X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הפסטריה האיטלקית של רחוב החשמונאים בתל אביב התמחתה בלישת בצק במבחר עצום של צורות וטעמים, נוסח ארץ המגף
▪  ▪  ▪
פאנינו

את נפלאות הבצק האיטלקי אפשר לפגוש, מדי בוקר, ברחוב החשמונאים 101 בתל אביב. לחם-חוקו של בית הקפה והמאפה, "פאנינו", הוא התמחות לשמה בהכנה אמנותית ויצירתית של העיסה העסיסית והדביקה, בדרך שרק האיטלקים מיטיבים לעשות ולעסות.
הפסטריה שוקקת-חיים כבר למן שעות הבוקר המוקדמות. פקידים של צווארון-לבן ולצידם פועלי-מפעלים, סטודנטים ונהגי משאיות, גודשים את השולחנות עד אפס מקום וממהרים לכאן כמה שיותר מוקדם כדי לתפוס מקום.
אנחנו, שחלפנו במקום, התקשינו לעמוד בריחות הניחוח המענגים של "פאנינו", שנישאו עד למרחוק. נכנסנו ונפגענו. צוות גדול של אופים חלף על פנינו מן המאפיה שבמקום והוביל על עגלותיו העמוסות את ערימות הבצקים לסוגיהם, שהכין רק דקות ספורות קודם לכן. צוות אחר, של מלצריות, הגיש לשולחנות את המאפים הטריים: לחמים, צנימים, כריכים, לחמניות וכעכים, וגם עוגות לרוב.
מבחר ארוחות
בין ארוחות הבוקר ניתן לבחור ב"ארוחה אטלנטית", הכוללת שתי ביצים, סלמון, טונה או אנשובי, מבחר גבינות קשות ורכות, סלט-ירקות ולחם הבית, במחיר כולל של 45 שקל.
"ארוחת בריאות", על הבוקר, מכילה ביצה עלומה או קשה, סלט-ירקות ללא טיבול, גבינות רזות, יוגורט ולחם קל מחיטה מלאה, במחיר של 38 שקל. בתוספת של מיזלי - יוגורט טבעי, המוגש עם גרנולה, פירות, דבש או סילאן - מטפס מחיר הארוחה הזו ל-60 שקל.
ויש גם "ארוחת שחיתות", המוצעת למי שאינם מדקדקים בדיאטה, והיא כוללת צנים צרפתי, בליווי אנטיפסטי, גבינת-שמנת, ריבה וזיתים, ב-34 שקל. כל שלוש הארוחות כוללות גם שתייה חמה וקרה.
לחסידי הלחם הקלוי מוצעים צנים של מוצרלה, בולגרי, או של ארבע גבינות - כל אחד מהם ב-29 שקל. לחלופין יש פוקצ'ה - מאפה אפוי בתנור-אבן, על בסיס שמן-זית, והמוגש בתוספת של סלט ירוק, במחירים הנעים בין 24 ל-28 שקל - תלוי בסוג הצנים.
חובבי הכריכים, לעומת זאת, ייהנו כאן ממבחר של לחמי-שאור או ג'בטה, בליווי סלט ירוק. ויש גם כריכים עם חביתה וגבינת-עזים, מוצרלה, סביח, טונה, סלמון, או אבוקדו. מחיר כל כריך כזה נע בין 28 ל-34 שקל. יש גם קישים למיניהם, של בטטה, פטריות, בצל, פלפלים וארבע גבינות, המוגשים בתוספת סלט ירוק, במחיר של 38 שקל.
מבין הקינוחים אפשר לבחור בטירמיסו, מוס-שוקולד ומבחר גדול של עוגות טריות, הנאפות במקום, או בורקסים, כשהמחירים נעים בין 15 ל-25 שקל, הכל עם טעם של עוד.

תאריך:  24/09/2008   |   עודכן:  24/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אפרי הלפרין
ביבי עושה לנו צרות: הוא לא רוצה ללכלך את הידיים בבוץ של ממשלת קדימה ולא להאריך את חיי המפלגה הזו אבל שלטון הוא אמנות הפשרה    נדרשת ממשלת אחדות בראשות לבני, בכפוף להקדמה מירבית של מועד הבחירות
רות פורסטר
פסק הזמן אשר לקח מר מופז לאחר תבוסתו בפריימריז ארכה בדיוק כזמן אותו נדרש אדם כדי לסיים לאכול חבילת וופלים של "פסק זמן"
עו"ד אלי דורון, עו"ד (רו"ח) ירון טיקוצקי
סעיף 17 לפקודת מס הכנסה קובע, כי לשם בירור הכנסתו החייבת של נישום ינוכו מהכנסתו בשנת המס סכומים שהוציא לשם ייצור הכנסתו. בין ביתר נקבע, שהוצאות ששילם צורת ריבית או הפרשי הצמדה על כסף שלווה לצורך ייצור הכנסתו בשנת המס, יותרו גם הם לניכוי.
ד"ר בלה קויפמן
מחלות לב בכלל ואוטם שריר הלב בפרט, הינם גורמי התמותה העיקריים בקרב נשים וחוסר המודעות לעובדה זו, עולה מדי יום בחייהן של נשים רבות ברחבי העולם ובישראל    בין התסמינים: עייפות, בחילה, קוצר נשימה וכאבים המתמקדים בכתף, בלסת ובגב העליון
הרב יוסי פלאי
במדינה נורמלית, השלטון מתחייב לספק לאזרחים הגנה בפני האויב. אם הוא איננו מסוגל לכך - הרי הוא מחויב, לכל הפחות, לאפשר להם להגן על עצמם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il