X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
סיכום שנת תשס"ח מלמד, שטוב שאנו נפרדים ממנה סינרגיה שלילית בין הגורמים השליליים מחריפה את השפעתם, ומסכנת את קיומה של המדינה
▪  ▪  ▪

שעון יום הדין (The Doomsday Clock) המפורסם של ביולטין מדעני האטום הוזז כמה דקות אחורה, בתום המלחמה הקרה. בשנת 1988 הצביע השעון על שש דקות לפני סוף העולם. בשנת 1995 - הוזז לחמש-עשרה דקות לפני סוף העולם, ומאז הוא מתחיל לצמצם פערים.
כיום - מצביע הוא שוב על חמש דקות לפני סוף העולם. לו הייתי צריך לכוון את שעון יום הדין של מדינת ישראל, הרי הייתי מעמידו קרוב בהרבה לסוף המדינה. בתשס"ח התקרבנו מאוד אל רגע האמת, כיוון ששילוב מדאיג של גורמים בסינרגיה שלילית מעמיד ספק חמור על שרידותה של המדינה.
ראשית, השחיתות, שנוצקה ביודעין ובכוונה תחילה לתוך התרבות הפוליטית של מדינת ישראל על-ידי אבותיה המייסדים - כלומר, זקני מפא"י. כבר בשנות העשרים הותר למעול בכספי האומה, בתנאי שהועבר נתח רציני לקופת המפלגה. כשקמה המדינה, זו הייתה השיטה, והיא השתכללה. מי שלא מאמינים - יעלעלו בספריו המדהימים של אפרים קישון, שידע לצחוק מהשיטה. כיום השחיתות אינה צחוק, אלא איום אסטרטגי על קיומה של המדינה.
הליכתו של אולמרט הנה רק הפוגה (תהדיה) קלה. רק אם יוגשו כתבי אישום נגדו (מה שלא קרה קודם לכן) - אסיט את שעון האימה מעט אחורה.
שנית, ביטחוננו, הכושל לא מעתה, מזמין התקפות ואיומים. ישראל נתפסת שוב בעיני אויבינו ובעיני סייעניהם כגוף חולה, עייף וכושל, המחכה למכת החסד.
שלישית, כלכלתנו המקרטעת (גם כן - אינה חידוש). תמיד אמרו, שכשבארצות-הברית מתעטשים, אצלנו תהיה דלקת ריאות. עכשיו אנחנו כבר בעיצומה של דלקת הריאות, ועוד רגלנו מועדת.
רביעית, מנהיגותנו המפוקפקת. עיינו בערכים - אהוד אולמרט (ברוך שפטרנו) וציפי לבני, מחליפתו.
חמישית, אין מנגנוני בקרה - לא בממשל (כנסת חלשה ואדישה ומבקר מדינה לא-נשכני) ולא בתקשורת (פודל השמירה על הדמוקרטיה מזמן הפך לבדיחה מרה וצהובה) - ואדישות הקהל. בשום מקום בעולם המערבי לא תמצאו רמה כה גבוהה של הליכה על סף חורבן עם אדישות מוחלטת של הציבור. שום דבר, חוץ ממופע רוק, אינו מצליח להוציא את הישראלי מביתו; אפילו לא תבוסה מחפירה בקרבות (ואני מסתכל ארבעים שנה אחורה ...).
כאמור, הבעיה הנה סינרגיה שלילית בין הגורמים השליליים, שמחריפה את השפעתם, ומסכנת את קיומה של המדינה. בראש המדינה עומדת ממשלה, שיהיה לה, כנראה, רוב, שיחזיקה בשלטון - למרות שאין לה שום תמיכה בעם. סן ממשלת קומבינה בין מפלגה מושחתת לבין שופט (בדימ.), שמעד במילוי תפקידו, ואליה מצטרפים כל הכדאיניקים, שזוחלים אל הכיסא המובטח. זה קורה, בין השאר, כיוון שרוב הח"כים בכנסת הנוכחית לא יצליחו להיבחר מחדש. הם אינם מטומטמים לסכן שנתיים של הכנסה נאה ביותר ושל פרנסה נוחה למען טובת העם והמדינה.
לכן, ממשלת הביזיון - בהרכב זה או אחר - תמשיך להנהיגנו לטמיון, ולקרבנו לסוף המדינה, ואולי ר"ל לסופו של העם היהודי בעולם.
שתיקת הכבשים תובילן אל המנגל. הכל קורס, ובפומפי החדשה נמשכות החגיגות, ועליהן מנצחת ממשלת הזדון, המספקת לחם ושעשועים ללהקת הלמינגים.

תאריך:  28/09/2008   |   עודכן:  28/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האם יכלו קללות תשס"ח וקלקוליה?
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
הימין הקיצוני הוא איום אסטרטגי
סיסרא הקטן  |  28/09/08 16:19
 
- פוחדים מהימין הקיצוני
אפרסק רקוב  |  28/09/08 17:21
 
- Shney metumtamim ל"ת
Henry Ford  |  28/09/08 21:49
 
- תגובה לסיסרא הקטן
חיים.א  |  2/10/08 12:14
2
חנן וייס-לפיכך נתכנסנו
יוסי שריד  |  28/09/08 23:21
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מוטי היינריך
ומה בדיוק יעשה ענתבי עם כל "עשרות החתכים"? איך הוא "בוחן את המצב"? ומה בדיוק משמעות הכוננות ל"מצבים לא-סימפטיים"? בהכירנו את המנגנון הממשלתי מתגנב חשד ללבנו כי המילים הנפוחות, ריקות מתוכן ממשי
יוני בן-מנחם
מנהיגי החמאס רואים בשיחות הפיוס שמקיימת מצרים עם נציגי הפלגים הפלשתינים בקהיר קנוניה שנועדה להביא להפסקת שלטונם ברצועת עזה. מצרים מצידה נחושה להמשיך בתהליך הפיוס ותביא המלצותיה לליגה הערבית כדי לגבש קונסנזוס ערבי לגביהן
עו"ד אלי דורון, עו"ד ירון טיקוצקי
נהיר כי שינוי הגדרת תושבותו של אדם אינו יכול להיעשות באופן מיידי, בו הנישום לוקח מיטלטליו ועובר למדינתו החדשה, אלא מדובר בתהליך מורכב ומתמשך
אסף כהן
תקדים שמפניה מטיל את חובת ההוכחה על השב"כ ולא על הימין. כרגע, כל מה שיש זה כרוז שנראה פיקטיבי ומעורר חשד ביותר וגוף "טרוריסטי" חדש שמזכיר בניסוח ובצורת ההתנהלות את ארגון אי"ל, מעשה ידי השב"כ
עו"ד אלי דורון, עו"ד ירון טיקוצקי
נדמה כי פעולותיו של בנק ישראל נכשלו ולא יצרו את אפקט הדומינו המתבקש בדבר הוזלת העמלות ותחרות בריאה בין הבנקים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il