X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עיון חוזר ונשנה ברשימתו של דנילוביץ' מחייב אותו לתת הסבר על שני חטאים, עם או בלי מירכאות
▪  ▪  ▪

לפני מספר חודשים דיווחה התקשורת המקומית על הסכם תמיכה (הדדי?!) שהושג בין המועמד לראשות עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ' ליושב-ראש מפלגת "ישראל ביתנו", אביגדור ליברמן. על-פי ההסכם, כך צוטט דנילוביץ' בתקשורת, תתמוך "ישראל ביתנו" בדנילוביץ' לראשות העיר ובתמורה... כן, ובתמורה מה? הא, זה לא דווח.
בתגובה להסכם התמוה לעיל, ותמיהה זו התגברה לאור העובדה, שתומכיו של ליברמן הצהירו לא אחת כי הם תומכים בטרנר ויהי מה, פרסם מטה הבחירות של יעקב טרנר הודעה ולפיה ההסכם בין דנילוביץ' לליברמן כולל סעיף שרשימת "באר שבע 1" בראשות ראש העיר לא הייתה מוכנה להתחייב לו כלפי ליברמן. הסעיף: התחייבות שלא להציב ברשימת "ב"ש 1" למועצת העיר נציג מהעלייה הרוסית. עם פרסום ההודעה ממטה טרנר יצא הכחשה גורפת ונמרצת ממטה דנילוביץ', שאף הגדיל להצהיר כי "בקרוב מאוד נחשוף את פרטי ההסכם".
שלושה חודשים חלפו מאז אותו הסכם, ופרטיו טרם נחשפו ע"י דנילוביץ'. מה שכן נחשף בפני הציבור הוא שמות הפרסונות המאיישות את רשימתו של דנילוביץ' מהמקום מספר אחת ועד למקום מספר 17. הפתעה? כן ולא, כפי שהיה נוהג לומר נשיא המדינה שמעון פרס. כן, כי לדנילוביץ', בניגוד להודעה שיצאה אז ממטה טרנר, יש דווקא נציג רוסי ברשימתו למועצת העיר. לא, כי המועמד מאייש מקום שהוא יותר קרוב לגיל גיוס לצה"ל מאשר לחמישייה הראשונה או השנייה. ללמדכם, כי דנילוביץ' ואמת, לפחות במקרה זה, הם שני דברים שלא תמיד גרים בכפיפה אחת.
ובחזרה להסכם לעיל. ח"כ ליברמן נמנה עם תומכיו הגדולים והמוצהרים של טרנר, בחדרי חדרים ובפומבי. הדבר היה נכון עד לפני כשלושה חודשים, כשטרנר הודיע לו כי לא יוכל להענות לבקשתו שלא להציב מועמד רוסי ברשימתו. "אני מציב אנשים בהתאם לכישורים, לניסיון, למנהיגות ולאחריות", אמר טרנר לא אחת והוסיף: "המועמדים שלי צריכים להיות בעלי יכולת, ניסיון, אחריות, אמינות ושיקול דעת, לא לפי עדה או צבע או מין, ולכן לא אוכל להיענות לבקשת שמתלווים אליהם לחצים פוליטיים". ואכן, לא אחת הוכיח טרנר כי איננו נכנע ללחצים שאינם ממן העניין. תשובתו של טרנר, מן הסתם, לא מצאה חן בעיני ח"כ ליברמן, שחיפש - ומצא - אלטרנטיבה טובה יותר מבחינתו, את דנילוביץ' שהסכים לכל תנאי רק שיוכל להצהיר כי עוד דמות ציבורית מוכרת ובעלת השפעה תומכת בו.
עיון חוזר ונשנה ברשימתו של דנילוביץ' מחייב אותו לתת הסבר על שני חטאים, עם או בלי מירכאות: השקר הגס שמכר לציבור ולתקשורת ולפיו לא קיימת התחייבות מעין זו כלפי ח"כ ליברמן, ועל כך שברשימתו, לפחות לא במקום ריאלי, אין נציג לעלייה מחבר העמים. אני מאמין כי השכל הישר יגבר, וביום הבחירות הציבור ידע להגיב על התנהגות נפסדת זו.

הכותב הנו דובר מטה "באר שבע 1".
תאריך:  15/10/2008   |   עודכן:  15/10/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד יוסי דר
אהבתי את תוכניתך גם - אולי בעיקר - כי לא תמיד הסכמתי אתך. אהבתי אותה גם כי ידעתי שבזמן ש"הפוגה" נשמעת - החמה מראש האילנות מסתלקת, ואין כמו "הפוגה" להתקין את הגוף והנפש לקבל את שבת המלכה
תמר הר-פז
אקספרס חצות במצרים
עו"ד יוסי דר
מה שאני זוכר בעקבות הביקור באיסלנד הוא, שלא הפסקתי להתפלל שישראלים לא יגלו את המקום הבתול הזה
ראובן לייב
עיירות-כורמים ציוריות וטירות עתיקות ממלאות את אחד מאתרי התיירות המלבבים ביותר של גרמניה
אבי גולדרייך
כולם יודעים מה קרה בעכו. אבל בערוץ 10, בערוץ 2 ובערוץ אחד הממשלתי, עדיין לא יודעים, מפני שבערב הפוגרום הוצג הביריון תאופיק ג'מאל שחולל את המהומה כצדיק נסתר שחבורת יהודים ביקשה את דמו    באמצעי התקשורת הוצגו יהודי עכו מזרח כאשמים בפרעות, בדיוק כמו שבדער שטירמער הוצגו היהודים כאשמים בליל הבדולח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il