X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
קשה להעניק ציונים, מי מאוס יותר בפוליטיקה שלנו אם נצא מתוך נקודת מוצא כי מפלגת העבודה מונשמת בחדר חמצן, נשארו הליכוד וקדימה ממי אתם יותר סולדים, מן הליכוד או יוצא חלציו - קדימה? זה כמו לשאול: את מי אתה שונא יותר, את אבא או אמא?
▪  ▪  ▪

קשה שלא לפרוץ בצחוק לשמע התקפות מצד הצמרת של תנועת הליכוד, אל עבר יוצאי חלציהם החוקיים, אשר עזבו את הקן המקובע ופנו לדרך חדשה, והקימו מפלגת תעתועים הדומה דמיון מפתיע למרכז הליכוד הידוע "באיכות" אנשיו.
נראה כי הליכוד חושש ממפלגת קדימה, אולי בשל הדמיון הרב ביניהם, שלא לדבר על המשבר הכלכלי אשר תופס את ביבי במצב מביך, לאור טיפולו בקרנות הפנסיה. אם זכרוננו אינו מהתל בנו, סיפר לנו מר נתניהו אז על רזרבות עצומות הקיימות כעת באוצר המדינה, רק שבאוצר מחפשים אותן, ומה לעשות - רוני בראוני הוא גם אחד מהם, ומי יודע מה יוליד המשבר הכלכלי לשתי מפלגות אלה, כאשר יתחיל מסע ההכפשות וההאשמות, על חלקו של כל אחד מהם ביצירת המשבר.
קדימה תוכל לערער את הליכוד בנושא קרנות הפנסיה ולגזול מהם מספר מנדטים, ואילו הליכוד יחזור על אי כשירותה של לבני אשר, למרבה ההפתעה, גם "בוגרת" הליכוד ואולי אפילו קצת נסיכה, כמו שאולמרט נסיך ובני בגין ודן מרידור. כן, כולם נסיכים בליכוד, אך נסיכים שעבר זמנם.
לבני שהתחפשה לאירנית בלונדית בביקורה המביך אצל רבנו עובדיה, ורוני בראוני שר אוצר שישן כל הדרך אל ספסלי האופוזיציה, אינם שונים מדן מרידור אביר הצדק והיגון כאשר מדובר ביקירי נפשו השופטים, או מלימור לבנת שרת חינוך כושלת, או סילבן שלום, שר חוץ לשעבר שאיש אינו יודע מה היו השגיו ונראה כי לא היו לו,מ שום שראש הממשלה אשר מינה אותו לתפקיד, מר נתניהו עצמו, לא סמך עליו.
איך שלא נביט על שתי מפלגות אלו, למעשה זהו ריב משפחתי-חמולתי, מן הסגנון של הכל נשאר במשפחה, אלא מאי, מאחר וגורל כולנו תלוי במריבה המשפחתית הזו, אנו נאלצים לשלוח משפחה זו לטיפול שורש רציני, כאשר הרופא המטפל הפעם יהיה לא אחר מאשר הבוחר.

תאריך:  24/11/2008   |   עודכן:  25/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הגועל שבנפש - להביט בפוליטיקאים כו-לם!
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
רות,שכחת את שוחט האשם...
רמת אפעל.  |  26/11/08 07:12
 
- בענין פרס טעית, 320 אלף בלבד. ל"ת
בושגי  |  26/11/08 10:52
2
חדשות: התקשורת הכי מאוסה
הזמן השקוף  |  26/11/08 18:46
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורי שרגיל
באיזו שפה מדבר הרב עובדיה יוסף ולמה לא מבינים אותו כשהוא מדבר עברית?
מנחם מרקוביץ
המפדל-איחוד לאומי יוצאות לדרך חדשה. נראה כי ההכיוון אותו בחרו מעצבי התנועה החדשה אינו רלוונטי לרבים מאוד המזדהים עם הערכים אותם אמורה המפלגה לייצג
אילן יוגב
תארו לכם שהכנסת הייתה פועלת כמו האח הגדול    לפני כל בחירות תוטל על המשתתפים משימה שבה יצטרכו להביא תועלת    לא תהיה בחירה רק בין שני מועמדים נצחיים אלא אפשר יהיה להדיח את מי שלא ביצע את תפקידו כראוי    אז מה אתם אומרים? תסמסו.
בעז העצני
אהוד ברק מצא סוף סוף אג'נדה ואינו חדל מלהסית נגד המתנחלים    העיתוי המעולה של הקירבה לאזכרת רבין איפשר להחיות את ההסתה הוותיקה נגד ציבור שלם    הסיבה לכך היא מצבו האבוד של השמאל בבחירות. העלייה הצפויה של נתניהו מטריפה את מתחריו ובנסיונם למנוע זאת הם מסיתים, מכפישים, זורעים שנאה, הורסים את צה"ל, ומזניחים כל משימה אחרת בתקווה לחלץ תגובה קיצונית אלימה
עמי דור-און
מסיבות בלתי ברורות יש מי שדואג להדליף לתקשורת את הדרשות של הרב עובדיה יוסף, בעיקר בשעה שכלולות בהן התבטאויות המעצבנות את הציבור החילוני    כל מי שמבקש לשפוט את דבריו של הרב עובדיה חייב להבין כי הוא ואנחנו, החילונים, ניזונים ממקורות תרבותיים אחרים    עולם המושגים שלו שואב ישירות מהעולם העתיק ומן התרבות החקלאית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il