X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הבעיה של הגרעין האירני, מבחינת מדינת ישראל, רחוקה מלהיות בעיה צבאית מה שמונע ממדינת למנוע את שיגורי הטילים, מה שגרם להינתקות ומה שיגרום לויתור על הגולן, הוא הגורם האנושי קרי: ממשלת ישראל, שמהלכיה מוכתבים על-ידי השמאל הקיצוני ובג"צ
▪  ▪  ▪
הבעיה של ישראל היא לא יכולת התגובה, אלא חוסר התגובה [צילום: AP]

הבעיה של הגרעין האירני, מבחינת מדינת ישראל, רחוקה מלהיות בעיה צבאית. יכולות הגרעין של מדינת ישראל עולות לאין שיעור על כל מה שאירן יכולה להשיג. מדובר לא רק ביכולות לבטל את הרעיון אצל שליטי אירן ולמנוע מהם להגיע אל הפצצה הראשונה, דבר שישראל לא עושה, אלא גם ביכולות הגרעיניות של מדינת ישראל הקטנה בשטחה ובמניין אוכלוסייתה, אשר על-פי מקורות מקצועיים זרים - מדינת ישראל ממוקמת בפסגת המעצמות הגרעיניות בעולם – מקום חמישי נכבד, עם מאות פצצות גרעיניות ואמצעי שיגור מהמתקדמים בעולם.
מה שעיכב את ההגעה לכלל הכרעה צבאית במלחמות האחרונות ובמיוחד במלחמת בין המצרים, מה שמונע ממדינת ישראל לבטל את שיגור הטילים מעזה לעבר יישובי הדרום והמרכז, מה שמעכב החזרת גוש קטיף ושליטה בציר פילדלפי, מה שגרם להינתקות ועלול לגרום לויתור על רמת הגולן או חלק ממנה - הוא הוא הגורם שעלול לגרום כאן לשואה גרעינית: הגורם האנושי, קרי: ממשלת ישראל, שמהלכיה מוכתבים על-ידי השמאל הקיצוני ובג"צ.
בעידן חוסיין כנשיא ארה"ב, עולה האחריות של ישראל לחיסול ומניעה של התחמשותה הגרעינית של אירן. מדובר בנושא שהוא מעניינה של מדינת ישראל. אם באמת הקו האדום הוא התחמשות זו, כפי שהוצהר לא אחת על-ידי מנהיגים בישראל, אז הקו האדום הזה הוא כבר כאן.
אלא שכפי שהסתגלנו להסלמה הדרגתית במישור הצבאי מול כנופיות הטרור, מיידוי אבנים דרך סכינים, ואחר כך כדורי נשק קל ועד לירי טילים – כך גם נסתגל, בחסות ובערפול השמאל ההזוי, גם לשואה גרעינית. תחילה רק לחיות תחת איומה, ואחר כך גם לספוג את המכה, ובהמשך – לא להאמין – גם לא להגיב, כי לא יהיה מי שייקח אחריות ללחוץ על ההדק, מחשש בג"צ, שצפוי כי לא יאשר תגובה לאחר שהפעולה כבר נעשתה, על-פי אותו היגיון אשר על פיו אין אישור לחיסולו של מחבל, שהרג ילדה חסרת ישע רק בגלל שהיא יהודייה – כי הוא כבר רצח, ומרגע הרצח הוא בחזקת קורבן בפוטנציה, לפי תפישת הצדק ההזויה של השמאל הקיצוני.
ההשוואה רלוונטית ועלולה לעמוד על סדר היום, כי נשיא אירן וסגנו, שניהם מודיעים לא במקרה ולא פעם אחת, לא רק באירן אלא מעל כל במה מכובדת בעולם, כי משאת נפשם היא לחסל את מדינת ישראל, ובנוסף, צועדים בצעדים מהירים לעבר השגת נשק גרעיני.
השמאל ההזוי יחשוב על הרתעה, מאזן כוחות, היגיון מערבי וכו', כסיבות מספיקות להסתגלות לאטום הפרסי, כמצב שאפשר לחיות עמו, עד הזמן בו המשוגעים מאירן יפעלו. מערכות ההגנה של ישראל, לרבות הסיוע האמריקני, מתוחכמות ככל שיהיו – מסוגלות לחסום שיגור בודד בוודאות גבוהה, אך ככל שמספר השיגורים בו-זמנית עולה, הסיכוי לסכל את השיגור ולמנוע נחיתת פצצה גרעינית בישראל קטן, כך שלא יהיה זה חכם להסתפק בביטחון המוגבל הניתן על-ידי מערכות אלו.
לפיכך, יהא צורך בתגובה גרעינית, אך לא יהיה מי שיגיב. מי שויתר על מניעת התפתחותו וקיומו של הגרעין האירני, צפוי שגם יוותר על התגובה.
ממשלה אחרת וכנסת אחרת יכולים לקבל החלטות מסוג שונה, כולל הינתקות מכבלי בג"צ. זה אפשרי, ממש בפתח, וצריך לממש את זה בבחירות הקרובות.

תאריך:  14/12/2008   |   עודכן:  21/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הגרעין האירני מול ממשלת ישראל
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
בומבה של כתבה. הפתרון בבומבה!  ל"ת
חילוני חרד לקיומו  |  14/12/08 17:05
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר רון בריימן
דרכו של נתניהו למעמד של אתרוג עשויה להוביל לשינוי שמו: מרכזיהו במקום נתניהו    האם זהו רצון מתפקדי הליכוד? לא
דבורה חורש
טיפול זה משיג תוצאות טובות לגבי מטופלים שסובלים מחרדת בחינות חרדות שונות, התקפי פאניקה, פובויות ועוד    במסגרת הטיפול לומדים מגוון רחב של טכניקות שמטרתם לאזן את המערכות ולהוריד את רמת המתח
אלכס לוין
דוד שחם
זכותם של יהודים לשוב לבתים שבהם התגוררו לפני שנים והם נלקחו מהם עם הקמת מדינת ישראל, כיוון שנותרו בשטחים שלא נכללו בה, זהו הנימוק המתחסד של המתנחלים. זה נשמע כאילו טוב ויפה. תיקון עוולות העבר. אבל זה נימוק צבוע
תמי מולד-חיו
"תנועת" מרצ הפכה לבמה של צייד כשרונות, המבייש את הוגי הרעיון, ואת מרצ    מפלגת שמאל אמיתית, תקום כאשר ייתכנסו אישים ונשים ממגזרים וקבוצות שונות של החברה הישראלית לא מתוך מרדף אחר כיסא ושררה אלא מתוך שותפות של אמת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il