|
הכותב הוא מהנדס תעשיה וניהול, יועץ לאסטרטגיית הסברה ומאבקים ציבוריים, יו"ר נפגעי מס רכוש (נמ"ר).
|
|
|
תאריך:
|
01/11/2008
|
|
|
עודכן:
|
01/11/2008
|
|
1 |
|
|
היא תקועה כמו עצם בגרון, וצריך למצוא דרך לסלק את הפגע הרע הזה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אפיקורס חרמן |
|
|
2 |
|
|
עלינו להבין שבייניש היא נשיאת העליון וזה אומר שהעליון (השם) כפוף לה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
גדעון אמיר |
|
|
3 |
|
|
כי החלטתו של היועץ איננה בלתי סבירה בעליל.
וגם אינה חורגת מסמכות.
לכן אם הדבר היה מובא בפני הבג"צ היתה מתקבלת בעוד שנה / שנתיים החלטה (חסרים שופטים, מה לעשות) ".....על יסוד הדברים האמורים, דין העתירה להידחות מהטעם שאין עילה להתערב במדיניות הרשות המוסמכת,....."
וביתניים היו נבחרים שופטים רבים למערכת והיו משחררים קצת את הפקקקים (ח"ו) |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
א.ה. |
|
|
4 |
|
|
נגיד ונמצאה נוסחה ובייניש הודחה..
הרי מרבית חבריה שם כבר רקובים עד שורש,
ראה אדמונד פרוקרציה וכאלה..
קרא גם פסקי דין (ובעיקר את החומר שהונח אך הוסתר)
בו נתבקשו הם לעשות חובתם בשמירת זכויות אדם בסיסיות
מול תאגידים דורסניים, והם הפנו עורף לחובתם ולחלש,
ולא שכחו להטיל הוצאות עתק על חלשים,
פן יחזרו לבקש את הסעד שקובע החוק.
צריך להחליף את כל הארגז (זולת אחד/שניים)
בנפשנו הדבר
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פלונטר |
|
|
5 |
|
|
מרוב הוד שְפַנוּתוֹ, מנוונותו, מנוולותו, יהירותו, התנשאותו, התנתקותו, התרחקותו ושפלוּתוֹ לא רואים יותר לא את הארץ, לא את החוק, לא את הדין ולא את הצדק...
שיר זה מוקדש לארבעת שופטי-רוב עלובים ולפסק דינם המחפיר, המשפיל, המדכא, המביש והמבייש (בג"ץ 6728/06 ו- 7607/06) . שופטים מעוררי בוּז, סלידה, חוסר-אמון, תיעוב, מפח ושאט-נפש בנשמה ובלב אשר ברחו, לא סתם ברחו, ברחו כמו שפנים מאחריות אישית-ממלכתית והפגינו אדישות תהומית-מקוממת לנוכח מראה דם השווא והחינם אשר נשפך כמים על פני אדמת לבנון במלחמת לבנון השניה. אחרי ככלות הכל הרי הדם אינו דמם. שופטיו ה"עליונים" העלובים של בית-המשפט ה"גבוה" ל"צדק": אליעזר ריבלין, אסתר חיות, סלים ג'ובראן ואשר גרוניס.
"ונתת לעבדך לב שֹמע לשפוט את-עמך להבין בין-טוב לרע, כי מי יוכל לשפוט את-עמך הכבד הזה". מלכים א', ג', ט'.
מרוֹב הוֹד שְפַנוּתוֹ ושִפְלוּתוֹ לא רוֹאִים כְּבָר יוֹתֵר את האָרֶץ...
אִיש מבינינו איננו עוֹמֵד כלל בפֶּרֶץ
רַק שוֹפְטֵי "העֶלְיוֹן" בפסיקותיהם
מֵיטִיבִים, מַפְלִיאִים, מַדְהִימִים בִּיְכוֹלְתָם את הכּל לתָרֵץ
איש מביניהם אף אֵיננו טוֹבֵל וביָדוֹ שֶרֶץ .
מִפְּאַת הוֹד כְּבוֹדוֹ ומַעֲמָדוֹ לא רוֹאִים יוֹתֵר אֶת היַעַר
לא דוּבִּים, לא זְאֵבִים, לא פִּטְרִיוֹת, אֲפִילוּ לא כִּיפָּה אֲדוּמָה
לא שִלְגִיָה, לא גַמָּדִים, אַף לא, אוּלַי, סְתָם דְבוֹרָה, תְּאֵנָה, תוּתִּים או פִּרְחֵי-בָּר
הֵם שָם, מִמַעַל, בְּאַרְמוֹן השֶנְהָב: סְפוּנִים . נִינוֹחִים. נִישָאִים. מְחוּסָנִים. מְדוּשָנִים.
כְּנוּעִים. עֲלוּבִים. שוֹתְקִים. מְשוּתָקִים. מְרוּחֲקִים. מְנוּתָקִים.
נֶהֱנְתָנִיים. תּוֹעֲלְתָנִיים. נִקְלִים. נְלוֹזִים. פּוֹחֲזִים. בַּזִים. מְבוּזִים. מִתְבַּזִים.
מְרוּקָנִים. מְנוּוָנִים. מְאוּסִים. מְנוּמָסִים. מְנוּסִים. מְבוּסָסִים.
לְעוּסִים. מְעוֹשִים. מִתְפַלְמֵסִים. מִתְפַּרְנֵסִים. כלום ייתכן אֳפָסִים ?
עַל כָּל צַעַד ושַעַל, מִכָּל פִּנָה, זָוִית וקֶרֶן מְכוּסִים.
כוֹכָבִים. נִתְעָבִים. מַרְקִיבִים לֹא רַק כְּמוֹ רִימוֹנִים רְקוּבִים. מְלַבְלֵבִים.
אַך חֲרִיפִים, מְפוּלְפָּלִים וְחַדִים מִתָּמִיד כַּתַּעַר.
אֲנַחְנוּ כָּאן, על פְּנֵי אֲדָמָה (טוֹבָה?) זו מִתַחַת, סוֹפְגֵי מוּסָר תּוֹכֵחָה וגַעַר.
מִי היה מַאֲמִין, כִּי עד כְּדֵי כך, ביניהם לבינינו יִיוָוצֵר כָזֶה, כּה רָחָב ועָמוֹק, אוֹתוֹ פַּעַר ? ? ?
הֵן כְּסִיל לא יבִין זאת, לא אֱווִיל, לא חָכָם, וודאי לא שוֹטֶה או איש בַּעַר
אֱלוֹהִים, שא-נא תְפִילָה, קַבֵּל מְחִילָה, פְּתַח לָנוּ בְּעֵת נְעִילָה את השַעַר .
מֵחֲמַת הוֹד כְּבוֹד מְאוֹדוֹ ומַעֲמָדוֹ,
רוּחַ כְּבוֹד אַהֲבַת-האָדָם וחֵירוּתוֹ הפוֹעֶמֶת, יוֹקֶדֶת בִּלְבָבוֹ.
שוֹכֶנֶת, שוֹרָה, לִפְרָקִים חָבוּיָה (עִיתִּים אֲבוּדָה) מְקַנֶנֶת (לֹא-תָּמִיד) בְּקוֹדְקוֹדוֹ
מַעֲלָתוֹ, כְּבוֹד זוּלָתוֹ, תְּזוּנָתוֹ, מְדוּשָנוּתוֹ, חָזוּתוֹ, חָזוֹנוֹ, מְזוֹנוֹ,
הֶגְיוֹנוֹ, פִגְיוֹנוֹ, אֲרֶשֶת פָּניו, לְשוֹנוֹ, קִלְשוֹנוֹ,
סַבְלָנוּתוֹ, סוֹבְלָנוּתוֹ, אִיפּוּקוֹ, שְבִיעוּת-רְצוֹנוֹ-העַצְמִית, קוֹר-רוּחוֹ, קוֹרַת-רוּחוֹ
שְנִינוּתוֹ, נְחִישוּתוֹ, נִמְרָצוּתוֹ, נֶחֱרָצוּתוֹ, עֶלְיוֹנוּתוֹ, הָגוּתוֹ, דַקּוּתוֹ, יַנְקוּתוֹ,
מוֹרָשְתוֹ, תוֹרָשְתוֹ, מַחֲרַשְתוֹ, יַבָּשְתוֹ, אִשְתוֹ (?) תִּלְבּוֹשְתוֹ,
עוֹמֶק אֱנוֹשִיּוּתו, הֵיקֵף תוּשִיָתוֹ, מִבְנֶה אִישִיוּתוֹ, עוֹצְמָת |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלכסנדר |
|
|
|
|
|
מֵחֲמַת הוֹד כְּבוֹד מְאוֹדוֹ ומַעֲמָדוֹ,
רוּחַ כְּבוֹד אַהֲבַת-האָדָם וחֵירוּתוֹ הפוֹעֶמֶת, יוֹקֶדֶת בִּלְבָבוֹ.
שוֹכֶנֶת, שוֹרָה, לִפְרָקִים חָבוּיָה (עִיתִּים אֲבוּדָה) מְקַנֶנֶת (לֹא-תָּמִיד) בְּקוֹדְקוֹדוֹ
מַעֲלָתוֹ, כְּבוֹד זוּלָתוֹ, תְּזוּנָתוֹ, מְדוּשָנוּתוֹ, חָזוּתוֹ, חָזוֹנוֹ, מְזוֹנוֹ,
הֶגְיוֹנוֹ, פִגְיוֹנוֹ, אֲרֶשֶת פָּניו, לְשוֹנוֹ, קִלְשוֹנוֹ,
סַבְלָנוּתוֹ, סוֹבְלָנוּתוֹ, אִיפּוּקוֹ, שְבִיעוּת-רְצוֹנוֹ-העַצְמִית, קוֹר-רוּחוֹ, קוֹרַת-רוּחוֹ
שְנִינוּתוֹ, נְחִישוּתוֹ, נִמְרָצוּתוֹ, נֶחֱרָצוּתוֹ, עֶלְיוֹנוּתוֹ, הָגוּתוֹ, דַקּוּתוֹ, יַנְקוּתוֹ,
מוֹרָשְתוֹ, תוֹרָשְתוֹ, מַחֲרַשְתוֹ, יַבָּשְתוֹ, אִשְתוֹ (?) תִּלְבּוֹשְתוֹ,
עוֹמֶק אֱנוֹשִיּוּתו, הֵיקֵף תוּשִיָתוֹ, מִבְנֶה אִישִיוּתוֹ, עוֹצְמָת יֵישוּתוֹ,
...לא רוֹאִים יוֹתֵר את האָרֶץ
איש מִבֵּינֵינוּ כְּבָר אֵיננוּ עוֹמֵד כְּלָל בפָּרֶץ.
תודה על השיר ל"ת הצופה מהצד, 07/08/07 23:32
54. למגיב 3 אמרת גרוניס וחיות, גם לי זה מביא קבס בוכמן, 24/11/07 21:57
ראיתי אותם ''בפעולה'' ..
אכן צדקת- הם הביאו גם לי שאט נפש, ורצון לבוז להם בפניהם,
ראיתי כיצד הם משליכים בבוז אדם מבוגר שבא לבקש זכויות רשומות בחוק, שנשללו ולהם ניתנה הסמכות למנוע עושק, אבל הם רק הוסיפו משלהם,קריאות תדהמה בין היושבים, והם מפנים מבטם הצידה..
משלא יכולתי לקרוא להם בוז לכם שם, בהיכל ''הצדק'' המפואר שלהם, ואני עושה זאת עתה, אכן אוי למדינה שאלה שופטיה, הגב לתגובה זו
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלכסנדר |
|
|
6 |
|
|
תארו לעצמכם איך השופטת ביניש יושבת בדיון על העתירה של עצמה ואומרת שלעותרים יש חוצפה גדולה ובג"צ כבר מזמן קבע שהוא לא מתערב בהחלטות היועץ המשפטי לממשלה "למעט במקרים קיצוניים ביותר וזה לא נופל לגדרי ההגדרה". |
|
כתובת IP: |
193.200.150.189 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
תפוח מעוכל |
|
|
7 |
|
|
זה מתחיל מלמטה.משופטת משפחה ועד אחרונת העו"ד שבשרות המדינה הנאורה הזו גברים גרושים שמו קץ לחייהם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פמליסט |
|
|
גורי גרוסמן
הם שם בתל אביב, יפי הנפש הנאורים, יודעים טוב יותר מאיתנו תושבי ירושלים מה טוב לנו, ומשסים אותנו החילונים נגד המועמד האחד והיחיד שעשוי להפסיק את התחרדותה של עירנו ואת בריחתם של מיטב בנינו ורבים מידידינו לערים אחרות, ולהפיכתה לבני ברק
|
|
|
|
|
|
רות פורסטר
לא רבים האנשים בעלי היושרה והסובלנות אשר נמצאים בכנסת, אם בכלל. בעיניי, אתה דוגמא ומופת לאדם השייך לפוליטיקה אחרת, בכל זאת, הישאר...
|
|
|
|
|
|
איתמר שיאון
הסיכסוך בין האוצר לור"ה איננו סיכסוך על סכום מסוים של כסף, זה סיכסוך מהותי על השליטה באוניברסטאות - האם השליטה תהיה פרטית לחלוטין, או ציבורית נכון להיום, הסטודנטים בעד השליטה הפרטית
|
|
|
|
|
|
יואב יצחק
ביילין מודה עכשיו: פעלתי מאחורי גבם של רבין ופרס כדי לגבש את הסכם אוסלו חוק העונשין מגדיר מפורשות מה דינו של חתרן המדבר עם האויב בלא הרשאה כדין
|
|
|
|
|
|
עו"ד יוסי דר
הייתכן שביניש טועה? אין מצב! שופט, בוודאי אם הוא שופט בית המשפט העליון, יעדיף להתחפר עוד ועוד בתוך שוחה שכרה לעצמו
|
|
|