X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לא ייתכן שמנהלי הקמפיינים הגדולים בתקשורת ינצלו את מעמדם לדעותיהם האישיות וישפיעו בקבלת החלטות חשובות במדינה. הקמפיינים שהם מפרסמים נגועים בטיפשות ובשחיתות. העם לא טיפש, לפחות לא עד כדי כך
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

אדלר, ארד ושות' - אנשי המכירות הללו כבר מספר שנים מנסים להמליך עלינו מלכים, תוך רמיסת האינטלגנציה של הציבור. החבר'ה האלה, מעבר להיותם ספינולוגים המשחיתים כל חלקה טובה, מתערבים בהליכי קבלת החלטות כגון: מינוי מפכ"לים, רמטכ"לים ואנשי ציבור.
יש תחושה, שהחבר'ה הללו כמנהלי קמפיינים גדולים של חברות המפרסמות בסכומי עתק, מצלחים לשחד את אמצעי התקשורת ומשדלים אותם להפיץ את הספינים שלה, ולצערי, אף מצליחים בכך. ואם לא די בכך, הם מאכילים את המועמדים שלהם בסיסמאות שלא צופות פני עתיד כגון: "לא נמכור את המדינה לחרדים" - וכיצד ראש ממשלה שנוקט בזו הלשון יהיה ראש ממשלה של כולם לכשייבחר - הקמפניים שלהם פשוט מבוססים על טיפשות שהם רוחשים לציבור ונגועים הם בשחיתות זועקת.
מכירת האשליה כאילו לבני היא חלק נפרד ממשלת קדימה המכהנת, גם סוגייה זו קשורה באופן ישיר לחברה מהפסקה הקודמת ורק לאחרונה שמעתי את מר אדלר בגל"צ אומר כי לבני, כשתיבחר, תקים פורום ביטחוני שיטפל בנושא הקסאמים, כך גם ניתן לשמוע מלבני עצמה כמי שאומרת כי האוצר מתנהל לא כפי שצריך, הביטחון צריך להגיב אחרת ומערכת המשפט צריכה להתנהל אחרת, כאילו הייתה ראש האופוזיציה.
פוליטיקה אחרת - הדימוי הזה שחי בכפיפה אחת עם רמון - שהורשע, הנגבי - שמתנהל נגדו משפט, רוחמה, אפללו ובר-און שמו אותנו, את הציבור, ללעג ולקלס, תוסיפו לזה את השימוש של לבני בכל מה ששמים בפיה חבורה של ספינולוגים המשדרים שנאה כלפי סקטורים, שיכול להיות שהשתלחות זו תקנה עוד כמה קולות.
לסיום, נקודה למחשבה, מה באמת קורה בתקשורת? איזו התגייסות בלי חשש לצד השמאלי של המפה והיום נדמה שהחבר'ה לא מסתתרים ועושים זאת בגלוי.
איפה האתיקה העיתונאית?, רוצים להביע דעה? צאו לפוליטיקה, תקבלו אחריות, או לכל היותר תכתבו זאת במאמר, אבל להביע זאת תוך כדי ניצול תוכנית שהם משדרים או שיש להם פינה שם, זו חוצפה! אני יודע שאנשים שפונים לתקשורת, ברובם הולכים בשל מניעים הנובעים מהצורך לשנות (ניתן לראות זו בכניסתם לפוליטיקה שזו פעילות מבורכת, גם אם לכיוון אחד), אך אני יודע כי דבר נוסף שמניע אותם זה היושרה, ההגינות וההיצמדות לאמת, דברים שהחברה שהזכרתי נראה כי נשכחו מהם, לצערי, מה שיהיה בסופו של יום באם תופעה זו תימשך, הוא שבמקום להיות "כלבי השמירה של הדמוקרטיה" יתפכחו ויימאסו בכל גם כאשר אותה תקשורת תתריע מפני זאב אמיתי.

תושב הוד השרון נשוי אב ל-2 עורך דין בעל משרד עורכי דין.
תאריך:  23/11/2008   |   עודכן:  24/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אדלר את ארד ושות' בערבון מוגבל
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
במדינה מתוקנת השניים הללו היו
קורן נאוה,טבריה  |  24/11/08 11:11
2
חרם בחירות הכרחי
אזרחים מגוייסים  |  24/11/08 11:49
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד אברהם פכטר
"הפשע משתולל ברחובות" כבר אינה סיסמה או מטאפורה אלא מציאות עגומה. הגיע הזמן להפסיק לדבר על לחימה בפשע ולהתחיל לעשות זאת. צריך תקציבים, יותר כוח אדם ובעיקר תוכנית לאומית רב שנתית בשילוב כל גורמי האכיפה כנגד "פיגועים" פליליים. יש לנקוט באמצעים של לחימה בטרור
דר' אברהם בן עזרא
מומחה בנייה הנותן פתרון בתחום מומחיותו, צריך לעמוד מאחורי פתרונו ולא להתחמק מנטילת אחריות לגבי טיב הפתרונים שבאמצעותו
דר' צ'לו רוזנברג
על האנטישמיות ברומניה ועל שיטות המאפייה הנלוזות שהיו נהוגות בתקופת הקומוניזם, ושעדיין שרירות וקיימות עד היום באיצטלה של דמוקרטיה
יורם קראוס
כיצד ישפיע המשבר הכלכלי העולמי על תחום הנדל"ן בישראל
חיים יבין
לי אין שום רצון שהילדים שלי יקבלו את החינוך מיוסי בובליל - לא מהרמה שלו וגם לא מהתת-רמה שלו, ולא של הבת שלו הצווחנית והדוֹחה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il