X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
היה עושה נכון אליק רון אילו במקום להשתלח בציבור המתנחלים, היה מכוון אצבע מאשימה כלפי השופט (בדימ.) תיאודור אור, שמאז שסירס את צמרת המשטרה, כל מה שמעניין את קציננו הבכירים זה להגיע הביתה בשלום. אם אפשר אז עם ג'יפ יוקרתי
▪  ▪  ▪
אליק, להם אתה קורא "פורעי חוק"? [AP]

פצע מדמם, גם אם הוא נפער מלפני שנים, תמיד יישאר נושא אקטואלי. עד שיקריש. מבחינתם של ערביי ישראל, ה"נאכבה" היא פצע מדמם. מבחינתם של עקורי גוש-קטיף וצפון השומרון, "ההינתקות" היא פצע מדמם. כדי להקריש את הפצע של "הכתומים", החברה הישראלית כולה חייבת לחבק אותם (הם ניצחו בקלפי פעמיים) יחצנ"י העקירה צריכים לבקש סליחה כנה, והפוליטיקאים שבגדו (בעיקר גנבי המנדטים מקדימה), צריכים להיעלם מחיינו הציבוריים.
עם ה"נאכבה" זה יותר מסובך. אם תשאלו את השייך' ראאד סלאח, הוא יגיד לכם שעד שהאדמה שנגזלה ב-48' לא תושב לבעליה, הפצע המדמם הזה ימשיך לייצר צרות. יש רק דרך אחת להקריש את ה"נאכבה" יגיד לכם סלאח: מחיקת היישות הציונית הגזלנית. איך הוא אמר?: כמו הצלבנים, וכמו הטורקים וכמו האנגלים, גם ישראל היא אפיזודה. יש בין המנהיגות הערבית גם מנהיגים מתונים. אפילו הם, לא מסכימים להגדרה "ישראל הינה מדינת העם היהודי".
ניצב (בדימ.) אליק רון יודע את זה. במאמרי הקודם יצאתי חוצץ כנגד דברי הבלע והפצת השנאה כלפי המתנחלים, אפרופו תגובת צעירי יצהר לחדירת מחבל פלשתיני ליישוב למטרת רצח. "מדינת אין חוק" - זאת ההגדרה שהגדיר את יו"ש. רוצה לומר, שהמתנחלים פורעי חוק, ואין מי שיטפל בהם נכון. הדגשתי, שאין דעתי נוחה מתגובה אלימה של צעירים יהודים נגד חפים מפשע, וסיימתי את המאמר בסימון הבעיה האמיתית של המדינה: (חלק מ-)ערביי ישראל.
"מדינת אין חוק"
כמי שפיקד על דיכוי המרד באוקטובר אלפיים, אליק רון יודע שהפורעים הערבים, בזים לחוק הישראלי, ולא חוששים להתעמת עם המשטרה. גרוע מכך: כוחות הביטחון (צה"ל והמשטרה) חוששים להתעמת איתם. יו"ש היא "מדינת אין חוק"? וישראל מה? שמונים וארבעה אלף צווי הריסה בגין בנייה בלתי חוקית במגזר הערבי יש בידי רשויות החוק, ואלה לא מטופלים. מפחד! זה מדינת חוק?
שימו לב לכותרת הזאת: "כששומרי החוק מפחדים" (מעריב/2.9.08). הסיפור בקצרה: כנופיית עבריינים מעוספיה, לקחה הלוואת מיליונים בבנק. בתמורה, שיעבדו חברי הכנופיה ארבע מכוניות יוקרה. כשהתבררה התרמית, עיקלו אנשי ההוצאה-לפועל את המכוניות לטובת הבנק. העבריינים איימו (ציטוט מהעיתון): "כי יפגעו בשוטרים, ויישרפו את תחנת המשטרה במקום - אם המכוניות לא יוחזרו להם". ומה אתם חושבים שקרה? נכון, המכוניות הוחזרו. תגובת המשטרה (ציטוט): "שוטרים העדיפו למנוע סיכון חיי אדם". משטרה שמפחדת מעבריינים - זה מדינת חוק?
לא שכחנו את "אירועי פקיעין". שם המשטרה רצתה לעצור חשודים, ופורעים בתגובה חטפו שוטרת (ליאת דאודי) כבת-ערובה. התנאי לשחרורה היה, שחרור העצורים. זה מדינת חוק? אליק רון יודע את התשובה...
רבים משונאי המתנחלים הגדירו את הבריונות של פרחחי יצהר כלינץ'. לינץ'? אפילו לא חיקוי. לינץ' אמיתי ראינו בשפרעם. שם כפתו שוטרים בתוך אוטובוס, את המחבל (?) היהודי, עדן נתנזאדה. כפתו, ו... נסו על נפשם מחשש שמא הפורעים יעשו בהם שפטים. היהודי הכפות נרצח! זהותם של הרוצחים ידועה. הפרקליטות התכוונה להגיש כתבי אישום, הח"כים הערבים איימו, ו... המשטרה התקפלה. זה מדינת חוק אליק?
אמרנו שה"נאכבה" היא פצע פתוח. הערבים זוכרים בדיוק מי ואיזה כפרים הרסו מנהיגי המחנה של אליק רון. איזה קיבוצים יושבים היום על הכפרים מהם גורשו או נסו. טועים אלה שמאמינים שאם "יקריבו" את אחיהם המתנחלים, הערבים ישכחו את ה"נאכבה". יש הבדל, וזה יודו גם השמאלנים, בין יישובים שהוקמו על אדמת טרשים (התנחלויות), לבין קיבוצים או יישובים "שהחליפו" אוכלוסיה.
היה עושה נכון אליק רון אילו במקום להשתלח בציבור הנהדר הזה, היה מכוון אצבע מאשימה כלפי השופט (בדימ.) תיאודור אור, שמאז שסירס את צמרת המשטרה, כל מה שמעניין את קציננו הבכירים זה להגיע הביתה בשלום. אם אפשר אז עם ג'יפ יוקרתי.
ואם יש בין השמאלנים כאלה שמאמינים שהערבים יסתפקו בעקירת המתנחלים ביו"ש, נכונה להם אכזבה מרה. מבחינת הערבים, השמאלנים הם "בוטנים" והכתומים הם "אגוזים קשים לפיצוח". הם לא ויתרו על השבת אדמתם, ומי שיכול למנוע מהם את המזימה הם, נכון, "פורעי החוק" הכתומים.

תאריך:  19/09/2008   |   עודכן:  19/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אליק רון, תתבייש לך (2)
תגובות  [ 14 ] מוצגות  [ 14 ]  כתוב תגובה 
1
הוא דואג לעצמו
מד' ליונה עיוורת  |  19/09/08 11:52
2
מסכים עם כל מילה.
יורם וינר  |  19/09/08 12:59
3
אכן כך!! ל"ת
הניה  |  19/09/08 13:38
4
אין מקום להאשים את הקיבוצים
תמימה  |  19/09/08 14:11
 
- כל הנאמר בתגובתך על הקיבוצים
עובר אורח  |  19/09/08 19:15
 
- גזען עם ת.ז. כחולה. הקיבוצים
פטפטן אנטישראלי  |  15/11/08 18:57
5
אליה וקוץ בה:אם כמאמר
רותיא  |  19/09/08 14:27
6
כבר אמרו חכמים כמו טרומן
מרק טווין   |  19/09/08 22:04
7
רון חייב לשמאל ולתקן את העוול
קורן נאוה,טבריה  |  20/09/08 09:11
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טובה ספרא
תמונת הכוכבים לשבוע בין 19.09.08-25.09.08    התחזית על הדרמה בשווקים התממשה. מהו עתידה של הכלכלה? האם תתתרחש רעידת אדמה כלכלית נוספת? ובזמן שהכלכלה המספרית מתנדנדת הכלכלה הירוקה הולכת ומתחזקת
ראובן לייב
פרנקפורט היא מרכזה הפיננסי של המדינה העשירה ביותר באירופה, עיר הירידים העולמית המפורסמת ביותר, ובית היוצר לתרבות של טרום הנאציזם
הרב ישראל רוזן
פשיעה חולנית במיוחד מידבקת בצינורות התקשורת, המפיצה חיידקי טירוף לכל עבר. רעיונות קודחי מוח מטריפים דעתם של חיות-אדם חסרי-לב, 'חבר מביא חבר'
אהרון רול
מה עושות רשויות החוק במדינה מתוקנת? מצייתות לפסיקת הבג"צ. מה עושות רשויות החוק במדינה שאינה מתוקנת, דהיינו ישראל? מתעלמות מפסיקת הבג"צ ומערערות עליה... בבג"צ    המדובר הוא ברצונם של פעילי ימין ליישם את זכותם הדמוקרטית ולצעוד ברחובות אום אל פח'ם בעודם מניפים את דגל ישראל
חגי סרי לוי
"ישנו עיתוי לא מקרי בין מועד המסירה לפרסום בעיתון", שילח מזוז מבט נוקב אל קבוצת העיתונאים שישבה מולו, תוך שהוא מדגיש את פרשת רשות המיסים כדוגמא מובהקת לכך, "בימים האחרונים הועברו חומרים לסנגורים ומייד פרסומים החלו לצוץ"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il