X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
דבריו של מר יעלון מלפני ימים מספר, כי לא בכל מחיר נשחרר את גלעד שליט, ודבריה של הגברת צפורה לבני, כי לא תמיד ניתן להחזיר את כל החיילים הביתה-הם בלתי קבילים על רוב העם
▪  ▪  ▪

האם זו אמירת האמת? או שזו ריאל פוליטיק חדש של ישראל הצינית אשר מאלצת את צעירייה להתגייס אך אינה מבטיחה כי תעמוד מאחוריהם בכל מחיר ובכל תנאי.
הבה נזכור, בוגי יעלון, למרות דבריו,כי לא צריך להחזיר שבויים חיים כנגד שבויים מתים ,נבחר השבוע,לעשירייה הראשונה בנבחרת הליכוד, הידד למפלגה הפטריוטית-לאומית!
וכעת הצהרתה של הגברת לבני,האומרת לנו, בצורה,סמויה,ובחצי פה, כי לא תמיד ניתן להחזיר הביתה כל חייל, אמירה אשר קוממה עליה,את מטה המאבק להחזרת גלעד ,ואזרחים רבים.
אוי לה לאומה, המטיפה לאהבת הארץ, אך נשארת אדישה לגורלו של החייל היוצא בשמה לקרב,ומתמקחת על מחירו! "מחיר" חייל ישראלי חי או לא, אשר נשלח על-ידי הנהגת המדינה, ועל-פי כל היגיון פשוט- היא אחראית להחזרתו הביתה בכל מצב אשר יהיה.
זוהי תעודת עניות, הן לליכוד המתיימר להחזיר את הביטחון למדינה (עם חיילים אשר תג מחיר יהיה תלוי מעל ראשם), שלא לדבר על מפלגת קדימה, והיו"ר שלה, אשר נשמעת כאילו וויתרה על כל המאמצים להחזיר את גלעד, וכן, בכל מחיר!
שתי המפלגות הללו, אשר מסירותם לעם והמדינה,הוכחו השבוע,לאור הצהרות בכיריהם, כבלתי ראויות לאמונונו, וכבלתי אמינות , בבואן לפרוט את אהבת הארץ לפרטים כמו במקרהו הטרגי של גלעד שליט.
ושימו לב, מר נתניהו אף לא יצא בתגובה על דבריו אלו של הביטחוניסט שלו,ומן הדין כי הציבור יאלצו לשלם את המחיר על פטריוטיות מוזרה זו.
לגבי תנועת קדימה, נראה, כי התמוססותה היא רק עניין של זמן,וכנראה בצדק.ערכים אשר הוקנו כאן במשך דורות, נעלמים מחיינו, ואנו בכוחותינו הדלים, מבקשים להחזיר לעצמנו ולצעירים במדינה את האמון בישראל, ההולך ומתדרדר, לאור הצהרות מנהיגיו, וחדלונם במעש.
ניתן לדמיין כיצד, היו חשים היום בכירי צה"ל מראשית ימיו, אלה אשר שרו ופעלו לאור שיר הרעות, ולא זנוחוהו מעולם. וגם אנו ממשיכיהם מתביישים בושה גדולה, כאשר הרוח אשר הייתה מקור לגאוותנו, הולכת ומתפוגגת לה, מול הפטריוטים החדשים.

תאריך:  11/12/2008   |   עודכן:  12/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 חגי הדס
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פטריוטים וביטחוניסטים נוסח ישראל 2008
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גורי גרוסמן
ד"ר אברהם בן עזרא
העם מאותת לנתניהו בבירור לקחת את המנהיגות ולהימנע מהתכתשות עם התקשורת השמאלנית העויינת, דבר שהוא מיטיב לעשות עד כה, תוך גילוי כושר מנהיגות למופת    דחיפה קדימה לביבי; דחיפה אחורה לקדימה
ד"ר יובל ברנדשטטר
ברק יודע שאם ייכנס בעזה, הוא לא ייבחר מחדש ליושב-ראש מפלגת האבודה. מחוז ההצבעה הגדול ביותר של מפלגת האבודה הוא המחוז הערבי
נרי אבנרי
אחרי שביבי שריין לו את המקום השני בבחירות הקודמות, סילבן היה בטוח שזה רשום בטאבו על שמו. פתאום המתפקדים "זורקים" אותו למקום השביעי. מה עושים? מפיצים את השמועה הנכונה, ומשחקים ברוגז...
ד"ר צ'לו רוזנברג
כאשר התגוששויות הפריימריז בעיצומן, מקומה של המס-מדיה, היינו, תקשורת המונים, לא נפקד. הפריימריז והמס-מדיה הפכו את חיינו למס-קומדיה    כל עוד פייגלין קיבל לגיטימציה חוקית ותקשורתית, הוא מועמד ככל המועמדים האחרים גם אם דעותיו אינן נוחות. לא מן הנמנע שאם פייגלין עוד יגיע לעמדות בכירות, הוא עוד יסתום לאותם עיתונאים את הפה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il