערכי שקיבלו מצליח להתגבר על האווירה האגואיסטית, הנהנתנית והמפונקת הנוהגת בחברה הישראלית, שנפלה קרבן למערכת חינוך כושלת ולהרעלה ערכית המונית מטעם תחנות הטלוויזיה.
לצערנו, כיום, הימצאותם של "צפוניים" ביחידות קרביות הינה בגדר הפתעה נעימה. צה"ל כבר פחות מתרגש מן התופעה הזו, ולאט לאט הוא מוצא מולו את נוער השוליים השמאלני, המגיע בד"כ מבתים מבוססים ומפונקים, כשהוא מתייצב שכם אל שכם עם השבאב הערבי המתפרע בבלעין ונעלין. אנרכיסטים מצהירים בגלוי על רצונם בפירוק מדינת ישראל ובהרס צה"ל - מצהירים, פועלים - והמערכת המשפטית מקפידה שלא לגעת בהם.
בראיון בעיתון "על השרון" עם זוג אנרכיסטים מהרצליה ורמת השרון, המצהירים שהם מיידים אבנים על חיילים, אמרה אנרכיסטית ששמה גולדמן: "ההורים שלי יהודים, אך אני לא מגדירה את עצמי ככזו". השני, ניר, אמר "אני מתחבט בקשר לזהותי היהודית אך אני נגד קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית".
האנרכיסט יונתן פולק אמר בפירוש: "אנחנו לא עם האויב, אנחנו האויב" (הארץ). דוח של חטיבת מרחב יהודה הטיל את האשמה בשורת חיכוכים בין יהודים לערבים על האנרכיסטים המסיתים את הערבים ומושכים אותם לעימותים. בחברון נולד שיתוף פעולה בין מתנחלים לערבים שזיהו ביחד את האש המסוכנת שהחוגים המופקרים הללו מנסים להצית. עשרות חיילים ושוטרים נפצעו בחודשים האחרונים מהאלימות הערבית- אנרכיסטית.
אפליה מכוונת
ואיפה מערכת המשפט? זו שהכריזה מלחמת חרמה נגד מפגינים נגד עקירת ישובים? איפה מכות הרצח של גיבורי היס"מ לנערים המחלקים סרטים כתומים? לאן נעלמה הקשיחות של השופטת פרוקצ'ה ששלחה נערה בת 12 למעצר עד תום ההליכים? איפה ניסו שחם? האם הוא יישאר יום אחד במשטרה אם יקלל את האנרכיסטים? איפה שי ניצן שיכריז על החוגים המסוכנים הללו כ"מכת מדינה" כפי שעשה לימין? לאן נעלמה ההקפדה המוטרפת של הפרקליטות כלפי הנוער הכתום?
ובכן הם לא נעלמו - הם מכים שנית ומטילים צווי הגבלה על... מתנחלים. האפליה המכוונת והמרושעת הזו כבר הובילה רבים וטובים בציבור הכתום שלא להכיר במערכת המשפט, לשנוא את המדינה ולפגיעה במוטיבציה לשירות בצה"ל.
אלוף פיקוד המרכז, גדי שמני, חתם, כחותמת גומי, על הצווים הללו. בכך הצדיק את הטענות נגדו כפוליטיקאי במדים שאינו מבין כי צה"ל-כמו לוליין בקרקס, יכול להלך על חבל בעזרת רגל אחת בלבד ולהסתדר ללא השמאל המשתמט. אך אם ירים את הרגל השניה וירחיק את הנוער הכתום - הוא יתרסק.

תאריך:  09/09/2008   |   עודכן:  09/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
משתמטים מימין ומשמאל
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
רק ניצחון במגרש הפוליטי
יהואר גל  |  9/09/08 11:44
 
- רק מי שמאמין שאפשר לשחק
קווה-קווה  |  9/09/08 15:58
 
- לא דמוקרטית ולא יהודית ל"ת
הרשלה  |  10/09/08 10:56
 
- הצחקת.
ע.ג1  |  9/09/08 16:32
2
כל מילה בסלע
מד' ליונה עיוורת  |  9/09/08 12:38
 
- בע"ה יתקיים ערב מורשת רבין
נתין סדום  |  9/09/08 15:52
3
העצני כותב את האמת לאמיתה ל"ת
שאול כהן  |  9/09/08 12:54
4
העובדות נכונות,השאלה היא מה
שרה.א  |  9/09/08 12:57
5
אבל האנרכיסטים הם משלנו
השופטת פרוקצ'ה  |  9/09/08 16:23
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גורי גרוסמן
"נחום ברנע, הוא עיתונאי שכמעט כל כתב צעיר נושא אליו עיניים", מנמקים השופטים שהעניקו לו את פרס ישראל בתקשורת. כנראה שברנע אינו משכיל להבין את כובד האחריות שהטילו על כתפיו נותני הפרס, עליו לרסן את מקלדתו ולהימנע מלעשות דה-לגיטימציה מבישה לעובד ציבור אמיץ שלא חשש להחשיד את ראש הממשלה במעשי שחיתות
עו"ד משה גולדבלט
הגיע הזמן לבטל את השלטון המקומי הנבחר. אין בו צורך. האנשים הנבחרים במסגרתו הם לרוב חסרי הכשרה מקצועית בניהול ובשל שיטת הבחירות הם מועדים להתפתות לניהול לא תקין ובמקרים רבים אפילו מושחת
עו"ד יוסי דר
ממש לא ייאמן: שופטי בית המשפט העליון דנים לאורך ולרוחב בהפקדות בחשבון הבנק של דרעי, אך נמנעים, בעקביות, מלדון בשאלה המתבקשת אם - נוכח העובדה שדרעי הפקיד הכספים בחשבונו הגלוי והידוע - אכן קיננה בו מחשבה פלילית
ראובן לייב
בסוויליה-קורדובה-גרנדה שולטים, בכל אשר תפנה, הצבעים החמים והעזים. את מחוז-אנדלוסיה מאפיינים מופעי פלמנקו, חוף קוסטה דה-סול, ארמונות עתיקים ונוף משגע
ד"ר צ'לו רוזנברג
מעניין מאוד שדווקא אנשי משפט, פרופסורים למשפטים, שופטים (בדימ.) ופרקליטים לשעבר תומכים בצורה נלהבת כמעט, בכל ההליך של הדחת ראש ממשלה ואולי החלפת שלטון באמצעים הבלתי דמוקרטיים ביותר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il