X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לו פסקה מדינת ישראל להתקיים, היו הפלשתינים מצטרפים מיד להמוני האדם האנונימיים שגורלם אינו מעניין איש, וגם אחיהם הערבים היו שולחים אותם "עלא אללה!"
▪  ▪  ▪

תמונה פאתטית: אולמרט "מת" לתת, עוד השנה, כמעט הכל, ושליטי רמאללה אינם ששים לקבל. יש להם זמן. לפי "שר החוץ", ריאד אל מלכי, שום דבר לא הוסכם עדיין, כל רעיון "שתי המדינות" עבר פיחות, ובכלל - לא נורא אם ימשיכו ב-2009.
לכאורה, קושיה - נותנים להם, למה אינם לוקחים? ניכנס לרגע לנעלי אבו-מאזן. היום, צה"ל הגוזם את הדשא הטרוריסטי ביו"ש לילה לילה, מבטיח את חייו ושלטונו. מחר, כתום הסכסוך, גם 1,000 הקלצ'ניקובים האחרונים שהועברו ל"כוחות הביטחון" שלו, עלולים להגיע לידי החמאס כמו כל ארסנל הנשק העצום שמאז אוסלו עשה בדיוק את אותה הדרך. מה רע, אם צה"ל ישמור עליו עוד קצת?
וכל עוד פלשתין היא רק "מדינה בדרך", שלושה גנרלים אמריקנים משרתים אותו: אחד בונה לו צבא, השני מקים לו מינהל והשלישי משגיח על היהודים. הגרמנים בונים לו 55 תחנות משטרה. הקוורטט שופך על הרשות הפרזיטית שלו, עשרות אלפי מקבלי משכורות ואוכלי-חינם, ים של כסף. ויש שפע של גינונים דיפלומטיים ופסגות עם גדולי העולם. כל זה בגלל ה"סכסוך". אח"כ - מי יודע?
לפלשתינים "הדרך" חשובה מן המטרה, ואולי אפילו היא המטרה. כי הדרך היא "הסכסוך", ומן הסכסוך הם חיים. אדרבה, היש מקום אחר בעולם שבו 3 מיליוני בני-אדם - לא גאונים, לא מיוחסים ולא מצטיינים במיוחד בכלום - מקבלים מקום בולט כ"כ בחדשות, בדיפלומטיה, בסיוע כלכלי וגם באהדה ובחמלה של עולם ה"קידמה" האופנתי? וכל זה עלול להיפסק כאשר ייתם "הסכסוך"!
קורבנות היהודים
יש עוד סכסוכים בעולם, כואבים יותר, בממדי ג'נוסייד, ולא ראינו בהם התערבות בינלאומית עמוקה כ"כ. מה מייחד את הסכסוך הזה? על כורחך אתה אומר, שזאת העובדה שהפלשתינים נתפסים כקורבנות היהודים, ולאחר שהאנטישמיות יצאה מן האופנה, מלחמתם נותנת פורקן לגיטימי לשנאת ישראל עתיקת היומין. לו פסקה מדינת ישראל להתקיים, היו הפלשתינים מצטרפים מיד להמוני האדם האנונימיים שגורלם אינו מעניין איש, וגם אחיהם הערבים היו שולחים אותם "עלא אללה!"
אמור מעתה, שהסכסוך עם היהודים הוא שנותן להם את מעמדם בעולם, וגם את לחמם. לסעודים יש נפט ולפלשתינים "סכסוך", ומי יוותר על נכס שכזה? מה גם, שהיעלמותו של האויב היהודי המשותף תביא לפיצוץ פנימי בחברה של חמולות וארגוני טרור. מה גם, שמדינות ערב, משוחררות מן הצורך להעמיד פנים מול היהודים, עלולות לחשוף את הבלוף הפלשתיני ולטרוף לעצמן את נתחיו.
עורך-דין ותיק טיפל שנים רבות בסכסוך קשה ועתיר נכסים. כשיצא לחופשה, הפקיד את התיק בידי בנו, עו"ד מתחיל. בשובו, בישר לו הבן בגאווה שיישב את הסכסוך ו"גמר את התיק". תפס האב את ראשו בידיו וזעק מרה: מה עשית, בני? הרסת את הפרנסה שלנו!
מהו הנמשל, אבו מאזן לבטח יודע. אבל איך זה שאולמרט ולבני, שניהם עורכי דין, אינם יודעים?

תאריך:  10/09/2008   |   עודכן:  10/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הפלשתינים חיים מהסכסוך
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
הפלסטינים אינם חיים מהסכסוך !
ישמעאל  |  10/09/08 13:48
2
קיום ופרנסת עו"ד אלו - מהאבדון ל"ת
הניה  |  10/09/08 17:25
3
הכל מסריח מנפט........
י.ש  |  10/09/08 18:57
4
מאמר מדהים בפשטותו ואמיתותו
מתפעל  |  10/09/08 20:25
5
ניתוח נהדר ל"ת
אלי קופטר  |  11/09/08 10:22
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד אברהם פכטר
האם השר פרידמן מערער את "שלטון החוק" מטעמים אידיאולוגיים משפטיים או פוליטיים גרידא. מתנגדיו ורועי השחורות המשפטיים, טוענים שכן. תומכיו - רואים בו רפורמאטור מתקדם, ליברלי שצועד עם הזמן ומגן על הכנסת. לדעתי - "צודק בעיקרון" - טועה בדרך
ראובן לייב
מגוון ייחודי של סגנונות-אדריכלות מאפיין את בנייניה העתיקים של בירת צ'כיה, שנשתמרו ושוחזרו, ולצידם גנים בארוקיים וגשרים החוצים את העיר
עו"ד משה גולדבלט
אנו שומעים את השופט חשין שופך אש וגופרית על ההצעה לדרוש רוב של 61 חברי כנסת לשם אישורו של חוק שנפסל על-ידי בג"צ כסותר את חוקי היסוד וזועק שיש לדרוש רוב של 70 ח"כ לפחות. אכן המושגים הדמוקרטיים של השופט חשין הם גמישים למדי ומגמישות מפליאה זו ניתן וצריך ללמוד הרבה
מנחם ברוד
פרסום הפשע הופך אותו לחלק מהמציאות, ועלול לדחוף בני-אדם שעומדים על הגבול - לחצות אותו. אלימות לצורכי בידור - ודאי שאין לה מקום
גילה סביליה
בדיקה וטיפול בעיניים בשלבי ההתפתחות המוקדמים של הילד, יכולה לשפר את הראייה בעתיד    מומלץ להורים להקפיד ולבצע את בדיקות, גם אם הם משוכנעים שלילדיהם עיני נץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il